Wij hebben een dealquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je jezelf daarbij even kunt filmen dat je echt de grens over bent geweest kan ik daarmee leven.
Jammer dat er geen punt achter de zin meer past.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Precies de TT gevuld, max aantal tekens.
Het heeft gewoon zo moeten zijn.
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat er geen punt achter de zin meer past.
Leestekens zijn overratedquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat er geen punt achter de zin meer past.
hallo met ht ik ben het helemaal met je eens het belangrijkse is dat de mense begrijpe wat je wil zegge en daar hebben ze heus niet geen leestekes voor noidg jatog haha hoe is het eigelijk met tante thea ik wilde nog na haar toe gaan maar het is er noch niet van gekome nou ja leuk je eve te spreke en tot de volgende keer groetjes van mij wn een poot van max zo heet de hond hij is vernoemt na max verstappe die vinde wij zo vetquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Leestekens zijn overrated![]()
Daar doen we tegenwoordig niet meer aan Nergens voor nodig Ik betwijfel zelfs of het gebruik van hoofdletters nog wel van deze tijd is Waarschijnlijk kunnen die er binnenkort ook wel uit Denk je ook niet
nix hieraan wat ik nie begrijp dus ik zou zeggen kappen met die onnodige gedoe kan die shiftkey ook een keer lekker met rust ja tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:04 schreef H_T het volgende:
[..]
hallo met ht ik ben het helemaal met je eens het belangrijkse is dat de mense begrijpe wat je wil zegge en daar hebben ze heus niet geen leestekes voor noidg jatog haha hoe is het eigelijk met tante thea ik wilde nog na haar toe gaan maar het is er noch niet van gekome nou ja leuk je eve te spreke en tot de volgende keer groetjes van mij wn een poot van max zo heet de hond hij is vernoemt na max verstappe die vinde wij zo vet
Ergens ben ik wel een beetje blij. Ik moet aan het begin van de middag met de trein.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:53 schreef H_T het volgende:
Treinreizigers van Nederland kunnen gerust ademhalen. De trein die me voor 8:30 in Groningen af zou kunnen leveren gaat helemaal niet in het weekend
Taron. Ik dacht dat ik doodging. Zoals wel bij meer achtbanenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:41 schreef H_T het volgende:
[..]
10 minuten voor TaronWaarschijnlijk de vetste achtbaan waar ik in ben geweest op redelijke rij-afstand van mijn huis. Steel Vengeance vind ik nog vetter, maar Ohio is toch een beetje uit de richting
Ik wist hetquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:53 schreef H_T het volgende:
Treinreizigers van Nederland kunnen gerust ademhalen. De trein die me voor 8:30 in Groningen af zou kunnen leveren gaat helemaal niet in het weekend
ik denk dat we die niet meer nodig hebben inderdaad weet je wat ze in spanje hebben waar strani woont nou je raad het nooit daar hebben ze omgekeerde vraagtekens en dan ook nog aan het begin van de zin hoorde ik van tante greda die in benidorm zit de hele winterquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Leestekens zijn overrated![]()
Daar doen we tegenwoordig niet meer aan Nergens voor nodig Ik betwijfel zelfs of het gebruik van hoofdletters nog wel van deze tijd is Waarschijnlijk kunnen die er binnenkort ook wel uit Denk je ook niet
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ergens ben ik wel een beetje blij. Ik moet aan het begin van de middag met de trein.
Nu moet je maar met de auto?
Een waardige opvolgerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:42 schreef Strani het volgende:
Nou ja @:H_T ik heb gisteren het treinverkeer rond Eindhoven eigenhandig weten stil te leggen met mijn aanwezigheid dus ik kan nooit meer grappen maken over jouw reputatie.
Ja, vet hequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Taron. Ik dacht dat ik doodging. Zoals wel bij meer achtbanenHet GING ook maar door
![]()
Full-price is de entree aan de prijzige kant, maar het eten is redelijk schappelijk geprijsdquote:Maar ik vond het wel een heel leuk park. Met lekker en goedkoop eten
Oi!quote:[..]
Ik wist hetDit kon ook niet goed gaan he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omgekeerde vraagtekes klink meer as iets voor oostraalieje haha omdat ze daar ondersteboven lopen snap je weet je dat ze daar ook skippies in het wild hebben die hete kanguroes en niemant daar vind het raar ze lijke een beetje op grote koneinen die boksles hebben gehad en op hun achterpoten kenne lope maar dan nog met een lange staart haha nou groetjes hequote:[..]
ik denk dat we die niet meer nodig hebben inderdaad weet je wat ze in spanje hebben waar strani woont nou je raad het nooit daar hebben ze omgekeerde vraagtekens en dan ook nog aan het begin van de zin hoorde ik van tante greda die in benidorm zit de hele winterIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Een van ons in Utrecht, de ander in Zwollequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat wij samen allemaal zouden kunnen bereiken Tim... Ik word er bijna angstig van.
He, balen, wordt 'm dus niet @Strani, volgende keer beter.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee niks. Ik heb intussen gebeld met ProRail, met alle luchthavens en met elke vliegmaatschappij die maar een uitgaande vlucht heeft zondag. Iedereen weet hoe noodzakelijk het is alles komende zondag op rolletjes te laten verlopen. Ik laat hier niks meer aan het toeval over. Jij gaat op 3 oktober het land uit, al moet ik je persoonlijk de grens over zetten.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Een van ons in Utrecht, de ander in Zwolle
Je hebt nog niet verder gelezen hè?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
He, balen, wordt 'm dus niet @:Strani, volgende keer beter.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, vet heWelke attracties ben je nog meer in geweest?
[..]
Full-price is de entree aan de prijzige kant, maar het eten is redelijk schappelijk geprijsdTussen de 3 en 4 euro voor een currywurst of crêpe is niet verkeerd, en het is lekker
[..]
Oi!
Na Taron durfde ik niet meer in Black MambaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
omgekeerde vraagtekes klink meer as iets voor oostraalieje haha omdat ze daar ondersteboven lopen snap je weet je dat ze daar ook skippies in het wild hebben die hete kanguroes en niemant daar vind het raar ze lijke een beetje op grote koneinen die boksles hebben gehad en op hun achterpoten kenne lope maar dan nog met een lange staart haha nou groetjes heen die vrije val toren durfde ik ook niet in. Verder qua achtbanen nog wel in Raik, een van de Winja's en Colorado geweest. En zo'n achtbaan in het donker.
Maus au chocolat vond ik heel leuk en River Quest ook. En er was een vreselijk slechte Hollywood-tour die dus zo slecht was dat het weer grappig werd.
Ik wil nog wel een keer terug om dat Rookburgh te zien
Vond het een lekker compact park en de wachttijden waren toen ook heel kort. Wij waren gegaan toen wij nog zomervakantie hadden en de Duitsers uit NRW net weer naar school moesten.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Nou ja de mijne was helaas een niet zo plezierige methode, dus als ik het nog een keer nodig heb ga ik denk ik ook voor de stroomstoring of bladeren op de rails.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:04 schreef H_T het volgende:
Welke methode heb je eigenlijk gebruikt om Eindhoven plat te leggen Strani? Onverklaarbare stroomstoring is een van mijn favorieten
Kom kom Em, zó erg is een date met mij nou ook weer niet! En na het eten kunnen we eendjes voeren! Die vind je leuk toch, eendjes?quote:
Ja het is goed te belopen allemaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Na Taron durfde ik niet meer in Black Mambaen die vrije val toren durfde ik ook niet in. Verder qua achtbanen nog wel in Raik, een van de Winja's en Colorado geweest. En zo'n achtbaan in het donker.
Maus au chocolat vond ik heel leuk en River Quest ook. En er was een vreselijk slechte Hollywood-tour die dus zo slecht was dat het weer grappig werd.
Vond het een lekker compact park en de wachttijden waren toen ook heel kort. Wij waren gegaan toen wij nog zomervakantie hadden en de Duitsers uit NRW net weer naar school moesten.
Black Mamba vind ik ook nog wel een stukje intenser dan Taron eigenlijk, in ieder geval qua G-krachtenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Na Taron durfde ik niet meer in Black Mambaen die vrije val toren durfde ik ook niet in. Verder qua achtbanen nog wel in Raik, een van de Winja's en Colorado geweest. En zo'n achtbaan in het donker.
Vond het een lekker compact park en de wachttijden waren toen ook heel kort. Wij waren gegaan toen wij nog zomervakantie hadden en de Duitsers uit NRW net weer naar school moesten.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:28 schreef H_T het volgende:
Ik had vandaag zin in nacho's als avondmaal en ze smaakten uitstekendEn dan heb ik als prettig vooruitzicht dat de andere helft binnenkort ook op moet
Oe, lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:28 schreef H_T het volgende:
Ik had vandaag zin in nacho's als avondmaal en ze smaakten uitstekendEn dan heb ik als prettig vooruitzicht dat de andere helft binnenkort ook op moet
Dat zijn een soort paddo's, Celebrations?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Meneer Sjors kwam van een beurs en had een doosje Celebrations mee. Ik wilde het niet, maar ik heb ze toch achter m’n huig gefrommeld
*burp
![]()
Inclusief die gore Bounty's?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Meneer Sjors kwam van een beurs en had een doosje Celebrations mee. Ik wilde het niet, maar ik heb ze toch achter m’n huig gefrommeld
*burp
![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe, lekker
Wel met veel kaassaus?
Ik hadzuurkool
Jaaaa ook mini bounty’squote:
Black Mamba heeft wat meer G's hier en daar, maar is een stuk overzichtelijker als je er in zit. In Taron wordt je alle kanten op geschoten, in Black Mamba volg je toch meer een normale routequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Black Mamba vind ik ook nog wel een stukje intenser dan Taron eigenlijk, in ieder geval qua G-krachten
Taron vind ik dan meer fijn intens, lekker #hardgaan, van Black Mamba word ik dan een beetje licht in mijn hoofd. Wel gave achtbaan, kan 'm alleen niet vaak achter elkaar doen
Hollywood Tour is al een hele tijd dicht en zoals @:H_T ook al zei, er gaan heel hardnekkige geruchten dat we die attractie gaan verliezen
Echt goeie stuff manquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn een soort paddo's, Celebrations?
Nauwelijks kaassaus! Wel een salsa met een lading knoflook erin en één plakje van die smerige (maar lekkere) smeltkaas. Ik had liever twee gehad, maar dan had ik de volgende keer genoegen moeten nemen met één plakje. Zwaar levenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe, lekker
Wel met veel kaassaus?
Ik hadzuurkool
Stamppotquote:
Knoflook en/of salsa is ook altijd goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Nauwelijks kaassaus! Wel een salsa met een lading knoflook erin en één plakje van die smerige (maar lekkere) smeltkaas. Ik had liever twee gehad, maar dan had ik de volgende keer genoegen moeten nemen met één plakje. Zwaar leven
En zuurkool is ook
Je bent echt al te lang weg uit Nederland.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn een soort paddo's, Celebrations?
quote:Celebrations: een verrassende mix van bekende chocolademerken in een handige verpakking, waarbij ieders favoriete chocolaatje er tussen zit. • Voor iedere speciale gelegenheid
Gehakt had ik wel, maar met de knoflooksalsa erbij leek extra kruiden me niet nodigquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
StamppotEerste keer van dit seizoen weer, dan smaakt het weer zo goed
[..]
Knoflook en/of salsa is ook altijd goed![]()
Ik doe dus van die smerige (maar dus ook lekkere) kaassaus uit een blikje op de nacho's. En dan ook nog een zakje tex mex strooikaas. En dan ook salsa erbij en een gesnipperd uitje. Soms ook met gekruid gehakt.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
StamppotEerste keer van dit seizoen weer, dan smaakt het weer zo goed
[..]
Knoflook en/of salsa is ook altijd goed![]()
Ik doe dus van die smerige (maar dus ook lekkere) kaassaus uit een blikje op de nacho's. En dan ook nog een zakje tex mex strooikaas. En dan ook salsa erbij en een gesnipperd uitje. Soms ook met gekruid gehakt.
Voor mij is die kaassaus echt zo'n guilty pleasure, hahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Gehakt had ik wel, maar met de knoflooksalsa erbij leek extra kruiden me niet nodigVan die kaassaus heb ik al snel genoeg, dus ik geef de voorkeur aan salsa als saus en dan wat kaas erbij. Mag geraspte zijn, maar die vierkante smeltkaas doet het ook prima zo blijkt
Discriminatiequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:59 schreef Em31 het volgende:
Zie, daar heb je het al, de eerste genderneutrale Gouden Kalf gaat natuurlijk naar een MAN.
Hoe gaat het Sjors? Lukt het een beetje met het opstarten van de business?quote:
Strani’s just askin for de bekende wegquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent echt al te lang weg uit Nederland.
[ afbeelding ]
[..]
Opvallend hoe vaak je uitschiet met sommige lekkere dingen he?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor mij is die kaassaus echt zo'n guilty pleasure, haha![]()
Als ik nacho's eet gaat er altijd nét teveel kaassaus overheen
Veel werk, veel lezen, veel afspraken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe gaat het Sjors? Lukt het een beetje met het opstarten van de business?
quote:
Wat fijn dat je nog zo achter je keuze staatquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Veel werk, veel lezen, veel afspraken.
Denk dat we begin 2022 losgaan![]()
Maar wat een bevrijding dat ik gestopt ben met werken
Mooi! Wat gaan jullie verkopen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Veel werk, veel lezen, veel afspraken.
Denk dat we begin 2022 losgaan![]()
Maar wat een bevrijding dat ik gestopt ben met werken
Leuk! Ga je nog op zoek naar iets speciaals?quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk! Ga je nog op zoek naar iets speciaals?
Het ziet er mooi uit., Verder kom ik niet.quote:
quote:Toermalijn of Tourmalijn is een groep van mineralen, alle cyclosilicaten. De mineralen in deze groep delen een karakteristieke chemische formule:
AX3Y6(BO3)3 Si6O18(O, OH, F)4. De A kan calcium of natrium bevatten. De X kan bestaan uit aluminium, ijzer, lithium of magnesium. De Y is normaal gesproken aluminium, maar kan ook chroom of ijzer zijn. Op de positie van A kan wat kalium zitten, mangaan kan in X zitten en vanadium kan in Y gevonden worden, maar deze elementen komen niet vaak voor in de formules van de toermalijngroep.
Toermalijn komt voor in pegmatieten, metamorfieten, magmatieten en alluviale afzettingen.
Kleding (duurzaam), onder een eigen label (op termijn denk ik).quote:
Ik wil kopenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kleding (duurzaam), onder een eigen label (op termijn denk ik).
¿wat is dat joh geen idee rare jongens die spanjolenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:23 schreef Arizona het volgende:
ik denk dat we die niet meer nodig hebben inderdaad weet je wat ze in spanje hebben waar strani woont nou je raad het nooit daar hebben ze omgekeerde vraagtekens en dan ook nog aan het begin van de zin hoorde ik van tante greda die in benidorm zit de hele winter
Geen idee welke man of voor welke rol, maar waarschijnlijk terecht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:59 schreef Em31 het volgende:
Zie, daar heb je het al, de eerste genderneutrale Gouden Kalf gaat natuurlijk naar een MAN.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee welke man of voor welke rol, maar waarschijnlijk terecht.
Fedja is eigenlijk altijd wel goed;quote:Acteur Fedja van Huêt krijgt een Gouden Kalf voor zijn hoofdrol in de film De Veroordeling, over de Deventer moordzaak.
Volgens mij ken ik hem helemaal niet eens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Fedja is eigenlijk altijd wel goed;
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik hem helemaal niet eens.
Ik heb eigenlijk nergens zin inquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen weer vroeg eruit, dus ik zou op zich naar bed moeten nu, maar nog geen zin.
Ja oké maar de naam komt dan wel weer een beetje vrouwelijk over dus ik vind het wel een mooie tussenoplossingquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:59 schreef Em31 het volgende:
Even opgezocht, maar volgens mij heb ik idd geen een film met hem gezien.quote:
Fedja zit niet zo ver van Fredje, dus zo vrouwelijk vind ik dat nu ook weer niet klinken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké maar de naam komt dan wel weer een beetje vrouwelijk over dus ik vind het wel een mooie tussenoplossing
Ik weet dat het iets heel anders is, maar elke keer dat ik die titel zie gaan mijn hersens ervan uit dat het een film over Oscar Pistorius is en dan heb ik meteen geen zin meer om te kijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:45 schreef H_T het volgende:
Net voor het eerst Blade Runner gezien. Goeie kans dat het ook voor het laatst is, de film sprak me niet echt aan
Ik heb eigenlijk nergens zin inquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen weer vroeg eruit, dus ik zou op zich naar bed moeten nu, maar nog geen zin.
Volgens mij heeft ie ook voornamelijk in tig recente series gezetenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Even opgezocht, maar volgens mij heb ik idd geen een film met hem gezien.
Ik zie wel dat hij twee keer een gastrol in Baantjer gehad heeft, daar was mijn vader helemaal weg van dus dat heb ik ook vaak gezien. Hooguit dat ik hem daar gezien heb, maar ik zou hem daar niet van herkennen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nergens zin in
[..]
Volgens mij heeft ie ook voornamelijk in tig recente series gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen van allen gezien, of wel gezien maar (vrijwel) geen herinnering aan (zeker niet genoeg herinnering voor zijn rol).
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Yes quite.quote:
Met Rutger Hauer toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:45 schreef H_T het volgende:
Net voor het eerst Blade Runner gezien. Goeie kans dat het ook voor het laatst is, de film sprak me niet echt aan
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Sow. Wat een lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen van allen gezien, of wel gezien maar (vrijwel) geen herinnering aan (zeker niet genoeg herinnering voor zijn rol).
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:
Dan gaat er iig nog iets goed, tenzij het ook de laatste slokjes uit de fles blijken te zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:18 schreef Koen66 het volgende:
damn en ik zit net aan m'n eerste slokjes rum
Ja, je moet aardig je best doen om daar niks van gezien te hebben.quote:
Bij mij blijft de teller steken op 1: Karakterquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, je moet aardig je best doen om daar niks van gezien te hebben.
nope, zou me ruimschoots lam kunnen zuipenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan gaat er iig nog iets goed, tenzij het ook de laatste slokjes uit de fles blijken te zijn.
Daar heb ik wel een keer bijna naar gekeken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij blijft de teller steken op 1: Karakter
Kan je best een keer doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een keer bijna naar gekeken.
hadden wij vorige zomer met van die grote dikke groene vliegenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:34 schreef Guanabana het volgende:
Het mottenprobleem is nog steeds gaande hierHet is niet dat ze rondzwermen maar afgelopen dagen telkens 1 of 2 doodgemaakt.
Heb inmiddels doorlopend stress, lig nu ook weer stijf van de stress in bed.Snap niet waar ze nog vandaan komen.
Ik zou oude jassen in de gaten houden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:34 schreef Guanabana het volgende:
Het mottenprobleem is nog steeds gaande hierHet is niet dat ze rondzwermen maar afgelopen dagen telkens 1 of 2 per dag doodgemaakt.
Heb inmiddels doorlopend stress, lig nu ook weer stijf van de stress in bed.Snap niet waar ze nog vandaan komen.
Ach gosquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:34 schreef Guanabana het volgende:
Het mottenprobleem is nog steeds gaande hierHet is niet dat ze rondzwermen maar afgelopen dagen telkens 1 of 2 per dag doodgemaakt.
Wij hadden hier deze maand een muggenplaag. Niet-stekende muggen, dat wel. Maar zoemend ‘s nachts langs je hoofd vliegen konden ze net zo goed als hun prikkende soortgenoten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hadden wij vorige zomer met van die grote dikke groene vliegen![]()
ik had telkens het idee met die vliegen dat er wel iets doods moest liggen rotten zoveel waren het er soms, maar niets gevonden en ook geen stank ofzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden hier deze maand een muggenplaag. Niet-stekende muggen, dat wel. Maar zoemend ‘s nachts langs je hoofd vliegen konden ze net zo goed als hun prikkende soortgenoten.
Het is ook niet dat ik er bewust voor kies hem niet te kijken, maar elke keer dat hij een keer op tv is is er ook een film die me dan op dat moment meer aanstaat. Het zijn gewoon de andere zenders die mijn oprechte kijkpogingen saboteren.quote:
Het is in de keuken, zijn voedselmotjes. Heb alle voorraad wegegooid, alles in potten gedaan, kastjes schoongemaakt met azijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach gosSterkte, vroeger of later ga je het probleem vinden en oplossen
Heb je al ouderwetse mottenballen neergelegd bij kleding die je sowieso wilt beschermen?
Het probleem kan ook best een heel stuk verderop liggen. Maar van die groene vliegen zijn wel echt smerig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had telkens het idee met die vliegen dat er wel iets doods moest liggen rotten zoveel waren het er soms, maar niets gevonden en ook geen stank ofzo
was blij dat we van die electrische tennisracket vliegenmepper dingen hadden, tientallen per dag deden ZAPquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het probleem kan ook best een heel stuk verderop liggen. Maar van die groene vliegen zijn wel echt smerig.
Van wat ik zo snel even lees kan het verpoppen zo tot drie weken duren en doen ze dat niet per se in de buurt van de voedselbron. Dus het kan zomaar zijn dat de motjes die je nu ziet nog van weken terug zijn en ergens anders in huis uitkomen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is in de keuken, zijn voedselmotjes. Heb alle voorraad wegegooid, alles in potten gedaan, kastjes schoongemaakt met azijn.
Maar blijkbaar komt er nu toch nog een 'batch' uit. Gewoon frustrerend dat ik niet snap waar ze vandaan komen.![]()
Een mens zou dwang ontwikkelen joh, zit telkens te checken.
Heb jij er een die sterk genoeg is om een vlieg eronder te krijgen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was blij dat we van die electrische tennisracket vliegenmepper dingen hadden, tientallen per dag deden ZAP
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van wat ik zo snel even lees kan het verpoppen zo tot drie weken duren en doen ze dat niet per se in de buurt van de voedselbron. Dus het kan zomaar zijn dat de motjes die je nu ziet nog van weken terug zijn en ergens anders in huis uitkomen.
Vooral belangrijk om voorlopig alles goed afgesloten te houden en regelmatig te checken op dit soort stofbuisjes
[ afbeelding ]
Kunnen ook lichter of donkerder zijn, afhankelijk van de soort.
heb 1 goeie die is zo krachtig dat het naar verschroeide vlieg ruiktquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb jij er een die sterk genoeg is om een vlieg eronder te krijgen?
Met die van mij is een vlieg hooguit een paar seconden out en krabbelt dan vrolijk weer op om verder te vliegen.
Daarom zappen tot ze stil liggen en daarna pletten met de zijkant van het racketquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb jij er een die sterk genoeg is om een vlieg eronder te krijgen?
Met die van mij is een vlieg hooguit een paar seconden out en krabbelt dan vrolijk weer op om verder te vliegen.
Zo'n sterke heb ik helaas nog niet kunnen vinden, mijn sterkste is slechts goed genoeg voor muggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb 1 goeie die is zo krachtig dat het naar verschroeide vlieg ruikt
Bij die andere komt dat inderdaad ook wel eens voor
Ze weten vaak ergens te vallen waar ik niet meteen bij kan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom zappen tot ze stil liggen en daarna pletten met de zijkant van het racket
De huisgenoten van een voormalige studiegenoot hadden zo'n racket een keer onder handen genomen. In plaats van 2x 1,5V zat er nu een 9V-batterij in, waardoor het voltage dat het racket gaf ook keer drie ging. Dat was vrij effectiefquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo'n sterke heb ik helaas nog niet kunnen vinden, mijn sterkste is slechts goed genoeg voor muggen.
Wat ook de voornaamste reden was dat ik hem kocht, dus zo erg is het niet.
[..]
Ze weten vaak ergens te vallen waar ik niet meteen bij kan.
Dat is niet eens een slecht idee, leuk knutselprojectje voor een donkere winteravond of zo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
De huisgenoten van een voormalige studiegenoot hadden zo'n racket een keer onder handen genomen. In plaats van 2x 1,5V zat er nu een 9V-batterij in, waardoor het voltage dat het racket gaf ook keer drie ging. Dat was vrij effectief
hmmm ik denk dat het meer inhoudt dan alleen de batterij wisselenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
De huisgenoten van een voormalige studiegenoot hadden zo'n racket een keer onder handen genomen. In plaats van 2x 1,5V zat er nu een 9V-batterij in, waardoor het voltage dat het racket gaf ook keer drie ging. Dat was vrij effectief
Hier ook relatief vroeg voor een zaterdag. 10 uur moet ik bij de kapper zijn. Ze zijn een hele week van te voren volgeboekt en ik heb deze zaterdag een feestje. Dit was het enige mogelijke tijdstip, mwehquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wij hebben dat ook gehad. Dat zijn nog wat eitjes die uitkomen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:34 schreef Guanabana het volgende:
quote:
De regen zegt eigenlijk gewoon tegen jou ' Doe het niet.'quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Regenverwachting vandaag
[ afbeelding ]
Pijltje is ongeveer wanneer ik van plan ben de stad in te gaan.
Thanksquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:21 schreef Arizona het volgende:
@:guanabana succes met die motten. Hopelijk zijn ze snel definitief opgemot.
Stress hebben is niet leuk
Zijn jullie er verder wel makkelijk vanaf gekomen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij hebben dat ook gehad. Dat zijn nog wat eitjes die uitkomen.
Ik vraag me af of veel restaurants nu erg happig zullen zijn op het omzeilen van die qr-regels.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:20 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Onze uit-eten plannen voor morgen kennen een complicatie. De Digid van mijn vriend werkt niet meer, om een of andere onbekende reden schijnt het wachtwoord niet meer te kloppen. Dus nu kan hij ook geen corona-code opvragenDus zou hij zich in theorie moeten laten testen, 15 km verderop...
Hij gaat het gewoon proberen met zijn papieren vaccinatiebewijs en dan maar hopen dat we binnenkomen. Zo niet dan halen we wel ergens wat af.
Maar wat een zotheid eigenlijk, dat je zonder specifiek gedefinieerd bewijs dat je een prikje hebt gehad niet meer uit eten kunt
De regen moet eens opletten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
De regen zegt eigenlijk gewoon tegen jou ' Doe het niet.'
Als je eenmaal ingelogd bent logt die app toch nooit weer uit? Of weer verwijderd tussendoor?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:20 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Onze uit-eten plannen voor morgen kennen een complicatie. De Digid van mijn vriend werkt niet meer, om een of andere onbekende reden schijnt het wachtwoord niet meer te kloppen. Dus nu kan hij ook geen corona-code opvragenDus zou hij zich in theorie moeten laten testen, 15 km verderop...
Hij gaat het gewoon proberen met zijn papieren vaccinatiebewijs en dan maar hopen dat we binnenkomen. Zo niet dan halen we wel ergens wat af.
Maar wat een zotheid eigenlijk, dat je zonder specifiek gedefinieerd bewijs dat je een prikje hebt gehad niet meer uit eten kunt
Of nog nooit ingelogd? Bij mij is die ook nog gewoon actief na de eerste keer inloggen twee maanden geleden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je eenmaal ingelogd bent logt die app toch nooit weer uit? Of weer verwijderd tussendoor?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je eenmaal ingelogd bent logt die app toch nooit weer uit? Of weer verwijderd tussendoor?
De DigiD heb je nodig om je qr code te krijgen, ik neem aan dat meneer Arizona die app wel heeft maar nog geen qr code had en die nu probeerde te krijgen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of nog nooit ingelogd? Bij mij is die ook nog gewoon actief na de eerste keer inloggen twee maanden geleden.
Nieuwe telefoonquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij hád wel een QR code maar nu met zijn nieuwe telefoon moet hij die opnieuw ophalen. En dat moet met digid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
De DigiD heb je nodig om je qr code te krijgen, ik neem aan dat meneer Arizona die app wel heeft maar nog geen qr code had en die nu probeerde te krijgen.
Het mijne ook hoor. Nu ik de tandarts gehad geb, heb ik weer tijd om me druk te maken over mijn onderhuidse liesbultjequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:44 schreef Guanabana het volgende:
En ja, mijn leven hangt aan elkaar van angsten en worries.
Ze kunnen beter nieuwsberichten schrijven als daar een keer niets gebeurd.quote:Na een feestje bij een recreatieplas hebben leden van de Groningse studentenvereniging Vindicat gisteravond laat vernielingen aan drie lijnbussen van Qbuzz aangericht. Ze tikten ruiten in met noodhamers en verspreidden stinkbommen.
"Het zit ons als Qbuzz vooral hoog dat buschauffeurs en reizigers geïntimideerd zijn", reageert Michel van der Mark bij RTV Noord. Over de omvang van de schade kan hij nog niets zeggen.
De rellen en vernielingen volgden op het feest Buitenspelen aan de Kardingerplas, niet ver van Groningen. Rond 23.15 uur kreeg de politie een melding van een vechtpartij. Toen agenten gingen kijken, bleek dat studenten zich hardhandig toegang probeerde te verschaffen tot lijnbussen naar de binnenstad. Toen dat niet snel genoeg ging, richtten ze vernielingen aan.
Bussen werden overspoeld
Van der Mark van Qbuzz: "We hebben vooraf overleg gehad met de organisatoren over de afvoer van de feestgangers. Daar waren aparte bussen voor gereserveerd, maar op de een of andere manier is het publiek naar bussen van de lijnen 3 en 4 gelopen. De organisatie had ingeschat dat er ongeveer 700 bezoekers zouden zijn, maar het waren er veel en veel meer. De bussen werden als het ware overspoeld."
"Er hing een grimmige sfeer, met opstootjes en vernielingen", bevestigt een politiewoordvoerder.
Over de ringweg en busbanen
Volgens de politie ging een grote groep studenten vervolgens te voet richting de binnenstad. Daarbij liepen ze onder meer over de ringweg en over busbanen. "Ook dat zorgde voor overlast", zegt de politiewoordvoerder. Uiteindelijk is niemand opgepakt.
Wat Qbuzz betreft, is het laatste woord er nog niet over gesproken. "We zullen nog zeker met Vindicat in gesprek gaan om deze gang van zaken te evalueren", aldus Van der Mark. Ook de Groningse burgemeester Schuiling wil verhaal halen. "Ik laat eerst even de feiten op een rij zetten. En daar hoort natuurlijk een gesprek met Vindicat bij."
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het mijne ook hoor. Nu ik de tandarts gehad geb, heb ik weer tijd om me druk te maken over mijn onderhuidse liesbultje
Zegt google ook. Het voelt als een vetbultje. Maarja, hypochonder he.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens, is irritant ja. Is meestal niks bijzonders/ernstigs hoor.
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zegt google ook. Het voelt als een vetbultje. Maarja, hypochonder he.
Ah ok, dat kan ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij hád wel een QR code maar nu met zijn nieuwe telefoon moet hij die opnieuw ophalen. En dat moet met digid.
Wachtwoord is bij ons weten niet gewijzigd, hij heeft het ook op de laptop geprobeerd.
Nieuw wachtwoord wordt per post verstuurd.
Gedoe allemaal
Enige om echt in je hoofd te houden is door te gaan als je eenmaal begonnen bent. Niet halverwege een muur even pauze gaan houden oid, dikke kans dat je dat gaat zien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:42 schreef Guanabana het volgende:
Oja, en we gaan een muur verven, de muur waar mijn piano tegen staat. Gisteren een uur getwijfeld in de Karwei welke kleur. Alles is hier nog wit, ben echt superbang dat ik het lelijk ga vinden zodra ik het heb gedaan of dat het misluktHeb ook nog nooit geverfd zelf
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
JaHerken het wel hoor, ik ben zelfs hypochonder voor anderen, als bijvoorbeeld mijn vriend iets heeft. Heb jij dat ook?
Ik heb hem zelf ook geprint iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dat kan ook.
Ben ik blij met de papieren versie. Die krijg je gewoon als pdf om te printen. Bestand opgeslagen, dus als ik mijn papiertje kwijt raak of hij raakt beschadigd print ik gewoon een nieuwe.![]()
Niet dat ik denk hem ook echt te gaan gebruiken (tenzij echt noodzakelijk), want ik ben er redelijk principieel op tegen me overal waar ik kom te laten scannen en te laten weten dat ik daar geweest ben. Ik heb natuurlijk niet voor niks geen volgfoon.
En hierop terugkomend: in het allerergste geval moet het weer overgeverfd worden. Maar ik weet zeker dat het mooi wordt! Muurverven is wel te doen. Wat voor kleur wordt het?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:42 schreef Guanabana het volgende:
Oja, en we gaan een muur verven, de muur waar mijn piano tegen staat. Gisteren een uur getwijfeld in de Karwei welke kleur. Alles is hier nog wit, ben echt superbang dat ik het lelijk ga vinden zodra ik het heb gedaan of dat het misluktHeb ook nog nooit geverfd zelf
Een donkerblauw waar ik over twijfel. In de winkel zag hij er op het voorbeeld anders uit dan op het internetvoorbeeld. Nu neem ik aan dat het er in de winkel uitziet zoals het echt is, maar tochquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf ook geprint idd
[..]
En hierop terugkomend: in het allerergste geval moet het weer overgeverfd worden. Maar ik weet zeker dat het mooi wordt! Muurverven is wel te doen. Wat voor kleur wordt het?
Van de week 2 muren geverfd met de kleur macron peach.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:42 schreef Guanabana het volgende:
Kan je niet gewoon die kleurtesters van flexa uitproberen op de muur om te kijken of je het mooie kleur vindtquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een donkerblauw waar ik over twijfel. In de winkel zag hij er op het voorbeeld anders uit dan op het internetvoorbeeld. Nu neem ik aan dat het er in de winkel uitziet zoals het echt is, maar toch
Wanneer zou het ooit eens echt genoeg zijn met deze lui.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:47 schreef zorro28 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ingen-en-intimidatie
[..]
Ze kunnen beter nieuwsberichten schrijven als daar een keer niets gebeurd.
En dán moet je opeens dus weer met je wachtwoord inloggen in Digid. Als je éénmaal de app weer hebt, dan hoef je nooit meer met wachtwoord in te loggen. Dus érgens onderweg is er iets misgegaan met zijn wachtwoordquote:
Donkerblauw lijkt me een heel mooie sfeer gevenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een donkerblauw waar ik over twijfel. In de winkel zag hij er op het voorbeeld anders uit dan op het internetvoorbeeld. Nu neem ik aan dat het er in de winkel uitziet zoals het echt is, maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:15 schreef AgnesGru het volgende:
Hier een lekkere lummeldag vandaag, heerlijk!
Even over werk:Lekker zo'n lummeldag! Ik heb dat voor volgende week zondag op de planning staan: zo'n dag met 0,0 afspraken en dat wil ik graag zo houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Zijn dat de perziken die de Franse president het lekkerst vindt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van de week 2 muren geverfd met de kleur macron peach.
Succes met verven
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker zo'n lummeldag! Ik heb dat voor volgende week zondag op de planning staan: zo'n dag met 0,0 afspraken en dat wil ik graag zo houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Wat deed hij dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Voor ik de stad in ga wil ik wel even dat iedereen weet dat in 1762 tsaar Peter III in een paleisrevolutie olv zijn vrouw Sophie Auguste Friederike von Anhalt-Zerbst, die we allemaal beter kennen als Catharina II Aleksejevna van Rusland of simpelweg als Catharina de Grote.
Peter werd een week later "onder niet volledig opgehelderde omstandigheden om het leven gebracht".
Dat zijn de toekomstige VVD'ers die ons land gaan leiden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wanneer zou het ooit eens echt genoeg zijn met deze lui.
Dat zijn waarschijnlijk allemaal mensen die hooguit de finale ofzo kijken. Mensen die het ook maar een klein beetje volgen, weten wel beter. Nou ja, mensen met gezond verstand weten al beterquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik had gisteren op m'n werk dit nummer voor de grap opgezet en ik lees ineens in de reacties dat mensen dit een goed songfestivalnummer vinden en dit abosuluut gewonnen zou hebben. Nou dat betwijfel ik![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik had gisteren op m'n werk dit nummer voor de grap opgezet en ik lees ineens in de reacties dat mensen dit een goed songfestivalnummer vinden en dit abosuluut gewonnen zou hebben. Nou dat betwijfel ik![]()
![]()
![]()
Je snapt dat wel dat ik, met de naam NailQueen, alleen naar de nagellak kijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:50 schreef Momo het volgende:
Terug van de beurs met iets van 8 stenen, waaronder deze:
[ afbeelding ]
De watermeloen toermalijn
[ afbeelding ]
Een agaat
[ afbeelding ]
Een grote rookkwarts
Die watermeloen toermalijn ziet er echt mooi uit!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een agaat
[ afbeelding ]
Een grote rookkwarts
Wat een toeval, wij ook! Vriendin haar idee hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van de week 2 muren geverfd met de kleur macron peach.
Succes met verven
Dat schijnt met veel mensen te gebeuren hoe ouder ze worden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:14 schreef Arizona het volgende:
In het kader van angsten trouwens: Ik krijg echt steeds meer hoogtevrees
In Oostenrijk dacht ik al zoiets, ik vond wel heel veel paadjes opeens best eng. Maar nu weet ik het zeker. We hebben vandaag een korte wandeling gemaakt in een gebied waar ik vaker ben geweest. Met een paar vrij steile afgronden een een paar bordjes met "Absturzgefahr" . Normaal liep ik daar na een zuinige blik in de diepte wel gewoon langs, maar nu verkrampte ik helemaal en moest ik echt moeite doen om door te lopen.
Mooi hoor!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een agaat
[ afbeelding ]
Een grote rookkwarts
Zit jij nou alweer in Oostenrijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:14 schreef Arizona het volgende:
In het kader van angsten trouwens: Ik krijg echt steeds meer hoogtevrees
In Oostenrijk dacht ik al zoiets, ik vond wel heel veel paadjes opeens best eng. Maar nu weet ik het zeker. We hebben vandaag een korte wandeling gemaakt in een gebied waar ik vaker ben geweest. Met een paar vrij steile afgronden een een paar bordjes met "Absturzgefahr" . Normaal liep ik daar na een zuinige blik in de diepte wel gewoon langs, maar nu verkrampte ik helemaal en moest ik echt moeite doen om door te lopen.
Hoe is de nagellak ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je snapt dat wel dat ik, met de naam NailQueen, alleen naar de nagellak kijk
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat schijnt met veel mensen te gebeuren hoe ouder ze worden.
Nee, we hebben net over de grens in Duitsland gewandeldquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat het al wel bijna bedtijd zou zijn, maar het is pas net acht uur geweest.
Ja, vooral omdat het al zo pikdonker is inderdaad. En het regent ook al zo'n beetje non-stop sinds half twee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook
Net terug van een verjaardagsfeestje en het is pikdonker en het voelt al heel erg laat![]()
Ik vind het haast jammer dat het nog geen bedtijd is
Het is hier nog wel droog, ben mooi op Tina naar de verjaardag geweestquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het al zo pikdonker is inderdaad. En het regent ook al zo'n beetje non-stop sinds half twee.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is hier nog wel droog, ben mooi op Tina naar de verjaardag geweest
Maar vanaf halverwege de nacht gaat het hier ook regenen volgens de voorspellingen en dan wordt het het hele weekend niet meer droog
Hier ook. Is nauwelijks droog geweest vandaag.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het al zo pikdonker is inderdaad. En het regent ook al zo'n beetje non-stop sinds half twee.
Vandaag 2 keer in een restaurant geweest, daar wel gewoonquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:27 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ga morgenmiddag lekker lunchen in de stad, voor het eerst met QR-code trouwens.
Tenminste als ze die scannen
Ik stuur onze kat even je kant op. Uitstekende spinnenjager en hij eet ze ook nog opquote:
Ja hoor. Toen we de bron eenmaal hadden en alles uit dat kastje hadden weggegooid en schoongemaakt, bleef het nog een beetje doorsudderen zeg maar. Daarna nog een keer kastje uitgesopt en daarna was het op een gegeven moment klaar. Duurde niet lang.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zijn jullie er verder wel makkelijk vanaf gekomen?
quote:
Oke nou dat geeft hoopquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja hoor. Toen we de bron eenmaal hadden en alles uit dat kastje hadden weggegooid en schoongemaakt, bleef het nog een beetje doorsudderen zeg maar. Daarna nog een keer kastje uitgesopt en daarna was het op een gegeven moment klaar. Duurde niet lang.
Sterkte morgenvroegquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Nee, we hebben net over de grens in Duitsland gewandeld
[..]
Ik ook
Net terug van een verjaardagsfeestje en het is pikdonker en het voelt al heel erg laat![]()
Ik vind het haast jammer dat het nog geen bedtijd is
Hebben wij ook gehadquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:48 schreef AgnesGru het volgende:
Zilvervisjes
Een van katten heeft er weleens een opgegeten
En probeer er maar eens van af te komen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:48 schreef AgnesGru het volgende:
Zilvervisjes
Een van katten heeft er weleens een opgegeten
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:51 schreef AgnesGru het volgende:
En nu Sjakie en de Chocoaldefabriek afkijken (de versie met Johnny Depp), de orginelestaat helaas niet op Netflix.
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En probeer er maar eens van af te komen.
Wij hebben er ook last van. En waar ze vandaan komen....quote:
Weer verloren?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:53 schreef Redefine het volgende:
Nou Koeman werd dan niet al ontslagen, maar dat zal na vanavond wel anders zijn. Al kunnen ze die 12 miljoen eigenlijk ook niet betalen.
Ja. Al was het wel tegen Atletico uit, dus niet heel vreemd. Maar het was wel weer heel matig.quote:
Wij hebben ze ook gehad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij hebben er ook last van. En waar ze vandaan komen....
Oh ja, dat was te verwachten indd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al was het wel tegen Atletico uit, dus niet heel vreemd. Maar het was wel weer heel matig.
In de badkamer zien we ze nooit of zelden. Ik denk dat er ergens vocht in de muren zit of zo en dat ze daar vandaan komen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij hebben ze ook gehad.
Ze houden van vocht en warmte, daarom zitten ze meestal in de badkamer. Bij goede geïsoleerd en te weinig ventilatie gedijen ze goed.
Ah, vandaar dat ik ze nooit hier zie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij hebben ze ook gehad.
Ze houden van vocht en warmte, daarom zitten ze meestal in de badkamer. Bij goede geïsoleerd en te weinig ventilatie gedijen ze goed.
Ook fijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:10 schreef Meridiaan het volgende:
Morgen dus naaktslakken opruimen in huize Meridiaan
Verlies tegen Atletico zal wel ingecalculeerd zijn, gok ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:53 schreef Redefine het volgende:
Nou Koeman werd dan niet al ontslagen, maar dat zal na vanavond wel anders zijn. Al kunnen ze die 12 miljoen eigenlijk ook niet betalen.
Ja. Maar het zal meer de manier waarop zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 00:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Verlies tegen Atletico zal wel ingecalculeerd zijn, gok ik.
Dan heb jij vast een geweldig onderwerp om de discussie op gang te brengen en mensen weer te laten reagerenquote:
Het is wel leuk dat de horeca zo vroeg dicht is. Als je dan de laatste trein naar huis neemt, dan mis je niet veel meerquote:
Oh nee, hoe komen die binnen dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:09 schreef Meridiaan het volgende:
Ik heb weer slakken in huis als het erg heeft geregend.
Vooral ook lekker om 3 uur ‘s nachtsquote:Op zondag 3 oktober 2021 03:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Overigens ook een broodje shoarma gehaald op de terugweg.
Niet gezond, veel te zout, te veel knoflooksaus, maar nu wel even lekker.
En na veel drankquote:
Dit zijn twee tegenstrijdige berichten Stranitoquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:38 schreef Strani het volgende:
@:Roger_Epiales de selfie bij de Belgische grens komt er straks aan hoor!
@:Em31 weet je al wat je dinsdag gaat dragen?
Ik zie het al, regenbanden vandaag.quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:42 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen, het is momenteel geen weer.
Gelukkig hoef ik niet toevallig op de fiets naar Roubaix.
[ afbeelding ]
Dat was de afspraak hè, ik maak voor Roger een selfie bij de grens en dan ga ik snel weer terugquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit zijn twee tegenstrijdige berichten Stranito
quote:
Oké je herkent me aan deze outfitquote:Op zondag 3 oktober 2021 09:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was de afspraak hè, ik maak voor Roger een selfie bij de grens en dan ga ik snel weer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 02:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben veilig thuis gekomen mensen, geen zorgen meer.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké je herkent me aan deze outfitDat is echt precies zoals ik me je altijd had voorgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker terug naar de warmte! Laatste dag was lekker Hollands weerquote:
Eindelijk weer eens een natte editie. De winnaar zal er hoe dan ook asgroen uitzien.quote:
Leuk, hoe heet ie?quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Roger heeft een kater, das best lang geleden.
Hij heet hoofdpijn is tot nu toe alleen maar vervelend.quote:
Misschien moet je hem voerenquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij heet hoofdpijn is tot nu toe alleen maar vervelend.
Nee, wel koffie. Zou dat het zijn?quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien moet je hem voerenHeb je al een blik Whiskas verorberd?
Het valt te proberen! Ik heb vandaag geen kater dus ik kan het experiment niet namens jou uitvoeren. Doe het Roger, for science!quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, wel koffie. Zou dat het zijn?
Hm, ik blijk geen Whiskas in huis te hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Het valt te proberen! Ik heb vandaag geen kater dus ik kan het experiment niet namens jou uitvoeren. Doe het Roger, for science!
quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:54 schreef Guanabana het volgende:
Tot half 5 wakker gelegen en nu een sociale 'verplichting'. Prima joh.
Hoe dan ook is het niet prettig. Succes vandaagquote:
Thanksquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe dan ook is het niet prettig. Succes vandaag
Zou ook wel een rare sociale verplichting zijn geweest als die vanwege de motten was.quote:
Komt wellicht ook door de naam die je 'm hebt gegeven.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik er nog even mee wachten, maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik er nog even mee wachten, maar...
[ afbeelding ]Ik doelde eigenlijk op de Strani-over-de-grens-foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ah! Ik had geen flauw idee wat je bedoeldequote:Op zondag 3 oktober 2021 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de Strani-over-de-grens-foto.
Volgens mij omschrijf je hier de algemene gang van zaken in de SC.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah! Ik had geen flauw idee wat je bedoelde
Maar jij bent hier ook zelden te vinden. Je moet wel teruglezen natuurlijk.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij omschrijf je hier de algemene gang van zaken in de SC.
Of ben ik de enige die geen flauw idee heeft waar het meestal over gaat hier?
Als er ineens een gesprek gaande is waar ik geen touw aan vast kan knopen gok ik er meestal op dat het over voetbal of wielrennen gaatquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Teruglezen??quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij bent hier ook zelden te vinden. Je moet wel teruglezen natuurlijk.
*maakt notities*quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er ineens een gesprek gaande is waar ik geen touw aan vast kan knopen gok ik er meestal op dat het over voetbal of wielrennen gaatMaakt Momo onderdeel uit van het gesprek dan is het wielrennen, post GeorgeM erover mee dan is het voetbal. Als alleen ijs_beer en Redefine erover posten weet je het alsnog niet zeker
Ik ga ervan uit dat @Strani het wel goed vindt dat ik hem hier deel in het teken van openheid en zo.quote:
Modderbad schijnt gezond te zijnquote:
Arme Belgenquote:Op zondag 3 oktober 2021 12:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat @:Strani het wel goed vindt dat ik hem hier deel in het teken van openheid en zo.![]()
[ afbeelding ]
Aangezien de afspraak hier in het openbaar gemaakt is en mensen toch zullen willen weten of hij zich aan zijn woord heeft gehouden.![]()
Ik kan bevestigen dat het @Strani is op de foto.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat @:Strani het wel goed vindt dat ik hem hier deel in het teken van openheid en zo.![]()
[ afbeelding ]
Aangezien de afspraak hier in het openbaar gemaakt is en mensen toch zullen willen weten of hij zich aan zijn woord heeft gehouden.![]()
@ijs_beer heeft gewoon een goede smaak als het om sport gaatquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er ineens een gesprek gaande is waar ik geen touw aan vast kan knopen gok ik er meestal op dat het over voetbal of wielrennen gaatMaakt Momo onderdeel uit van het gesprek dan is het wielrennen, post GeorgeM erover mee dan is het voetbal. Als alleen ijs_beer en Redefine erover posten weet je het alsnog niet zeker
Ja jij bent de enigequote:Op zondag 3 oktober 2021 11:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht nog dat hij speciaal voor de gelegenheid een oud Spaans kostuum had aangetrokken, maar hij blijkt er altijd zo bij te lopen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ken bevestigen dat het @:Strani is op de foto.
Ach over een paar uur heb jij die kater alweer naar het asiel gebracht.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja. Meestal ziet hij er nog vreemder uit.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht nog dat hij speciaal voor de gelegenheid een oud Spaans kostuum had aangetrokken, maar hij blijkt er altijd zo bij te lopen.
Kasper gaat dus na RVV ook deze winnen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een natte editie. De winnaar zal er hoe dan ook asgroen uitzien.
Veel eerder al, hij is inmiddels al weg.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach over een paar uur heb jij die kater alweer naar het asiel gebracht.
Dat heb je snel gedaan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Veel eerder al, hij is inmiddels al weg.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem eerst nog wat langer uitgehongerd met alleen koude koffie.quote:
Heel fijn! Op zo'n regenachtige dag waarbij je ook niet even lekker buiten kan lopen wil je liever geen kater hebbenquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij heeft nog geluk dat die Paris - Roubaix niet hoeft te rijden.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel fijn! Op zo'n regenachtige dag waarbij je ook niet even lekker buiten kan lopen wil je liever geen kater hebben
Ik schreef hem vast met potlood op.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kasper gaat dus na RVV ook deze winnen?
Ook zonder kater ben ik daar blij mee.quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij heeft nog geluk dat die Paris - Roubaix niet hoeft te rijden.
Een schone rug is gewoon een witgewassen briefje van duizend?quote:
Altijd handig als losgeld.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een schone rug is gewoon een witgewassen briefje van duizend?
Briefjes van duizend noemen wij Kleingeldquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Briefjes van duizend noemen wij Kleingeld
Ik zeg doen!quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:59 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ook al aan het overwegen om vast te gaan douchen en mijn huispak aan te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |