Misschien kan Sylvana hem een keer hard genoeg onder de nagels steken dat hij in het openbaar gigantisch uit zijn slof vliegt, zoals hij achter de schermen nog wel eens wil doen.quote:Op maandag 27 september 2021 14:08 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben sowieso wel een beetje klaar met Rutte maar zie hem op de korte termijn nog niet verdwijnen hoor
Nou, dat weet ik niet. Zoveel stemmen trekt Rutte ook weer niet... maar met zoveel partijen is hij dan alsnog de grootste.quote:Op maandag 27 september 2021 14:10 schreef Fred_B het volgende:
In een tweestrijd met een Aboutaleb ofzo wint Rutte gewoon hoor. Die zou hooguit de verkiezingen winnen in een tijdperk na Rutte.
Klopt ook wel. Hij heeft ook absoluut kwaliteiten die anderen niet hebben, die hem juist ook wel een zeer prettige vertegenwoordiger van ons land maken. Maar er wordt vaak net gedaan alsof ons land reddeloos verloren is als hij weg moet.quote:Op maandag 27 september 2021 13:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iedereen kan het uiteindelijk wel leren, maar de één zal meer invloed kunnen krijgen dan de ander. Was een keer een interview met Charles Michel die zei dat de ene leider daar komt om een blaadje voor te lezen, de ander komt er om te onderhandelen en het ‘spel’ te spelen, daarin was Rutte dan heel goed. Maar hij zal in zijn eerste jaar ook niet zo goed zijn geweest dan 9 jaar later
Met bijna een kwart van de stemmen (volgens ipsos begin deze maand) heb je ook met minder partijen een aardige kans de grootste te zijn.quote:Op maandag 27 september 2021 14:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Zoveel stemmen trekt Rutte ook weer niet... maar met zoveel partijen is hij dan alsnog de grootste.
Hij is eigenlijk Der Mann ohne Eigenschaften. Dat is zijn voornaamste kwaliteit.quote:Op maandag 27 september 2021 14:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Hij heeft ook absoluut kwaliteiten die anderen niet hebben, die hem juist ook wel een zeer prettige vertegenwoordiger van ons land maken. Maar er wordt vaak net gedaan alsof ons land reddeloos verloren is als hij weg moet.
Klopt. Al is dat in eerste instantie nu vooral omdat de PvdA marginaal is vergeleken met de VVD.quote:Op maandag 27 september 2021 14:10 schreef Fred_B het volgende:
In een tweestrijd met een Aboutaleb ofzo wint Rutte gewoon hoor. Die zou hooguit de verkiezingen winnen in een tijdperk na Rutte.
Dat heb ik dan weer niet. Zijn charisma red hem wel. En hij is adrem waardoor hij zich wel makkelijk kan redden.quote:Op maandag 27 september 2021 14:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dijkhoff heeft het charisma van een natte aardappel, zelfs als de VVD daarmee onderuit zou gaan hoop ik niet dat hij de volgende lijsttrekker wordt.
Mja, dan krijg je een verkiezingsstrijd zoals in 2012 en dan is rechts toch groter in Nederland dan links, helaasquote:Op maandag 27 september 2021 14:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb tegenwoordig het idee dat links alleen nog de verkiezingen zou winnen als ze een soort "United Left" worden van alle linkse partijen. Beetje zoals United Opposition nu bestaat in Hongarije (en helaas in de peilingen nog steeds niet aan kop gaat). De linkse partijen in NL zijn er inmiddels zo veel geworden en zo klein dat je nooit daar als partij het grootste wordt. VVD heeft ook gewoon geluk dat het geen "grote" concurrenten heeft op dát deel van het politiek spectrum.
Klopt deels wel. Maar tegelijkertijd is er dan ook geen echt alternatief als de VVD implodeert (wat alles Rutte weg is, zomaar zou kunnen). Dan krijg je dus wel weer een verschuiving de andere kant op.quote:Op maandag 27 september 2021 14:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb tegenwoordig het idee dat links alleen nog de verkiezingen zou winnen als ze een soort "United Left" worden van alle linkse partijen. Beetje zoals United Opposition nu bestaat in Hongarije (en helaas in de peilingen nog steeds niet aan kop gaat). De linkse partijen in NL zijn er inmiddels zo veel geworden en zo klein dat je nooit daar als partij het grootste wordt. VVD heeft ook gewoon geluk dat het geen "grote" concurrenten heeft op dát deel van het politiek spectrum.
Ja maar jij bent toch geen VVD-stemmer!quote:Op maandag 27 september 2021 14:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dijkhoff heeft het charisma van een natte aardappel, zelfs als de VVD daarmee onderuit zou gaan hoop ik niet dat hij de volgende lijsttrekker wordt.
Wat dat onderste betreft, zou het op links niet zo’n rol moeten spelen. Al sluit ik niet uit dat dat daar ook wel meespeelt.quote:Op maandag 27 september 2021 14:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Al is dat in eerste instantie nu vooral omdat de PvdA marginaal is vergeleken met de VVD.
Maar als het een letterlijke tweestrijd zou zijn, dan wint Rutte denk ik ook gemakkelijk. Dat komt omdat heel veel mensen toch wel blind achter hem blijven staan en/of juist baat hebben bij VVD beleid.
En daarnaast zie ik ook nog een grote groep die zullen zeggen niet op een Marokkaans als premier te willen stemmen. Terwijl het om kwalitateit zou moeten gaan, maar ja.
Ja, eens. Ik vind hem opzich altijd wel vrij nonchalant en "de man van alledag" overkomen of zo. Je zou niet raden dat hij in de Tweede Kamer zat als je het niet zou weten en je het op basis van foto's aan zou moeten wijzen wie erin zat.quote:Op maandag 27 september 2021 14:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent toch geen VVD-stemmer!![]()
En ik denk eigenlijk wat @:Redefine ook zegt, dat veel hem wel lekker gewoon vinden.
Plus de heilige graal. 'Hij zegt wat mensen denken'quote:Op maandag 27 september 2021 14:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
En ik denk eigenlijk wat @:Redefine ook zegt, dat veel hem wel lekker gewoon vinden.
Denk inderdaad wel dat hij de rol prima kan vervullen. Wat ook waarschijnlijk wel het plan van de VVD was. Totdat die stopte.quote:Op maandag 27 september 2021 14:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik vind hem opzich altijd wel vrij nonchalant en "de man van alledag" overkomen of zo. Je zou niet raden dat hij in de Tweede Kamer zat als je het niet zou weten en je het op basis van foto's aan zou moeten wijzen wie erin zat.
Ik denk dat het zou werken en hij het ook gemakkelijk zou kunnen worden.
Samsom won bijna van Rutte. Dan zou je zeggen, dat zou Aboutaleb zeker niet slechter doen. Het politieke landschap is wel meer versplinterd, en Nederland is wel een conservatief land, maar Aboutaleb heeft bij rechts een goed imago. Sterker nog, ik denk dat hij meer moeite krijgt om stemmen te winnen bij echt progressieve kiezers.quote:Op maandag 27 september 2021 14:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat dat onderste betreft, zou het op links niet zo’n rol moeten spelen. Al sluit ik niet uit dat dat daar ook wel meespeelt.
Maar als je puur kijkt waar in een tweestrijd zouden ze hun potentieel vandaan halen. Even wat nattevingerwerk (waarbij ik D66 voor het gemak maar in laat storten):
Aboutaleb:
D66: +12
SP: +3
GL: +3
PvdD: +3
CDA: +2
Denk: +1
CU: +1
=25 met de 9 van nu geeft dat 34
Rutte:
CDA: +5
D66: +2
PVV: +2
FVD: +2
JA21: +1
Van Haga: +1
= 13 met de 34 van nu geeft dat 47.
Even 4 jaar (of minder) wat andere dingen en geen schandalen en hup daar is hij weer.quote:Op maandag 27 september 2021 14:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk inderdaad wel dat hij de rol prima kan vervullen. Wat ook waarschijnlijk wel het plan van de VVD was. Totdat die stopte.
Of we als land blij moeten zijn hem als premier is een tweede.
Nee, maar dan kan ik nog wel vinden dat die man het charisma van een natte aardappel heeft.quote:Op maandag 27 september 2021 14:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelachen om geen schandalen. Het is een VVD'er Emquote:Op maandag 27 september 2021 15:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Even 4 jaar (of minder) wat andere dingen en geen schandalen en hup daar is hij weer.
Als je vandaag boodschappen zou doen, dan waren die aardappels veel natter geweest.quote:Op maandag 27 september 2021 15:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
En niet eens echt goed nat, als een net gewassen aardappel of zo. Meer dat vochtige nattige wat supermarktaardappels nog wel eens krijgen als ze te lang in die plastic zak hebben gezeten. Bah.
Toen kwamen ze van een verhouding 31-30 twee jaar eerder naar een uitslag 41-38 voor de VVD in 2012. Nog zonder Denk, BIJ1 en Volt en met de PvdD op 2, GL op 4 en D66 op 12. Alleen de SP had toen nog 15 zetels. In het huidige landschap moet de PvdA dan echt D66 volledig slopen, wil je het totaal van de (centrum)-linkse concurrentie onder de 33 zetels krijgen.quote:Op maandag 27 september 2021 14:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Samsom won bijna van Rutte. Dan zou je zeggen, dat zou Aboutaleb zeker niet slechter doen. Het politieke landschap is wel meer versplinterd, en Nederland is wel een conservatief land, maar Aboutaleb heeft bij rechts een goed imago. Sterker nog, ik denk dat hij meer moeite krijgt om stemmen te winnen bij echt progressieve kiezers.
Ik heb net ook boodschappen gedaan, alleen geen Dijkhoffs aardappels gehaald.quote:Op maandag 27 september 2021 16:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je vandaag boodschappen zou doen, dan waren die aardappels veel natter geweest.
Gerimpelde kleibint ((c) Harrie Jekkers) klinkt ook wel lekker op zijn Haagsquote:Op maandag 27 september 2021 16:08 schreef ijs_beer het volgende:
HEE NATTE ERREPEL.
Ja, dat bekt wel lekker. Prima beledigingsoptie erbij voortaan.
Maar niemand merkt dat nu!quote:Op maandag 27 september 2021 16:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelachen om geen schandalen. Het is een VVD'er Em
Gelukkig maar. Je wilt geen nonchalante en recalcitrante aardappelen hebben.quote:Op maandag 27 september 2021 16:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb net ook boodschappen gedaan, alleen geen Dijkhoffs aardappels gehaald.
Mijn laptop wel, maar pc nietquote:Op maandag 27 september 2021 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn laptop voldoet niet aan de eisen van W11.
Ik zie wel oudere processoren die voldoen, maar die van mij niet.quote:
Noodles met tempeh, gember, sugar snaps, chinese kool.quote:Op maandag 27 september 2021 17:22 schreef ijs_beer het volgende:
Wat eten we vanavond?
Hier kip kerrie met bloemkool en aardappelen.
https://tweakers.net/revi(...)-al-geschikt-is.htmlquote:Op maandag 27 september 2021 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie wel oudere processoren die voldoen, maar die van mij niet.
Op de eisen van Willem II ingaanquote:Op maandag 27 september 2021 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn laptop voldoet niet aan de eisen van W11.
tpm 2.0 heb ik wel.quote:Op maandag 27 september 2021 18:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://tweakers.net/revi(...)-al-geschikt-is.html
Blijkbaar moet je TPM2.0 nodig hebben.
Blijkbaar heeft mijn laptop die, maar mijn bijna 10 jaar oude pc niet.
Ik ook niet, ik had zuurkool vandaag.quote:Op maandag 27 september 2021 18:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ben ik 1 van de weinige die geen boontjes eet vandaag
Sowieso een lekker niveau weer zie ikquote:Op maandag 27 september 2021 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
Ah een user beginnende met poep en eindigende op zor is definitief aan het doordraaien met een complottheorie in het nws-Topic over Ruttes bedreigers. Je verwacht het niet.
Ow dat lijkt me sowieso een vermakelijk topic, even kijken.quote:Op maandag 27 september 2021 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
Ah een user beginnende met poep en eindigende op zor is definitief aan het doordraaien met een complottheorie in het nws-Topic over Ruttes bedreigers. Je verwacht het niet.
Nou ja, met San Marino als ESF-winnaar zat die dit jaar wel in de goede hoek met zijn theorie.quote:Op maandag 27 september 2021 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
Zo irritant als hij weer mee komt postenquote:Op maandag 27 september 2021 19:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, met San Marino als ESF-winnaar zat die dit jaar wel in de goede hoek met zijn theorie.
Stukje eckte kenner BOOOHHHquote:Op maandag 27 september 2021 19:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo irritant als hij weer mee komt postenongelofelijke betweter
Hij is eigenlijk wel een guilty pleasure van mequote:Op maandag 27 september 2021 19:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo irritant als hij weer mee komt postenongelofelijke betweter
Iemand met zo'n usernaam kan je ook niet echt serieus nemen. Maar ja een naam als NailQueen ook nietquote:Op maandag 27 september 2021 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
Het nummer was prima. Daar zat echt potentie in. Maar de staging was gewoon te veel van het goede.quote:Op maandag 27 september 2021 19:17 schreef molloot200 het volgende:
Maar San Marino was dit jaar ook best wel leuk
Ok geen winnaar, nee dat niet, maar het had qua placering van mij prima mogen wisselen met een Zweden of Moldavië of zo.
Nee mijn username is er eentje om trots op te zijnquote:Op maandag 27 september 2021 19:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Iemand met zo'n usernaam kan je ook niet echt serieus nemen. Maar ja een naam als NailQueen ook niet![]()
Guilty pleasure gaat wat ver, maar echt storen doe ik me meestal ook niet. Het is zeg maar de Aad de Mos hier in ESF.quote:Op maandag 27 september 2021 19:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk wel een guilty pleasure van meMaar even kijken wat hij dan nu uitkraamt in NWS.
Dat soort liedjes (en Glorious/La La Love/What About My Dreams/Same Heart enz) scoren vrijwel nooit bijzonder.quote:Op maandag 27 september 2021 19:17 schreef molloot200 het volgende:
Maar San Marino was dit jaar ook best wel leuk
Ok geen winnaar, nee dat niet, maar het had qua placering van mij prima mogen wisselen met een Zweden of Moldavië of zo.
quote:Op maandag 27 september 2021 20:09 schreef Fred_B het volgende:
Måneskin werd zojuist gecoverd door het immer toonvaste zangduo van Met Het Mes Op Tafel.
Vind het vooral irritant als het te lang doorgaat. En niet iedereen heeft altijd door dat je beter kunt stoppen met reagerenquote:Op maandag 27 september 2021 19:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk wel een guilty pleasure van meMaar even kijken wat hij dan nu uitkraamt in NWS.
Wat een kwaliteits user is het toch ookquote:Op maandag 27 september 2021 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
En die twee hebben ook nog eens uitstraling die volledig het tegenovergestelde van Måneskin isquote:Op maandag 27 september 2021 20:09 schreef Fred_B het volgende:
Måneskin werd zojuist gecoverd door het immer toonvaste zangduo van Met Het Mes Op Tafel.
Moeten nog wel.quote:
We hebben Balkenende hier vanmiddag ook al besproken, ik heb daar eigenlijk niet nog een keer zin in.quote:
Oh.quote:Op maandag 27 september 2021 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We hebben Balkenende hier vanmiddag ook al besproken, ik heb daar eigenlijk niet nog een keer zin in.
Nietes. De mijnequote:Op maandag 27 september 2021 19:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee mijn username is er eentje om trots op te zijn
Had ie zich maar niet moeten verslapen.quote:
Na al die tijd?quote:
quote:Op maandag 27 september 2021 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hij is wel weer erg jong nu.
Het goede antwoord staat nota bene in m'n ondertitel, heel moeilijk heb ik het je niet gemaaktquote:
Altijd.quote:Op maandag 27 september 2021 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Het goede antwoord staat nota bene in m'n ondertitel, heel moeilijk heb ik het je niet gemaakt
* Roger ging daar al enigszins van uit.quote:
Je weet het tegenwoordig maar nooit hè.quote:Op maandag 27 september 2021 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Roger ging daar al enigszins van uit.
Maar toch fijn om het bevestigd te zien.
Ik ben benieuwd wat hier uit komtquote:Op maandag 27 september 2021 22:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Woensdag wordt spannend!
Lijkt me vreselijk om daar als journalist steeds zolang te moeten wachtenquote:Op maandag 27 september 2021 22:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Woensdag wordt spannend!
Die zit de hele dag op FOK natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2021 22:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk om daar als journalist steeds zolang te moeten wachten
Was inderdaad een interessant, maar het meest positief ben ik nog wel over die gast die eerst over die heggen praat en later over die geplante boompjes. Vertelt het goed en je wordt er meteen enthousiast van. Zijn manier van spreken is ook prettig, lekker direct. Helemaal als hij het over die verschillende paden in het bos heeft.quote:Op maandag 27 september 2021 11:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In dat kader...
Was een mooie uitzending van VPRO tegenlicht over biodiversiteit gisteravond.Over een aantal praktische dingen die kunnen om de biodiversiteit te bevorderen in NL oa.. En het contrast met natuurbeheer in echte wildernis. Kwam er na de Duitslanduitzending van Nieuwsuur op uit, was echt wel de moeite waard.
(Kijk mij eens maatschappelijk verantwoorde programma's kijken.![]()
)
https://www.npostart.nl/vpro-tegenlicht/26-09-2021/VPWON_1322211
Daar gaat m'n geheime identiteitquote:Op maandag 27 september 2021 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zit de hele dag op FOK natuurlijk.
Als het een beetje leuk weer is en met een stoeltje mee lijkt het me prima te doen als je per uur betaald wordt.quote:Op maandag 27 september 2021 22:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daarom heb je ook geen tijd meer om mod te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2021 22:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar gaat m'n geheime identiteit
De hele dag natte aardappelen schillen.quote:Op maandag 27 september 2021 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het een beetje leuk weer is en met een stoeltje mee lijkt het me prima te doen als je per uur betaald wordt.
Gelukkig hebben ze het daar nu goed voor elkaar!quote:Op maandag 27 september 2021 22:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou denk ik nogal gefrustreerd raken door toch het gevoel van wachten. 10 uur vandaag, dan denk je de laatste 5 uren sowieso steeds: oké nu dan?? Bijna??quote:Op maandag 27 september 2021 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het een beetje leuk weer is en met een stoeltje mee lijkt het me prima te doen als je per uur betaald wordt.
Allemaal half kachel tegen de tijd dat Remkes naar buiten komt, ben benieuwd naar de foto's in de kranten morgen.quote:Op maandag 27 september 2021 23:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze het daar nu goed voor elkaar!
[ twitter ]
Het lijkt me dat ze in de tussentijd wel iets anders aan het doen zijn, alvast een samenvatting schrijven van die voetbalwedstrijd van morgen of zo.quote:Op maandag 27 september 2021 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou denk ik nogal gefrustreerd raken door toch het gevoel van wachten. 10 uur vandaag, dan denk je de laatste 5 uren sowieso steeds: oké nu dan?? Bijna??
Rohan Jenkes, kommmer no wat van diejj formaaasie of lop Kaachchch weer eh te kutte, hipsquote:Op maandag 27 september 2021 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Allemaal half kachel tegen de tijd dat Remkes naar buiten komt, ben benieuwd naar de foto's in de kranten morgen.
Ik vind Guinness maar weinig aan. Zou het niet snel bestellen.quote:Op maandag 27 september 2021 21:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
1759
Een heugelijk jaar. Het jaar dat voor het eerst Guinness gebrouwen wordt in de St. James's Gate Brewery. Eerst nog alleen ale, de donkere heerlijkheid die we vandaag de dag kennen kwam later pas.
[ afbeelding ]
Ook is dit het jaar dat Jacob Versteegh deze tekening van de Smebrug te Utrecht maakte.
[ afbeelding ]
En tot slot is dit het geboortejaar van Carl Frederic von Breda.
Een Zweedse kunstschilder waarvan het vermoeden bestaat dat zijn voorouders uit Nederland kwamen, geen idee waarom.
Oh ik wel, ik ben zelfs meer dan eens speciaal naar de pub hier in de stad gegaan, enkel voor de Guinness.quote:Op maandag 27 september 2021 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind Guinness maar weinig aan. Zou het niet snel bestellen.
Ik volg het niet maar "gewoon" op BBC One.quote:Op dinsdag 28 september 2021 06:26 schreef Meke het volgende:
Er waren hier toch mensen die Strictly come dancing UK kijken? Er doet iemand mee waardoor ik het wel wil volgen? Waar kijk je dat?
Ik denk dat het @:cee was?
Je hebt weer geknoeid met koffiebonenquote:
Er gelijk ook een heel bos mee naar binnen genomenquote:Op dinsdag 28 september 2021 10:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt weer geknoeid met koffiebonen
Dat krijgen krijg je met al zijn avondwandelingen in het donker. Dan ziet die niet waar die loopt een krijg je dus ditquote:Op dinsdag 28 september 2021 10:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er gelijk ook een heel bos mee naar binnen genomen
Wat lopen er toch debiele mensen op de wereld rondquote:Op dinsdag 28 september 2021 10:38 schreef Fred_B het volgende:
Hier in de buurt heeft een bushooligan vannacht op drie verschillende remises de banden van 100 bussen lekgeprikt. Het moet weer eens niet gekker worden
KINK aan het luisteren?quote:Op dinsdag 28 september 2021 10:41 schreef Redefine het volgende:
Weer wat anders in de categorie aparte samenwerkingen: Nothing but Thieves en Rag 'N Bone Man. Maar wel een goed liedje
Hoe raad je het zoquote:
Die komen gewoon met meer intervalacts dan er deelnemers zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:14 schreef Dave het volgende:
Als het bekendmaken van de host city een voorbeeld is van hoe het straks allemaal gaat lopen, zitten we straks met een grand final van 36 uur.
Tevens goede morgen.
Zelfs als rechtshandige vind ik dit niet kunnen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ook weer typisch foto's voor rechtshandigen.
Ik ben rechtshandig, dus voor mij geen probleem als de koffie zo geserveerd wordt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:39 schreef Redefine het volgende:
Na al onze opmerkingen durft Roger nooit meer koffie en thee te zetten
Nou ja. Ik zei eerst wat over de koffiebonen. Daarna anderen nog wat over de overige troep op de tafel, de toestand van de tafel en dus de oortjes naar rechts gericht.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig, dus voor mij geen probleem als de koffie zo geserveerd wordt.
Maar linkshandigen moeten eerst het kopje omdraaien (niet op de kop).
Ik zie net dat de meeste foto's van kopjes koffie het oortje aan de rechterkant hebben, dus ik kan het Roger ook niet kwalijk nemen.
Jij vindt nooit wat kunnenquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zelfs als rechtshandige vind ik dit niet kunnen.
Mooi hè? Speciaal voor jou vies gemaakt, na die foto van gisteren dacht ik dat je dat graag zo had.quote:
Wat een aanname weer Rozjeeer.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi hè? Speciaal voor jou vies gemaakt, na die foto van gisteren dacht ik dat je dat graag zo had.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:35 schreef Em31 het volgende:
Zijn ook niet echt onbekenden. Thijs Boontjes en die gitarist van Krezip. En die Matthijs van Duijvenbode regelde ook alles voor hem geloof ik.
Je krijgt zo wel het gevoel dat hij het gewoon zonder overleg heeft besloten.
Ik vraag mij af af Douwe ook zo principieel zal zijn bij zijn eigen nieuwe restaurant.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:40 schreef BillDauterive het volgende:
Douwe Bob heeft het op het songfestival voortreffelijk gedaan en heeft bij mij daarna best veel credits gekregen. Onterecht, zo blijkt.
Balen voor de band en al die crewleden die door Douwe Bob's keuze nu geen werk meer hebben. Dat kan je toch ook niet maken als muzikant? Juist Douwe Bob weet hoe lastig de afgelopen anderhalf jaar waren. Dan maar dagelijks zo'n stok in je neus. Dat is een klein ongemak, maar levert veel op...
Jaquote:
Matthijs van Duijvenbode wel en die gast van Krezip wel. Volgens mij heeft Thijs Boontjes daar niet meegedaan.quote:
Wist het ook niet zeker meer maar hij zit er wel op 0:50 bijv.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Matthijs van Duijvenbode wel en die gast van Krezip wel. Volgens mij heeft Thijs Boontjes daar niet meegedaan.
Zijn laatste album had hij wel al met een hele nieuwe band gemaakt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaman achter de piano werkt ook wel met Ilse en dacht dat hij ook Douwe Bob zijn manager was. Dus lekker bezig.
quote:Born To Win, Born To Lose nam hij op met een geheel nieuwe band. Hoe verliep het afscheid met de band die hem tot nu toe begeleidde en waarmee hij in 2016 meedeed aan het Songfestival in Zweden? “De koek was op. Er is ook nooit gezegd dat dit voor altijd zou zijn. Op een gegeven moment voel je dat je uit elkaar groeit. Dan kun je er een wedstrijd van maken: wie houdt dit het langst vol? Maar ik heb gewoon de knoop doorgehakt. Tijd voor een frisse wind, weet je wel. De muzikanten met wie ik nu speel zijn ook een stuk jonger, wat meer van mijn eigen leeftijd.”
https://www.parool.nl/ps/(...)uk-zachter~bb65c416/
Oh huh ik ben na 2016 nog weleens bij een concert geweest en kan me helemaal niet herinneren dat dat een andere band wasquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zijn laatste album had hij wel al met een hele nieuwe band gemaakt.
[..]
Het album is van dit jaar dus het zal onlangs zijn gebeurd.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh huh ik ben na 2016 nog weleens bij een concert geweest en kan me helemaal niet herinneren dat dat een andere band was![]()
Oh ik las het verkeerd, dacht meteen na 2016.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het album is van dit jaar dus het zal onlangs zijn gebeurd.
Jij hebt duidelijk recalcitrante aardappelen gegetenquote:Op dinsdag 28 september 2021 12:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Lading koffiebonen, losse thee, en linkshandige kopjes de SC in flikkert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelijk hebben ze. Als je na anderhalf jaar ineens je eerste werk door de neus geboord wordt door een opwelling van Bobje die boos is dat hij bij de bioscoop hetzelfde behandeld wordt als de rest van Nederland zou ik ook geen zin meer hebben voor hem klaar te staan wanneer het hem weer kan bekoren op te treden.quote:
Niet eens. Wel Spaanse pepers, ik denk dat het daar mis is gegaan, want Spaans.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk recalcitrante aardappelen gegeten
Nou inderdaad. Hij zal zelf nog wel genoeg cash hebben, maar wil niet zeggen dat je bandleden dat ook hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:40 schreef BillDauterive het volgende:
Douwe Bob heeft het op het songfestival voortreffelijk gedaan en heeft bij mij daarna best veel credits gekregen. Onterecht, zo blijkt.
Balen voor de band en al die crewleden die door Douwe Bob's keuze nu geen werk meer hebben. Dat kan je toch ook niet maken als muzikant? Juist Douwe Bob weet hoe lastig de afgelopen anderhalf jaar waren. Dan maar dagelijks zo'n stok in je neus. Dat is een klein ongemak, maar levert veel op...
Plus al die andere mensen die bij zo'n concert betrokken zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Hij zal zelf nog wel genoeg cash hebben, maar wil niet zeggen dat je bandleden dat ook hebben.
quote:'Technici de dupe'
"Het is mooi dat die artiesten op deze manier voor hun principes staan", zegt woordvoerder Peter van den Bunder van de Kunstenbond. "Maar ten koste van wie gebeurt dit?" Volgens hem wordt vaak onderschat hoeveel mensen, naast de artiest, betrokken zijn bij een optreden. "Dat loopt uiteen van twee technici voor licht en geluid tot een productie met meer dan duizend medewerkers, zoals bij het Eurovisie Songfestival."
Begeleidende musici, licht- en geluidsmensen en decorbouwers zijn vrijwel allemaal freelancer. "De pijn zit erin dat ze voor hun inkomen volledig afhankelijk zijn van anderen en het risico van nog meer afgezegde optredens kunnen ze na anderhalf jaar corona bijna niet meer opvangen", zegt Van den Bunder.
https://nos.nl/artikel/23(...)apas-grote-artiesten
Ik had kunnen weten dat de schuld weer bij @Strani lagquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet eens. Wel Spaanse pepers, ik denk dat het daar mis is gegaan, want Spaans.
Lange Frans gespot.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:44 schreef AgnesGru het volgende:
Een kennis van mij is anti corona maatregelen, dus ook tegen de toegangspas enz. maar zit wel wekelijks in het stadion
Ik wil geen petróleo op el fuego gooien, maar toegangspas is ook nog es een anagram van "eg tog spaans".quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat de schuld weer bij @:Strani lag
quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wil geen petróleo op el fuego gooien, maar toegangspas is ook nog es een anagram van "eg tog spaans".
Die is wel heel mooi.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wil geen petróleo op el fuego gooien, maar toegangspas is ook nog es een anagram van "eg tog spaans".
Het wordt pas echt olie op het vuur gooien als we gaan zeggen dat @Strani groot fan is van het liedje Fuego.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Het verklaart wel veel jouw vondstquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Tja ik snap dit wel. Leuk eigen principes, maar veel artiesten hebben heel lang verkondigd dat zij niet alleen getroffen zijn, maar juist de muzikanten, roadies, podiumbouwers etc. Op het moment dat er dan wél weer opgetreden mag worden, maar de spelregels je niet aan staan is het ineens allemaal niet zo erg om je crew daar de dupe van te laten zijn. Nu volg ik Douwe zelf al een tijd niet meer, maar het is een aparte jongen op z'n zachtst gezegd.quote:
Die oude band was toch qua leeftijd helemaal niet zoveel ouder dan Douwe? Dat waren volgens mij allemaal vrienden van elkaarquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zijn laatste album had hij wel al met een hele nieuwe band gemaakt.
[..]
Ook dat ja, of de hele wereld over reizen waarbij je allerlei prikken moet hebben tegen oa gele koorts of DTP en die klakkeloos laat zetten, maar zo'n coronaprik is ineens de duivel.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:06 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja mooi die principes allemaal ineens. Onder de tatoeages, maar oeh wat zou er in zo'n vaccin allemaal zitten.
Mijn wenkbrauwen zitten in permanente frons.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook dat ja, of de hele wereld over reizen waarbij je allerlei prikken moet hebben tegen oa gele koorts of DTP en die klakkeloos laat zetten, maar zo'n coronaprik is ineens de duivel.Ik heb wel bij een aantal mensen in mijn omgeving mijn wenkbrauwen gefronst de afgelopen maanden.
Nouja, een aantal waren wel wat ouder. Die kale gitarist zat eerst in Krezip bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die oude band was toch qua leeftijd helemaal niet zoveel ouder dan Douwe? Dat waren volgens mij allemaal vrienden van elkaar
Ja, maar als Egel ben je helemaal gewend aan prikken.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mijn wenkbrauwen zitten in permanente frons.
Ja ben even gaan wiki'en en ze schelen wel een jaar of 10 met Douwe gemiddeld.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja, een aantal waren wel wat ouder. Die kale gitarist zat eerst in Krezip bijvoorbeeld.
Moet je overal opletten dat er geen tonnetjes naar beneden worden gegooid, of dat er van die levende berenklemmen je pad kruisen. Om nog maar te zwijgen over die stroomkabels!quote:Japans pretpark krijgt themagebied dat in teken staat van Donkey Kong
* Rollator bestelt voor Dave.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:17 schreef Dave het volgende:
Ik ben 21 jaar ouder dan Douwe. /bejaard
En even verderop in Super Nintendo World moet je uitkijken voor schildpadden die op hun achterpoten lopen en vallende stenen blokken met een boos gezicht erop!quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Moet je overal opletten dat er geen tonnetjes naar beneden worden gegooid, of dat er van die levende berenklemmen je pad kruisen. Om nog maar te zwijgen over die stroomkabels!
Wel veel kans om champignons tegen het lijf te lopen daar.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:27 schreef H_T het volgende:
[..]
En even verderop in Super Nintendo World moet je uitkijken voor schildpadden die op hun achterpoten lopen en vallende stenen blokken met een boos gezicht erop!
D’ouwe Dave.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:17 schreef Dave het volgende:
Ik ben 21 jaar ouder dan Douwe. /bejaard
Mario-champignons: wie is er niet groot mee geworden?quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel veel kans om champignons tegen het lijf te lopen daar.
Ik!quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Mario-champignons: wie is er niet groot mee geworden?
quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat. Plus dat die zijn tour pas gecanceld heeft, nadat die zelf dacht zomaar even bij een bioscoop naar binnen te lopen en toen zelf het ervaarde. Als die er zo op tegen was, had die gelijk zijn tour moeten cancellen. Niet pas als die er zelf last van heeftquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik snap dit wel. Leuk eigen principes, maar veel artiesten hebben heel lang verkondigd dat zij niet alleen getroffen zijn, maar juist de muzikanten, roadies, podiumbouwers etc. Op het moment dat er dan wél weer opgetreden mag worden, maar de spelregels je niet aan staan is het ineens allemaal niet zo erg om je crew daar de dupe van te laten zijn. Nu volg ik Douwe zelf al een tijd niet meer, maar het is een aparte jongen op z'n zachtst gezegd.
Vrouwen worden aan hun haren meegesleurd door Donkey Kong zelf.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Moet je overal opletten dat er geen tonnetjes naar beneden worden gegooid, of dat er van die levende berenklemmen je pad kruisen. Om nog maar te zwijgen over die stroomkabels!
Ik heb nog nooit een Mario game gespeeld.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:33 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Mario game gespeeld.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee maar hoe kan je nóóit in je leven een Mario-spel tegen zijn gekomen? Niet Mario Kart, niet Mario Bros., niet Mario Party? Ook niet met vrienden bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:18 schreef Cyan9 het volgende:
Je kan prima een gamer zijn zonder Mario. Ik heb sowieso nooit begrepen wat daar nou zo geweldig aan was.
En ik ben altijd al een pc gamer geweest.
Dit is inderdaad niet uit te leggen Cyanquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee maar hoe kan je nóóit in je leven een Mario-spel tegen zijn gekomen? Niet Mario Kart, niet Mario Bros., niet Mario Party? Ook niet met vrienden bijvoorbeeld?
quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:18 schreef Cyan9 het volgende:
Je kan prima een gamer zijn zonder Mario. Ik heb sowieso nooit begrepen wat daar nou zo geweldig aan was.
En ik ben altijd al een pc gamer geweest.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:33 schreef molloot200 het volgende:
En Mario is trouwens ook wel redelijk overgewaardeerd hoorIk speel zelf ontzettend veel Super Smash Bros. en daar is ook het halve character roster bezaaid met Mario
Of like, 15 characters of zo? Vind ik nogal wat overdreven
Zeker omdat Zelda er bijvoorbeeld maar 6 heeft
Maar ik ken genoeg platformers die ik leuker vind dan Marioquote:
Ik ken de rest van de Mario spellen niet zo goed eerlijk gezegd, maar in Super Mario Bros. 3 zitten levels die ik bij wijze van spreken met mijn ogen dicht zou kunnen spelen. En ik ben niet eens een fan van platformers, zacht gezegd.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ik ken genoeg platformers die ik leuker vind dan Mario(persoonlijk dan)
De leegte van de levens van die mensen schokt me.quote:
Dat verklaart veel.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kruisbestuiving wielrennen, literatuur en politiek. Kan het nog beter?quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
De leegte van de levens van die mensen schokt me.
quote:
Echt?quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je bent me met voor. Heb net net aangepastquote:
Kunnen wij niet even vier jaar een deelstaat van Duitsland worden? Die zijn nu toch al aan het formerenquote:Remkes wil woensdag met negen partijen verder praten: VVD, D66, CDA, PvdA, GroenLinks, ChristenUnie, Volt, SGP en Fractie Den Haan.
Nee dat kan inderdaad nietquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kruisbestuiving wielrennen, literatuur en politiek. Kan het nog beter?
Uiteraard zijn er mensen die dat doenquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken de rest van de Mario spellen niet zo goed eerlijk gezegd, maar in Super Mario Bros. 3 zitten levels die ik bij wijze van spreken met mijn ogen dicht zou kunnen spelen.
Probeerden ze eruit te komen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:08 schreef Redefine het volgende:
Dat ze er niet uit zouden komen zag echt niemand aankomen.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kunnen wij niet even vier jaar een deelstaat van Duitsland worden? Die zijn nu toch al aan het formeren
Wel SGP en geen Partij voor de Dieren.quote:Het is niet helemaal duidelijk op grond van welke criteria partijen wel en niet zijn uitgenodigd, maar die houden verband met hun bereidheid tot samenwerking.
Dat had ik niet eens gezien. Terwijl Partij voor de Dieren juist een van de betere partijen is op daadwerkelijk beleid willen maken.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Wel SGP en geen Partij voor de Dieren.
D66 heeft net de blokkade voor de CU opgeheven. Die gaan echt niet met de SGP een regering vormen mocht de SGP de partij zijn die voor een meerderheid kan zorgen.
Ja. Er zijn geen opties om over "rechts" of "links" te gaan.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat had ik niet eens gezien. Terwijl Partij voor de Dieren juist een van de betere partijen is op daadwerkelijk beleid willen maken.
quote:Politiek verslaggever Xander van der Wulp over wat er zich achter de schermen rond de formatie afspeelt:
"Vandaag wordt vooral duidelijk dat nog geen enkele van de betrokken partijen enig idee heeft hoe dit formatieproces gaat eindigen, laat staan dat er enige overeenstemming over een oplossing is. Bij VVD, D66 en CDA is er nog flinke frustratie over hoe de lange bijeenkomst van gisteren is verlopen. De drie partijen delen tegenstrijdige ervaringen.
Zo klagen ze bij het CDA dat het met D66 'elke dag een ander liedje is' en dat Kaag wel zegt dat ze blokkades wil opheffen, maar dat haar eisen onduidelijk zijn. D66'ers richten in gesprekken met journalisten hun pijlen op informateur Remkes, die 'warrig' zou zijn geweest bij het leiden van de gesprekken.
Er werd zelfs gesuggereerd dat er 'al enige drank in de man' zou zijn geweest. Een vergaande spin die de autoriteit van de informateur bedreigt, maar die tegelijkertijd tekenend is voor de onvrede bij de drie partijen over hoe het formatieproces verloopt. Desgevraagd laat een woordvoerder van Remkes weten dat de informateur het maandag beperkt heeft gehouden tot twee borrels, eentje voor en eentje tijdens het diner."
Ze zijn nu nog meer bezig met wat ze vooral niet willen een hoe ze hun achterban tevreden kunnen stellen i.p.v. te kijken hoe ze er samen uit kunnen komen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja. Er zijn geen opties om over "rechts" of "links" te gaan.
Dus kies dan de partijen die het beste zijn in beleid maken.
Een verstandshuwelijk kan ook wel even standhouden ook al is de liefde al lang weg.
[..]
SGP zal vermoedelijk alleen voor gedoogsteun zijn, mocht dat aan de orde komen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Wel SGP en geen Partij voor de Dieren.
D66 heeft net de blokkade voor de CU opgeheven. Die gaan echt niet met de SGP een regering vormen mocht de SGP de partij zijn die voor een meerderheid kan zorgen.
Ik vind dit eerlijk gezegd echt niet normaal? Dit zeg je toch niet over die borrel? Wtf is daar het doel van danquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja. Er zijn geen opties om over "rechts" of "links" te gaan.
Dus kies dan de partijen die het beste zijn in beleid maken.
Een verstandshuwelijk kan ook wel even standhouden ook al is de liefde al lang weg.
[..]
Tegenstanders beschadigen en proberen daar voordeel uit te halen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd echt niet normaal? Dit zeg je toch niet over die borrel? Wtf is daar het doel van dan
Maar waarom over de formateur? Welk voordeel kun je halen uit het beschadigen van Remkesquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Tegenstanders beschadigen en proberen daar voordeel uit te halen.
Politiek Em.
Ik schakel @Hamlapjes in als hulplijn.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar waarom over de formateur? Welk voordeel kun je halen uit het beschadigen van Remkes
Misschien stuurt die aan op een oplossing waar een meerderheid zich in kan vinden, maar waar de ‘lekker’ zich niet in kan vinden.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar waarom over de formateur? Welk voordeel kun je halen uit het beschadigen van Remkes
quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik vind deze ook niet heel logisch te verklaren eigenlijk. Misschien dat de lekkers alles aanpakken om de schuld af te kunnen schuiven en niet als blokkeerders gezien te worden? Of dat ze geen inhoudelijke redenen hebben om de voorstellen af te schieten, maar dat toch willen doen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik schakel @:Hamlapjes in als hulplijn.
Milkakruidnoten?quote:
Vader Abraham naast Lange Janquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:21 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
De Sprookjeswacht
https://www.bd.nl/tilburg(...)k-getekend~afa9b6da/
quote:
Ik denk het wel, want velen hebben D66 gestemd niet omdat ze zich helemaal ideologisch zich kunnen vinden in die partij, maar omdat het nog een beetje progressief geluid in het kabinet betekent. Als ze het dan laten klappen is die enige motivatie om D66 te stemmen dus weg.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zie de logica ook niet. Zou me niet eens verbazen als dit D66 meer beschadigt.
Drommels, drommels, drommels, dat mensen dat niet zien, hè!quote:
Nou het was ook niet mijn sport-avond, ik was kosmisch slecht op de tennisbaan.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:45 schreef blackswangreen het volgende:
Wat was dat weer een wedstrijd van Ajax zeg. Ze hadden gewoon met 6-0 moeten winnen. Die bal van Tadic en die kopbal van Haller... het is moeilijker om ze te missen dan ze in de goal te krijgen.
Gelukkig is het nu weer voorbijquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou het was ook niet mijn sport-avond, ik was kosmisch slecht op de tennisbaan.
Ik heb geen idee waar je het over hebt, dus ik denk het niet?quote:
Hmmm, ‘voorzichtig geïnspireerd door’ dan tochquote:
Het is een Fransman en hij heet Rosierquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, dus ik denk het niet?
Ja, beter voor iedereenquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu weer voorbijEn je was sowieso beter dan ik, want ik heb de tennisbaan niet eens gehaald!
Was mijn doel ook niet, maar dat terzijde
Niet eens aan gedacht, ik heb niet eens een racketquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, beter voor iedereenZo slecht speel ik zelden
![]()
Alleen de gedáchte is al prijzenswaardig hoor!
Een Fransman? Verwarde je me met een FRANSMAN?quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het is een Fransman en hij heet Rosier![]()
Dus helaas niet
Daar kwam ik later pas achterquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een Fransman? Verwarde je me met een FRANSMAN?![]()
Nou ja, het was iig geen Spanjaard.![]()
![]()
Nou goed, vooruit dan maar.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou goed, vooruit dan maar.
Gaat lekker.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want velen hebben D66 gestemd niet omdat ze zich helemaal ideologisch zich kunnen vinden in die partij, maar omdat het nog een beetje progressief geluid in het kabinet betekent. Als ze het dan laten klappen is die enige motivatie om D66 te stemmen dus weg.
(en ja, ik neem hier mezelf als geheel willekeurig voorbeeld)
quote:Reactie D66
D66 heeft vanavond gereageerd op het bericht over de beschuldiging van de partij aan het adres van informateur Remkes. "Natuurlijk neem ik dat meteen terug", zegt hoofd voorlichting van D66 Daan Bonenkamp. "We hebben dat echt niet zo bedoeld. Wij hebben geen enkele reden om te twijfelen aan de professionaliteit van de informateur en hebben veel vertrouwen in zijn aanpak."
quote:
Ach. Het is wel verfrissend dat het niet ontkend wordt. Zoals gebruikelijk is in de politiek.quote:
Whutquote:
Ergens in mei, host city is ook nog niet bekendquote:
Nu al? Ze hadden die tent net gesloten toch?quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:35 schreef Em31 het volgende:
Zijn ook niet echt onbekenden. Thijs Boontjes en die gitarist van Krezip. En die Matthijs van Duijvenbode regelde ook alles voor hem geloof ik.
Je krijgt zo wel het gevoel dat hij het gewoon zonder overleg heeft besloten.
Mic drop.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als die verdraaide Kirkorov hier ook mee te maken heeft.
Nee, die heeft al aangegeven er geen zin in te hebben.quote:
Een hele dag online cursusquote:Op woensdag 29 september 2021 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren naar kantoor geweest. Vandaag een online cursus van een hele dagEn dan morgen weer naar kantoor.
Op kantoor werkt dat alleen allemaal niet zo goed.quote:Op woensdag 29 september 2021 07:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een hele dag online cursusDat zou dan nog beter te doen zijn op kantoor met andere mensen.
Ah handigquote:Op woensdag 29 september 2021 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op kantoor werkt dat alleen allemaal niet zo goed.
Ja, dat wel inderdaad. Maar vanwege covid, althans daar ga ik van uit, is het online.quote:Op woensdag 29 september 2021 07:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah handigAl is zo'n cursus meestal ook ergens op locatie i.p.v. kantoor.
Dacht even dat je dan geen zitplaats zou hebben op kantoorquote:Op woensdag 29 september 2021 07:30 schreef Redefine het volgende:
Nu voor het eerst sinds ruim een jaar weer eens naar kantoor. Scheelt wel even een kleine twee uur eerder opstaan![]()
Niet dat mijn reisduur twee uur is. Maar op kantoor begin ik eerder dan thuis. Moet ook wel om nog enigszins de drukte te kunnen vermijden. Maar goed ook, want nu kan ik nog zitten. Het is nu al niet heel rustig, als ik een halfuur later zou weggaan zou ik waarschijnlijk geen zitplaats hebben.
quote:Op woensdag 29 september 2021 08:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht even dat je dan geen zitplaats zou hebben op kantoor
Klopt. Maar dat komt omdat we een stoelendans doen en dus er altijd één stoel te weinig is.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht even dat je dan geen zitplaats zou hebben op kantoor
Wat een gezellig begin van de dag!quote:Op woensdag 29 september 2021 08:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat komt omdat we een stoelendans doen en dus er altijd één stoel te weinig is.
Succes met het volgen van de cursusquote:Op woensdag 29 september 2021 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over een uur begint de cursus. En eigenlijk ben ik daar nu op aan het wachten ipv dat ik even iets nuttigs ga doen.
Ja, het is zo'n dag.
Overigens was mijn bureaustoel nog echt weg ookquote:Op woensdag 29 september 2021 08:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een gezellig begin van de dag!
Bedankt.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Succes met het volgen van de cursus
Tijd om weer naar huis te gaan dus. Ben je mooi voor de avondspits thuis.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:56 schreef Redefine het volgende:
De hele reden dat ik op kantoor zou werken was om een collega voor bepaalde werkzaamheden in te werken. Maar die is weer verkouden dus komt nietEn van mijn kamer is er verder ook niemand. Dus lekker gezellig weer
![]()
Mijn radiozender kan de radio niet ontvangen. Dus nu staat Radio 538 opZo maar even kijken of er een bluetooth speaker werkt.
Hahaquote:Op woensdag 29 september 2021 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd om weer naar huis te gaan dus. Ben je mooi voor de avondspits thuis.
Een unaniem belachelijk succes dus, deze eerste kantoordagquote:Op woensdag 29 september 2021 08:56 schreef Redefine het volgende:
De hele reden dat ik op kantoor zou werken was om een collega voor bepaalde werkzaamheden in te werken. Maar die is weer verkouden dus komt nietEn van mijn kamer is er verder ook niemand. Dus lekker gezellig weer
![]()
Mijn radiozender kan de radio niet ontvangen. Dus nu staat Radio 538 opZo maar even kijken of er een bluetooth speaker werkt.
Zo'n dag had ik gisteren. Speciaal naar kantoor gegaan om uiteindelijk daar een online meeting te doen en het grootste deel van de dag geen directe collega's om me heen te hebben. Nou, dan is het maar goed dat je daarvoor heen en weer reistquote:Op woensdag 29 september 2021 08:56 schreef Redefine het volgende:
![]()
Denken dat ik vrienden heb.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee maar hoe kan je nóóit in je leven een Mario-spel tegen zijn gekomen? Niet Mario Kart, niet Mario Bros., niet Mario Party? Ook niet met vrienden bijvoorbeeld?
Oh ja? Wat verklaart dit dan allemaal? Ben heel benieuwd wat je hier van maakt.quote:
Lekker is dat danquote:Op woensdag 29 september 2021 09:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo'n dag had ik gisteren. Speciaal naar kantoor gegaan om uiteindelijk daar een online meeting te doen en het grootste deel van de dag geen directe collega's om me heen te hebben. Nou, dan is het maar goed dat je daarvoor heen en weer reist
Alles.quote:Op woensdag 29 september 2021 10:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh ja? Wat verklaart dit dan allemaal? Ben heel benieuwd wat je hier van maakt.
Wat voor cursus heb je?quote:Op woensdag 29 september 2021 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste deel van de cursus gehad. Nu even pauze. Zo weer verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |