Links is ook weggevaagd bij de verkiezingen, die zijn niet meer rullevant.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
VVD heeft links uitgesloten
Vervolgens heeft VVD met D66 een dun regeerakkoord opgeschreven waar Rutte gisteren over zei dat het helemaal geen stuk was waar anderen op kon gaan inhaken
Ik weet het niet hoor; dat klinkt mij niet echt als meeschrijven over inhoud of uberhaupt erover praten
Timmermans staat aan de wieg van één van de belangrijkste Europese akkoorden uit de geschiedenis. Ik snap wel dat hij niet gekozen heeft voor het fractievoorzitterschap van een middelmatige middenpartij.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:05 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Timmermans (zie 2019) en Aboutaleb, die hadden het moeten doen.
Beiden zijn nou niet bepaald de stemmenmagneet van Nederland.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze hadden ook Khadija Arib kunnen kiezen, maar om de een of andere reden moest die op een zijspoor.
Tsja, over rechts gaat het anders ook niet lukkenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Links is ook weggevaagd bij de verkiezingen, die zijn niet meer rullevant.
Ja, puur ook vanwege het geld en meer niet. Dat lijkt me een bijzonder verkeerde reden om iets in stand te houden.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:07 schreef SpaceOdyssey het volgende:
De VVD is dus de enige partij die niet af wil van de verhuurdersheffing, maar een kortingkje wil geven. Trololol
Die verhuurdersheffing gaat vandaag en morgen echt wel minstens stevig worden verminderd. Desnoods zonder de VVD.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:07 schreef SpaceOdyssey het volgende:
De VVD is dus de enige partij die niet af wil van de verhuurdersheffing, maar een kortingkje wil geven. Trololol
Wat moet er dan wel gebeuren in die achterkamertjes?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
VVD heeft links uitgesloten
Vervolgens heeft VVD met D66 een dun regeerakkoord opgeschreven waar Rutte gisteren over zei dat het helemaal geen stuk was waar anderen op kon gaan inhaken
Ik weet het niet hoor; dat klinkt mij niet echt als meeschrijven over inhoud of uberhaupt erover praten
En Aboutaleb wilde ook niet. Ook volkomen begrijpelijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Timmermans staat aan de wieg van één van de belangrijkste Europese akkoorden uit de geschiedenis. Ik snap wel dat hij niet gekozen heeft voor het fractievoorzitterschap van een middelmatige middenpartij.
Nou, dat gekijk op de phone is soms wel irriterend ja!quote:Op woensdag 22 september 2021 12:09 schreef DireStraits7 het volgende:
Kut, we zijn gesnapt door Caroline.
Rutte wil gewoon hier mee kunnen kijkenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:11 schreef StephanL het volgende:
Je kan niet 10 uur luisteren en niks doen. Zou mij niet lukken
Niets in de achterkamertjes. Er zou op dit moment aan formatietafel gepraat moeten wordenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet er dan wel gebeuren in die achterkamertjes?
Eens. Maar GL en PvdA hebben wel een aanbod gehad. Als de potentiële coalitie toch niet wil schuiven, waarom dan dat aanbod?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niets in de achterkamertjes. Er zou op dit moment aan formatietafel gepraat moeten worden
Ze heeft geluisterd naar Geert!quote:
Nee, ze is geen minister meer en dus mag ze daar helemaal niet meer naar binnen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hee! Kaag zit helemaal niet in New York
Ze moet er gewoon zitten.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef Raw85 het volgende:
Als ik Kaag was had ik Wilders niet zijn zin gegeven
Ik vermoed/hoop dat ze alleen even tekst en uitleg gaat geven en daardoor doorgaat met wat ze daarvoor ook deed.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef Raw85 het volgende:
Blijkbaar niet zo'n sterke vrouw.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef Raw85 het volgende:
Maar het zou toch ook wel gek zijn dat ze als vers ex-minister de regering vragen gaat stellen en bekritiseren.quote:
In deze zin zitten zoveel dubbelzinnige zaken! Prachtig!quote:Op woensdag 22 september 2021 12:15 schreef Tjoent het volgende:
De elektrische bezem wilde zeker niet starten vanochtend
Wat zou zijn username zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 12:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Rutte wil gewoon hier mee kunnen kijken
Nee dat doet één persoon in dit geval Jettenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Maar mag Kaag nu ook spreken/interrumperen?
Aurelius.quote:
Nee, is geen deelnemer aan het debat.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Volgens mij niet, aangezien ze niet is aangemeld als spreker in eerste termijnquote:Op woensdag 22 september 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Jawel toch? Alleen kamerlid nu.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik vermoed dat je haar vandaag helemaal niet gaat horen. Er zitten wel meer kamerleden die het woord niet gaan voeren. Ze zal mee willen overleggen over plannen die langs komen vanuit de oppositie, denk ik.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vermoed/hoop dat ze alleen even tekst en uitleg gaat geven en daardoor doorgaat met wat ze daarvoor ook deed.
Misschien dat ze voor de goeie orde niets gaat zeggenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Volgens mij niet, aangezien ze niet is aangemeld als spreker in eerste termijn
Maar wat doet ze daar dan?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat doet één persoon in dit geval Jetten
Nah.. Kaag heeft wel veel meer inhoud.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef Bocaj het volgende:
Ik merk aan mijzelf dat ik Hermans beter pruim dan Kaag!
Meer mensen?
Jij denkt dat het toeval is dat ze nu komt, na de 'bijdrage' van Wilders?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar het zou toch ook wel gek zijn dat ze als vers ex-minister de regering vragen gaat stellen en bekritiseren.
Maar waarom is ze er dan niet gewoon vanaf het begin?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je haar vandaag helemaal niet gaat horen. Er zitten wel meer kamerleden die het woord niet gaan voeren. Ze zal mee willen overleggen over plannen die langs komen vanuit de oppositie, denk ik.
Ja.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef Bocaj het volgende:
Meer mensen?
Damage controlquote:Op woensdag 22 september 2021 12:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar wat doet ze daar dan?
Er zitten wel meer partijgenoten van andere leiders daar. Je kunt praten over je bijdrage, je interrumpties. Gedachten uitwisselen enz.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar wat doet ze daar dan?
Geen idee. Vast niet inderdaad.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat het toeval is dat ze nu komt, na de 'bijdrage' van Wilders?
Ja, ik denk dat ze dit altijd al van plan was. Er komen tijdens zo'n debat altijd allerlei moties/plannen van andere partijen langs, ook op papier door de kamer. Daar wil ze gewoon meekijken.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat het toeval is dat ze nu komt, na de 'bijdrage' van Wilders?
Verrassend. /squote:Op woensdag 22 september 2021 12:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
van der Staaij wil meer geld voor defensie en heeft inmiddels al de VVD mee.
Jaquote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef Bocaj het volgende:
Meer mensen?
Van der Staaij roept daar elk jaar toe op, snel naar die 2%. Dat is inmiddels ook wel traditie. En de VVD is daar meestal wel meegaand in in dit debat, om vervolgens niks te doen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
van der Staaij wil meer geld voor defensie en heeft inmiddels al de VVD mee.
De meerderheid, gok ik.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef Bocaj het volgende:
Meer mensen?
Kees kennende, gaat hij nog wel hengelen bij andere partijen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Van der Staaij roept daar elk jaar toe op, snel naar die 2%. Dat is inmiddels ook wel traditie. En de VVD is daar meestal wel meegaand in in dit debat, om vervolgens niks te doen.
Hoogopgeleiden zijn overgelopen naar GL en D66.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SP richt zich tegenwoordig ook alleen maar op laagopgeleiden
Vooral de "wie zijn die mensen" mensen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef Bocaj het volgende:
Meer mensen?
Wat een act inderdaad. Maar tussen de regels door zie je toch zo dat het grote bedrijfsleven (met name de multinationals) op 1 staan en de belangen van jan modaal en daar onder de top 10 niet eens halen op het lijstje van prioriteiten. Wanneer gaan die 2 miljoen kiezers dit eens inzien?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:21 schreef DireStraits7 het volgende:
Sophie moet nog even wat beter voorbereiden hoe ze oprecht overkomt.
Ik geloof best dat zo'n toeslagenaffaire ook voor VVD'ers aangrijpend is. Maar de manier waarop Hermans nu opzichtig zoekt naar groteske woorden om de affaire te duiden is wat gratuit.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:24 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Wat een act inderdaad. Maar tussen de regels door zie je toch zo dat het grote bedrijfsleven (met name de multinationals) op 1 staan en de belangen van jan modaal en daar onder de top 10 niet eens halen op het lijstje van prioriteiten. Wanneer gaan die 2 miljoen kiezers dit eens inzien?
Moet een boom voorstellen dacht ik! (Gisteren had ze een hoed met "Kappen met Kappen" op.)quote:
Vermoeionde act.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet een boom voorstellen dacht ik! (Gisteren had ze een hoed met "Kappen met Kappen" op.)
Ja, inderdaad. De mensen die ik ken die er onder vallen (4 gevallen) hebben hun geld allemaal gehad. En sterker: 1 van die gevallen gebruikte het geld om schulden af te lossen, toen ze door kreeg dat dat de bedoeling niet was (schulden werden kwijtgescholden), mocht ze de afschriften daarvan opsturen en kreeg ze dat deel van het geld zelfs nog een keer.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weinig concreet dit allemaal. Er is via de gemeenten al heel wat geld uitgedeeld, nog voordat mensen hoefden aan te tonen welke ze schade ze hebben geleden.
Wat moet er volgens de interrumperen den gebeuren??
quote:Op woensdag 22 september 2021 12:31 schreef monkyyy het volgende:
Verhuurderheffing afschaffen en dat geld kunnen we terug krijgen door uitkeringen te verlagen
Misschien kan hij eens een dag geen interview, radioverzoek of televisieverzoek doen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
Omtzigt klinkt vermoeid. Of hij doet rustig aan
Volgens mij is die gast nog lang niet klaar met overspannen zijn. Politiek is vol gas gaan of thuisblijven.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
'De bevolking van Nederland' geeft geen ene kloot om de toeslagaffaire ouders. Anders was er wel een gigantische aardverschuiving bij de laatste verkiezingen.quote:
Echt zoveel beter dan Kneus Dijkhoffquote:Op woensdag 22 september 2021 12:35 schreef Aurelius het volgende:
Hermans is het met iedereen altijd eens. Zo fijn.
Hij spaart zijn energie en probeert niet emotioneel te worden. Herken het van mezelf als ik een dag vol moeizame vergaderingen op het werk heb.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 12:38 schreef Bocaj het volgende:
Handen wassen? Ooooooo plassen bedoel je?!
WC schorsing. Kamerleden kunnen elk moment naar de wc, de voorzitter, griffie en kabinetsleden niet.quote:
Een dag vergaderen, dat lijkt me echt een hel. Ik ben na een uur al geslooptquote:Op woensdag 22 september 2021 12:37 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hij spaart zijn energie en probeert niet emotioneel te worden. Herken het van mezelf als ik een dag vol moeizame vergaderingen op het werk heb.
Dan begrijpt Kerrolijn het niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:39 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Waarom noemt ze het dan niet een sanitaire stop?
Dan moet het een schijt schorsing zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan begrijpt Kerrolijn het niet.
Ze zijn niet 'onderweg' hoor! Sanitaire stop doen je bij een benzinestation!quote:
Ik vond het juist krachtiger overkomen i.p.v. al dat geschreeuw. Een duidelijk geformuleerde vraag. Zonder antwoord.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef Hanca het volgende:
Dit klinkt niet alsof het goed gaat met Omtzigt, zo zacht en haperend praat hij normaal nooit...
Dat zou je toch niet zeggen met zo'n achternaam.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan begrijpt Kerrolijn het niet.
Een plas onder haar stoelquote:Op woensdag 22 september 2021 12:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat zou je toch niet zeggen met zo'n achternaam.
Doet hij goed hoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:41 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik vond het juist krachtiger overkomen i.p.v. al dat geschreeuw. Een duidelijk geformuleerde vraag. Zonder antwoord.
Die kan thuis de tv gewoon op pauze zetten hoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:42 schreef Mani89 het volgende:
Schorsing is zodat Jetta Klijnsma naar de WC kan.
Haha, thuis dan!quote:Op woensdag 22 september 2021 12:42 schreef Mani89 het volgende:
We gaan om 14:00 uur verder.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:42 schreef Mani89 het volgende:
14:30 als Caroline moet schijten.quote:
Hij begon echt fluisterend en begon zelfs 2 keer opnieuw aan een zin. Later ging het wel beter, wellicht gewoon een kriebel in zijn keel oid.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vond het juist krachtiger overkomen i.p.v. al dat geschreeuw. Een duidelijk geformuleerde vraag. Zonder antwoord.
Shots firedquote:
Wiegel heeft een 'hipo' op het reservebankje van BuZa.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:42 schreef Mani89 het volgende:
Meer nieuwe huurwoningen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom de afschaffing voor de verhuurdersheffing? Wat moet dat opleveren?
Zoals ik het begrijp haal je hiermee een perverse prikkel weg om sociale woningen te verkopen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dan zou het voor corporaties aantrekkelijker moeten maken om meer sociale huurwoningen te bouwen en dus een bijdrage te leveren aan het woningtekort.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:50 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp haal je hiermee een perverse prikkel weg om sociale woningen te verkopen.
Ah zo.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:50 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Dan zou het voor corporaties aantrekkelijker moeten maken om meer sociale huurwoningen te bouwen en dus een bijdrage te leveren aan het woningtekort.
Daarvoor is het BIK potjequote:Op woensdag 22 september 2021 12:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah zo.
Kost natuurlijk wel weer bergen geld
Goh, huizen bouwen kost geldquote:Op woensdag 22 september 2021 12:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah zo.
Kost natuurlijk wel weer bergen geld
Dat er daarna meestal een flinke huurverhoging volgt waardoor deze niet meer te betalen zijn voor lagere inkomens.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?
Eerder overschat.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:54 schreef -XOR- het volgende:
Klaver is een wat onderschat politicus.
Kapotte klok geeft ook 2x per dag de juiste tijd aan.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:54 schreef -XOR- het volgende:
Klaver is een wat onderschat politicus.
We zijn bereid om ernaar te kijken!!quote:Op woensdag 22 september 2021 12:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
De wil is er bij de VVD niet om het écht aan te pakken, anders hadden ze dat 10 jaar terug wel al gedaan.
Goofylach van Velenten.quote:
Wat?! Ze gaat echt nergens op in.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Sophie wimpelt iedereen fantastisch af. Weg met die linkse wolk.
Past wel bij de VVD. Een antwoord zonder visiequote:Op woensdag 22 september 2021 13:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Weer een standaard antwoord dat niet ingaat op wat er gevraagd werd
Beetje makkelijk "scoren" van je.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Sophie wimpelt iedereen fantastisch af. Weg met die linkse wolk.
Algemeen geleuter van Hermans de hele tijd. Ze zegt helemaal niks.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Weer een standaard antwoord dat niet ingaat op wat er gevraagd werd
Ja.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beetje makkelijk "scoren" van je.
Het gaat wel degelijk ergens over.
Of vind je dat er geen woningtekort is en dat er voldoende aan gedaan wordt?
Willen we meer of minder shots van de achterkant van Lilian?quote:
Heeft deze user vaker last vanquote:Op woensdag 22 september 2021 13:02 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Wat?! Ze gaat echt nergens op in.
Posten als "maxi-mus" op FOK!quote:Op woensdag 22 september 2021 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat is Rutte aan het doen op zijn mobiel?
Appen met partijbestuur etc.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Posten als "maxi-mus" op FOK!
Aan het kijken hoeveel zijn net gekochte huis nu waard is...quote:Op woensdag 22 september 2021 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Final solution?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:04 schreef Slobeend het volgende:
We moeten samen kijken naar oplossingen maar we mogen niet één oplossing noemen.
hahaha!quote:Op woensdag 22 september 2021 13:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Posten als "maxi-mus" op FOK!
Je kent de 'ja' meme toch wel?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meh, je weet heus wel dat er een enorm woningtekort is
Ik stel ¤50 voor, dat vind ik zat.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beter te duur dan niet te koop.
Liever niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:05 schreef Pedroso het volgende:
Ik mis de duiding van Sylvana in dit debat.
Ja.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kent de 'ja' meme toch wel?
Dat is meer voor VBLquote:Op woensdag 22 september 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kent de 'ja' meme toch wel?
SP heeft aangekondigd dat ze zo'n motie in gaan dienen.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zou zeggen breng de motie: afschaffing verhuurdersheffing in stemming.
Dan moet VVD kleur bekennen
Dat is "Op naar de kroeg" gifje?quote:
Jouw buurt is nu een heatmap van CO2-uitstoot.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:06 schreef Mani89 het volgende:
Er vloog net een vliegtuigje met een spandoek "Ga Eens Regeren Kleuters" over mijn huis. Waarvan akte.
User @Zipportal kan zijn collectie ongetwijfeld tentoonstellenquote:Op woensdag 22 september 2021 13:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is "Op naar de kroeg" gifje?
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is "Op naar de kroeg" gifje?
Gek genoeg is er maar verhipte weinig landbouwgrond nodig om de woningnood op te lossen.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:07 schreef monkyyy het volgende:
Boeren dwingen hun landbouwgrond af te staan en daar bouwgrond van maken. Die koeien gaan maar lekker in een stal.
Nou nou nou, we zullen jou eens op stal zetten!quote:Op woensdag 22 september 2021 13:07 schreef monkyyy het volgende:
Boeren dwingen hun landbouwgrond af te staan en daar bouwgrond van maken. Die koeien gaan maar lekker in een stal.
Met veel succes ook, hij heeft de laatste 15 jaar enorm veel bereikt.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:47 schreef Aurelius het volgende:
[..]
De arrogantie straalt er weer vanaf. Wilders vertegenwoordigd wel 1+ mln stemmers.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, heeft Geert D66 al met de grond gelijk gemaakt?
Altijd tegen D66.
Wals dan al die rijtjeshuis woonwijken maar plat en gooi er woontorens neer. Lekker als ratten boven op elkaar wonen.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou nou nou, we zullen jou eens op stal zetten!
Onze lieve koetjes mogen toch ook naar buiten en vers weidegras eten?
Hij heeft in elk geval een stuk minder stuk gemaakt dan de zogenaamde keurige partijen.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Met veel succes ook, hij heeft de laatste 15 jaar enorm veel bereikt.
Het wordt uitgesproken als Ooomphhhzig dacht ik?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:13 schreef monkyyy het volgende:
Als het aan Rutte lag, dan was de huidige regering voortgezet met Omtzicht als minister.
Toch jammer dat hij de VVD niet ook even aanpakt.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze laat niets heel van Sophie Rutte.
Stap 6.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Welke debattrainer heeft Hermans geleerd om net even iets te hard te praten?
Normaal doet de minister van binnenlandse zaken dat, nu zal het wel nav een stemming in de Tweede Kamer zijn, neem ik aan.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:16 schreef monkyyy het volgende:
Nieuwe verkiezingen uitschrijven, hoe gaat dat eigenlijk. Moet de 1e, 2e kamer voorstemmen? Moet het demissionair kabinet dat willen?
Remkes?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:16 schreef monkyyy het volgende:
Nieuwe verkiezingen uitschrijven, hoe gaat dat eigenlijk. Moet de 1e, 2e kamer voorstemmen? Moet het demissionair kabinet dat willen?
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:12 schreef Raw85 het volgende:
Hahaha deze regie. Vd Plas even in beeld op haar iPad
Maar 1% nodig voor huizen, ruimte zat voor de koeien die vooral in aantal moeten verminderen vanwege de negatieve gevolgen voor de leefomgeving.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:07 schreef monkyyy het volgende:
Als ik nooit autorijdt veroorzaak ik ook weinig schade met autorijden. Ik kan op Dione Graus zijn dierenpolitie na niet echt een succes van de PVV herinnerenquote:Op woensdag 22 september 2021 13:13 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval een stuk minder stuk gemaakt dan de zogenaamde keurige partijen.
Behalve dan dat hij een belangrijke katalysator was van de verziekte poldercultuur die we nu hebben. Wilders heeft bijna meer stuk gemaakt dan de VVD.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:13 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval een stuk minder stuk gemaakt dan de zogenaamde keurige partijen.
Ze had het inderdaad vast een stuk makkelijker toen ze gewoon koffie mocht halen voor Rutte en Blok.quote:
Ze probeert het nu persoonlijk te maken, dat leidt weer af zodat je het niet over de inhoud hoeft te hebben.quote:
Net als het klimaat trouwens.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:21 schreef Aurelius het volgende:
Dit kan Sophie ook niet recht lullen.Woningcrisis is geen crisis voor de VVD maar een kans om de zakken van hun aanhang verder te vullen.
Oppervlakkig zeg. VVD'er gespot.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook, grotendeels hetzelfde geblaat maar die was tenminste wél lekker.
Omdat ze op een positie zit die ze momenteel niet aankan.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Waarom praat Hermans altijd alsof ze op het punt staat een emotionele meltdown te krijgen.
Rochdale (waar die aangifte van is) boekte in 2018 wel een resultaat van 913 miljoen. Dus zo veel is die 37,5 miljoen nou ook weer niet, relatief gezien.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oppervlakkig zeg. VVD'er gespot.
Men zegt ook dat veel woningbouwen het zat kunnen betalen en geld (winst) overhouden...quote:Op woensdag 22 september 2021 13:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Rochdale (waar die aangifte van is) boekte in 2018 wel een resultaat van 913 miljoen. Dus zo veel is die 37,5 miljoen nou ook weer niet, relatief gezien.
Ik kan er zelfs geen een kopen in een dorp op 50km van een grote stadquote:Op woensdag 22 september 2021 13:30 schreef Aurelius het volgende:
Na de lentekriebels en de genderkoek besluiten een genderstudie te volgen, 40k schuld opbouwen en dan klagen dat je geen huis in het centrum van een grote stad kunt kopen. Eigenlijk niet zo heel veel medelijden met de huidige lichting studenten.
Ik ken de cijfers niet uit mijn hoofd, maar volgens mij zijn er geen enorme aantallen mensen die gender studies gaat volgen. Zijn het niet vooral rechtsgeleerdheid, economie, psychologie en allerlei financiële studies die populair zijn?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:30 schreef Aurelius het volgende:
Na de lentekriebels en de genderkoek besluiten een genderstudie te volgen, 40k schuld opbouwen en dan klagen dat je geen huis in het centrum van een grote stad kunt kopen. Eigenlijk niet zo heel veel medelijden met de huidige lichting studenten.
Het moet vooral niet te concreet worden.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:32 schreef Aurelius het volgende:
Sophie vindt aantallen ingewikkeld.
Staat in het merendeel van de verkiezingsprogramma's niet gewoon aantallen? Ik heb 1 miljoen woningen meermaals voorbij zien komen in ieder gevalquote:Op woensdag 22 september 2021 13:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
Lekker makkelijk, om iemand te laten commiteren aan aantallen...... gaat hem niet worden Pieter....
Het is aan de andere kant ook lekker makkelijk om een veel te laag bedrag uit te trekken voor het oplossen van de woningnood en dan doen alsof je er weer 4 jaar tegenaan kan.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
Lekker makkelijk, om iemand te laten commiteren aan aantallen...... gaat hem niet worden Pieter....
Concrete aantallen zijn eng. Kun je op afgerekend worden. Beter is het om vage toekomstplannen te lanceren en daarna een evaluatiecommissie in te stellen en lessons learned op te stellen. Management 101.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
En mijn zusje en haar vriend, zij doet PABO, hij werkt in de ouderenzorg, die tegen hetzelfde aan lopen in een dorp?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:30 schreef Aurelius het volgende:
Bedoelde het meer als debat techniek.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:34 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Staat in het merendeel van de verkiezingsprogramma's niet gewoon aantallen? Ik heb 1 miljoen woningen meermaals voorbij zien komen in ieder geval
True, maar 1 stapje terug, probleem precies definieren, en dan de oplossing erbij zoeken. Dat moet in een commisie of bij de begroting van binnenlandse zaken gebeuren.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is aan de andere kant ook lekker makkelijk om een veel te laag bedrag uit te trekken voor het oplossen van de woningnood en dan doen alsof je er weer 4 jaar tegenaan kan.
Wil je een oplossing, dan moet je concreet zijn en daar naartoe werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |