Toch jammer dat hij de VVD niet ook even aanpakt.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze laat niets heel van Sophie Rutte.
Stap 6.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Welke debattrainer heeft Hermans geleerd om net even iets te hard te praten?
Normaal doet de minister van binnenlandse zaken dat, nu zal het wel nav een stemming in de Tweede Kamer zijn, neem ik aan.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:16 schreef monkyyy het volgende:
Nieuwe verkiezingen uitschrijven, hoe gaat dat eigenlijk. Moet de 1e, 2e kamer voorstemmen? Moet het demissionair kabinet dat willen?
Remkes?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:16 schreef monkyyy het volgende:
Nieuwe verkiezingen uitschrijven, hoe gaat dat eigenlijk. Moet de 1e, 2e kamer voorstemmen? Moet het demissionair kabinet dat willen?
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:12 schreef Raw85 het volgende:
Hahaha deze regie. Vd Plas even in beeld op haar iPad
Maar 1% nodig voor huizen, ruimte zat voor de koeien die vooral in aantal moeten verminderen vanwege de negatieve gevolgen voor de leefomgeving.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:07 schreef monkyyy het volgende:
Boeren dwingen hun landbouwgrond af te staan en daar bouwgrond van maken. Die koeien gaan maar lekker in een stal.
Als ik nooit autorijdt veroorzaak ik ook weinig schade met autorijden. Ik kan op Dione Graus zijn dierenpolitie na niet echt een succes van de PVV herinnerenquote:Op woensdag 22 september 2021 13:13 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval een stuk minder stuk gemaakt dan de zogenaamde keurige partijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |