Nee, ze is geen minister meer en dus mag ze daar helemaal niet meer naar binnen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hee! Kaag zit helemaal niet in New York
Ze moet er gewoon zitten.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef Raw85 het volgende:
Als ik Kaag was had ik Wilders niet zijn zin gegeven
Ik vermoed/hoop dat ze alleen even tekst en uitleg gaat geven en daardoor doorgaat met wat ze daarvoor ook deed.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef Raw85 het volgende:
Blijkbaar niet zo'n sterke vrouw.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef Raw85 het volgende:
Maar het zou toch ook wel gek zijn dat ze als vers ex-minister de regering vragen gaat stellen en bekritiseren.quote:
In deze zin zitten zoveel dubbelzinnige zaken! Prachtig!quote:Op woensdag 22 september 2021 12:15 schreef Tjoent het volgende:
De elektrische bezem wilde zeker niet starten vanochtend
Wat zou zijn username zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 12:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Rutte wil gewoon hier mee kunnen kijken
Nee dat doet één persoon in dit geval Jettenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Maar mag Kaag nu ook spreken/interrumperen?
Aurelius.quote:
Nee, is geen deelnemer aan het debat.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Volgens mij niet, aangezien ze niet is aangemeld als spreker in eerste termijnquote:Op woensdag 22 september 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Jawel toch? Alleen kamerlid nu.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |