Misschien kan hij eens een dag geen interview, radioverzoek of televisieverzoek doen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
Omtzigt klinkt vermoeid. Of hij doet rustig aan
Volgens mij is die gast nog lang niet klaar met overspannen zijn. Politiek is vol gas gaan of thuisblijven.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
'De bevolking van Nederland' geeft geen ene kloot om de toeslagaffaire ouders. Anders was er wel een gigantische aardverschuiving bij de laatste verkiezingen.quote:
Echt zoveel beter dan Kneus Dijkhoffquote:Op woensdag 22 september 2021 12:35 schreef Aurelius het volgende:
Hermans is het met iedereen altijd eens. Zo fijn.
Hij spaart zijn energie en probeert niet emotioneel te worden. Herken het van mezelf als ik een dag vol moeizame vergaderingen op het werk heb.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 12:38 schreef Bocaj het volgende:
Handen wassen? Ooooooo plassen bedoel je?!
WC schorsing. Kamerleden kunnen elk moment naar de wc, de voorzitter, griffie en kabinetsleden niet.quote:
Een dag vergaderen, dat lijkt me echt een hel. Ik ben na een uur al geslooptquote:Op woensdag 22 september 2021 12:37 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hij spaart zijn energie en probeert niet emotioneel te worden. Herken het van mezelf als ik een dag vol moeizame vergaderingen op het werk heb.
Dan begrijpt Kerrolijn het niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:39 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Waarom noemt ze het dan niet een sanitaire stop?
Dan moet het een schijt schorsing zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan begrijpt Kerrolijn het niet.
Ze zijn niet 'onderweg' hoor! Sanitaire stop doen je bij een benzinestation!quote:
Ik vond het juist krachtiger overkomen i.p.v. al dat geschreeuw. Een duidelijk geformuleerde vraag. Zonder antwoord.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef Hanca het volgende:
Dit klinkt niet alsof het goed gaat met Omtzigt, zo zacht en haperend praat hij normaal nooit...
Dat zou je toch niet zeggen met zo'n achternaam.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan begrijpt Kerrolijn het niet.
Een plas onder haar stoelquote:Op woensdag 22 september 2021 12:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat zou je toch niet zeggen met zo'n achternaam.
Doet hij goed hoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:41 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik vond het juist krachtiger overkomen i.p.v. al dat geschreeuw. Een duidelijk geformuleerde vraag. Zonder antwoord.
Die kan thuis de tv gewoon op pauze zetten hoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:42 schreef Mani89 het volgende:
Schorsing is zodat Jetta Klijnsma naar de WC kan.
Haha, thuis dan!quote:Op woensdag 22 september 2021 12:42 schreef Mani89 het volgende:
We gaan om 14:00 uur verder.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:42 schreef Mani89 het volgende:
14:30 als Caroline moet schijten.quote:
Hij begon echt fluisterend en begon zelfs 2 keer opnieuw aan een zin. Later ging het wel beter, wellicht gewoon een kriebel in zijn keel oid.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vond het juist krachtiger overkomen i.p.v. al dat geschreeuw. Een duidelijk geformuleerde vraag. Zonder antwoord.
Shots firedquote:
Wiegel heeft een 'hipo' op het reservebankje van BuZa.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:42 schreef Mani89 het volgende:
Meer nieuwe huurwoningen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom de afschaffing voor de verhuurdersheffing? Wat moet dat opleveren?
Zoals ik het begrijp haal je hiermee een perverse prikkel weg om sociale woningen te verkopen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dan zou het voor corporaties aantrekkelijker moeten maken om meer sociale huurwoningen te bouwen en dus een bijdrage te leveren aan het woningtekort.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:50 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp haal je hiermee een perverse prikkel weg om sociale woningen te verkopen.
Ah zo.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:50 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Dan zou het voor corporaties aantrekkelijker moeten maken om meer sociale huurwoningen te bouwen en dus een bijdrage te leveren aan het woningtekort.
Daarvoor is het BIK potjequote:Op woensdag 22 september 2021 12:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah zo.
Kost natuurlijk wel weer bergen geld
Goh, huizen bouwen kost geldquote:Op woensdag 22 september 2021 12:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah zo.
Kost natuurlijk wel weer bergen geld
Dat er daarna meestal een flinke huurverhoging volgt waardoor deze niet meer te betalen zijn voor lagere inkomens.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?
Eerder overschat.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:54 schreef -XOR- het volgende:
Klaver is een wat onderschat politicus.
Kapotte klok geeft ook 2x per dag de juiste tijd aan.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:54 schreef -XOR- het volgende:
Klaver is een wat onderschat politicus.
We zijn bereid om ernaar te kijken!!quote:Op woensdag 22 september 2021 12:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
De wil is er bij de VVD niet om het écht aan te pakken, anders hadden ze dat 10 jaar terug wel al gedaan.
Goofylach van Velenten.quote:
Wat?! Ze gaat echt nergens op in.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Sophie wimpelt iedereen fantastisch af. Weg met die linkse wolk.
Past wel bij de VVD. Een antwoord zonder visiequote:Op woensdag 22 september 2021 13:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Weer een standaard antwoord dat niet ingaat op wat er gevraagd werd
Beetje makkelijk "scoren" van je.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Sophie wimpelt iedereen fantastisch af. Weg met die linkse wolk.
Algemeen geleuter van Hermans de hele tijd. Ze zegt helemaal niks.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Weer een standaard antwoord dat niet ingaat op wat er gevraagd werd
Ja.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beetje makkelijk "scoren" van je.
Het gaat wel degelijk ergens over.
Of vind je dat er geen woningtekort is en dat er voldoende aan gedaan wordt?
Willen we meer of minder shots van de achterkant van Lilian?quote:
Heeft deze user vaker last vanquote:Op woensdag 22 september 2021 13:02 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Wat?! Ze gaat echt nergens op in.
Posten als "maxi-mus" op FOK!quote:Op woensdag 22 september 2021 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat is Rutte aan het doen op zijn mobiel?
Appen met partijbestuur etc.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat is Rutte aan het doen op zijn mobiel?
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Posten als "maxi-mus" op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |