Links is ook weggevaagd bij de verkiezingen, die zijn niet meer rullevant.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
VVD heeft links uitgesloten
Vervolgens heeft VVD met D66 een dun regeerakkoord opgeschreven waar Rutte gisteren over zei dat het helemaal geen stuk was waar anderen op kon gaan inhaken
Ik weet het niet hoor; dat klinkt mij niet echt als meeschrijven over inhoud of uberhaupt erover praten
Timmermans staat aan de wieg van één van de belangrijkste Europese akkoorden uit de geschiedenis. Ik snap wel dat hij niet gekozen heeft voor het fractievoorzitterschap van een middelmatige middenpartij.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:05 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Timmermans (zie 2019) en Aboutaleb, die hadden het moeten doen.
Beiden zijn nou niet bepaald de stemmenmagneet van Nederland.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze hadden ook Khadija Arib kunnen kiezen, maar om de een of andere reden moest die op een zijspoor.
Tsja, over rechts gaat het anders ook niet lukkenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Links is ook weggevaagd bij de verkiezingen, die zijn niet meer rullevant.
Ja, puur ook vanwege het geld en meer niet. Dat lijkt me een bijzonder verkeerde reden om iets in stand te houden.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:07 schreef SpaceOdyssey het volgende:
De VVD is dus de enige partij die niet af wil van de verhuurdersheffing, maar een kortingkje wil geven. Trololol
Die verhuurdersheffing gaat vandaag en morgen echt wel minstens stevig worden verminderd. Desnoods zonder de VVD.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:07 schreef SpaceOdyssey het volgende:
De VVD is dus de enige partij die niet af wil van de verhuurdersheffing, maar een kortingkje wil geven. Trololol
Wat moet er dan wel gebeuren in die achterkamertjes?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
VVD heeft links uitgesloten
Vervolgens heeft VVD met D66 een dun regeerakkoord opgeschreven waar Rutte gisteren over zei dat het helemaal geen stuk was waar anderen op kon gaan inhaken
Ik weet het niet hoor; dat klinkt mij niet echt als meeschrijven over inhoud of uberhaupt erover praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |