SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sinds wanneer ben je een negerquote:Op zondag 19 september 2021 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik achter je zat IN de bus
MUHAHAHAHAHAHAHAHA
EttovanCOngoKInshasa past beter bij Belgiequote:
Het was ook een of andere hardloop recordpoging dag ofzoquote:Op zondag 19 september 2021 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Aarghhh het is blijkbaar vandaag Talk like a Pirate day..
kijk uit dat je niet weer enkele lichaamsdelen onherroepelijk beschadigt...quote:Op zondag 19 september 2021 22:16 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik nog even achter de laptop kruip.
je zit nu achter een desktop?quote:Op zondag 19 september 2021 22:16 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik nog even achter de laptop kruip.
Zet bij de uitklapmenu onder de foto eens even op 'BB code groot met link', dan werkt die wel hier ipv die html codequote:
Ja het is een gevaarlijke tocht richting de computer. Denk toch zeker tien meter lopen, als ik dat maar overleef.quote:Op zondag 19 september 2021 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kijk uit dat je niet weer enkele lichaamsdelen onherroepelijk beschadigt...
De laatste keer sloopte je je eigen deur...quote:Op zondag 19 september 2021 22:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het is een gevaarlijke tocht richting de computer. Denk toch zeker tien meter lopen, als ik dat maar overleef.
Maar die is weer gemaakt.quote:Op zondag 19 september 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De laatste keer sloopte je je eigen deur...
nee dit is het bed van karzaiquote:Op zondag 19 september 2021 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit een plaatje van de snackstede?
werkenquote:Op zondag 19 september 2021 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
Maar waarom dan zo vroeg op ballie?
Zeker 6 op mijn handenquote:Op zondag 19 september 2021 22:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een zieke muggenbult op mijn been ineens.
Denk dat die er af moetquote:Op zondag 19 september 2021 22:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zeker 6 op mijn handen
https://imgur.com/a/cazbnKN
Oh sick. Heb er ook één op mijn pols.quote:Op zondag 19 september 2021 22:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zeker 6 op mijn handen
https://imgur.com/a/cazbnKN
quote:Op zondag 19 september 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat doe jij met het bed van Karzai?
Oh ik dacht omdat restaurant dat jullie ergens in de middag een keer open gingen. Maar jullie openen dus al vroegquote:
nee ik begin half 11quote:Op zondag 19 september 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht omdat restaurant dat jullie ergens in de middag een keer open gingen. Maar jullie openen dus al vroeg
ga ik doen :pquote:Op zondag 19 september 2021 22:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Richt dan meteen even goed zijn woonkamer in.
Oh gemist en dus niet aan meegedaan...quote:Op zondag 19 september 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was ook een of andere hardloop recordpoging dag ofzo
Ja ben druk bezigquote:Op zondag 19 september 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zou nog een teen regelen mevrouwtje.
jij zou trouwens nog een nieuwe fotio van je teen plaatsenquote:Op zondag 19 september 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zou nog een teen regelen mevrouwtje.
KArzai heeft een mooie handquote:Op zondag 19 september 2021 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag...
Tijd is relatiefquote:
monster is hetquote:Op zondag 19 september 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dit voor slaapondermijnend gedrag?
Wil gewoon nog een paar minuutjes langer met ballie zijnquote:Op zondag 19 september 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dit voor slaapondermijnend gedrag?
Aaawquote:Op zondag 19 september 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil gewoon nog een paar minuutjes langer met ballie zijn
quote:Op zondag 19 september 2021 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spuit 11![]()
ik weet eigenlijk waar de letters VDK voorstaan. Van De Kattenplaatjes....
Ssssst ...quote:Op zondag 19 september 2021 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spuit 11![]()
Nu alleen de L nogquote:Op zondag 19 september 2021 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spuit 11![]()
Nou zegquote:
Als je zo doorgaat krijg je helemaal geen plaatje meer ...quote:
quote:Op zondag 19 september 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat krijg je helemaal geen plaatje meer ...
quote:Op zondag 19 september 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
@:Budapestenaar, we mogen [ afbeelding ]
quote:
Dit klinkt lekker.quote:Op zondag 19 september 2021 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb warme chocolademelk met koekkruiden.
quote:Op zondag 19 september 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat krijg je helemaal geen plaatje meer ...
Jullie slapen alweerquote:Op zondag 19 september 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
@:Budapestenaar, we mogen [ afbeelding ]
Ik volg het allemaal niet momenteelquote:
ik nog nietquote:Op zondag 19 september 2021 23:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Jullie slapen alweer![]()
Trusten dan maar
Hoihoiquote:Op maandag 20 september 2021 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik nog niet
al moet ik erover niet al te lange tijd ook vantussen, maandag = drukdag
een verhuisvakantie.. klinkt als feestquote:Op maandag 20 september 2021 00:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoihoi![]()
Ik lig al in bed inmiddels, wij hebben nog verhuis vakantie dus ook morgen weer genoeg te doen
quote:Op maandag 20 september 2021 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Lol ik ging nog even buiten roken, maar er zitten dus serieus al mensen buiten bij de ingang van de luchthaven te wachten. Nu heb ik op Schiphol ook wel eens een nachtje doorgehaald en dat was eigenlijk best ok als je je er op in hebt gesteld maar dit is wel een beetje van een ander kaliber, want het is koud, ze kunnen niet naar binnen, geen toiletten tot je beschikking, niets waar je wat te eten of drinken kan kopen en geen vermaak. En die mensen moeten nog minstens 4 uur voor ze naar binnen kunnen.
Lekkerquote:Op maandag 20 september 2021 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
En nu lig ik lekker in mijn kakelverse hotelbedje. Zo lekker slapen!
Sommige mensen besparen niet helemaal op de juiste dingen. Vanuit Eindhoven zijn er ook wat vluchten waarbij goedkope arbeid ingevlogen wordt. Verwacht dat die mensen geen hotel aangeboden krijgen als ze weer naar huis gaan.quote:Op maandag 20 september 2021 04:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik vraag me af hoe die mensen dan op vakantie gaan, als ze niet een goedkope overnachting en evt. kort taxiritje kunnen/willen betalen. Gaan ze op vakantie ook niks uitgeven of op straat slapen?
Dit begrijp ik dan niet helemaalquote:Op maandag 20 september 2021 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
8 wekkers op mijn telefoon gezet.
Dat krijg je vanzelf bij een koffie liefhebbende SCquote:Op maandag 20 september 2021 05:46 schreef datismijnmening het volgende:
Jullie zijn er weer vroeg bij
Had ook liever nog een paar uurtjes extra in mijn bedje gehad.quote:Op maandag 20 september 2021 05:46 schreef datismijnmening het volgende:
Jullie zijn er weer vroeg bij
Waarom niet terug je bedje in?quote:Op maandag 20 september 2021 06:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook liever nog een paar uurtjes extra in mijn bedje gehad.
Moet geld verdienen.quote:Op maandag 20 september 2021 06:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom niet terug je bedje in?
Deze week helaas niet. Vandaag zelfs mensen op kantoor die er 1,5 jaar niet geweest zijn.quote:Op maandag 20 september 2021 06:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thuiswerken met je laptop in bed?
Man man man, kon dat maar eens makkelijkerquote:
Ben je inmiddels verhuisd? Is het fijn?quote:Op maandag 20 september 2021 00:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet momenteel![]()
Als alles hier een beetje uitgepakt is ga ik jullie stories weer meelezen, mis het best wel
Ik kan wel een snellading gebruiken nuquote:Op maandag 20 september 2021 07:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
Even een dutje bij de snellader.
quote:Op maandag 20 september 2021 07:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan wel een snellading gebruiken nu
Jij bent toch al binnen Bernard Jr?quote:Op maandag 20 september 2021 06:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, kon dat maar eens makkelijker
Dat soort mensen hebben nooit genoeg en blijven harken.quote:Op maandag 20 september 2021 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent toch al binnen Bernard Jr?
Geld moet rollen je weet tochquote:Op maandag 20 september 2021 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent toch al binnen Bernard Jr?
awwwquote:Op maandag 20 september 2021 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Laptop maar weer opstarten [ afbeelding ]
Ja, dan ben ik gewoon weer vergeten wat vrijheid is.quote:Op maandag 20 september 2021 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awww
Voordat je het weet zit je weer in die hersenloze sleur
Precies.quote:Op maandag 20 september 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik gewoon weer vergeten wat vrijheid is.
Snel verhuizen naar het beloofde land.quote:Op maandag 20 september 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wellicht scheelt het als je kan zwavelbaddobberen?quote:Op maandag 20 september 2021 08:04 schreef TaMieke het volgende:
Daar moet je ook werken toch? Blijft het uiteindelijk niet allemaal hetzelfde?
NOG 1 DAGquote:Op maandag 20 september 2021 08:07 schreef Karzai het volgende:
Morning has broken! , zonnetje schijnt mensen. We gaan er weer lekker tegenaan!
Als ze je op een kussentje ronddragen de hele dag is het toch net wat fijner.quote:Op maandag 20 september 2021 08:04 schreef TaMieke het volgende:
Daar moet je ook werken toch? Blijft het uiteindelijk niet allemaal hetzelfde?
Dat kan ik me wel voorstellen. Andere dag invulling na het werk. Kan idd wel bijdragen aan je eigen happinessquote:Op maandag 20 september 2021 08:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wellicht scheelt het als je kan zwavelbaddobberen?
Das mssn ook wat overdreven. Blijft er ook zo weinig over van je spieren enzo. Moet je niet willenquote:Op maandag 20 september 2021 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze je op een kussentje ronddragen de hele dag is het toch net wat fijner.
Lekker hoorquote:Op maandag 20 september 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOG 1 DAG [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 september 2021 08:23 schreef Karzai het volgende:
Er zijn geen vulkanen in Albanië toch?
vrijheid bestaat niet johquote:Op maandag 20 september 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
vind er weinig eetbaars aanquote:Op maandag 20 september 2021 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens goedemorgenWeer 4 minuten minder zon vandaag, we houden geen zon meer over
![]()
Indonesië is wereldleider op het gebied van export van kikkers. 5000 ton van deze eetbare amfibieën komen er jaarlijks vandaan.
kerst valt in een weekend? crapquote:Op maandag 20 september 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
Goedemorgen schatjes en patatjes, sletjes en kroketjes, vetjes en bertjes en @:haags
![]()
![]()
![]()
Nog 96 dagen tot zaterdag 25 december 2021
![]()
![]()
![]()
d0durquote:Op maandag 20 september 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
Goedemorgen schatjes en patatjes, sletjes en kroketjes, vetjes en bertjes en @:haags
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:
Balliequote:
shit man.. die maandag na kerst zal het wel hell op werk zijn omdat iedereen massaal heeft lopen bestellenquote:
geen idee, heb net een stuk chocolade op. verder 2 langere meetings vandaag en een ziek kind thuis dus waarschijnlijk niet al te veel.quote:Op maandag 20 september 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ga je vandaag allemaal snacken?
Er komt geen nieuwe Final Space meer.quote:Op maandag 20 september 2021 08:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee, heb net een stuk chocolade op. verder 2 langere meetings vandaag en een ziek kind thuis dus waarschijnlijk niet al te veel.
En ik mag van mezelf niet teveel meer snacken.
Was een kilotje aangekomen laatst
maar de dag wel beginnen met chocoladequote:Op maandag 20 september 2021 08:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee, heb net een stuk chocolade op. verder 2 langere meetings vandaag en een ziek kind thuis dus waarschijnlijk niet al te veel.
En ik mag van mezelf niet teveel meer snacken.
Was een kilotje aangekomen laatst
oh je bent terugquote:Op maandag 20 september 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je al gewandeld?quote:Op maandag 20 september 2021 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu eerst yoghurtje. om 9 uur alweer de eerste vergadering in.
ik moet nog beginnen aan seizoen 3.quote:Op maandag 20 september 2021 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er komt geen nieuwe Final Space meer.
ik had ook een broodje met kalkoenfiletquote:Op maandag 20 september 2021 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar de dag wel beginnen met chocolade![]()
ik had gisteren veel sushi gegeten en nu buikpijn
krijg toch buikkramp vuile baklapquote:
quote:Op maandag 20 september 2021 08:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Haaaaiiiiiiiii @:dud0r kjoetie kjoetie
Nee ik lag te ronken als een beer en werd net op tijd wakkerquote:
ik was een kilo aangekomen hoorquote:
Ik zat al te kijken op je whatsapp profielfoto, maar dat past allemaal niet meer op 1 foto joh.quote:
Het is dus geen af verhaal.quote:Op maandag 20 september 2021 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet nog beginnen aan seizoen 3.
Gisteren prerelease gedaan, leuke set. Ging ontzettend goed. 0 wins, 1 draw, 3 loses
Misschien had ik niet volop in moeten zetten op weerwolven maar ja die zijn leuk.
Dat is geen snack vind ik :pquote:Op maandag 20 september 2021 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had ook een broodje met kalkoenfilet
quote:Op maandag 20 september 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dus geen af verhaal.Ze hopen nog een film te kunnen doen om er nog íets van een eind aan te draaien, maar serie is gedropt.
Deze set heb ik eigenlijk helemaal nog niet zo bekeken! Was dat nou met een dag-nacht mechanic?
En dan is die nog wel van een meter of 4 genomenquote:Op maandag 20 september 2021 08:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken op je whatsapp profielfoto, maar dat past allemaal niet meer op 1 foto joh.
quote:Op maandag 20 september 2021 08:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Haaaaiiiiiiiii @:dud0r kjoetie kjoetie
Hoi lieverdquote:
Nee dat was m'n ontbijtquote:
Het lag niet aan ons twee dat hij deze chat volkomen genegeerd heeftquote:
straks is het te donker om te wandelen :pquote:Op maandag 20 september 2021 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik lag te ronken als een beer en werd net op tijd wakker
Ja ik weet hetquote:Op maandag 20 september 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
straks is het te donker om te wandelen :p
Chookity.quote:Op maandag 20 september 2021 08:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
En het werkt beter dan de oude transform mechanic.
Stom dat er geen einde aan zit
[..]
En dan is die nog wel van een meter of 4 genomen
jeetje. de zon komt net pas kijken..quote:Op maandag 20 september 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
straks is het te donker om te wandelen :p
je klinkt erg enthousiast. wat een kutwoord blijft dat ookquote:Op maandag 20 september 2021 08:46 schreef Haags het volgende:
Jongens ik ben gister naar het Archeon geweest. Nou het was leuk hoor.
Nee man, prima temperaturen.quote:Op maandag 20 september 2021 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
En het is nu al te koud om te wandelen
tijd voor de lange onderbroek weer uit de kast te halenquote:Op maandag 20 september 2021 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
En het is nu al te koud om te wandelen
Ik vond er geen reet aan. maar voor de kids was het geinig.quote:Op maandag 20 september 2021 08:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
je klinkt erg enthousiast. wat een kutwoord blijft dat ook
Vakantiequote:Op maandag 20 september 2021 08:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Precies.
Dan is vakantie een vaag abstract idee ver weg
Lekker dobberen in het Romeinse bad?quote:Op maandag 20 september 2021 08:46 schreef Haags het volgende:
Jongens ik ben gister naar het Archeon geweest. Nou het was leuk hoor.
Oh ja dat kan wel natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2021 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd voor de lange onderbroek weer uit de kast te halen
Het was gelukkig lekker weer want het was inderdaad grotendeels buiten.quote:Op maandag 20 september 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker dobberen in het Romeinse bad?
Ik weet nog goed, vroegah, toen Archeon nog een "binnen" had.
Ik ben er als kleine IJs vrij vaak geweest.quote:Op maandag 20 september 2021 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was gelukkig lekker weer want het was inderdaad grotendeels buiten.
ja die vinden dat soort dingen wel leuk ja.quote:Op maandag 20 september 2021 08:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vond er geen reet aan. maar voor de kids was het geinig.
Ik zeg steeds dat ik liever de metro pak, maar ze blijven het doenquote:Op maandag 20 september 2021 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze je op een kussentje ronddragen de hele dag is het toch net wat fijner.
Nee draait alleen laat en dan heb ik de oogjes al bijna dichtquote:Op maandag 20 september 2021 08:51 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips heb je malignent al gezien?
Ik vond het een beetje jammer dat er overal activiteiten waren maar bij de galg niemand het goede voorbeeld gaf. Dat had ik wel interessant gevonden.quote:Op maandag 20 september 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er als kleine IJs vrij vaak geweest.
quote:Op maandag 20 september 2021 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vakantie
Moet. Mails. Beantwoorden.
geen idee ik heb 'm ook nog niet gezien maar de reviews verschillen nogal. van het is pure crap vanaf de eerste scene tot het is geweldigquote:Op maandag 20 september 2021 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee draait alleen laat en dan heb ik de oogjes al bijna dicht
Leuk?
gewoon een vervelend kind oppakken en zelf die galg bedienenquote:Op maandag 20 september 2021 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje jammer dat er overal activiteiten waren maar bij de galg niemand het goede voorbeeld gaf. Dat had ik wel interessant gevonden.
Ja precies, dat lees ik ook. Beetje zoals met The Grudge toen, die vond ik ook kut maar m'n broer is nog steeds getraumatiseerd.quote:Op maandag 20 september 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee ik heb 'm ook nog niet gezien maar de reviews verschillen nogal. van het is pure crap vanaf de eerste scene tot het is geweldig
Dat is een hamsterquote:Op maandag 20 september 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een nieuwe maken
de amerikaanse of de originele?quote:Op maandag 20 september 2021 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, dat lees ik ook. Beetje zoals met The Grudge toen, die vond ik ook kut maar m'n broer is nog steeds getraumatiseerd.
Misschien was het DIY.quote:Op maandag 20 september 2021 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje jammer dat er overal activiteiten waren maar bij de galg niemand het goede voorbeeld gaf. Dat had ik wel interessant gevonden.
je kan ook bij mij komen werken,. heb je nooit meetingsquote:Op maandag 20 september 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Van half tien tot de lunch meetings![]()
Dit heb ik zo gemist
even een mixje makenquote:
Mja, denk niet dat ik dan rond kan komenquote:Op maandag 20 september 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan ook bij mij komen werken,. heb je nooit meetings
dat is zieligquote:Op maandag 20 september 2021 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Had vorige week bijna een hamster gehaald. Stond op MP, in een superklein kutkooitje kleiner dan een A4-tje.
lekker thuiswerkenquote:Op maandag 20 september 2021 08:56 schreef Haags het volgende:
Godverdomme, morgen prinsjesdag. Dan is driekwart van Den Haag weer eens afgesloten.
Al die poeha is er toch niet?quote:Op maandag 20 september 2021 08:56 schreef Haags het volgende:
Godverdomme, morgen prinsjesdag. Dan is driekwart van Den Haag weer eens afgesloten.
ja hopen op goede fooi :pquote:Op maandag 20 september 2021 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, denk niet dat ik dan rond kan komen
quote:Op maandag 20 september 2021 08:56 schreef Haags het volgende:
Nee, vrij.quote:
Weetniequote:Op maandag 20 september 2021 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die poeha is er toch niet?
nog beterquote:
Goh ...quote:Op maandag 20 september 2021 08:38 schreef bitterbal het volgende:
ik had gisteren veel sushi gegeten en nu buikpijn
* dud0r prikt in vetjesquote:
quote:Op maandag 20 september 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
@:haags heb je deze al gezien
https://www.lego.com/nl-nl/product/santa-s-visit-10293
Dit is zo Haags 2020.quote:Op maandag 20 september 2021 09:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit had gewoon een tekst van jou kunnen zijn hoor.
ik heb 'm al in het winkelmandje zittenquote:Op maandag 20 september 2021 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]100 euro voor zo'n klein pleuris huisje
quote:Op maandag 20 september 2021 09:01 schreef Ama het volgende:
Volgens mij hebben de admins @:Danny en @:yvonne geen zin meer om mij nog een berichtje te sturen.![]()
quote:De nota van 14 september is niks voor gerekend.
helemaal prima tochquote:Op maandag 20 september 2021 09:02 schreef Ama het volgende:
Huh de tandartsassistente zegt dat ik geen rekening krijg voor die noodvulling die is gezet vorige week. Lijkt me gek.
[..]
Ja heb ze beide iets gestuurd en ze reageren allebei niet meer.quote:
"Maar ik heb een hekel aan grafdebielen zoals jij. Je bent een US light"quote:
Is er een vulling uitgevallen?? Dan valt het misschien nog onder garantie/of is het hun fout geweest...quote:Op maandag 20 september 2021 09:02 schreef Ama het volgende:
Huh de tandartsassistente zegt dat ik geen rekening krijg voor die noodvulling die is gezet vorige week. Lijkt me gek.
[..]
Ja.quote:Op maandag 20 september 2021 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb 'm al in het winkelmandje zitten
misschien zijn ze eeeeeeeeeeeeextreeeeeeeeeeeeeeeeeeeem drukquote:Op maandag 20 september 2021 09:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb ze beide iets gestuurd en ze reageren allebei niet meer.
Ja een gedeelte van een vulling van een kies waar ik een kroon op moet hebben begin volgend jaar.quote:Op maandag 20 september 2021 09:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is er een vulling uitgevallen?? Dan valt het misschien nog onder garantie/of is het hun fout geweest...
Iedereen is druk druk druk.quote:Op maandag 20 september 2021 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien zijn ze eeeeeeeeeeeeextreeeeeeeeeeeeeeeeeeeem druk
als ik zie hoeveel tijd ik vandaag in meetings zit dan zou je zeggen van wel ja.quote:
Beterschap!quote:Op maandag 20 september 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik zie hoeveel tijd ik vandaag in meetings zit dan zou je zeggen van wel ja.
En omdat ik een ziek kind thuis heb kan ik niet tussendoor 2 uurtjes trainen
Het is voor de tandarts ook de kroon op zijn werk zetten.quote:Op maandag 20 september 2021 09:05 schreef Ama het volgende:
Als het mij echt niks gaat kosten dan is dat denk ik met het idee dat ik het geld apart kan houden voor die kroon.
Vaak sturen ze ook eerst naar je verzekering de rekening en het restant naar jou.quote:Op maandag 20 september 2021 09:05 schreef Ama het volgende:
Als het mij echt niks gaat kosten dan is dat denk ik met het idee dat ik het geld apart kan houden voor die kroon.
Ik moet wel eens post bezorgen bij tandarts Kronenquote:Op maandag 20 september 2021 09:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is voor de tandarts ook de kroon op zijn werk zetten.
Mooi. Stil.quote:Op maandag 20 september 2021 09:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet wel eens post bezorgen bij tandarts Kronen![]()
Bij mij niet hoor.quote:Op maandag 20 september 2021 09:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vaak sturen ze ook eerst naar je verzekering de rekening en het restant naar jou.
Dat is iig bij mij het geval..
Mwah, alleen als je extra verzekerd bent.quote:Op maandag 20 september 2021 09:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vaak sturen ze ook eerst naar je verzekering de rekening en het restant naar jou.
Dat is iig bij mij het geval..
ja het is zo'n net ziek zijn geval. maar hij heeft woensdag sportdag en een verjaardagsfeestje. dan houd ik hem liever vandaag thuis en dat hij dan weer fit genoeg is om dat te doen.quote:Op maandag 20 september 2021 09:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Beterschap!
Ik ben blij dat ze eindelijk eens de ´hele klas in quarantaine bij 1 besmetting´ hebben geschrapt. De tering wat een ellende was dat keer op keer.
Ja logischquote:Op maandag 20 september 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja het is zo'n net ziek zijn geval. maar hij heeft woensdag sportdag en een verjaardagsfeestje. dan houd ik hem liever vandaag thuis en dat hij dan weer fit genoeg is om dat te doen.
DRAMAANDAGquote:Op maandag 20 september 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om 8.15 uur een klein meningsverschil hebben met je collega, is echt te vroeg. Pleurt op.
Ik neem nog maar een bakkie.quote:
Okee.Ik heb nog wel eens een gaatje, dus ik heb mijn tanden aanvullend verzekerd..quote:Op maandag 20 september 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, alleen als je extra verzekerd bent.
Maar het kán zijn dat ze het inderdaad onder de kroon-code gooien.
De watquote:Op maandag 20 september 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het kán zijn dat ze het inderdaad onder de kroon-code gooien.
dat soort mensen moet je een high five geven.quote:Op maandag 20 september 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om 8.15 uur een klein meningsverschil hebben met je collega, is echt te vroeg. Pleurt op.
Sinds ik ben gestopt met vloeibaar suiker drinken (energie dus haha) gaat het hier goed met de gaatjes enz.quote:Op maandag 20 september 2021 09:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee.Ik heb nog wel eens een gaatje, dus ik heb mijn tanden aanvullend verzekerd..
Heee, je bent terugquote:Op maandag 20 september 2021 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat soort mensen moet je een high five geven.
met een stoel.
in het gezicht
Hier zat vroeger een dr Griep.quote:Op maandag 20 september 2021 09:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet wel eens post bezorgen bij tandarts Kronen![]()
De code die ze gebruiken wanneer die kroon er daadwerkelijk in gaat. Staat allemaal vast hoeveel ze voor wat mogen vragen.quote:
quote:Op maandag 20 september 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of een honkbalknuppel met glasscherven en prikkeldraad
Maar dit staat er toch nog los van me lijkt me.quote:Op maandag 20 september 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De code die ze gebruiken wanneer die kroon er daadwerkelijk in gaat. Staat allemaal vast hoeveel ze voor wat mogen vragen.
wat had je voor koekjes gemaaktquote:Op maandag 20 september 2021 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nog steeds die koekkruiden van gisteravond op te boeren
quote:Op maandag 20 september 2021 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is zo Haags 2020.
Ik ben veranderd
Ik heb zelf geen kronen, maar misschien kunnen ze zo een stap overslaan?quote:Op maandag 20 september 2021 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dit staat er toch nog los van me lijkt me.
je doet net of je hem niet gelooftquote:
quote:Op maandag 20 september 2021 09:17 schreef Haags het volgende:
Ik moet zo poepen. Gister Chinees gegeten. Mijn ass gaat branden.
Nee joh, dit is dequote:Op maandag 20 september 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
je doet net of je hem niet gelooft
quote:Op maandag 20 september 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
je doet net of je hem niet gelooft
quote:Op maandag 20 september 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, dit is demaar dan met een pijnlijke hand.
Haha nee ze zei zelf al dat die vulling in januari weer eruit gaat, ze slijpen je kies helemaal klein.quote:Op maandag 20 september 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen kronen, maar misschien kunnen ze zo een stap overslaan?
Zo snel verteer je dat toch niet?quote:Op maandag 20 september 2021 09:17 schreef Haags het volgende:
Ik moet zo poepen. Gister Chinees gegeten. Mijn ass gaat branden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |