vind er weinig eetbaars aanquote:Op maandag 20 september 2021 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens goedemorgenWeer 4 minuten minder zon vandaag, we houden geen zon meer over
![]()
Indonesië is wereldleider op het gebied van export van kikkers. 5000 ton van deze eetbare amfibieën komen er jaarlijks vandaan.
kerst valt in een weekend? crapquote:Op maandag 20 september 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
Goedemorgen schatjes en patatjes, sletjes en kroketjes, vetjes en bertjes en @:haags
![]()
![]()
![]()
Nog 96 dagen tot zaterdag 25 december 2021
![]()
![]()
![]()
d0durquote:Op maandag 20 september 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
Goedemorgen schatjes en patatjes, sletjes en kroketjes, vetjes en bertjes en @:haags
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:
Balliequote:
shit man.. die maandag na kerst zal het wel hell op werk zijn omdat iedereen massaal heeft lopen bestellenquote:
geen idee, heb net een stuk chocolade op. verder 2 langere meetings vandaag en een ziek kind thuis dus waarschijnlijk niet al te veel.quote:Op maandag 20 september 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ga je vandaag allemaal snacken?
Er komt geen nieuwe Final Space meer.quote:Op maandag 20 september 2021 08:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee, heb net een stuk chocolade op. verder 2 langere meetings vandaag en een ziek kind thuis dus waarschijnlijk niet al te veel.
En ik mag van mezelf niet teveel meer snacken.
Was een kilotje aangekomen laatst
maar de dag wel beginnen met chocoladequote:Op maandag 20 september 2021 08:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee, heb net een stuk chocolade op. verder 2 langere meetings vandaag en een ziek kind thuis dus waarschijnlijk niet al te veel.
En ik mag van mezelf niet teveel meer snacken.
Was een kilotje aangekomen laatst
oh je bent terugquote:Op maandag 20 september 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je al gewandeld?quote:Op maandag 20 september 2021 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu eerst yoghurtje. om 9 uur alweer de eerste vergadering in.
ik moet nog beginnen aan seizoen 3.quote:Op maandag 20 september 2021 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er komt geen nieuwe Final Space meer.
ik had ook een broodje met kalkoenfiletquote:Op maandag 20 september 2021 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar de dag wel beginnen met chocolade![]()
ik had gisteren veel sushi gegeten en nu buikpijn
krijg toch buikkramp vuile baklapquote:
quote:Op maandag 20 september 2021 08:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Haaaaiiiiiiiii @:dud0r kjoetie kjoetie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |