Jij bent toch al binnen Bernard Jr?quote:Op maandag 20 september 2021 06:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, kon dat maar eens makkelijker
Dat soort mensen hebben nooit genoeg en blijven harken.quote:Op maandag 20 september 2021 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent toch al binnen Bernard Jr?
Geld moet rollen je weet tochquote:Op maandag 20 september 2021 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent toch al binnen Bernard Jr?
awwwquote:Op maandag 20 september 2021 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Laptop maar weer opstarten [ afbeelding ]
Ja, dan ben ik gewoon weer vergeten wat vrijheid is.quote:Op maandag 20 september 2021 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awww
Voordat je het weet zit je weer in die hersenloze sleur
Precies.quote:Op maandag 20 september 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik gewoon weer vergeten wat vrijheid is.
Snel verhuizen naar het beloofde land.quote:Op maandag 20 september 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wellicht scheelt het als je kan zwavelbaddobberen?quote:Op maandag 20 september 2021 08:04 schreef TaMieke het volgende:
Daar moet je ook werken toch? Blijft het uiteindelijk niet allemaal hetzelfde?
NOG 1 DAGquote:Op maandag 20 september 2021 08:07 schreef Karzai het volgende:
Morning has broken! , zonnetje schijnt mensen. We gaan er weer lekker tegenaan!
Als ze je op een kussentje ronddragen de hele dag is het toch net wat fijner.quote:Op maandag 20 september 2021 08:04 schreef TaMieke het volgende:
Daar moet je ook werken toch? Blijft het uiteindelijk niet allemaal hetzelfde?
Dat kan ik me wel voorstellen. Andere dag invulling na het werk. Kan idd wel bijdragen aan je eigen happinessquote:Op maandag 20 september 2021 08:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wellicht scheelt het als je kan zwavelbaddobberen?
Das mssn ook wat overdreven. Blijft er ook zo weinig over van je spieren enzo. Moet je niet willenquote:Op maandag 20 september 2021 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze je op een kussentje ronddragen de hele dag is het toch net wat fijner.
Lekker hoorquote:Op maandag 20 september 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOG 1 DAG [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 september 2021 08:23 schreef Karzai het volgende:
Er zijn geen vulkanen in Albanië toch?
vrijheid bestaat niet johquote:Op maandag 20 september 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |