Vriendin van me heeft dat twee keer gehad tijdens een studiereis, eerst op de boot en later in het hostelquote:
*pakt vliegenmepper*quote:Op zondag 19 september 2021 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas, heb net Snurksmurf naar je gestuurd
wel met zo vroegquote:
Dat zijn altijd de betere berichten. Hoewel de maandag voor mij ook wel altijd een rustige dag is dus mag eigenlijk niet klagen.quote:
nee slaap dan tot half 8quote:Op zondag 19 september 2021 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
wel met zo vroeg
of ga je gelijk om 4 uur er weer uit dan? de ochtend crew zijn van je werk?![]()
Denk het wel.quote:Op zondag 19 september 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.karwei.nl/ass(...)11x11x24cm/p/B151389
Zou dit een leuk vaasje zijn om herfsterige nep takken in te zetten? Vloekt wel lekker met oranje.
Maandag en dinsdag zijn altijd gierend drukquote:Op zondag 19 september 2021 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de betere berichten. Hoewel de maandag voor mij ook wel altijd een rustige dag is dus mag eigenlijk niet klagen.
netflix, amazon, disney, hbo, pathe, videoland een optie?quote:
Keuzestressquote:Op zondag 19 september 2021 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
netflix, amazon, disney, hbo, pathe, videoland een optie?
Oh dat is wel een matige begin van de week.quote:Op zondag 19 september 2021 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag zijn altijd gierend druk
klinkt als mijn werkweek...quote:Op zondag 19 september 2021 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag zijn altijd gierend druk
Njetquote:
nee natuurlijk niet, wie ama kneus noemt kom ik even bezoeken met klapjes, hoekjes en andere heerlijkheden.quote:
Bij ons is het meestal ook rustig. Morgen denk ik ook wel. Maar ja ik heb gisteren gewerkt en dan ben ik (automatisch) maandag vrij..quote:Op zondag 19 september 2021 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de betere berichten. Hoewel de maandag voor mij ook wel altijd een rustige dag is dus mag eigenlijk niet klagen.
Ik kwam vandaag met de bus door Emmen Dalfsen maar heb je niet gezien met je koeien.quote:Op zondag 19 september 2021 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, wie ama kneus noemt kom ik even bezoeken met klapjes, hoekjes en andere heerlijkheden.
Omdat ik achter je zat IN de busquote:Op zondag 19 september 2021 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag met de bus door Emmen Dalfsen maar heb je niet gezien met je koeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |