Niet optimaal inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Reisregels voor de UK zijn nog steeds een drama
Ik snap het ook gewoon niet, ga je naar de kroeg, alleen maar mannen, ga je naar de supermarkt, alleen maar mannen, ga je zwemmen, alleen maar mannen, stelletje bange harige stinkende flikkers.quote:Op zondag 19 september 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat vrouwen bij de marine mogen?
Nee, ik kijk naar euhm, iets anders. Niet iets interessants in ieder geval.quote:Op zondag 19 september 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een kamer met uitzicht op de landingsbaan?
Ja kut hèquote:Op zondag 19 september 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Reisregels voor de UK zijn nog steeds een drama
Nee die bij de luchthaven. Dus snap het ook wel, want is hier nu zo goed als uitgestorven.quote:Op zondag 19 september 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die op de Markt? Die is vrij vroeg dicht. De McDelivery kan vast nog wel
Jammerquote:Op zondag 19 september 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar euhm, iets anders. Niet iets interessants in ieder geval.
Het lijkt een mislukte harry potter filmquote:Op zondag 19 september 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon niet, ga je naar de kroeg, alleen maar mannen, ga je naar de supermarkt, alleen maar mannen, ga je zwemmen, alleen maar mannen, stelletje bange harige stinkende flikkers.
quote:Op zondag 19 september 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon niet, ga je naar de kroeg, alleen maar mannen, ga je naar de supermarkt, alleen maar mannen, ga je zwemmen, alleen maar mannen, stelletje bange harige stinkende flikkers.
Stapt er vannacht ineens iemand bij je in bedquote:Op zondag 19 september 2021 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat ik een soort familiekamer heb, want zit een deur in mijn kamer, gelijk gechecked, gelukkig op slot. Ik hoop niet dat de kamer hiernaast wel een sleutel heeft,
quote:Op zondag 19 september 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stapt er vannacht ineens iemand bij je in bed
En die andere in de stad is wel toch nog gewoon open??quote:Op zondag 19 september 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die op de Markt? Die is vrij vroeg dicht. De McDelivery kan vast nog wel
Tijd gaat veel te snelquote:Op zondag 19 september 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
waarom is de tijd zo langzaam vanavond
Herfstmoeheidquote:Op zondag 19 september 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
waarom is de tijd zo langzaam vanavond
Ja er liggen er 2 bedenk ik me net.quote:Op zondag 19 september 2021 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En die andere in de stad is wel toch nog gewoon open??
Er schijnt er 1 bij het vliegveld te zitten. Wist ik ook nietquote:Op zondag 19 september 2021 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja er liggen er 2 bedenk ik me net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |