jammer dat ik niet was uitgenodigdquote:Op zondag 19 september 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
https://fb.watch/87heJ5fnaC/
Ik lig nu op het bed daar. Maar had speciaal wijn en toastjes meegenomen,quote:
Je vliegt morgenochtend al?quote:Op zondag 19 september 2021 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lig nu op het bed daar. Maar had speciaal wijn en toastjes meegenomen,Zo maar eens bedenken waar ik morgen het eerste heen wil.
Ik zie je er al tussen zitten met zo’n feesthoedjequote:Op zondag 19 september 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jammer dat ik niet was uitgenodigd
Ja.quote:Op zondag 19 september 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vliegt morgenochtend al?
Nu wil ik een McKroketquote:Op zondag 19 september 2021 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ook wel blij dat ik eetsels mee heb want had eigenlijk mijn zinnen op McDonalds gezet maar die was al dicht net
voor derde wereld land zit je?quote:Op zondag 19 september 2021 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ook wel blij dat ik eetsels mee heb want had eigenlijk mijn zinnen op McDonalds gezet maar die was al dicht net
Het is ook de was/strijkkamer.quote:Op zondag 19 september 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaginaloknestje aan het bouwen?
Aah, ik dacht dat je morgen naar Eindhoven ging.quote:Op zondag 19 september 2021 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.Raar dagje wel zo, dit had ik vanochtend niet bedacht en ook niet dat ik tussendoor nog even naar Hoek van Holland zou fietsen.
Druk vooral! Staan steeds wel mensen te wachten bij de incheck. Een vroege vlucht vanaf Eindhoven is natuurlijk voor veel mensen in de rest van Nederland wel een dingetje. Verder gewoon een soort van luxe hotel, weinig sfeer echt. Wel grappig om eens op een zo goed als lege luchthaven te zijn, volgens mij komen er nog wat vluchten aan.quote:Op zondag 19 september 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, ik dacht dat je morgen naar Eindhoven ging.
Lekker hoor, morgen in Albaantje![]()
Is het hotel een beetje leuk?
hier zit er 1 die tot 3u open is ofzoquote:Op zondag 19 september 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
wat
[..]
voor derde wereld land zit je?
die zijn toch allemaal open tot 23u en mcdrive tot 01 ofzo?
Eindhoven.quote:Op zondag 19 september 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
wat
[..]
voor derde wereld land zit je?
die zijn toch allemaal open tot 23u en mcdrive tot 01 ofzo?
Heb je een kamer met uitzicht op de landingsbaan?quote:Op zondag 19 september 2021 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Druk vooral! Staan steeds wel mensen te wachten bij de incheck. Een vroege vlucht vanaf Eindhoven is natuurlijk voor veel mensen in de rest van Nederland wel een dingetje. Verder gewoon een soort van luxe hotel, weinig sfeer echt. Wel grappig om eens op een zo goed als lege luchthaven te zijn, volgens mij komen er nog wat vluchten aan.
tja, UK..quote:Op zondag 19 september 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Reisregels voor de UK zijn nog steeds een drama
Niet optimaal inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik snap het ook gewoon niet, ga je naar de kroeg, alleen maar mannen, ga je naar de supermarkt, alleen maar mannen, ga je zwemmen, alleen maar mannen, stelletje bange harige stinkende flikkers.quote:Op zondag 19 september 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat vrouwen bij de marine mogen?
Nee, ik kijk naar euhm, iets anders. Niet iets interessants in ieder geval.quote:Op zondag 19 september 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een kamer met uitzicht op de landingsbaan?
Ja kut hèquote:Op zondag 19 september 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee die bij de luchthaven. Dus snap het ook wel, want is hier nu zo goed als uitgestorven.quote:Op zondag 19 september 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die op de Markt? Die is vrij vroeg dicht. De McDelivery kan vast nog wel
Jammerquote:Op zondag 19 september 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar euhm, iets anders. Niet iets interessants in ieder geval.
Het lijkt een mislukte harry potter filmquote:Op zondag 19 september 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon niet, ga je naar de kroeg, alleen maar mannen, ga je naar de supermarkt, alleen maar mannen, ga je zwemmen, alleen maar mannen, stelletje bange harige stinkende flikkers.
quote:Op zondag 19 september 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon niet, ga je naar de kroeg, alleen maar mannen, ga je naar de supermarkt, alleen maar mannen, ga je zwemmen, alleen maar mannen, stelletje bange harige stinkende flikkers.
Stapt er vannacht ineens iemand bij je in bedquote:Op zondag 19 september 2021 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat ik een soort familiekamer heb, want zit een deur in mijn kamer, gelijk gechecked, gelukkig op slot. Ik hoop niet dat de kamer hiernaast wel een sleutel heeft,
quote:Op zondag 19 september 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stapt er vannacht ineens iemand bij je in bed
En die andere in de stad is wel toch nog gewoon open??quote:Op zondag 19 september 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die op de Markt? Die is vrij vroeg dicht. De McDelivery kan vast nog wel
Tijd gaat veel te snelquote:Op zondag 19 september 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
waarom is de tijd zo langzaam vanavond
Herfstmoeheidquote:Op zondag 19 september 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
waarom is de tijd zo langzaam vanavond
Ja er liggen er 2 bedenk ik me net.quote:Op zondag 19 september 2021 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En die andere in de stad is wel toch nog gewoon open??
Er schijnt er 1 bij het vliegveld te zitten. Wist ik ook nietquote:Op zondag 19 september 2021 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja er liggen er 2 bedenk ik me net.
Vriendin van me heeft dat twee keer gehad tijdens een studiereis, eerst op de boot en later in het hostelquote:
*pakt vliegenmepper*quote:Op zondag 19 september 2021 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas, heb net Snurksmurf naar je gestuurd
wel met zo vroegquote:
Dat zijn altijd de betere berichten. Hoewel de maandag voor mij ook wel altijd een rustige dag is dus mag eigenlijk niet klagen.quote:
nee slaap dan tot half 8quote:Op zondag 19 september 2021 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
wel met zo vroeg
of ga je gelijk om 4 uur er weer uit dan? de ochtend crew zijn van je werk?![]()
Denk het wel.quote:Op zondag 19 september 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.karwei.nl/ass(...)11x11x24cm/p/B151389
Zou dit een leuk vaasje zijn om herfsterige nep takken in te zetten? Vloekt wel lekker met oranje.
Maandag en dinsdag zijn altijd gierend drukquote:Op zondag 19 september 2021 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de betere berichten. Hoewel de maandag voor mij ook wel altijd een rustige dag is dus mag eigenlijk niet klagen.
netflix, amazon, disney, hbo, pathe, videoland een optie?quote:
Keuzestressquote:Op zondag 19 september 2021 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
netflix, amazon, disney, hbo, pathe, videoland een optie?
Oh dat is wel een matige begin van de week.quote:Op zondag 19 september 2021 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag zijn altijd gierend druk
klinkt als mijn werkweek...quote:Op zondag 19 september 2021 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag zijn altijd gierend druk
Njetquote:
nee natuurlijk niet, wie ama kneus noemt kom ik even bezoeken met klapjes, hoekjes en andere heerlijkheden.quote:
Bij ons is het meestal ook rustig. Morgen denk ik ook wel. Maar ja ik heb gisteren gewerkt en dan ben ik (automatisch) maandag vrij..quote:Op zondag 19 september 2021 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de betere berichten. Hoewel de maandag voor mij ook wel altijd een rustige dag is dus mag eigenlijk niet klagen.
Ik kwam vandaag met de bus door Emmen Dalfsen maar heb je niet gezien met je koeien.quote:Op zondag 19 september 2021 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, wie ama kneus noemt kom ik even bezoeken met klapjes, hoekjes en andere heerlijkheden.
Omdat ik achter je zat IN de busquote:Op zondag 19 september 2021 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag met de bus door Emmen Dalfsen maar heb je niet gezien met je koeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |