Ja heb ze beide iets gestuurd en ze reageren allebei niet meer.quote:
"Maar ik heb een hekel aan grafdebielen zoals jij. Je bent een US light"quote:
Is er een vulling uitgevallen?? Dan valt het misschien nog onder garantie/of is het hun fout geweest...quote:Op maandag 20 september 2021 09:02 schreef Ama het volgende:
Huh de tandartsassistente zegt dat ik geen rekening krijg voor die noodvulling die is gezet vorige week. Lijkt me gek.
[..]
Ja.quote:Op maandag 20 september 2021 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb 'm al in het winkelmandje zitten
misschien zijn ze eeeeeeeeeeeeextreeeeeeeeeeeeeeeeeeeem drukquote:Op maandag 20 september 2021 09:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb ze beide iets gestuurd en ze reageren allebei niet meer.
Ja een gedeelte van een vulling van een kies waar ik een kroon op moet hebben begin volgend jaar.quote:Op maandag 20 september 2021 09:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is er een vulling uitgevallen?? Dan valt het misschien nog onder garantie/of is het hun fout geweest...
Iedereen is druk druk druk.quote:Op maandag 20 september 2021 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien zijn ze eeeeeeeeeeeeextreeeeeeeeeeeeeeeeeeeem druk
als ik zie hoeveel tijd ik vandaag in meetings zit dan zou je zeggen van wel ja.quote:
Beterschap!quote:Op maandag 20 september 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik zie hoeveel tijd ik vandaag in meetings zit dan zou je zeggen van wel ja.
En omdat ik een ziek kind thuis heb kan ik niet tussendoor 2 uurtjes trainen
Het is voor de tandarts ook de kroon op zijn werk zetten.quote:Op maandag 20 september 2021 09:05 schreef Ama het volgende:
Als het mij echt niks gaat kosten dan is dat denk ik met het idee dat ik het geld apart kan houden voor die kroon.
Vaak sturen ze ook eerst naar je verzekering de rekening en het restant naar jou.quote:Op maandag 20 september 2021 09:05 schreef Ama het volgende:
Als het mij echt niks gaat kosten dan is dat denk ik met het idee dat ik het geld apart kan houden voor die kroon.
Ik moet wel eens post bezorgen bij tandarts Kronenquote:Op maandag 20 september 2021 09:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is voor de tandarts ook de kroon op zijn werk zetten.
Mooi. Stil.quote:Op maandag 20 september 2021 09:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet wel eens post bezorgen bij tandarts Kronen![]()
Bij mij niet hoor.quote:Op maandag 20 september 2021 09:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vaak sturen ze ook eerst naar je verzekering de rekening en het restant naar jou.
Dat is iig bij mij het geval..
Mwah, alleen als je extra verzekerd bent.quote:Op maandag 20 september 2021 09:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vaak sturen ze ook eerst naar je verzekering de rekening en het restant naar jou.
Dat is iig bij mij het geval..
ja het is zo'n net ziek zijn geval. maar hij heeft woensdag sportdag en een verjaardagsfeestje. dan houd ik hem liever vandaag thuis en dat hij dan weer fit genoeg is om dat te doen.quote:Op maandag 20 september 2021 09:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Beterschap!
Ik ben blij dat ze eindelijk eens de ´hele klas in quarantaine bij 1 besmetting´ hebben geschrapt. De tering wat een ellende was dat keer op keer.
Ja logischquote:Op maandag 20 september 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja het is zo'n net ziek zijn geval. maar hij heeft woensdag sportdag en een verjaardagsfeestje. dan houd ik hem liever vandaag thuis en dat hij dan weer fit genoeg is om dat te doen.
DRAMAANDAGquote:Op maandag 20 september 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om 8.15 uur een klein meningsverschil hebben met je collega, is echt te vroeg. Pleurt op.
Ik neem nog maar een bakkie.quote:
Okee.Ik heb nog wel eens een gaatje, dus ik heb mijn tanden aanvullend verzekerd..quote:Op maandag 20 september 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, alleen als je extra verzekerd bent.
Maar het kán zijn dat ze het inderdaad onder de kroon-code gooien.
De watquote:Op maandag 20 september 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het kán zijn dat ze het inderdaad onder de kroon-code gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |