Nee ik lag te ronken als een beer en werd net op tijd wakkerquote:
ik was een kilo aangekomen hoorquote:
Ik zat al te kijken op je whatsapp profielfoto, maar dat past allemaal niet meer op 1 foto joh.quote:
Het is dus geen af verhaal.quote:Op maandag 20 september 2021 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet nog beginnen aan seizoen 3.
Gisteren prerelease gedaan, leuke set. Ging ontzettend goed. 0 wins, 1 draw, 3 loses
Misschien had ik niet volop in moeten zetten op weerwolven maar ja die zijn leuk.
Dat is geen snack vind ik :pquote:Op maandag 20 september 2021 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had ook een broodje met kalkoenfilet
quote:Op maandag 20 september 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dus geen af verhaal.Ze hopen nog een film te kunnen doen om er nog íets van een eind aan te draaien, maar serie is gedropt.
Deze set heb ik eigenlijk helemaal nog niet zo bekeken! Was dat nou met een dag-nacht mechanic?
En dan is die nog wel van een meter of 4 genomenquote:Op maandag 20 september 2021 08:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken op je whatsapp profielfoto, maar dat past allemaal niet meer op 1 foto joh.
quote:Op maandag 20 september 2021 08:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Haaaaiiiiiiiii @:dud0r kjoetie kjoetie
Hoi lieverdquote:
Nee dat was m'n ontbijtquote:
Het lag niet aan ons twee dat hij deze chat volkomen genegeerd heeftquote:
straks is het te donker om te wandelen :pquote:Op maandag 20 september 2021 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik lag te ronken als een beer en werd net op tijd wakker
Ja ik weet hetquote:Op maandag 20 september 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
straks is het te donker om te wandelen :p
Chookity.quote:Op maandag 20 september 2021 08:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
En het werkt beter dan de oude transform mechanic.
Stom dat er geen einde aan zit
[..]
En dan is die nog wel van een meter of 4 genomen
jeetje. de zon komt net pas kijken..quote:Op maandag 20 september 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
straks is het te donker om te wandelen :p
je klinkt erg enthousiast. wat een kutwoord blijft dat ookquote:Op maandag 20 september 2021 08:46 schreef Haags het volgende:
Jongens ik ben gister naar het Archeon geweest. Nou het was leuk hoor.
Nee man, prima temperaturen.quote:Op maandag 20 september 2021 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
En het is nu al te koud om te wandelen
tijd voor de lange onderbroek weer uit de kast te halenquote:Op maandag 20 september 2021 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
En het is nu al te koud om te wandelen
Ik vond er geen reet aan. maar voor de kids was het geinig.quote:Op maandag 20 september 2021 08:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
je klinkt erg enthousiast. wat een kutwoord blijft dat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |