Vakantiequote:Op maandag 20 september 2021 08:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Precies.
Dan is vakantie een vaag abstract idee ver weg
Lekker dobberen in het Romeinse bad?quote:Op maandag 20 september 2021 08:46 schreef Haags het volgende:
Jongens ik ben gister naar het Archeon geweest. Nou het was leuk hoor.
Oh ja dat kan wel natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2021 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd voor de lange onderbroek weer uit de kast te halen
Het was gelukkig lekker weer want het was inderdaad grotendeels buiten.quote:Op maandag 20 september 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker dobberen in het Romeinse bad?
Ik weet nog goed, vroegah, toen Archeon nog een "binnen" had.
Ik ben er als kleine IJs vrij vaak geweest.quote:Op maandag 20 september 2021 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was gelukkig lekker weer want het was inderdaad grotendeels buiten.
ja die vinden dat soort dingen wel leuk ja.quote:Op maandag 20 september 2021 08:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vond er geen reet aan. maar voor de kids was het geinig.
Ik zeg steeds dat ik liever de metro pak, maar ze blijven het doenquote:Op maandag 20 september 2021 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze je op een kussentje ronddragen de hele dag is het toch net wat fijner.
Nee draait alleen laat en dan heb ik de oogjes al bijna dichtquote:Op maandag 20 september 2021 08:51 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips heb je malignent al gezien?
Ik vond het een beetje jammer dat er overal activiteiten waren maar bij de galg niemand het goede voorbeeld gaf. Dat had ik wel interessant gevonden.quote:Op maandag 20 september 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er als kleine IJs vrij vaak geweest.
quote:Op maandag 20 september 2021 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vakantie
Moet. Mails. Beantwoorden.
geen idee ik heb 'm ook nog niet gezien maar de reviews verschillen nogal. van het is pure crap vanaf de eerste scene tot het is geweldigquote:Op maandag 20 september 2021 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee draait alleen laat en dan heb ik de oogjes al bijna dicht
Leuk?
gewoon een vervelend kind oppakken en zelf die galg bedienenquote:Op maandag 20 september 2021 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje jammer dat er overal activiteiten waren maar bij de galg niemand het goede voorbeeld gaf. Dat had ik wel interessant gevonden.
Ja precies, dat lees ik ook. Beetje zoals met The Grudge toen, die vond ik ook kut maar m'n broer is nog steeds getraumatiseerd.quote:Op maandag 20 september 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee ik heb 'm ook nog niet gezien maar de reviews verschillen nogal. van het is pure crap vanaf de eerste scene tot het is geweldig
Dat is een hamsterquote:Op maandag 20 september 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een nieuwe maken
de amerikaanse of de originele?quote:Op maandag 20 september 2021 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, dat lees ik ook. Beetje zoals met The Grudge toen, die vond ik ook kut maar m'n broer is nog steeds getraumatiseerd.
Misschien was het DIY.quote:Op maandag 20 september 2021 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje jammer dat er overal activiteiten waren maar bij de galg niemand het goede voorbeeld gaf. Dat had ik wel interessant gevonden.
je kan ook bij mij komen werken,. heb je nooit meetingsquote:Op maandag 20 september 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Van half tien tot de lunch meetings![]()
Dit heb ik zo gemist
even een mixje makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |