SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En toen was het stil.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Euhhhhhhhhhhhh niet dusquote:
Kreng.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Dat was Mrsl die verbrak de stiltequote:
De vrouwen niet?quote:
Hey Woud
Ik moet in het weekend ook wat te eten hebbenquote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Niet vasten in het weekendquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet in het weekend ook wat te eten hebben
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Dat is een geldige reden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet in het weekend ook wat te eten hebben
Kan daar niet tegenquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Da
[..]
t was Mrsl die verbrak de stilte![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik kan daar heel goed tegen, volgende keer ga je maar lekker heel hard schreeuwen tegen je spiegelbeeldquote:
![]()
quote:
Spiegelbeeld vertel eens even...quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan daar heel goed tegen, volgende keer ga je maar lekker heel hard schreeuwen tegen je spiegelbeeld
Is toch niet niks aanquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan daar heel goed tegen, volgende keer ga je maar lekker heel hard schreeuwen tegen je spiegelbeeld
Ja hoor of schreeuw uit het raam naar een voorbijgangerquote:
Zit er nog iets tussen vrienden en vijanden inquote:
Haagsquote:
nog even...
dan stappen ze allemaal opDM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
niet echt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit er nog iets tussen vrienden en vijanden inZonder wrijving geen glans![]()
Okquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:49 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou ja online wel, zie mijn icoontjeMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
das lastig danquote:
Mag ik je even goed welzeggen
Er gaan geruchten dat Rutte gaat vertrekken.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haags
nog even...
dan stappen ze allemaal opZonder wrijving geen glans![]()
Doe ik dat welquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor of schreeuw uit het raam naar een voorbijganger
dan hang ik de vlag uitquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Rutte gaat vertrekken.![]()
DM’s gonzen zacht,
quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Rutte gaat vertrekken.Echt?
Nog even en dan hebben we een compleet nieuw kabinet nog vóór er aan de echte formatie is begonnen. Da's toch knap.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haags
nog even...
dan stappen ze allemaal op'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
quote:
Ik ben gewoon een beetje raarquote:~FEYENOORD~
EEn diep gekoesterde wens misschienquote:
Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Weetnie, dit is altijd wel een fijne om te volgen op twitter. Heeft het vaak bij het juiste eind.quote:
De tijd zal het leren.Zonder wrijving geen glans![]()
Wie weet welquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn diep gekoesterde wens misschienMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
die ga ik ff toevoegenquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Weetnie, dit is altijd wel een fijne om te volgen op twitter. Heeft het vaak bij het juiste eind.
[ twitter ]
De tijd zal het leren.
DM’s gonzen zacht,
Hij zou het onderwijs in gaan als hij stopt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Weetnie, dit is altijd wel een fijne om te volgen op twitter. Heeft het vaak bij het juiste eind.
[ twitter ]
De tijd zal het leren.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Arme kinderenquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij zou het onderwijs in gaan als hij stopt.
aaahhhhhhhquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als je op preview klikt ipv invoeren. heb je zo'n venstertjeDM’s gonzen zacht,
Ik heb liever dat hij blijft.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat zal hem wel heel veel pijn doenquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:54 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
De tijd zal het leren.
Maar wie moet het dan in hemelsnaam opvolgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boeiend, in het volgende kabinet zit hij er gewoon weerquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:54 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
De tijd zal het leren.~FEYENOORD~
Zit vaak goed en dicht bij de bron. Is betrouwbaar.quote:
Ja, hij zit er uiteraard ook wel eens naast.Zonder wrijving geen glans![]()
ik niequote:Op vrijdag 17 september 2021 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij blijft.DM’s gonzen zacht,
Hugoquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal hem wel heel veel pijn doen
Maar wie moet het dan in hemelsnaam opvolgen
~FEYENOORD~
ben jij dat? haagsie inside?quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit vaak goed en dicht bij de bron. Is betrouwbaar.
Ja, hij zit er uiteraard ook wel eens naast.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
dat zitten er meerquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit vaak goed en dicht bij de bron. Is betrouwbaar.
Ja, hij zit er uiteraard ook wel eens naast.
maar de volkskrant(dacht ik) heeft ook een bron
die wist al voor de stemming dat de motie van wilders het niet zou halen met het aantal voors en tegensDM’s gonzen zacht,
En @dud0r is inside @Haags ?quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben jij dat? haagsie inside?![]()
Ik zie het een ander echt niet beter doen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
ben je nu helemaal koekwousDM’s gonzen zacht,
ik welquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie het een ander echt niet beter doen.
DM’s gonzen zacht,
Als we herverkiezingen krijgen stem ik op Trump.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
soort emma matras onder de wijnen?quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is geeneens echte wijn, maar gemaakt van "producten in de wijnbouw".
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soort emma matras onder de wijnen?![]()
![]()
![]()
!
![]()
![]()
Wie dan? Iemand als Wilders wil je toch ook niet op die plek hebben.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat zijn "producten in de wijnbouw"? Takjes? Onkruid? Stukken tractor? Druivenplukkers?quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is geeneens echte wijn, maar gemaakt van "producten in de wijnbouw".'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is geeneens echte wijn, maar gemaakt van "producten in de wijnbouw".![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
want?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie dan? Iemand als Wilders wil je toch ook niet op die plek hebben.DM’s gonzen zacht,
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat zijn "producten in de wijnbouw"? Takjes? Onkruid? Stukken tractor? Druivenplukkers?![]()
Misschien van de druivenschillen, zoals Grappa. En dat ze dan die alcohol weer mengen met chemische geur-, kleur- en smaakstoffen en koolzuurhoudend water. En een HEEEEEELEboel suiker.![]()
Beetje net als: Pure Appelsap met 3% appelquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Misschien van de druivenschillen, zoals Grappa. En dat ze dan die alcohol weer mengen met chemische geur-, kleur- en smaakstoffen en koolzuurhoudend water. En een HEEEEEELEboel suiker.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Hij loopt vooral te blaten over buitenlanders maar ik vind andere dingen zoals de zorg en scholing veel belangrijker.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Misschien van de druivenschillen, zoals Grappa. En dat ze dan die alcohol weer mengen met chemische geur-, kleur- en smaakstoffen en koolzuurhoudend water. En een HEEEEEELEboel suiker.![]()
![]()
![]()
suiker??
dat had ik nooit verwachtDM’s gonzen zacht,
als je naar hem luistert zegt hij daar ook veel overquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij loopt vooral te blaten over buitenlanders maar ik vind andere dingen zoals de zorg en scholing veel belangrijker.
hij wil meer geld naar zorg en onderwijsDM’s gonzen zacht,
Dat is vaak met die goedkope zooiquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Misschien van de druivenschillen, zoals Grappa. En dat ze dan die alcohol weer mengen met chemische geur-, kleur- en smaakstoffen en koolzuurhoudend water. En een HEEEEEELEboel suiker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hard schreeuwen kan hij wel, beetje leuke oneliners (Kaagbaan etc etc) maar hoe het op te lossen blijft altijd achterwege.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je naar hem luistert zegt hij daar ook veel over
hij wil meer geld naar zorg en onderwijsZonder wrijving geen glans![]()
in alle wijn zit suiker![]()
en wie met light wijn aankomt
is koekoekDM’s gonzen zacht,
Light wijn - word je daar minder dronken van?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:
is koekoekAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Suikerwijnquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:
is koekoekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat is aan de minister.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Hard schreeuwen kan hij wel, beetje leuke oneliners (Kaagbaan etc etc) maar hoe het op te lossen blijft altijd achterwege.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ben met je eens dat hij tot nu vooral veel schreeuwtquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Hard schreeuwen kan hij wel, beetje leuke oneliners (Kaagbaan etc etc) maar hoe het op te lossen blijft altijd achterwege.
maar staat er wel meer voor de mensen als een VVD of CDA
die al zover van de gewone mens afstaan dat ze geen benul meer hebben wie en wat de gewone mens isDM’s gonzen zacht,
ik heb het eens ergens voorbij zien komenquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Light wijn - word je daar minder dronken van?DM’s gonzen zacht,
Nee, maar je krijgt niet zo'n lamme arm van het tankenquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Light wijn - word je daar minder dronken van?'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Rietje.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, maar je krijgt niet zo'n lamme arm van het tankenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
godver heb ik daarom zo'n last van mijn armquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, maar je krijgt niet zo'n lamme arm van het tankenDM’s gonzen zacht,
Ik had Pim Fortuyn wel graag willen zien als minister.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben met je eens dat hij tot nu vooral veel schreeuwt
maar staat er wel meer voor de mensen als een VVD of CDA
die al zover van de gewone mens afstaan dat ze geen benul meer hebben wie en wat de gewone mens is
Jammer dat Volkert daar anders over dacht.![]()
![]()
Op een Amsterdams terras...quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja schat, laten we het daar maar op houden hequote:Op vrijdag 17 september 2021 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
godver heb ik daarom zo'n last van mijn arm![]()
* Whuzz gooit stiekem een paar ananasschijven op ToT's pozzaquote:
Barbaar.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz gooit stiekem een paar ananasschijven op ToT's pozza![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had Pim Fortuyn wel graag willen zien als minister.
Jammer dat Volkert daar anders over dacht.![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
Niet even een volle prak van draadjesvlees, aardappelen en groente?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz gooit stiekem een paar ananasschijven op ToT's pozza![]()
![]()
![]()
Moa, dit is meer terrorisme denk ik.quote:'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
nen eckte hollander gespotquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even een volle prak van draadjesvlees, aardappelen en groente?DM’s gonzen zacht,
Ja, heerlijk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pizza vervuiling.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, dit is meer terrorisme denk ik.![]()
![]()
Vakkundig uit de wereld geholpen die man.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer dat Volkert daar anders over dacht.
De kogel kwam van links.Zonder wrijving geen glans![]()
* Whuzz gaat ff zakje coke halen om vannacht Hidi te bolken'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Wij hadden kipfilet- en aardappelblokjes en diverse groenten in een soort van stokfpotje met madras.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even een volle prak van draadjesvlees, aardappelen en groente?
Met crème fraîche.
Burps![]()
![]()
Is ook al bijna 20 jaar geleden volgens mij 2002 toch?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Vakkundig uit de wereld geholpen die man.
De kogel kwam van links.![]()
Si.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is ook al bijna 20 jaar geleden volgens mij 2002 toch?Zonder wrijving geen glans![]()
Hey Gizzzzz
Zal laatst nog een stuk over Volkert. Hoe die onder alle maatregelen is uitgekomen en gewoon lekker in Apeldoorn woont.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Vakkundig uit de wereld geholpen die man.
De kogel kwam van links.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Ik was het niet echt met hem eens maar hij was wel capabel.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer dat Volkert daar anders over dacht.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden kipfilet- en aardappelblokjes en diverse groenten in een soort van stokfpotje met madras.
Met crème fraîche.
Burps![]()
Dat van crème fraîche moest ik googlen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:11 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz gaat ff zakje coke halen om vannacht Hidi te bolken
Klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal laatst nog een stuk over Volkert. Hoe die onder alle maatregelen is uitgekomen en gewoon lekker in Apeldoorn woont.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is ook al bijna 20 jaar geleden volgens mij 2002 toch?![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
Niet echt m'n favo maaltijd, en vandaag doen we het gewoon ff rustig aan. Met de blote kloten op de bank, poten op de tafel, traytje Schultenbräu op Mini-ToT's stoel naast de bank terwijl het manneke zelf borrelnootjes voor ons in een schaaltje doet en komt brengen waarna hij de afwas doet en zelf naar bed gaat!quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even een volle prak van draadjesvlees, aardappelen en groente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lang leve de nederlandse rechtsstaatquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal laatst nog een stuk over Volkert. Hoe die onder alle maatregelen is uitgekomen en gewoon lekker in Apeldoorn woont.DM’s gonzen zacht,
Te idioot voor woorden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal laatst nog een stuk over Volkert. Hoe die onder alle maatregelen is uitgekomen en gewoon lekker in Apeldoorn woont.
Met alle misdadigers trouwens.![]()
Hij heeft langer gekregen dan een ander die een moord pleegtquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
lang leve de nederlandse rechtsstaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tenzij je ali heetquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden.
Met alle misdadigers trouwens.
dan zit je nog wel vastDM’s gonzen zacht,
Die wist idd wel waar hij het over had.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was het niet echt met hem eens maar hij was wel capabel.![]()
ja en neequote:Op vrijdag 17 september 2021 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft langer gekregen dan een ander die een moord pleegt
de moordenaar van theo van gogh zit nog steeds vastDM’s gonzen zacht,
![]()
Ik wist niet wat ik meemaakte! Bestelde ik een flesje Mountain Dew of zo, wordt het lomp in een plastic zakje geflikkerd zodat alle koolzuur er uit weg trekt en er wordt een rietje bij in gedaan!
Ik wil goftedomme gewoon een flesje dat ik ook neer kan zetten tussen het drinken door!Maar nee: statiegeld.
![]()
Naja... Nederland heeft nog altijd zo'n beetje de strengste straffen van Europa.
Alleen voor een Volkert is het nooit streng genoeg. In elk geval niet op een manier die door onze rechtstaat is goedgekeurd
Ja en ik ken een moordenaar (helaas) die na 2jaar vrij was Dat klopt toch nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
de moordenaar van theo van gogh zit nog steeds vastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef ToT het volgende:
Ik wist niet wat ik meemaakte! Bestelde ik een flesje Mountain Dew of zo, wordt het lomp in een plastic zakje geflikkerd zodat alle koolzuur er uit weg trekt en er wordt een rietje bij in gedaan!
Ik wil goftedomme gewoon een flesje dat ik ook neer kan zetten tussen het drinken door!Maar nee: statiegeld.
![]()
![]()
![]()
Hij had idd veel langer moeten krijgen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft langer gekregen dan een ander die een moord pleegtActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gaat geen belletje bij me rinkelen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij je ali heet
dan zit je nog wel vast![]()
dat ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik ken een moordenaar (helaas) die na 2jaar vrij was Dat klopt toch niet
over het algemeen
als je geen BN-er bent dan zijn de straffen echt een aanfluitingDM’s gonzen zacht,
geen idee jongequote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben ze daat bij de Mc Drek ook de cola float en 7-up float enzo?
Ja dat statiegeld flesjes gedoe is ook best een geklooi. Mijn kofferbak ligt aardig vol met plastic flesjes want de handel is niet overal inleverbaar. Een flink nadeel van huismerk (fris)drank.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef ToT het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alle andere die een moord plegen ook, niet alleen als op 'bekende' mensen isquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had idd veel langer moeten krijgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mohammed de anderequote:Op vrijdag 17 september 2021 19:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gaat geen belletje bij me rinkelen.DM’s gonzen zacht,
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alle andere die een moord plegen ook, niet alleen als op 'bekende' mensen is![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
Onbegrijpelijk idd.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik ken een moordenaar (helaas) die na 2jaar vrij was Dat klopt toch niet![]()
oeh lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's gewoon cola met een dot vanille-ijs er op!
Raar iets dat hele strafgebeuren in Nederland.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, van die dunne rietjes waar je er altijd 5 tegelijk van moet gebruiken om normaal te drinken, maar dan zoveel valse lucht aanzuigt dat het nog steeds kut isquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan ook van die dunne kuttrietjes he!
helemaal met je eensquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar iets dat hele strafgebeuren in Nederland.DM’s gonzen zacht,
De speld heeft zo nu en dan hele leuke stukjes.quote:
Ik verbaas mij nog steeds dat er mensen vol serieus op in gaan en niet doorhebben.Zonder wrijving geen glans![]()
Cevdet Yılmaz heeft 40 jaar vastgezeten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij je ali heet
dan zit je nog wel vastActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
ik moet er soms zo om lachenquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
De speld heeft zo nu en dan hele leuke stukjes.
Ik verbaas mij nog steeds dat er mensen vol serieus op in gaan en niet doorhebben.![]()
DM’s gonzen zacht,
Dotteke vanille-ijs.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's gewoon cola met een dot vanille-ijs er op!
Ja bij Lidl en Aldi koop ik sowieso nooit frisdrank vanwege dat gezeik met die flessen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat statiegeld flesjes gedoe is ook best een geklooi. Mijn kofferbak ligt aardig vol met plastic flesjes want de handel is niet overal inleverbaar. Een flink nadeel van huismerk (fris)drank.
Ik had ooit ook m'n halve kelder vol liggen met statiegeldflessen van een bepaald ni9euw merk. Was verdomd goede cola! Weet de naam ff niet meer, maar ik dronk het als een malle.
Ik zat toen midden in m'n burn-out en dan verwaarloos je jezelf en je huishouden wel eensdus die stapel werd maar groter en groter.
Uiteindelijk 3 vuilniszakken vol en een aantal losse flessen (jaja, beetje overdreven qua halve kelder, maar je snapt het) mee naar de supermarkt genomen......merk was failliet gegaan en de statiegeldflessen werden niet meer aangenomen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:21 schreef Haags het volgende:
[..]
hey een nieuwe user in MEN, naast de 754 gebruikelijke kloontjes.
~FEYENOORD~
Wij kopen altijd cola light van de laidel. Da's de enige die behoorlijk dicht bij de smaak van Coca Cola Light zit, zonder ook dicht bij de prijs er van te zittenquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij Lidl en Aldi koop ik sowieso nooit frisdrank vanwege dat gezeik met die flessen.
Ik had ooit ook m'n halve kelder vol liggen met statiegeldflessen van een bepaald ni9euw merk. Was verdomd goede cola! Weet de naam ff niet meer, maar ik dronk het als een malle.
Ik zat toen midden in m'n burn-out en dan verwaarloos je jezelf en je huishouden wel eensdus die stapel werd maar groter en groter.
Uiteindelijk 3 vuilniszakken vol en een aantal losse flessen (jaja, beetje overdreven qua halve kelder, maar je snapt het) mee naar de supermarkt genomen......merk was failliet gegaan en de statiegeldflessen werden niet meer aangenomen.
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
nooit zeggen dat je aan het tellen bent
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
oh ja had ik gezegd dat je nooit moet zeggen dat je aan het tellen bentquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
nooit zeggen dat je aan het tellen bentDM’s gonzen zacht,
quote:![]()
![]()
![]()
pak hem
Maily kan dat ook heel goedDM’s gonzen zacht,
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:21 schreef Haags het volgende:
[..]
hey een nieuwe user in MEN, naast de 754 gebruikelijke kloontjes.
Ik zuip altijd iei Jumbo bulk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wij kopen altijd cola light van de laidel. Da's de enige die behoorlijk dicht bij de smaak van Coca Cola Light zit, zonder ook dicht bij de prijs er van te zitten![]()
Ja slaat nergens op.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar iets dat hele strafgebeuren in Nederland.
Ze leven gewoon lekker verder terwijl het slachtoffer niet meer kan leven en het leven van familie volledig verwoest is.![]()
MEN is stom.
Ik denk dat @Schakeltopia wel in staat is om het record (4045 posts op 1 dag) van @onlogisch te verbeteren.Zonder wrijving geen glans![]()
Watte?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
pak hem
Maily kan dat ook heel goed![]()
is dat alles?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat @:schakeltopia wel in staat is om het record (4045 posts op 1 dag) van @:onlogisch te verbeteren.
Die lepel spelletjes draaien altijd in een cirkeltje na verloop van tijd.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Niet nu. Bewaar voor vannacht. Ik denk dat Hidi graag de poging wil kunnen volgenquote:
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
snap er geen reet van. vet saai manquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:27 schreef Haags het volgende:
[..]
het is niet heel handig om daar 19.30 mee te starten.
maak maar vast een aankondiging.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:27 schreef Paul het volgende:
MEN / Crewlid-telspel #377 Tellen maar!
![]()
@Schakeltopia gaat het record verbreken.
Er is alleen nog geen datum.Zonder wrijving geen glans![]()
gewoon een keer om 00.00 beginnen. Net zo lang posten tot je driedubbele hernia in je vingers hebt, vierkante ogen en je gaat duizelen van alle getallen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
snap er geen reet van. vet saai man
Dan heb je het ergens wel gehaald in de avond.Zonder wrijving geen glans![]()
Oh. Ik weet nog iemand die daar bij kan helpen!quote:'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
ja doeiquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
gewoon een keer om 00.00 beginnen. Net zo lang posten tot je driedubbele hernia in je vingers hebt, vierkante ogen en je gaat duizelen van alle getallen.
Dan heb je het ergens wel gehaald in de avond.
Mario toch?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh. Ik weet nog iemand die daar bij kan helpen!![]()
![]()
Maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ga jij maar even spelchecken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
dan moet er een zijn die net zo gek is
DM’s gonzen zacht,
en dan met die dubbele posts die niet mogen. ik ben er nu al van genezen
Zijn er genoeg die je gaan helpen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
dan moet er een zijn die net zo gek isZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan met die dubbele posts die niet mogen. ik ben er nu al van genezen![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan met die dubbele posts die niet mogen. ik ben er nu al van genezen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
die hebben levenslangquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op.
Ze leven gewoon lekker verder terwijl het slachtoffer niet meer kan leven en het leven van familie volledig verwoest is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoeveel was jou max?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat @:schakeltopia wel in staat is om het record (4045 posts op 1 dag) van @:onlogisch te verbeteren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb hersensquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:34 schreef Haags het volgende:
Ik hoor de hersens van @:schakeltopia nadenken.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:34 schreef Haags het volgende:
Ik hoor de hersens van @:schakeltopia nadenken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
maar sorry vrienden. ik ga niet voor het record.![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
Naja. Heb je in elk geval *iets* om op je CV te zetten.quote:'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Slaap er even een nachtje over.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
maar sorry vrienden. ik ga niet voor het record.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik houd mijn centrale verwarming liever zonder teksten. Gewoon wit.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja. Heb je in elk geval *iets* om op je CV te zetten.Zonder wrijving geen glans![]()
Eeuwige roem, schakel...quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
maar sorry vrienden. ik ga niet voor het record.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
wit is saaaiiiiiiquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik houd mijn centrale verwarming liever zonder teksten. Gewoon wit.DM’s gonzen zacht,
Geen Swastika op je CV hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik houd mijn centrale verwarming liever zonder teksten. Gewoon wit.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:37 schreef ToT het volgende:
Of, meer relevant voor hier:
[ afbeelding ]![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
Jullie buurtBBQ zal gezellig zijnquote:
Heb al mijn vriendjes uit Urk uitgenodigd. Die hebben de juiste kledij, naar ik heb begrepen.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Goed dat je er zo mee bezig bent.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
om 4045 posts te maken, moet ik elke 21 seconde een post maken
Zonder wrijving geen glans![]()
Wie was die user die zijn naam toen in 4045 liet veranderen en Anne Frank achter een boekenkast als animated gif UI had?![]()
in de nacht heb je @HiDiHo en @FreshFruitquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
maar er moet dan ook nog iemand binnen die tijd een post maken
Komt wel goed hoor.Zonder wrijving geen glans![]()
Oh, dat is flink doorposten dan...quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
om 4045 posts te maken, moet ik elke 21 seconde een post makenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
FF niet hierquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
in de nacht heb je @:hidiho en @:freshfruit
Komt wel goed hoor.DM’s gonzen zacht,
ja dat is dus bijna niet te doen, tenzij iedereen er voor gaat zitten. maar tijd om even te pissen heb je dan nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dat is flink doorposten dan...
Dat laatste heeft ie nog steeds.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:40 schreef ToT het volgende:
Wie was die user die zijn naam toen in 4045 liet veranderen en Anne Frank achter een boekenkast als animated gif UI had?Zonder wrijving geen glans![]()
dan moeten ze allemaal wel opletten
DM’s gonzen zacht,
dat dusquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
dan moeten ze allemaal wel opletten
red je welquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat is dus bijna niet te doen, tenzij iedereen er voor gaat zitten. maar tijd om even te pissen heb je dan niet
als je met een groepje doetDM’s gonzen zacht,
tuurlijk wel man.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat is dus bijna niet te doen, tenzij iedereen er voor gaat zitten. maar tijd om even te pissen heb je dan nietZonder wrijving geen glans![]()
Daar zijn oplossingen voor...quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat is dus bijna niet te doen, tenzij iedereen er voor gaat zitten. maar tijd om even te pissen heb je dan nietAutocorrect
(zelfst. naamw.)
GG let ook niet opquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn oplossingen voor...
DM’s gonzen zacht,
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:43 schreef Haags het volgende:
verder is het geen dwang hoor. @:schakeltopia
Ben Hugo niet.
Ben weer eens met meerdere dingen tegelijk bezig. En ik kan maar 1 ding tegelijk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben weer eens met meerdere dingen tegelijk bezig. En ik kan maar 1 ding tegelijk.![]()
![]()
![]()
doe dat dan ook nietDM’s gonzen zacht,
Als ik FA was had ik je overal een ban voor gegeven behalve DTS en MEN. Nee, dat is geen dwang meer een soort drang.quote:
GrGr Hugo.Zonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: