quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz gooit stiekem een paar ananasschijven op ToT's pozza
Moa, dit is meer terrorisme denk ik.quote:
nen eckte hollander gespotquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even een volle prak van draadjesvlees, aardappelen en groente?
Pizza vervuiling.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, dit is meer terrorisme denk ik.
Vakkundig uit de wereld geholpen die man.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had Pim Fortuyn wel graag willen zien als minister.
Jammer dat Volkert daar anders over dacht.
Wij hadden kipfilet- en aardappelblokjes en diverse groenten in een soort van stokfpotje met madras.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is ook al bijna 20 jaar geleden volgens mij 2002 toch?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Vakkundig uit de wereld geholpen die man.
De kogel kwam van links.
Si.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is ook al bijna 20 jaar geleden volgens mij 2002 toch?
Zal laatst nog een stuk over Volkert. Hoe die onder alle maatregelen is uitgekomen en gewoon lekker in Apeldoorn woont.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Vakkundig uit de wereld geholpen die man.
De kogel kwam van links.
Ik was het niet echt met hem eens maar hij was wel capabel.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had Pim Fortuyn wel graag willen zien als minister.
Jammer dat Volkert daar anders over dacht.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden kipfilet- en aardappelblokjes en diverse groenten in een soort van stokfpotje met madras.
Met crème fraîche.
Burps
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:11 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz gaat ff zakje coke halen om vannacht Hidi te bolken
Klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal laatst nog een stuk over Volkert. Hoe die onder alle maatregelen is uitgekomen en gewoon lekker in Apeldoorn woont.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is ook al bijna 20 jaar geleden volgens mij 2002 toch?
Niet echt m'n favo maaltijd, en vandaag doen we het gewoon ff rustig aan. Met de blote kloten op de bank, poten op de tafel, traytje Schultenbräu op Mini-ToT's stoel naast de bank terwijl het manneke zelf borrelnootjes voor ons in een schaaltje doet en komt brengen waarna hij de afwas doet en zelf naar bed gaat!quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lang leve de nederlandse rechtsstaatquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal laatst nog een stuk over Volkert. Hoe die onder alle maatregelen is uitgekomen en gewoon lekker in Apeldoorn woont.
Te idioot voor woorden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij heeft langer gekregen dan een ander die een moord pleegtquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
lang leve de nederlandse rechtsstaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |