Hard schreeuwen kan hij wel, beetje leuke oneliners (Kaagbaan etc etc) maar hoe het op te lossen blijft altijd achterwege.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je naar hem luistert zegt hij daar ook veel over
hij wil meer geld naar zorg en onderwijs
Light wijn - word je daar minder dronken van?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:
in alle wijn zit suiker![]()
en wie met light wijn aankomt
is koekoek
Suikerwijnquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:
in alle wijn zit suiker![]()
en wie met light wijn aankomt
is koekoek
Nee dat is aan de minister.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Hard schreeuwen kan hij wel, beetje leuke oneliners (Kaagbaan etc etc) maar hoe het op te lossen blijft altijd achterwege.
ben met je eens dat hij tot nu vooral veel schreeuwtquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Hard schreeuwen kan hij wel, beetje leuke oneliners (Kaagbaan etc etc) maar hoe het op te lossen blijft altijd achterwege.
ik heb het eens ergens voorbij zien komenquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Light wijn - word je daar minder dronken van?
Nee, maar je krijgt niet zo'n lamme arm van het tankenquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Light wijn - word je daar minder dronken van?
Rietje.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, maar je krijgt niet zo'n lamme arm van het tanken
godver heb ik daarom zo'n last van mijn armquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, maar je krijgt niet zo'n lamme arm van het tanken
Ik had Pim Fortuyn wel graag willen zien als minister.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben met je eens dat hij tot nu vooral veel schreeuwt
maar staat er wel meer voor de mensen als een VVD of CDA
die al zover van de gewone mens afstaan dat ze geen benul meer hebben wie en wat de gewone mens is
Op een Amsterdams terras...quote:
Ja schat, laten we het daar maar op houden hequote:Op vrijdag 17 september 2021 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
godver heb ik daarom zo'n last van mijn arm
* Whuzz gooit stiekem een paar ananasschijven op ToT's pozzaquote:
Barbaar.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz gooit stiekem een paar ananasschijven op ToT's pozza
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had Pim Fortuyn wel graag willen zien als minister.
Jammer dat Volkert daar anders over dacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |