Hard schreeuwen kan hij wel, beetje leuke oneliners (Kaagbaan etc etc) maar hoe het op te lossen blijft altijd achterwege.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je naar hem luistert zegt hij daar ook veel over
hij wil meer geld naar zorg en onderwijs
Light wijn - word je daar minder dronken van?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:
in alle wijn zit suiker![]()
en wie met light wijn aankomt
is koekoek
Suikerwijnquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:
in alle wijn zit suiker![]()
en wie met light wijn aankomt
is koekoek
Nee dat is aan de minister.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Hard schreeuwen kan hij wel, beetje leuke oneliners (Kaagbaan etc etc) maar hoe het op te lossen blijft altijd achterwege.
ben met je eens dat hij tot nu vooral veel schreeuwtquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Hard schreeuwen kan hij wel, beetje leuke oneliners (Kaagbaan etc etc) maar hoe het op te lossen blijft altijd achterwege.
ik heb het eens ergens voorbij zien komenquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Light wijn - word je daar minder dronken van?
Nee, maar je krijgt niet zo'n lamme arm van het tankenquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Light wijn - word je daar minder dronken van?
Rietje.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, maar je krijgt niet zo'n lamme arm van het tanken
godver heb ik daarom zo'n last van mijn armquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, maar je krijgt niet zo'n lamme arm van het tanken
Ik had Pim Fortuyn wel graag willen zien als minister.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben met je eens dat hij tot nu vooral veel schreeuwt
maar staat er wel meer voor de mensen als een VVD of CDA
die al zover van de gewone mens afstaan dat ze geen benul meer hebben wie en wat de gewone mens is
Op een Amsterdams terras...quote:
Ja schat, laten we het daar maar op houden hequote:Op vrijdag 17 september 2021 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
godver heb ik daarom zo'n last van mijn arm
* Whuzz gooit stiekem een paar ananasschijven op ToT's pozzaquote:
Barbaar.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz gooit stiekem een paar ananasschijven op ToT's pozza
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had Pim Fortuyn wel graag willen zien als minister.
Jammer dat Volkert daar anders over dacht.
Niet even een volle prak van draadjesvlees, aardappelen en groente?quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz gooit stiekem een paar ananasschijven op ToT's pozza
Moa, dit is meer terrorisme denk ik.quote:
nen eckte hollander gespotquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even een volle prak van draadjesvlees, aardappelen en groente?
Ja, heerlijk.quote:
Pizza vervuiling.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, dit is meer terrorisme denk ik.
Vakkundig uit de wereld geholpen die man.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij hadden kipfilet- en aardappelblokjes en diverse groenten in een soort van stokfpotje met madras.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is ook al bijna 20 jaar geleden volgens mij 2002 toch?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Vakkundig uit de wereld geholpen die man.
De kogel kwam van links.
Si.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is ook al bijna 20 jaar geleden volgens mij 2002 toch?
Zal laatst nog een stuk over Volkert. Hoe die onder alle maatregelen is uitgekomen en gewoon lekker in Apeldoorn woont.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Vakkundig uit de wereld geholpen die man.
De kogel kwam van links.
Ik was het niet echt met hem eens maar hij was wel capabel.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden kipfilet- en aardappelblokjes en diverse groenten in een soort van stokfpotje met madras.
Met crème fraîche.
Burps
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:11 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz gaat ff zakje coke halen om vannacht Hidi te bolken
Klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal laatst nog een stuk over Volkert. Hoe die onder alle maatregelen is uitgekomen en gewoon lekker in Apeldoorn woont.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is ook al bijna 20 jaar geleden volgens mij 2002 toch?
Niet echt m'n favo maaltijd, en vandaag doen we het gewoon ff rustig aan. Met de blote kloten op de bank, poten op de tafel, traytje Schultenbräu op Mini-ToT's stoel naast de bank terwijl het manneke zelf borrelnootjes voor ons in een schaaltje doet en komt brengen waarna hij de afwas doet en zelf naar bed gaat!quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lang leve de nederlandse rechtsstaatquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal laatst nog een stuk over Volkert. Hoe die onder alle maatregelen is uitgekomen en gewoon lekker in Apeldoorn woont.
Te idioot voor woorden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij heeft langer gekregen dan een ander die een moord pleegtquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
lang leve de nederlandse rechtsstaat
tenzij je ali heetquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden.
Met alle misdadigers trouwens.
Die wist idd wel waar hij het over had.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was het niet echt met hem eens maar hij was wel capabel.
ja en neequote:Op vrijdag 17 september 2021 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft langer gekregen dan een ander die een moord pleegt
Ja en ik ken een moordenaar (helaas) die na 2jaar vrij was Dat klopt toch nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
de moordenaar van theo van gogh zit nog steeds vast
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef ToT het volgende:
Ik wist niet wat ik meemaakte! Bestelde ik een flesje Mountain Dew of zo, wordt het lomp in een plastic zakje geflikkerd zodat alle koolzuur er uit weg trekt en er wordt een rietje bij in gedaan!
Ik wil goftedomme gewoon een flesje dat ik ook neer kan zetten tussen het drinken door!Maar nee: statiegeld.
Hij had idd veel langer moeten krijgen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft langer gekregen dan een ander die een moord pleegt
Gaat geen belletje bij me rinkelen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij je ali heet
dan zit je nog wel vast
dat ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik ken een moordenaar (helaas) die na 2jaar vrij was Dat klopt toch niet
geen idee jongequote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben ze daat bij de Mc Drek ook de cola float en 7-up float enzo?
Ja dat statiegeld flesjes gedoe is ook best een geklooi. Mijn kofferbak ligt aardig vol met plastic flesjes want de handel is niet overal inleverbaar. Een flink nadeel van huismerk (fris)drank.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef ToT het volgende:
Ik wist niet wat ik meemaakte! Bestelde ik een flesje Mountain Dew of zo, wordt het lomp in een plastic zakje geflikkerd zodat alle koolzuur er uit weg trekt en er wordt een rietje bij in gedaan!
Ik wil goftedomme gewoon een flesje dat ik ook neer kan zetten tussen het drinken door!Maar nee: statiegeld.
Alle andere die een moord plegen ook, niet alleen als op 'bekende' mensen isquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had idd veel langer moeten krijgen.
mohammed de anderequote:Op vrijdag 17 september 2021 19:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gaat geen belletje bij me rinkelen.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alle andere die een moord plegen ook, niet alleen als op 'bekende' mensen is
Onbegrijpelijk idd.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik ken een moordenaar (helaas) die na 2jaar vrij was Dat klopt toch niet
oeh lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's gewoon cola met een dot vanille-ijs er op!
Raar iets dat hele strafgebeuren in Nederland.quote:
Oh, van die dunne rietjes waar je er altijd 5 tegelijk van moet gebruiken om normaal te drinken, maar dan zoveel valse lucht aanzuigt dat het nog steeds kut isquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan ook van die dunne kuttrietjes he!
helemaal met je eensquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar iets dat hele strafgebeuren in Nederland.
De speld heeft zo nu en dan hele leuke stukjes.quote:
Cevdet Yılmaz heeft 40 jaar vastgezeten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij je ali heet
dan zit je nog wel vast
ik moet er soms zo om lachenquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
De speld heeft zo nu en dan hele leuke stukjes.
Ik verbaas mij nog steeds dat er mensen vol serieus op in gaan en niet doorhebben.
Dotteke vanille-ijs.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's gewoon cola met een dot vanille-ijs er op!
Ja bij Lidl en Aldi koop ik sowieso nooit frisdrank vanwege dat gezeik met die flessen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat statiegeld flesjes gedoe is ook best een geklooi. Mijn kofferbak ligt aardig vol met plastic flesjes want de handel is niet overal inleverbaar. Een flink nadeel van huismerk (fris)drank.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:21 schreef Haags het volgende:
[..]
hey een nieuwe user in MEN, naast de 754 gebruikelijke kloontjes.
Wij kopen altijd cola light van de laidel. Da's de enige die behoorlijk dicht bij de smaak van Coca Cola Light zit, zonder ook dicht bij de prijs er van te zittenquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij Lidl en Aldi koop ik sowieso nooit frisdrank vanwege dat gezeik met die flessen.
Ik had ooit ook m'n halve kelder vol liggen met statiegeldflessen van een bepaald ni9euw merk. Was verdomd goede cola! Weet de naam ff niet meer, maar ik dronk het als een malle.
Ik zat toen midden in m'n burn-out en dan verwaarloos je jezelf en je huishouden wel eensdus die stapel werd maar groter en groter.
Uiteindelijk 3 vuilniszakken vol en een aantal losse flessen (jaja, beetje overdreven qua halve kelder, maar je snapt het) mee naar de supermarkt genomen......merk was failliet gegaan en de statiegeldflessen werden niet meer aangenomen.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
nooit zeggen dat je aan het tellen bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |