helemaal met je eensquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar iets dat hele strafgebeuren in Nederland.
De speld heeft zo nu en dan hele leuke stukjes.quote:
Cevdet Yılmaz heeft 40 jaar vastgezeten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij je ali heet
dan zit je nog wel vast
ik moet er soms zo om lachenquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
De speld heeft zo nu en dan hele leuke stukjes.
Ik verbaas mij nog steeds dat er mensen vol serieus op in gaan en niet doorhebben.
Dotteke vanille-ijs.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's gewoon cola met een dot vanille-ijs er op!
Ja bij Lidl en Aldi koop ik sowieso nooit frisdrank vanwege dat gezeik met die flessen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat statiegeld flesjes gedoe is ook best een geklooi. Mijn kofferbak ligt aardig vol met plastic flesjes want de handel is niet overal inleverbaar. Een flink nadeel van huismerk (fris)drank.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:21 schreef Haags het volgende:
[..]
hey een nieuwe user in MEN, naast de 754 gebruikelijke kloontjes.
Wij kopen altijd cola light van de laidel. Da's de enige die behoorlijk dicht bij de smaak van Coca Cola Light zit, zonder ook dicht bij de prijs er van te zittenquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij Lidl en Aldi koop ik sowieso nooit frisdrank vanwege dat gezeik met die flessen.
Ik had ooit ook m'n halve kelder vol liggen met statiegeldflessen van een bepaald ni9euw merk. Was verdomd goede cola! Weet de naam ff niet meer, maar ik dronk het als een malle.
Ik zat toen midden in m'n burn-out en dan verwaarloos je jezelf en je huishouden wel eensdus die stapel werd maar groter en groter.
Uiteindelijk 3 vuilniszakken vol en een aantal losse flessen (jaja, beetje overdreven qua halve kelder, maar je snapt het) mee naar de supermarkt genomen......merk was failliet gegaan en de statiegeldflessen werden niet meer aangenomen.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
nooit zeggen dat je aan het tellen bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |