tenzij je ali heetquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden.
Met alle misdadigers trouwens.
Die wist idd wel waar hij het over had.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was het niet echt met hem eens maar hij was wel capabel.
ja en neequote:Op vrijdag 17 september 2021 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft langer gekregen dan een ander die een moord pleegt
Ja en ik ken een moordenaar (helaas) die na 2jaar vrij was Dat klopt toch nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
de moordenaar van theo van gogh zit nog steeds vast
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef ToT het volgende:
Ik wist niet wat ik meemaakte! Bestelde ik een flesje Mountain Dew of zo, wordt het lomp in een plastic zakje geflikkerd zodat alle koolzuur er uit weg trekt en er wordt een rietje bij in gedaan!
Ik wil goftedomme gewoon een flesje dat ik ook neer kan zetten tussen het drinken door!Maar nee: statiegeld.
Hij had idd veel langer moeten krijgen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft langer gekregen dan een ander die een moord pleegt
Gaat geen belletje bij me rinkelen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij je ali heet
dan zit je nog wel vast
dat ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik ken een moordenaar (helaas) die na 2jaar vrij was Dat klopt toch niet
geen idee jongequote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben ze daat bij de Mc Drek ook de cola float en 7-up float enzo?
Ja dat statiegeld flesjes gedoe is ook best een geklooi. Mijn kofferbak ligt aardig vol met plastic flesjes want de handel is niet overal inleverbaar. Een flink nadeel van huismerk (fris)drank.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef ToT het volgende:
Ik wist niet wat ik meemaakte! Bestelde ik een flesje Mountain Dew of zo, wordt het lomp in een plastic zakje geflikkerd zodat alle koolzuur er uit weg trekt en er wordt een rietje bij in gedaan!
Ik wil goftedomme gewoon een flesje dat ik ook neer kan zetten tussen het drinken door!Maar nee: statiegeld.
Alle andere die een moord plegen ook, niet alleen als op 'bekende' mensen isquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had idd veel langer moeten krijgen.
mohammed de anderequote:Op vrijdag 17 september 2021 19:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gaat geen belletje bij me rinkelen.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alle andere die een moord plegen ook, niet alleen als op 'bekende' mensen is
Onbegrijpelijk idd.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik ken een moordenaar (helaas) die na 2jaar vrij was Dat klopt toch niet
oeh lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's gewoon cola met een dot vanille-ijs er op!
Raar iets dat hele strafgebeuren in Nederland.quote:
Oh, van die dunne rietjes waar je er altijd 5 tegelijk van moet gebruiken om normaal te drinken, maar dan zoveel valse lucht aanzuigt dat het nog steeds kut isquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan ook van die dunne kuttrietjes he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |