in de nacht heb je @HiDiHo en @FreshFruitquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
maar er moet dan ook nog iemand binnen die tijd een post maken
Oh, dat is flink doorposten dan...quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
om 4045 posts te maken, moet ik elke 21 seconde een post maken
FF niet hierquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
in de nacht heb je @:hidiho en @:freshfruit
Komt wel goed hoor.
ja dat is dus bijna niet te doen, tenzij iedereen er voor gaat zitten. maar tijd om even te pissen heb je dan nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dat is flink doorposten dan...
Dat laatste heeft ie nog steeds.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:40 schreef ToT het volgende:
Wie was die user die zijn naam toen in 4045 liet veranderen en Anne Frank achter een boekenkast als animated gif UI had?
dat dusquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
dan moeten ze allemaal wel opletten
red je welquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat is dus bijna niet te doen, tenzij iedereen er voor gaat zitten. maar tijd om even te pissen heb je dan niet
tuurlijk wel man.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat is dus bijna niet te doen, tenzij iedereen er voor gaat zitten. maar tijd om even te pissen heb je dan niet
Daar zijn oplossingen voor...quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
GG let ook niet opquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn oplossingen voor...
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:43 schreef Haags het volgende:
verder is het geen dwang hoor. @:schakeltopia
Ben Hugo niet.
Ben weer eens met meerdere dingen tegelijk bezig. En ik kan maar 1 ding tegelijk.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben weer eens met meerdere dingen tegelijk bezig. En ik kan maar 1 ding tegelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |