Nog even en dan hebben we een compleet nieuw kabinet nog vóór er aan de echte formatie is begonnen. Da's toch knap.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haags
nog even...
dan stappen ze allemaal op
quote:
Ik ben gewoon een beetje raarquote:
EEn diep gekoesterde wens misschienquote:
Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.quote:
Weetnie, dit is altijd wel een fijne om te volgen op twitter. Heeft het vaak bij het juiste eind.quote:
Wie weet welquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn diep gekoesterde wens misschien
die ga ik ff toevoegenquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Weetnie, dit is altijd wel een fijne om te volgen op twitter. Heeft het vaak bij het juiste eind.
[ twitter ]
De tijd zal het leren.
Hij zou het onderwijs in gaan als hij stopt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Weetnie, dit is altijd wel een fijne om te volgen op twitter. Heeft het vaak bij het juiste eind.
[ twitter ]
De tijd zal het leren.
Arme kinderenquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij zou het onderwijs in gaan als hij stopt.
aaahhhhhhhquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als je op preview klikt ipv invoeren. heb je zo'n venstertje
Ik heb liever dat hij blijft.quote:
Dat zal hem wel heel veel pijn doenquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:54 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
De tijd zal het leren.
Boeiend, in het volgende kabinet zit hij er gewoon weerquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:54 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
De tijd zal het leren.
Zit vaak goed en dicht bij de bron. Is betrouwbaar.quote:
ik niequote:Op vrijdag 17 september 2021 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij blijft.
Hugoquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal hem wel heel veel pijn doen
Maar wie moet het dan in hemelsnaam opvolgen
ben jij dat? haagsie inside?quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit vaak goed en dicht bij de bron. Is betrouwbaar.
Ja, hij zit er uiteraard ook wel eens naast.
dat zitten er meerquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit vaak goed en dicht bij de bron. Is betrouwbaar.
Ja, hij zit er uiteraard ook wel eens naast.
En @dud0r is inside @Haags ?quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben jij dat? haagsie inside?
Ik zie het een ander echt niet beter doen.quote:
quote:
ik welquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie het een ander echt niet beter doen.
soort emma matras onder de wijnen?quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is geeneens echte wijn, maar gemaakt van "producten in de wijnbouw".
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soort emma matras onder de wijnen?
Wie dan? Iemand als Wilders wil je toch ook niet op die plek hebben.quote:
Wat zijn "producten in de wijnbouw"? Takjes? Onkruid? Stukken tractor? Druivenplukkers?quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
want?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie dan? Iemand als Wilders wil je toch ook niet op die plek hebben.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat zijn "producten in de wijnbouw"? Takjes? Onkruid? Stukken tractor? Druivenplukkers?
Beetje net als: Pure Appelsap met 3% appelquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Misschien van de druivenschillen, zoals Grappa. En dat ze dan die alcohol weer mengen met chemische geur-, kleur- en smaakstoffen en koolzuurhoudend water. En een HEEEEEELEboel suiker.
Hij loopt vooral te blaten over buitenlanders maar ik vind andere dingen zoals de zorg en scholing veel belangrijker.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Misschien van de druivenschillen, zoals Grappa. En dat ze dan die alcohol weer mengen met chemische geur-, kleur- en smaakstoffen en koolzuurhoudend water. En een HEEEEEELEboel suiker.
als je naar hem luistert zegt hij daar ook veel overquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij loopt vooral te blaten over buitenlanders maar ik vind andere dingen zoals de zorg en scholing veel belangrijker.
Dat is vaak met die goedkope zooiquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |