abonnement Unibet Coolblue
pi_201355313
Net 2 uur voor niets Torghast gedaan, kwam ergen stot 12e floor en toen voor de 5e keer dood, uit die layer, had ik geen Soul ash gekregen. Echt so annoying, het is gewoon zo onduidelijk. Ik ben casual speler en ga echt niet alles na lezen. Echt onbegrijpelijk hoe Blizard soms denkt.
/rand over
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_201355362
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 16:30 schreef Omega het volgende:
Net 2 uur voor niets Torghast gedaan, kwam ergen stot 12e floor en toen voor de 5e keer dood, uit die layer, had ik geen Soul ash gekregen. Echt so annoying, het is gewoon zo onduidelijk. Ik ben casual speler en ga echt niet alles na lezen. Echt onbegrijpelijk hoe Blizard soms denkt.
/rand over
....

Je doet de Twisting Corridors. Normal Torghast heeft 6 floors. Je krijgt geen Soul Ash in Twisting Corridors.
https://www.wowhead.com/g(...)-unlock-rewards-tips
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201355467
Dat deze game inmiddels nog niet opgedoekt is zeg. Tijd voor wat nieuws.

Heb vroeger wel prachtige tijden geleefd door deze game. Vroeger.
pi_201365156
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 16:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
....

Je doet de Twisting Corridors. Normal Torghast heeft 6 floors. Je krijgt geen Soul Ash in Twisting Corridors.
https://www.wowhead.com/g(...)-unlock-rewards-tips
ok dankjewel, maar dat is dus wat ik bedoel met onduidelijk. Ik loop gewoon naar zo een portal en zie soortgelijke opties als bij de Torghast. Anyway thanks for the info
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_201365240
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 09:20 schreef Omega het volgende:

ok dankjewel, maar dat is dus wat ik bedoel met onduidelijk. Ik loop gewoon naar zo een portal en zie soortgelijke opties als bij de Torghast. Anyway thanks for the info
Ja, zonder info lijkt het eerst ook hetzelfde :Y Alleen blijf je heel lang bezig. Je krijgt niet een soort van waarschuwing dat het een bijzonder soort Torghast is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 15 september 2021 @ 11:47:13 #7
194233 Friday12
Originele kloon
pi_201367446
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 16:30 schreef Omega het volgende:
Net 2 uur voor niets Torghast gedaan, kwam ergen stot 12e floor en toen voor de 5e keer dood, uit die layer, had ik geen Soul ash gekregen. Echt so annoying, het is gewoon zo onduidelijk. Ik ben casual speler en ga echt niet alles na lezen. Echt onbegrijpelijk hoe Blizard soms denkt.
/rand over
Rewards staan letterlijk op het scherm als je queued... Onbegrijpelijk dat je een mmo gaat spelen en dus niet eens kijkt :')
  woensdag 15 september 2021 @ 11:50:04 #8
194233 Friday12
Originele kloon
pi_201367481
En boos worden omdat je een casual speler bent is zo'n slap excuus :N dat is al waarom wow elke expansion minder word :')
pi_201372203
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 11:50 schreef Friday12 het volgende:
En boos worden omdat je een casual speler bent is zo'n slap excuus :N dat is al waarom wow elke expansion minder word :')
Oh hier ook al zo eentje
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  woensdag 15 september 2021 @ 18:32:49 #10
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201372587
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 16:41 schreef Sfancta het volgende:
Dat deze game inmiddels nog niet opgedoekt is zeg. Tijd voor wat nieuws.

Heb vroeger wel prachtige tijden geleefd door deze game. Vroeger.
Het een sluit het ander niet uit. Nog zat mensen die de game graag spelen. Ook zat anderen die op zoek zijn naar een andere MMO.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 15 september 2021 @ 18:33:32 #11
194233 Friday12
Originele kloon
pi_201372597
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 17:54 schreef Omega het volgende:

[..]
Oh hier ook al zo eentje
Een mmo is niet echt een ik speel het een uurtje in de week soort game :')

Mensen zoals jij is een van de grote redenen dat wow naar de klote gaat. Want lezen is al te moeilijk :')

Echt onbegrijpelijk hoe alles maar op de super casual en vooral lui gamers moet worden gericht :')
/rand over

[ Bericht 6% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 16-09-2021 13:09:37 ]
  woensdag 15 september 2021 @ 19:03:27 #12
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_201372937
quote:
6s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Een mmo is niet echt een ik speel het een uurtje in de week soort game :')

Mensen zoals jij is een van de grote redenen dat wow naar de klote gaat. Want lezen is al te moeilijk :')

Echt onbegrijpelijk hoe alles maar op de super casual en vooral lui gamers moet worden gericht :')
/rand over
Met TBC classic ben ik weekelijks ook binnen 2 uur klaar
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_201373386
quote:
6s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Een mmo is niet echt een ik speel het een uurtje in de week soort game :')

Mensen zoals jij is een van de grote redenen dat wow naar de klote gaat. Want lezen is al te moeilijk :')

Echt onbegrijpelijk hoe alles maar op de super casual en vooral lui gamers moet worden gericht :')
/rand over
Mad ziedend woest :D

Tevens is het rant :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 16 september 2021 @ 01:12:27 #14
194233 Friday12
Originele kloon
pi_201378086
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Mad ziedend woest :D

Tevens is het rant :P
Weet je door dit soort gasten word wow elke keer kutter.. en dan is het nog te lastig om te lezen :')
pi_201379594
quote:
6s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Een mmo is niet echt een ik speel het een uurtje in de week soort game :')

Mensen zoals jij is een van de grote redenen dat wow naar de klote gaat. Want lezen is al te moeilijk :')

Echt onbegrijpelijk hoe alles maar op de super casual en vooral lui gamers moet worden gericht :')
/rand over
Dat jij denkt te bepalen hoe lang ik per week moet spelen, :')
Mensen zoals jij zijn een van de grote redenen dat wow community zo naar de klote gaat. Want iedereen moet zeer fanatiek zijn anders zijn ze wow niet waardig.
Echt onbegrijpelijk hoe sommige spelers vinden dat alles maar super fanatiek moet zijn.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_201380265
quote:
6s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Een mmo is niet echt een ik speel het een uurtje in de week soort game :')

Mensen zoals jij is een van de grote redenen dat wow naar de klote gaat. Want lezen is al te moeilijk :')

Echt onbegrijpelijk hoe alles maar op de super casual en vooral lui gamers moet worden gericht :')
/rand over
wat een onzin
  donderdag 16 september 2021 @ 12:51:07 #17
194233 Friday12
Originele kloon
pi_201383201
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 08:19 schreef Omega het volgende:

[..]
Dat jij denkt te bepalen hoe lang ik per week moet spelen, :')
Mensen zoals jij zijn een van de grote redenen dat wow community zo naar de klote gaat. Want iedereen moet zeer fanatiek zijn anders zijn ze wow niet waardig.
Echt onbegrijpelijk hoe sommige spelers vinden dat alles maar super fanatiek moet zijn.
jij denkt anders wel te bepalen hoe een spel gemaakt word? En zoals ik al zei staan de rewards op queue scherm. Dat jij faalt moet je niet andere de shult van geven :D
  donderdag 16 september 2021 @ 12:52:06 #18
194233 Friday12
Originele kloon
pi_201383214
quote:
14s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:23 schreef aTypisch het volgende:

[..]
wat een onzin
Professions zijn te lastig > alles kapot
Raids zijn te lastig > alles nerf en makkelijker
Ik kan niet die endgame zien huil huil maar ik wil er ook niets voor doen > alles weer veranderd
Quest gating over maanden tijd > omdat de casuals huilie deden dat ze niet genoeg tijd hadden :')
  donderdag 16 september 2021 @ 12:55:57 #19
194233 Friday12
Originele kloon
pi_201383258
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 08:19 schreef Omega het volgende:

[..]
Dat jij denkt te bepalen hoe lang ik per week moet spelen, :')
Mensen zoals jij zijn een van de grote redenen dat wow community zo naar de klote gaat. Want iedereen moet zeer fanatiek zijn anders zijn ze wow niet waardig.
Echt onbegrijpelijk hoe sommige spelers vinden dat alles maar super fanatiek moet zijn.
En je kan prima casual spelen maar over alles zeiken wat was lastig(te lezen) is terwijl je er 0 tijd in steekt...

Net zoals die mensen die geen m+ key kunnen vinden maar ondertussen alleen maar geboost willen worden :') want hun eigen key doen ho maar.
  donderdag 16 september 2021 @ 13:19:50 #20
194233 Friday12
Originele kloon
pi_201383546
quote:
14s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:23 schreef aTypisch het volgende:

[..]
wat een onzin
Ik zeg het wel even beter.

Mensen die wow spelen en om elk kein dingetje gaan janken dat het te moeilijk is terwijl de realiteit is dat de game makkelijker en makkelijker word. Behalve een paar dingen zoals mythic raid, hele hoge keys en hoge rating pvp. De challenge is uit de game omdat het telkens dus makkelijker word gemaakt om op casuals te richten.

En dan nog zie je om elke hoek iemand zeuren dat dit te moeilijk is en dat te moeilijk... Ze willen alles hebben zonder er iets voor te doen en zo een soort game is wow niet. Net zoals mijn voorbeeld van m+ spelers.

Maar mijn class word niet meegenomen naar die en die key. Als je ziet hoeveel mensen er op 1 key afkomen.. waarom zou ik dan iemand onervaren en die geboost wil meenemen? Ze kunnen ook hun eigen keys spelen en zo ervaring opbouwen en dus beter worden. Maar dat willen ze niet want ze willen het nu en wel meteen zonder iets te doen :')

Daarnaast is story time gating in de game gekomen zodat de mensen die het veel spelen niet voorlopen op de casual spelers en daar weer gezeur over komt. Wat het spel dus eigenlijk niet leuker maakt . Bv 9.1 had ik de eind cutscene al via de raid gezien maar de story die er naar toe werkte duurde nog meerdere weken langer.

[ Bericht 10% gewijzigd door Friday12 op 16-09-2021 13:30:43 ]
pi_201397748
quote:
6s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:19 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ik zeg het wel even beter.

Mensen die wow spelen en om elk kein dingetje gaan janken dat het te moeilijk is terwijl de realiteit is dat de game makkelijker en makkelijker word. Behalve een paar dingen zoals mythic raid, hele hoge keys en hoge rating pvp. De challenge is uit de game omdat het telkens dus makkelijker word gemaakt om op casuals te richten.

En dan nog zie je om elke hoek iemand zeuren dat dit te moeilijk is en dat te moeilijk... Ze willen alles hebben zonder er iets voor te doen en zo een soort game is wow niet. Net zoals mijn voorbeeld van m+ spelers.

Maar mijn class word niet meegenomen naar die en die key. Als je ziet hoeveel mensen er op 1 key afkomen.. waarom zou ik dan iemand onervaren en die geboost wil meenemen? Ze kunnen ook hun eigen keys spelen en zo ervaring opbouwen en dus beter worden. Maar dat willen ze niet want ze willen het nu en wel meteen zonder iets te doen :')

Daarnaast is story time gating in de game gekomen zodat de mensen die het veel spelen niet voorlopen op de casual spelers en daar weer gezeur over komt. Wat het spel dus eigenlijk niet leuker maakt . Bv 9.1 had ik de eind cutscene al via de raid gezien maar de story die er naar toe werkte duurde nog meerdere weken langer.
ja leuk, maar daar kiest een developer zelf voor
niet de gebruikers :+

die zien daar blijkbaar een betere markt in

niet dat ik het met die stap eens ben _O- want volgens mij is het juist bij dit soort games wel lekker als je ook veel doet voor de top 1-10% van de spelers

ik las laatst dat zo'n 10% van de gebruikers wel eens raid in Shadowlands, de overige 90% moet je toch op een andere manier pleasen dan met hardcore content

stellen dat het ligt aan de spelers vind ik bullshit

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2021 12:12:52 ]
  vrijdag 17 september 2021 @ 12:12:55 #22
194233 Friday12
Originele kloon
pi_201397776
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 september 2021 12:11 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ja leuk, maar daar kiest een developer zelf voor
niet de gebruikers :+
Oorzaak en gevolg he :')
pi_201457349
Heb gisteravond weer eens op m'n orc tankwarrior gespeeld en van lvl 32 naar 35 gegaan, in de "Boring Tundra" :P Ben daar als lvl 10 naartoe gegaan en wil dat gebied ook eens een keertje helemaal gedaan hebben en ben bezig voor de Taunka, weet alleen niet meer of ik die hele questline van DEHTA heb gedaan en of ik nog naar Unu'Pe moet (of hoe heet dat zeeleeuwendorp), maar ik gok dat ik wel zo'n beetje klaar ben.

Dragonblight ga ik deze keer skippen omdat ik daar al zovaak ben geweest om te lvlen, misschien terug naar Kalimdor om een ander gebied dat niet echt tof is te doen, Dustwallow Marsh ofzo.

[ Bericht 3% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 21-09-2021 17:16:19 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 16:12:29 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_203255583
quote:
https://nos.nl/artikel/24(...)ijna-60-miljard-euro
Microsoft neemt gamemaker Activision Blizzard over, de deal heeft een waarde van omgerekend bijna 60 miljard dollar.
WoW!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 19 april 2022 @ 13:51:28 #25
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204481553
17u49 onze tijd de onthulling van de nieuwe expansion (Dragonflight)



[ Bericht 1% gewijzigd door NoXia op 19-04-2022 14:18:10 ]
pi_204481716
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 13:51 schreef NoXia het volgende:
17u49 onze tijd de onthulling van de nieuwe expansion

Ik heb er zin in *O* Er is al heel veel gelekt, en ik hoop dat dat allemaal waar was :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 19 april 2022 @ 14:21:27 #27
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204481771
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb er zin in *O* Er is al heel veel gelekt, en ik hoop dat dat allemaal waar was :7
Ben ook wel benieuwd. Speel nu al een tijdje niet meer maar hoop dat ze weer een beetje terug gaan naar de roots (draken enzo). Vroeger (2005/2006) had ik het altijd enorm naar m'n zin in zones zoals Burning Steppes enzo.

Had altijd wel een LOTR vibe :D
pi_204481811
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:21 schreef NoXia het volgende:

Ben ook wel benieuwd. Speel nu al een tijdje niet meer maar hoop dat ze weer een beetje terug gaan naar de roots (draken enzo). Vroeger (2005/2006) had ik het altijd enorm naar m'n zin in zones zoals Burning Steppes enzo.

Had altijd wel een LOTR vibe :D
Ik ben die idiote fangirl die het nog steeds heel erg naar haar zin heeft :')

Mocht iemand er aan denken om WoW te gaan spelen: ik kan je helpen. Inmiddels weer alle tijd in-game. Ik ben ook een guide in de newcomer chat en heb al zoveel vragen voorbij zien komen en het is wel heel duidelijk hoe verwarrend het spel is voor mensen die het voor het eerst spelen :X Toen ik begon te spelen vond ik het al verwarrend en toen was er nog maar 1 expansion en was alles redelijk recht-toe-recht-aan. Zonder chromie-time, groepsynchronisatie en gedwongen BfA doorlopen. Waar je op level 30 dus niet eens kan vliegen en elke andere questline expansion wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204482506
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb gisteravond weer eens op m'n orc tankwarrior gespeeld en van lvl 32 naar 35 gegaan, in de "Boring Tundra" :P Ben daar als lvl 10 naartoe gegaan en wil dat gebied ook eens een keertje helemaal gedaan hebben en ben bezig voor de Taunka, weet alleen niet meer of ik die hele questline van DEHTA heb gedaan en of ik nog naar Unu'Pe moet (of hoe heet dat zeeleeuwendorp), maar ik gok dat ik wel zo'n beetje klaar ben.

Dragonblight ga ik deze keer skippen omdat ik daar al zovaak ben geweest om te lvlen, misschien terug naar Kalimdor om een ander gebied dat niet echt tof is te doen, Dustwallow Marsh ofzo.
Kun je nu overal levelen op het maakt niet uit welk level?
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:16:04 #30
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_204482609
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb er zin in *O* Er is al heel veel gelekt, en ik hoop dat dat allemaal waar was :7
Ook zin in! Niet heel veel van de leaks mee gekregen, alleen het waarschijnlijke thema en de naam van de expansion. Ik hoop (en dat is niet gebaseerd op de leaks, dus geen spoilers) voornamelijk op een nieuwe speelbare race of class. Of allebei.

Vermaak me ook nog steeds met het spel eigenlijk. Al gok ik dat ik vóór de nieuwe expansion wel een paar maanden stop met spelen om ook de nieuwe expansion van Guild Wars 2 een kans te geven. Voor nu ben ik nog te druk met keys doen. Doel om ook dit seizoen weer die mount te halen. Dat je vrijwel alle dungeons op mythic +15 gehaald moet hebben.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_204482634
Ohh ben benieuwd, ben zelf gestopt in Legion (?), Met je eigen Garrison, weet niet precies welke.
pi_204482894
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:18 schreef Sfancta het volgende:
Ohh ben benieuwd, ben zelf gestopt in Legion (?), Met je eigen Garrison, weet niet precies welke.
Oh, dat was Warlords of Draenor, de allerslechtste expansion als je het mij vraagt :X (al zullen er genoeg zijn die vinden dat de huidige expansion, Shadowlands, de slechtste is)

Legion had class halls. En was awesome _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204482939
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh, dat was Warlords of Draenor, de allerslechtste expansion als je het mij vraagt :X (al zullen er genoeg zijn die vinden dat de huidige expansion, Shadowlands, de slechtste is)

Legion had class halls. En was awesome _O_
Heb al ff op mmo champ gespiekt, opkomende expansion naam is al veelbelovend. Vind alleen niks over nieuwe classes, ben benieuwd straks.

Ik speelde altijd elemental shaman, hunter en Monk tank
pi_204482946
Ja, WoD inderdaad.

Dat ze die maandprijzen maar eens omlaag gooien, misschien ga ik dan weer casual ga spelen.
pi_204483114
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:57 schreef Sfancta het volgende:
Heb al ff op mmo champ gespiekt, opkomende expansion naam is al veelbelovend. Vind alleen niks over nieuwe classes, ben benieuwd straks.

Ik speelde altijd elemental shaman, hunter en Monk tank
In één van de leaks kwamen wel nieuwe classes voor, maar geen idee of dat fake was of niet. Ging over geloof 3 of 4 nieuwe classes met allemaal maar 1 spec. Eén voor tanks, één voor healers en één of twee voor dps.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 19 april 2022 @ 17:43:59 #36
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204483249
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:58 schreef Sfancta het volgende:
Ja, WoD inderdaad.

Dat ze die maandprijzen maar eens omlaag gooien, misschien ga ik dan weer casual ga spelen.
Die ¤12,99 kan je toch wel missen? Zolang er kwalitatief goede content gemaakt blijft worden.
pi_204483269
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:43 schreef NoXia het volgende:

Die ¤12,99 kan je toch wel missen? Zolang er kwalitatief goede content gemaakt blijft worden.
Ik vind het een klein bedrag voor de uren plezier die het geeft. Er zijn veel duurdere hobby's 8-)

En met een beetje gold grinden kan je in theorie gratis spelen, ik ken genoeg mensen in mijn guild die dat zo doen. Zelfs de expansion met wow gold gekocht hebben.

Ik ga Bellular's stream kijken :W (liet net een enorme spreadsheet met alle leaks zien :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204483286
Bellular's 100 bingo.

What Sword? - Ik lolde.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 19 april 2022 @ 17:50:58 #39
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204483308
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Bellular's 100 bingo.

What Sword? - Ik lolde.
Linkje?
pi_204483322
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:43 schreef NoXia het volgende:

[..]
Die ¤12,99 kan je toch wel missen? Zolang er kwalitatief goede content gemaakt blijft worden.
Voor casual play is het me te duur. Heb zoveel dingen al, Videoland, Netflix, gamepass etc etc
pi_204483336
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:50 schreef NoXia het volgende:

[..]
Linkje?
Geen idee, heb het nu op de beamer via vriend's pc. Het is op YouTube, Bellular
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204742369
Stel je stapt nu om wéér WoW retail te starten, wat ben je dan precies aan het doen? Heb sinds de eerste week van BfA niet meer gespeeld.

Is het handig of kan je beter wachten op de expansion?
pi_204744385
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Stel je stapt nu om wéér WoW retail te starten, wat ben je dan precies aan het doen? Heb sinds de eerste week van BfA niet meer gespeeld.

Is het handig of kan je beter wachten op de expansion?
Door Sylvanas ben je in de Shadowlands terecht gekomen: de wereld ná de dood. Waar het ook gewoon kut is, want daar kan je ook weer (difinitief) dood gaan en is er onrecht, ellende en oorlog. Sylvanas lijkt batshit crazy geworden te zijn, maar uiteindelijk wilde ze alleen maar helpen en het doel heiligde álle middelen (zoals het in brand steken van Teldrassil).

Voor het hele verhaal kan je video's kijken.
Dit gaf iedereen het idee dat Sylvanas toch doorgedraaid was Dit gebeurt er aan het eind van Battle for Azeroth (alliance + deel horde spannen samen tegen Sylvanas) Dit zijn de video's van Shadowlands
Wat in deze patch actueel is is Zereth Mortis, een gebied waar de afterlife wordt gemaakt. Letterlijk. Daar kan je rares doden, dailies doen (3 wq per dag, dus dat is te overzien) en pets/mounts/toys verzamelen. De actuele raid is Sepulcher of the First Ones waar de main baddie (hier is discussie over online) naar toe is gegaan omdat hij de hele cosmos wil veranderen. Wij moeten hem tegen houden. Zoals gewoonlijk lukt dat.

Ik weet niet wat voor type speler je bent. Er zijn wat nieuwe pvp dingetjes (solo shuffle arena's), de raid is best mooi, er is heel veel te verzamelen als je daarvan houdt, mythic+ is uitdagend als je alles op 20+ wilt doen, de wereld is heel mooi gemaakt (op Korthia na) maar het voelt net alsof je een ander spel dan WoW speelt. Volgens veel mensen had dit verhaal nooit zo verteld moeten worden. Ik vind het wel meevallen, ik heb het nog steeds naar mijn zin.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204767428
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 17:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Door Sylvanas ben je in de Shadowlands terecht gekomen: de wereld ná de dood. Waar het ook gewoon kut is, want daar kan je ook weer (difinitief) dood gaan en is er onrecht, ellende en oorlog. Sylvanas lijkt batshit crazy geworden te zijn, maar uiteindelijk wilde ze alleen maar helpen en het doel heiligde álle middelen (zoals het in brand steken van Teldrassil).

Voor het hele verhaal kan je video's kijken.
Dit gaf iedereen het idee dat Sylvanas toch doorgedraaid was Dit gebeurt er aan het eind van Battle for Azeroth (alliance + deel horde spannen samen tegen Sylvanas) Dit zijn de video's van Shadowlands
Wat in deze patch actueel is is Zereth Mortis, een gebied waar de afterlife wordt gemaakt. Letterlijk. Daar kan je rares doden, dailies doen (3 wq per dag, dus dat is te overzien) en pets/mounts/toys verzamelen. De actuele raid is Sepulcher of the First Ones waar de main baddie (hier is discussie over online) naar toe is gegaan omdat hij de hele cosmos wil veranderen. Wij moeten hem tegen houden. Zoals gewoonlijk lukt dat.

Ik weet niet wat voor type speler je bent. Er zijn wat nieuwe pvp dingetjes (solo shuffle arena's), de raid is best mooi, er is heel veel te verzamelen als je daarvan houdt, mythic+ is uitdagend als je alles op 20+ wilt doen, de wereld is heel mooi gemaakt (op Korthia na) maar het voelt net alsof je een ander spel dan WoW speelt. Volgens veel mensen had dit verhaal nooit zo verteld moeten worden. Ik vind het wel meevallen, ik heb het nog steeds naar mijn zin.
Bedankt!
Als ik wacht op de volgende expansion kan ik dan ook levelen naar 60 in elk willekeurig gebied of moet je dan eerst door Shadowlands?

Wil wel wat characters klaar maken voor de volgende expansion qua level, maar dat hele Shadowlands trekt mij totaal niet.
pi_204767520
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:26 schreef Vjenne12345 het volgende:

Bedankt!
Als ik wacht op de volgende expansion kan ik dan ook levelen naar 60 in elk willekeurig gebied of moet je dan eerst door Shadowlands?

Wil wel wat characters klaar maken voor de volgende expansion qua level, maar dat hele Shadowlands trekt mij totaal niet.
Er is al gezegd dat je niet hoeft te levelen in Shadowlands!

https://www.wowhead.com/n(...)-to-60-in-any-326805
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 4 augustus 2022 @ 19:53:52 #46
9859 crew  Karina
Woman
pi_205549927
Kickje omdat ik wat grappigs tegenkwam. Ik zat de serie The Terminal List te kijken en opeens dit _O- fragment afkijken trouwens :P het is niet in het begin.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205550004
Zag dit kickje, maar leeft deze game nog? Heb jaren gespeeld, maar nu al jaren niet meer. Ik ben oprecht dat ik mijn elemental shaman soms mis als ik me verveel.

Vind het alleen veel te duur om alles tot leven te wekken weer.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 06:03:06 #48
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_205682409
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 19:58 schreef Sfancta het volgende:
Zag dit kickje, maar leeft deze game nog? Heb jaren gespeeld, maar nu al jaren niet meer. Ik ben oprecht dat ik mijn elemental shaman soms mis als ik me verveel.

Vind het alleen veel te duur om alles tot leven te wekken weer.

Jij en ik @Sfancta

[ Bericht 4% gewijzigd door NoXia op 19-08-2022 10:35:36 ]
pi_205690551
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 19:58 schreef Sfancta het volgende:
Zag dit kickje, maar leeft deze game nog? Heb jaren gespeeld, maar nu al jaren niet meer. Ik ben oprecht dat ik mijn elemental shaman soms mis als ik me verveel.

Vind het alleen veel te duur om alles tot leven te wekken weer.
Ik speel nog.

En het is maandelijks goedkoper dan een avondje bioscoop :)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205714861
quote:
Don't own Shadowlands yet? The afterlife awaits you, hero! From now until September 5, 2022, you can claim your FREE copy of the Shadowlands Base Edition, along with a Level 50 Character Boost through the Battle.net Desktop App. Play the complete Shadowlands experience and get an early start preparing for the launch of Dragonflight later in 2022.

Eligibility
All Battle.net accounts that do not currently have the Shadowlands expansion attached and that had any expansion license attached to the account in the past will receive the Shadowlands Base Edition and a Level 50 Character Boost FREE (no purchase necessary).
Battle.net accounts without a previous expansion license attached on any of their WoW game accounts, or which already have Shadowlands on any of their game accounts, are NOT eligible to receive a free copy of Shadowlands.

How do I Claim My Gift?
To claim your gift, follow these steps:
• Open the Battle.net Desktop App and log in.
• If you don't have the App installed, download it here.
• Click the gift icon* on the top right side of the app, next to the notification bell icon.
• In the confirmation window, look for your gifts and click the CLAIM button.
• Launch World of Warcraft® and enjoy your FREE copy of the Shadowlands Base Edition and Level 50 Character Boost.

We hope you enjoy these gifts, and may your journey through the afterlives be filled with adventure and excitement. Keep an eye on https://worldofwarcraft.com/news for all the latest on World of Warcraft, Shadowlands, and beyond, including the upcoming release of Wrath of the Lich King Classic on September 26 and Dragonflight later in 2022. See you in Azeroth!
https://www.wowhead.com/n(...)september-5th-328466
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205715004
quote:
Ze willen wel heel graag mensen trekken nu? :P
Toch maar even gedaan, hoewel ik waarschijnlijk niet ga spelen.
pi_205716678
Toch een extra level 50 voor eventueel *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 september 2022 @ 18:12:13 #53
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_205857394
Ik ben weer terug in het spel. Vroeger had je sites zoals wow-heroes en andere sites for goede informatie.

Alleen Wowhead & Icy Veins bestaat nog.....wat zijn de toppers?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  maandag 5 september 2022 @ 18:22:18 #54
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205857523
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 18:12 schreef trigt013 het volgende:
Ik ben weer terug in het spel. Vroeger had je sites zoals wow-heroes en andere sites for goede informatie.

Alleen Wowhead & Icy Veins bestaat nog.....wat zijn de toppers?
Ik gebruik zelf eigenlijk enkel Wowhead inderdaad.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_205858608
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 18:12 schreef trigt013 het volgende:
Ik ben weer terug in het spel. Vroeger had je sites zoals wow-heroes en andere sites for goede informatie.

Alleen Wowhead & Icy Veins bestaat nog.....wat zijn de toppers?
Ik gebruik wowhead en icy veins.

Kom je Shadowlands spelen of WotLK classic?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 september 2022 @ 19:58:25 #56
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_205859279
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik gebruik wowhead en icy veins.

Kom je Shadowlands spelen of WotLK classic?
Schadowland....uiteindelijk wil ik klaar staan voor Dragonflight. Was gestopt bij Dreanor
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_205860844
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 19:58 schreef trigt013 het volgende:

Schadowland....uiteindelijk wil ik klaar staan voor Dragonflight. Was gestopt bij Dreanor
Je krijgt bij Dragonflight een level 60, toch? Of alleen special editions.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205866919
Na een hele tijd niet meer gespeeld te hebben toch maar weer eens aan Shadowland begonnen.
Wat een uitgestorven bende op onze server :o ;(

Kan je met je normale wow abbo ook ClassicWotLK spelen of moet je WotLK los erbij kopen? Want toch wel goede herinneringen aan deze expansion O+
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator dinsdag 6 september 2022 @ 14:36:30 #59
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_205866956
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 14:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
Na een hele tijd niet meer gespeeld te hebben toch maar weer eens aan Shadowland begonnen.
Wat een uitgestorven bende op onze server :o ;(

Kan je met je normale wow abbo ook ClassicWotLK spelen of moet je WotLK los erbij kopen? Want toch wel goede herinneringen aan deze expansion O+
Valheru :W
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_205866988
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Valheru :W
Drow! :W
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_205867537
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 14:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
Na een hele tijd niet meer gespeeld te hebben toch maar weer eens aan Shadowland begonnen.
Wat een uitgestorven bende op onze server :o ;(

Kan je met je normale wow abbo ook ClassicWotLK spelen of moet je WotLK los erbij kopen? Want toch wel goede herinneringen aan deze expansion O+
Met een normaal abbo kan je classic spelen :Y

De server Thekal is speciaal voor WotLK gecreëerd. Daar is iedereen afgelopen week dus op level 1 begonnen. Het is zover ik weet wel de enige server, dus er zijn wel rijen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205867553
Het is nu overigens nog de prepatch, dus je hebt nog even de tijd voor WotLK begint. 26 september moet je dan max level zijn zodat je direct naar Northrend kan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205867688
(even voor de duidelijkheid: je kan elke classic server uitkiezen voor wotlk, alleen zit je dan met allemaal max levels met geweldige gear en een duur auction house - het is juist leuker als je allemaal nog moet levelen en gearen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205867737
Ja, het is wel zo leuk om met iedereen opnieuw te beginnen. Ga eens kijken hoe erg het is met de wachttijden, moet ook nog gaan bedenken welke class het leukste was in die tijd. :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_205867858
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 15:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ja, het is wel zo leuk om met iedereen opnieuw te beginnen. Ga eens kijken hoe erg het is met de wachttijden, moet ook nog gaan bedenken welke class het leukste was in die tijd. :D
Op dk by far :o
  maandag 12 september 2022 @ 19:14:16 #67
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_205950760
FYI:


Gratis Retail mount. Enkel een DK aanmaken op Classic en daarvan de hoofdmissie spelen. Binnen 1 uur geklaard *)
pi_205955671
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2022 19:14 schreef NoXia het volgende:
FYI:


Gratis Retail mount. Enkel een DK aanmaken op Classic en daarvan de hoofdmissie spelen. Binnen 1 uur geklaard *)
Hiervoor niet de NEW servers uitkiezen 8-) (dan moet je eerst een level 55 van een andere class hebben voor je een DK kan maken)

Het was zo tof geweest als de mounts/pets die je in classic krijgt allemaal te gebruiken waren in retail. Maar helaas.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 14 september 2022 @ 19:15:16 #69
9859 crew  Karina
Woman
pi_205976284
Eindelijk *G*
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205986836
quote:
99s.gif Op woensdag 14 september 2022 19:15 schreef Karina het volgende:
Eindelijk *G*
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd *O*

Ik ben door het DK spelen toch begonnen aan WotLK :') Gisteren een char aangemaakt op Jin'do server. Server is sinds gisteren open. Er waren al mensen level 40 toen ik naar bed ging. Hoe dan :') Ik was maar liefst level 11.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205986853
quote:
99s.gif Op woensdag 14 september 2022 19:15 schreef Karina het volgende:
Eindelijk *G*
[ afbeelding ]
Tering, hoe lang ben je daar mee bezig geweest? :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 15 september 2022 @ 18:43:17 #72
9859 crew  Karina
Woman
pi_205987534
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Tering, hoe lang ben je daar mee bezig geweest? :D
Sinds ik ben begonnen met spelen _O- (vanaf het begin zo ongeveer) nooit aan gedacht om het te doen. Maar toevallig zag ik laatst dat ik er bijna was (doordat ik exalted werd Wrynn's Vanguard). Toen gekeken met welke factions ik bijna exalted was en dat waren een paar betrekkelijke makkelijke. Black Prince, Honor Hold en nog 2) daar na was het zo gepiept eigenlijk :D
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Gefeliciteerd *O*

Ik ben door het DK spelen toch begonnen aan WotLK :') Gisteren een char aangemaakt op Jin'do server. Server is sinds gisteren open. Er waren al mensen level 40 toen ik naar bed ging. Hoe dan :') Ik was maar liefst level 11.
De DK quest heb ik ook gedaan. Was wel even wennen, ik zocht me rot naar de quest area's :') Terwijl ik die quests toch al een paar keer heb gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 15-09-2022 18:50:39 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 16 september 2022 @ 06:22:24 #73
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_205992952
quote:
99s.gif Op donderdag 15 september 2022 18:43 schreef Karina het volgende:

[..]
De DK quest heb ik ook gedaan. Was wel even wennen, ik zocht me rot naar de quest area's :') Terwijl ik die quests toch al een paar keer heb gedaan.
Lang leven Zygor _O_
  Moderator vrijdag 16 september 2022 @ 07:23:45 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_205993050
Ik heb een uitnodiging voor de Dragonflight Beta *G*
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205994308
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2022 07:23 schreef Karina het volgende:
Ik heb een uitnodiging voor de Dragonflight Beta *G*
Komt door je reputatie 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 16 september 2022 @ 12:55:38 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_205995976
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 10:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Komt door je reputatie 8-)
Dat dacht ik ook al :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205999930
Mocht je Thekal heben gekozen als server en niet meer elke dag in de queue willen staan, sinds vanmiddag kan je een free transfer gebruiken naar de (ook nieuwe) server Jin'do.

Ze zijn het er op Jin'do niet mee eens _O- (we hadden 2 level 70's vanmiddag, een uur later waren het er al 35)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Games donderdag 29 september 2022 @ 19:09:05 #78
181272 crew  Noppie2000
  Moderator donderdag 29 september 2022 @ 19:20:11 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_206144072
Je bent me net voor :D Nou ja niet NET eigenlijk zie ik nu :P
twitter
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Games donderdag 29 september 2022 @ 19:30:06 #80
181272 crew  Noppie2000
pi_206144242
2 weken raid voor de feestdagen is dan wel weer een beetje meh, was bij Nathria ook al klote :P Ach ja, we gaan het zien :Y
pi_206146677
Ik geloof dat ik mijn verjaardag dit jaar maar niet vier. Wat moet ik met visite in huis als ik eigenlijk wil levelen in Dragonflight _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 30 september 2022 @ 19:51:42 #82
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_206157190
o
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik mijn verjaardag dit jaar maar niet vier. Wat moet ik met visite in huis als ik eigenlijk wil levelen in Dragonflight _O-
ouderwetse LAN party
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_206158535
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik mijn verjaardag dit jaar maar niet vier. Wat moet ik met visite in huis als ik eigenlijk wil levelen in Dragonflight _O-
Ik zie een thema feestje aankomen. Iedereen z'n laptop mee en een Dracthyr taart. Vanaf hoe laat zijn we welkom? :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_206517060
Heb WoW weer eens geïnstalleerd na zeker 7 of 8 jaar. Blijkbaar kan je gratis spelen tot level 20.

Wat is die xp bar klein....en ben beetje aan het klooien met een disc priest, maar die party members, wat een kleine vakjes...
Hoe verander ik het terug naar oldschool default UI?

Ben level 12, maar de tering wat veel spells al.... Dit was vroeger echt niet.

Het is me nog geen 13 euro per maand waard :@ En heb die laatste expansions ook niet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2022 08:42:44 ]
pi_206517116
Nevermind ben scheel, zie nu pas die edit mode.

Wat nice :@ heb alles enorm groot nu haha
  Redactie Games dinsdag 1 november 2022 @ 09:35:38 #86
181272 crew  Noppie2000
pi_206517354
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 08:42 schreef streamjohan het volgende:
Heb WoW weer eens geïnstalleerd na zeker 7 of 8 jaar. Blijkbaar kan je gratis spelen tot level 20.

Wat is die xp bar klein....en ben beetje aan het klooien met een disc priest, maar die party members, wat een kleine vakjes...
Hoe verander ik het terug naar oldschool default UI?

Ben level 12, maar de tering wat veel spells al.... Dit was vroeger echt niet.

Het is me nog geen 13 euro per maand waard :@ En heb die laatste expansions ook niet
Net een nieuwe UI sinds een week, dus terug naar oldschool is nog niet mogelijk (in de edit mode wel een optie om soort van terug te gaan naar de oude indeling).

Alle expansions tot en met Shadowlands zitten nu trouwens ingebakken in de subscription, voor die 13 euro per maand kun je dus spelen tot en met 60 zonder een expansion te hoeven kopen. Alleen Dragonflight zou je, mocht je zover komen, moeten bijschaffen :Y
pi_206519769
Ik ben gisteren best lang bezig geweest met de UI en de talenttrees. Pfff, wat een boel keuzes. Heb nu mythic+, raid en solo content tree. En moet nog een pvp tree. Dat alles kostte best veel tijd. Wel handig dat ik de UI met 1 klik over kan zetten naar mijn alts.

En ben bezig geweest met namen reserveren op Tarren Mill. Mijn vriend zit daar al een tijdje in een nieuw guild en ik ben nog steeds niet achter hem aan gekomen. Ga 6 characters overplaatsen :') Van de 12 max level. Dat namen bedenken op Tarren Mill is héél anders dan op mijn volkomen dode server. Daar is verrassend veel (weer) beschikbaar en heb je zo een leuke naam. Op Tarren Mill is alles wel weg en zelfs rare spellingen van namen die je wilt zijn al bezet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206519863
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 09:35 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]
Net een nieuwe UI sinds een week, dus terug naar oldschool is nog niet mogelijk (in de edit mode wel een optie om soort van terug te gaan naar de oude indeling).

Alle expansions tot en met Shadowlands zitten nu trouwens ingebakken in de subscription, voor die 13 euro per maand kun je dus spelen tot en met 60 zonder een expansion te hoeven kopen. Alleen Dragonflight zou je, mocht je zover komen, moeten bijschaffen :Y
Toen ik inlogde zag ik rechtsbovenin een button staan met een level 50 boost. Maakt het wel aantrekkelijk.

Warlock en priest naar level 20 gezet.
Was met een level 17 aan het questen in Nagrand 🥺🥺😍

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2022 13:01:42 ]
pi_206531517
Ben toch aan het denken een maandje te nemen. Een nieuwe ele shaman gestart, tauren, en het levelen tot 10 ging echt razend in een totaal nieuw gebied voor mij. Daarna Dungeons tot level 20 ging ook snel .

Welke class raden jullie aan voor die level 50 boost te gebruiken? Ik heb in het verleden alles gespeeld, en vind alles leuk behalve rogue. Dps healer of tank boeit me ook niet.
  Moderator woensdag 2 november 2022 @ 12:15:53 #90
9859 crew  Karina
Woman
pi_206531627
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 12:04 schreef streamjohan het volgende:
Ben toch aan het denken een maandje te nemen. Een nieuwe ele shaman gestart, tauren, en het levelen tot 10 ging echt razend in een totaal nieuw gebied voor mij. Daarna Dungeons tot level 20 ging ook snel .

Welke class raden jullie aan voor die level 50 boost te gebruiken? Ik heb in het verleden alles gespeeld, en vind alles leuk behalve rogue. Dps healer of tank boeit me ook niet.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar BM hunter, Arcane mage of Shadow priest. Balance druid vind ik ook wel leuk. Melee vind ik sowieso wat minder.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 2 november 2022 @ 12:21:03 #91
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_206531672
Resto shaman en destro warlock hier. Ik denk echt dat je moet spelen wat je leuk vind, er is nog zoveel tuning. Enhancement shaman kreeg een 25% nerf deze week :')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 2 november 2022 @ 12:38:49 #92
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206531819
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 12:21 schreef senesta het volgende:
Resto shaman en destro warlock hier. Ik denk echt dat je moet spelen wat je leuk vind, er is nog zoveel tuning. Enhancement shaman kreeg een 25% nerf deze week :')
Ik heb zowel gisteren (voor die nerf) en vandaag (nerf is ingegaan) op wat dummies geoefend voor 10 minuten en ja, het deed wat minder, maar alsnog prima damage; vooral AoE. Voordat die laatste nerfs aangekondigd waren was ik half van plan om Enhancement/Resto Shaman te mainen (want Elemental is helemaal ruk nu), dus ik ben blij dat het enigszins mee lijkt te vallen.

Maar nog best lastig om een main te vinden voor DF; die talent trees maken veel classes opeens best leuk om te spelen. Neig nog het meeste naar Shaman, Druid (Resto, Feral en Boomkin spelen allemaal leuk), of toch Evoker; maar daar heb ik nog niet mee gespeeld, dus 15 november even afwachten. BM hunter trekt me ook wel (was ook m'n main in seizoen 4 van Shadowlands), maar ik wil liever een main die wat meer versatile is.

Monks schijnen ook sterk te zijn, maar Mistweaver trekt me toch wat minder dan de heal specs van Shaman/Druid.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_206532796
Ik heb alle classes op max level.

Mijn main is priest, speel alle 3 de specs wel.
Mijn favoriete alts zijn BM hunter en mijn frost DK. Ook omdat ze niet zo moeilijk zijn, met zoveel alts heb ik geen tijd me overal heel erg in te verdiepen. Ik vind frost Death Knight echt verrassend leuk _O_ (ik hield nooit zo van melee, maar dit is leuk O+ ) Het allersaaist vind ik mijn paladin.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206859574
Mijn dractyr is klaar om naar de dragon isles te gaan 8-) + 7 andere lvl 60s :') met de xp buff was het makkelijk om chars te lvlen. Dus ik kan kiezen.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 29 november 2022 @ 00:17:47 #95
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_206862754
Zucht. Geen boot. Disconnected. World server down. Goed begin weer! :')
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 00:26:09 #96
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_206862784
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht. Geen boot. Disconnected. World server down. Goed begin weer! :')
Dit ja :')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_206862869
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht. Geen boot. Disconnected. World server down. Goed begin weer! :')
zelfde probleem (world server down) :r
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 29 november 2022 @ 00:56:36 #98
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_206862870
Ga zo maar naar bed, want J is om 7 uur natuurlijk weer wakker. En dan wachten tot hij weer naar bed is morgen avond! ;( Wel jammer hoor!
  dinsdag 29 november 2022 @ 01:00:05 #99
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_206862873
Ik ben binnen!
pi_206862888
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 01:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben binnen!
Ik nog steeds niet,denk dat ik maar ga slapen en kijk of het morgen lukt
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206863710
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht. Geen boot. Disconnected. World server down. Goed begin weer! :')
Wij zijn 1x weer in Durotar gedumpt vanaf de boot en daarna ging het helemaal prima. Wel nog een paar mensen gesummoned bij een dungeon summoningstone, omdat het hun niet lukte de zeppelin te pakken.

Vergeet niet om 4 uur naar een wow Twitch kanaal te kijken (je hoeft niet te kijken, moet alleen aan staan) voor de gratis Feldrake. Die was niet zo lang geleden nog 3000 dollar op eBay _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206863719
Je moet wel je wowaccount aan Twitch linken, hier één van de vele linkjes hoe en wat: https://www.windowscentra(...)d-now-its-going-free
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 29 november 2022 @ 12:05:29 #103
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_206865313
Ja, heb Towelie aan staan! :D

Uiteindelijk konden wij er pas om middernacht in komen! Half uurtje gespeeld en toen maar naar bed gegaan, want J is om 7 uur weer wakker. En ik ben zwanger van nr 2, plus we worden gewoon te oud voor een game nacht!! :D :D Heb mijn slaap nodig! Hahaha!

Vandaag J goed bezig houden zodat hij hopelijk vroeg naar bed gaat!
pi_206865580
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 12:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, heb Towelie aan staan! :D

Uiteindelijk konden wij er pas om middernacht in komen! Half uurtje gespeeld en toen maar naar bed gegaan, want J is om 7 uur weer wakker. En ik ben zwanger van nr 2, plus we worden gewoon te oud voor een game nacht!! :D :D Heb mijn slaap nodig! Hahaha!

Vandaag J goed bezig houden zodat hij hopelijk vroeg naar bed gaat!
Ik ben ook om half 2 gaan slapen ;) Ouwe lui hier _O-
Vandaag kan ik ook levelen, dat hoeft niet per se de hele nacht door.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207041430
Ik ben ook maar weer begonnen. Tot zover een zeer goede indruk van de Dragonflight expansion.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 22:20:26 #106
481998 K21
Cappuccino
pi_207547038
Hmm, stil hier. :P

Ik vind Dragonflight tot nu toe erg leuk. Fijne avonturenvibe, veel dingen te doen in de open wereld en waar ik rep grinden normaal nogal saai vind heb ik er dit keer weinig moeite mee vanwege alle leuke cosmetic rewards.

Vault of the Incarnates is ook een prima raid imho. Wij moeten nu alleen Raszageth nog doen op heroic mode en dan gaan we gezellig repair bills kweken in mythic (Eranog hebben we wel al gedaan op mythic, maar die is niet super moeilijk). *O*
pi_207636277
Kan iemand mij helpen. Zojuist heb ik met mijn character Legion afgerond. Vet goede gear en met Legion was ik oppermachtig (lees: te hoge level maar des al te leuk). Ik heb besloten om door te gaan naar BoA en met vol vertrouwen begon ik daar aan. Nu blijkt dat ik ondanks mijn gear en level de vijand amper schade kan aanrichten.

Hoe komt dat? :{
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 22 januari 2023 @ 16:11:35 #108
481998 K21
Cappuccino
pi_207672570
Er is in de Dragonflight pre-patch wel het een en ander veranderd in Battle for Azeroth. (Bepaalde) BfA content is nu net als Shadowlands content level 50-60, meen ik.

Nu weet ik niet welk level je bent, en of je wat oude content aan het soloën bent of een character aan het levelen. En/of je een nieuwe speler bent die nog geen toegang heeft tot Chromie Time.

Er zijn na dat soort veranderingen trouwens wel vaker van die scaling problemen waardoor mobs met veel te hoge health pools en damage voor hun level rondlopen.
  Moderator woensdag 15 februari 2023 @ 11:39:17 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_208004182
Na 15 jaar of zo :') Heb ik hem dan eindelijk *G*
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 19 mei 2023 @ 00:08:51 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_209203100
Ik ben weer helemaal verslaafd aan WoW Classic :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 16:58:05 #111
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209720268
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben weer helemaal verslaafd aan WoW Classic :P
Welke server en hoever is classic atm? Wrath nog steeds?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 12:15:38 #112
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_209730806
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Welke server en hoever is classic atm? Wrath nog steeds?
Ik speel Turtle WoW, dus niet helemaal echt classic, maar meer vanilla+. Wel "slechts" tot lvl 60.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 12:56:59 #113
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209731256
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Ik speel Turtle WoW, dus niet helemaal echt classic, maar meer vanilla+. Wel "slechts" tot lvl 60.
Aha. Lekker schuilen onder een tentje.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 12:57:33 #114
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_209731259
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 12:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Aha. Lekker schuilen onder een tentje.
Yup 8-)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 23:22:41 #115
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_209765369
Wellicht ook weer op een officiële WOTLK classic server, ligt er aan of ik met twee lui mee mag spelen. Weet iig wel dat ik dan squidface/space goat shaman ga spelen :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 6 juli 2023 @ 14:33:53 #116
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209784849
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wellicht ook weer op een officiële WOTLK classic server, ligt er aan of ik met twee lui mee mag spelen. Weet iig wel dat ik dan squidface/space goat shaman ga spelen :Y
Ik speel sinds deze week weer op een WOTLK server. Het bevalt erg goed. Als je besluit te gaan spelen, kom op Mograine spelen.

Misschien krijgen we @Bezsen @Scrummie en @Littlerabbit ook wel weer zo ver :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 6 juli 2023 @ 14:36:00 #117
503118 Bezsen
FKA Bezsennosc
pi_209784881
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 14:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik speel sinds deze week weer op een WOTLK server. Het bevalt erg goed. Als je besluit te gaan spelen, kom op Mograine spelen.

Misschien krijgen we @:Bezsen @:Scrummie en @:Littlerabbit ook wel weer zo ver :)
Wotlk is pure aids
F R E S H classic of bust
  Moderator donderdag 6 juli 2023 @ 14:37:03 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209784899
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 14:36 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Wotlk is pure aids
F R E S H classic of bust
Ik vind wotlk wel weer leuk. De laatste jaren teveel classic gespeeld i guess. De achievements behalen vind ik wel leuk
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 14:50:22 #119
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_209865246
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 14:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik speel sinds deze week weer op een WOTLK server. Het bevalt erg goed. Als je besluit te gaan spelen, kom op Mograine spelen.

Misschien krijgen we @:Bezsen @:Scrummie en @:Littlerabbit ook wel weer zo ver :)
Daar zitten mijn Horde chars :D

Met die andere twee speel ik Alliance, en die markt (auction house) is zo vertieft dat je met gemak 100g per dag kunt verdienen. Dat is een fooitje voor max lvl, maar ik zit hier regelmatig te grinniken als ik weer eens een stack bloempjes, leather, of andere mats verkoop (Shadowgem á 6g per stuk, Moss Agate voor 12, dat soort zaken) :9

edit: space goat enhance shaman is lvl 23, nelf BM hunter 25, en heb nog een lvl 10 space goat tankadin :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 14:52:40 #120
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_209865275
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik vind wotlk wel weer leuk. De laatste jaren teveel classic gespeeld i guess. De achievements behalen vind ik wel leuk
Het is ook een verademing tov Turtle WoW, riding is sneller te verkrijgen en stukken goedkoper, en het is lang niet zo druk zodat je veel kunt herben en minen, en ondanks de veel lagere populatie kom je toch sneller aan dungeon groups omdat schijnbaar niemand tank of healer wil spelen op Turtle :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 12-07-2023 16:39:01 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 14:41:34 #121
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_209916410
Heuj, Exalted met Darnassus *O* Zat me op lvl 20 al te ergeren aan m'n elekk en heb met m'n draenei shammy in twee dagen tijd alle quests in Teldrassil, Darkshore, Ashenvale en Stonetalon Mountains gedaan, plus twee in Desolace om Exalted te raken, genot.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 17 juli 2023 @ 08:03:20 #122
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209925295
Alliance gespot :r
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 17 juli 2023 @ 11:27:44 #123
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_209926985
quote:
6s.gif Op maandag 17 juli 2023 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Alliance gespot :r
Maar m'n hart zal altijd voor de Horde kloppen 8-)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_209927237
Fuck the Horde :( :(
pi_209927267
Gnome mage en dwarf hunter, beter is er niet

Bloodelfjes :')
pi_209927271
Pussies :(
  Moderator maandag 17 juli 2023 @ 11:51:13 #127
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_209927331
Gnomes :') Trolls en Tauren ftw!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 17 juli 2023 @ 11:52:01 #128
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_209927346
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:47 schreef streamjohan het volgende:
Gnome mage en dwarf hunter, beter is er niet

Bloodelfjes :')
Ik herinner me nu wel die schitterende quest in HIllsbrad, waar iedereen dacht dat de male belf een female was _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_209927385
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gnomes :') Trolls en Tauren ftw!
Enige goede Horde class is Pandaren, omdat die exact hetzelfde zijn als Alliance :@ :(
  Moderator woensdag 19 juli 2023 @ 11:39:40 #130
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209953257
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:46 schreef streamjohan het volgende:
Fuck the Horde :( :(
wow.

Deze man zet de verhoudingen op scherp.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 19 juli 2023 @ 11:39:59 #131
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209953266
Overigens is mijn UD priest inmiddels 76. _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 20 juli 2023 @ 08:52:42 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209964625
Het doet me deugd jullie te melden dat @Bezsen inmiddels ook gesignaleerd is @ Mograine met zijn Shaman.
Met @Drizzt erbij is FOK! daar toch goed vertegenwoordigd.

Het is wachten op Malsemakker en Raggendeman @Littlerabbit

@Scrummie heeft ons al afgewezen :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 20 juli 2023 @ 10:28:16 #133
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_209965597
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 11:54 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Enige goede Horde class is Pandaren, omdat die exact hetzelfde zijn als Alliance :@ :(
Panda's :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_210032477
Ik had door de Timerifts in Dragonflight zo allemachtig veel White War Wolven in mijn bags dat ik maar naar Alliance starterzones ben gegaan om ze uit te delen aan low level players :') (uitleg voor de classic spelers: je hebt als horde dus een kans een wolf te krijgen die je cadeau kan doen aan een alliance speler. Er is ook een alliance versie, maar die heb ik nog niet. Is er iemand hier die een gryphon (geloof ik) voor een wolf wil ruilen? :+ )

Het kan zijn omdat ik een bug heb. Er is een buff die je 1x een mount drop garandeert. Maar die buff zit er al een week, ik kan hem ook niet weg klikken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 29 juli 2023 @ 11:30:13 #135
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210078765
52 op Draenei shammy, blijft geniaal om enhance te zijn, caster gear aan te hebben, en met het grootste gemak dungeons te kunnen healen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 6 augustus 2023 @ 23:49:58 #136
481998 K21
Cappuccino
pi_210192257
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 10:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Panda's :')
:'(

Gelukkig kan ik altijd op mijn boerenmog rekenen om de winst te pakken bij een Trial of Style waar ie relevant is. :7 (Want in iedere serieuze categorie word ik laatste. :') )

Een demonische geitenboer. :Y)
pi_210192267
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 23:49 schreef K21 het volgende:
:'(

Gelukkig kan ik altijd op mijn boerenmog rekenen om de winst te pakken bij een Trial of Style waar ie relevant is. :7 (Want in iedere serieuze categorie word ik laatste. :') )
[ afbeelding ]
Een demonische geitenboer. :Y)
Die is ook wel top. En ja, op panda's is veel transmog niet echt fraai.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 augustus 2023 @ 13:12:24 #138
481998 K21
Cappuccino
pi_210196917
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 23:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Die is ook wel top. En ja, op panda's is veel transmog niet echt fraai.
Ja, wat dat betreft wil ik dat ze eens opschieten met die heritage sets. _O-

Bij meerdere races is armor ook wel bar slecht op maat gemaakt, of raar op het model geplaatst. Zo kan ik voor undead, goblins, worgen en gnomes ook vaak maar met moeite fatsoenlijke shoulderpads, handschoenen en helmen vinden. Alles zweeft een halve meter boven de schouders en/of is achterlijk te groot of juist te klein.

En bij dracthyr zou je gewoon je visage apart moeten kunnen transmoggen. Want die anderhalve opties die je hebt als draakdinges (én die bij de barbershop kleding passen) verpesten dan weer je outfit in human/elf vorm. ;(
  Moderator maandag 7 augustus 2023 @ 13:24:52 #139
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210197148
Inmiddels is mijn hunter lvl 71. :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210208670
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 13:12 schreef K21 het volgende:

Ja, wat dat betreft wil ik dat ze eens opschieten met die heritage sets. _O-

Bij meerdere races is armor ook wel bar slecht op maat gemaakt, of raar op het model geplaatst. Zo kan ik voor undead, goblins, worgen en gnomes ook vaak maar met moeite fatsoenlijke shoulderpads, handschoenen en helmen vinden. Alles zweeft een halve meter boven de schouders en/of is achterlijk te groot of juist te klein.

En bij dracthyr zou je gewoon je visage apart moeten kunnen transmoggen. Want die anderhalve opties die je hebt als draakdinges (én die bij de barbershop kleding passen) verpesten dan weer je outfit in human/elf vorm. ;(
De Nightborne vrouw is ook best lomp en groot. Daar staat bijna geen enkele dress mooi bij. En Dracthyr is ook een ramp ja :D Ik blijf er bij dat panda het ergst is qua transmog.
Maar mijn main is een Blood Elf, dus eh, daar staat alles op :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:38:59 #141
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210294804
Death Knight en Shaman op 70 :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_210307028
Ik moet even klagen over die Kalimdor Cup. Ik vind het maar frustrerend zo nu en dan. Doe ik een race, kom steeds 2 seconden tekort voor gold. Keer op keer op keer. 2.2 seconden, 2.4 seconden, 2.1 seconden te kort. Elke keer weer. En dan ineens doe ik hem 3 seconden sneller dan gold-timer. Dus zomaar plots 5 (!) seconden sneller dan al mijn vorige pogingen. Hoe dan!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210360253
gaat er hier nog iemand wow classic hardcore spelen? komt vrijdag live *O*
hardcoholic
pi_210361577
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 21:39 schreef Ferdii het volgende:
gaat er hier nog iemand wow classic hardcore spelen? komt vrijdag live *O*
Dat is eigenlijk echt wel wat voor mij _O_ Dus waarschijnlijk wel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210361596
Ooit ook meegedaan aan zo'n officiële Ironman challenge, was super leuk. Alleen dat was niet alleen niet dood gaan, maar je mocht ook geen green, blue, purple gear aan hebben (alleen grijs en wit) en je mocht geen talents kiezen :o Ben toen nog best ver gekomen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 00:34:17 #146
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210362000
Poh, dat is echt helemaal niks voor mij _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_210362080
Ik zit er net over te lezen en ze hebben het denk ik best leuk opgezet. Geen bubble-hearth voor paladins. Geen battlegrounds. Maar wel Duels en dus met maar 1 speler die door kan spelen :o En voor elke kill in een duel krijg je een +1 bij een String of Ears buff :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 21 augustus 2023 @ 11:19:05 #148
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_210364751
Ik ben stiekem weer begonnen op een Era server. Geen idee dat het zo populair was. Overal in iedere zone zie je mensen lvlen. Dacht dat alle classis spelers op Wrath servers speelden. Maar Vanilla Classic is echt booming
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  maandag 21 augustus 2023 @ 16:00:54 #149
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_210368489
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 11:19 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik ben stiekem weer begonnen op een Era server. Geen idee dat het zo populair was. Overal in iedere zone zie je mensen lvlen. Dacht dat alle classis spelers op Wrath servers speelden. Maar Vanilla Classic is echt booming
Veel mensen die die nostalgie weer proberen te vinden denk ik. Ook wel eens geprobeerd omdat m’n beste herinneringen zich afspelen rondom classic, maar kwam er al snel achter dat het nu niks meer voor me is.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_210368520
Ik heb echt bijzonder veel plezier gehad in classic met een groepje vrienden, maar iedereen was ook best snel (binnen 6 weken) weer gestopt :{ Terwijl ik classic nou net zo leuk vond om het samen met mensen te doen.

Levelen nu is idioot makkelijk en de dungeons zijn ook te simpel omdat alles scaled tot je level 8)7
In classic kon je nog afreizen naar een dungeon die eigenlijk net wat te moeilijk was voor je groep en het dan tóch met tactics halen _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:27:20 #151
503118 Bezsen
FKA Bezsennosc
pi_210369435
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Veel mensen die die nostalgie weer proberen te vinden denk ik. Ook wel eens geprobeerd omdat m’n beste herinneringen zich afspelen rondom classic, maar kwam er al snel achter dat het nu niks meer voor me is.
Niet alleen nostalgie maar gewoon met afstand de enige wow versie met replayability
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:29:29 #152
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_210369454
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:27 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Niet alleen nostalgie maar gewoon met afstand de enige wow versie met replayability
Voor mij valt dat wel mee, het paste vooral heel goed in die tijd. Sindsdien ben ik aan zoveel zaken gewend geraakt dat ik die dingen toch mis als ik terug ga. Beste herinneringen zijn ook gelinkt aan personen en een tijd van m’n leven; en dat krijg je toch nooit meer terug. Blij dat anderen het tof vinden though! Ik vermaak me wel gewoon met retail.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:31:31 #153
503118 Bezsen
FKA Bezsennosc
pi_210369469
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 01:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit er net over te lezen en ze hebben het denk ik best leuk opgezet. Geen bubble-hearth voor paladins. Geen battlegrounds. Maar wel Duels en dus met maar 1 speler die door kan spelen :o En voor elke kill in een duel krijg je een +1 bij een String of Ears buff :D
En wel trading 😞
pi_210370323
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:31 schreef Bezsen het volgende:

En wel trading 😞
Het gaat er in deze hardcore modus alleen maar om dat je niet dood gaat, niet om al die andere dingen die communities zelf hebben verzonnen.

Wat wel weer fijn was aan de Ironmanchallenge is dat je het kon aangeven dat je dood was gegaan door een disconnect oid waar je niets aan kon doen en dan werd er naar gekeken. Dan telde dat niet als dood gaan. Hier is dood dood. Bug of dc of whatever: jammer dan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:37:09 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_210383059
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wellicht ook weer op een officiële WOTLK classic server, ligt er aan of ik met twee lui mee mag spelen. Weet iig wel dat ik dan squidface/space goat shaman ga spelen :Y
*)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:40:21 #156
35189 Troel
scherp en bot
pi_210383086
Ik ben inmiddels bijna level 72 gnome rogue. Op Mirage Raceway Wotlk. En ik ben dus een van die twee lui waar @Drizzt_DoUrden het over had :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 september 2023 @ 18:39:35 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_210532177
Level 80 :) *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator maandag 4 september 2023 @ 18:45:52 #158
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210532232
quote:
7s.gif Op maandag 4 september 2023 18:39 schreef Troel het volgende:
Level 80 :) *O*
*O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 4 september 2023 @ 18:47:19 #159
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210532250
We zitten sinds gistermiddag AV te stampen, ik moet nog 1 1/3e lvl tot 80 :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 5 september 2023 @ 01:31:30 #160
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210535422
Lvl 80 op shammy 8-)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 5 september 2023 @ 08:52:11 #161
35189 Troel
scherp en bot
pi_210536611
gz :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 19:51:32 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_210572401
Normal flying komt naar Dragon Isles
https://www.icy-veins.com(...)ements-in-patch-102/

Wel weer met een pathfinder :')

De meeste heb ik, alleen de Emerald Dream is nieuw natuurlijk. Ik vind het wel fijn: dragon riding is weliswaar snel, maar als je naar een specifiek punt wil dan vind ik dat nogal lastig :D Beetje in de rondte vliegen om maar op dat punt terecht te komen en dan ook NET zonder vigor zitten zodat je eerst moet wachten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_210572764
Of even in de lucht hangen is er ook niet bij bij dragon flying. Maar die snelheid O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 20:34:01 #164
9859 crew  Karina
Woman
pi_210572830
Vind het ook wel leuk dat ik tenminste al mijn mounts weer kan gebruiken :D Die paar dragons ben ik nu wel zat :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 8 september 2023 @ 20:41:56 #165
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_210572916
Doet er iemand van jullie mee aan de HC hype?
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_210572988
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 september 2023 20:34 schreef Karina het volgende:
Vind het ook wel leuk dat ik tenminste al mijn mounts weer kan gebruiken :D Die paar dragons ben ik nu wel zat :P
Ik kreeg net een nieuwe mount van de Dragon Isles, de Zenet Hatchling. En die kan je dan niet eens gebruiken op de Dragon Isles. Dat is wel erg suf ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 20:56:09 #167
9859 crew  Karina
Woman
pi_210573032
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 20:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
Doet er iemand van jullie mee aan de HC hype?
Oh nee absoluut niet :D Ik zou zooo balen als je dood gaat op level 40 of zo :') Niks voor mij. Ik zie af en toe wel wat van die filmpjes op twitch hoe iedereen dood gaat dat is wel weer lachen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_210573300
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 20:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
Doet er iemand van jullie mee aan de HC hype?
Ik ben er aan het levelen :Y Héél langzaam :D Ik begon met een groepje, maar die zijn dood :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 2 oktober 2023 @ 18:00:46 #169
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210815373
JAAAAAAAA JUICHEN TOETERTJES, ik heb eindelijk de Brewfest Kodo te pakken! *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 2 oktober 2023 @ 18:37:21 #170
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210815659
Serieus eindelijk voor het eerst sinds 2005 _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_210815759
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Serieus eindelijk voor het eerst sinds 2005 _O-
Wat erg man :X

Ik heb al die seasonal dungeon mounts al járen :X (ook de pink love rocket die nu geloof ik anders heet)

Maar gefeliciteerd *O* *O* *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 2 oktober 2023 @ 19:09:56 #172
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210816014
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 18:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat erg man :X

Ik heb al die seasonal dungeon mounts al járen :X (ook de pink love rocket die nu geloof ik anders heet)

Maar gefeliciteerd *O* *O* *O*
Echt, óf dat beest dropte niet óf iemand anders won hem :'(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_210820393
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 september 2023 19:51 schreef Karina het volgende:
Normal flying komt naar Dragon Isles
https://www.icy-veins.com(...)ements-in-patch-102/

Wel weer met een pathfinder :')

De meeste heb ik, alleen de Emerald Dream is nieuw natuurlijk. Ik vind het wel fijn: dragon riding is weliswaar snel, maar als je naar een specifiek punt wil dan vind ik dat nogal lastig :D Beetje in de rondte vliegen om maar op dat punt terecht te komen en dan ook NET zonder vigor zitten zodat je eerst moet wachten.
ik mis dragon riding in de oude zones. Normaal vliegen is zo traag als een slak. Voor sommige mensen zal het wel een uitkomst zijn om normaal vliegen te hebben
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:07:47 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_210820604
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Echt, óf dat beest dropte niet óf iemand anders won hem :'(
Ik vind het zo jammer dat het de altrun was en ik niet ook kon needen ook al vind ik dat beest verschrikkelijk :P *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210820735
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 10:07 schreef Troel het volgende:

Ik vind het zo jammer dat het de altrun was en ik niet ook kon needen ook al vind ik dat beest verschrikkelijk :P *)
Direbrew altrun, niet mogen needen op een mount, whut?? Wat voor guild zit jij dan :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210820746
Een mount die dropt van een mythic raid endboss waar dan maar 1 mount per keer dropt: dáár niet op kunnen needen is heel logisch. Maar een dungeonrun die 2 minuten duurt??? Heb je het niet over een andere mount/run?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:28:54 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_210820749
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 10:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Direbrew altrun, niet mogen needen op een mount, whut?? Wat voor guild zit jij dan :D
Ik heb geen alt ;) of nouja, niet eentje van een hoog genoeg level :P

(En als hij wel gedropt was geweest waar ik bij was, had ik hem denk ik niet geneed, omdat ik weet hoe graag Drizt hem wilde hebben :P Pas de ram ook al laten gaan (leverde me 500gc op)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210820755
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 10:28 schreef Troel het volgende:

Ik heb geen alt ;)
Ik snap je niet zo goed geloof ik. Er dropte een mount in een groepje van het guild met alts? En jij was er niet?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:30:40 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_210820763
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 10:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik snap je niet zo goed geloo ik. Er dropte een mount in een groepje van het guild met alts? En jij was er niet?
Klopt.

We waren eerst met onze hoofdaccounts gegaan, daarna gingen de mensen met nog een account nog een keer. En daar was ik dus niet bij, want ik heb maar 1 level 80 account :P Dus daarom heb ik de drop gemist :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210820773
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 10:30 schreef Troel het volgende:
Klopt.

We waren eerst met onze hoofdaccounts gegaan, daarna gingen de mensen met nog een account nog een keer. En daar was ik dus niet bij, want ik heb maar 1 level 80 account :P Dus daarom heb ik de drop gemist :P
Mja, dat gebeurt continu :P Maar er niet bij zijn en een drop missen zie ik nooit als een drop missen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:33:35 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_210820784
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 10:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mja, dat gebeurt continu :P Maar er niet bij zijn en een drop missen zie ik nooit als een drop missen.
Haha, in dit geval was ik er graag bij geweest (met discord en al) om dit mee te krijgen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:11:41 #182
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210821062
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 10:33 schreef Troel het volgende:

[..]
Haha, in dit geval was ik er graag bij geweest (met discord en al) om dit mee te krijgen ;)
Ik zat te juichen :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:30:38 #183
117098 Hathor
Effe niet
pi_210821185
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Serieus eindelijk voor het eerst sinds 2005 _O-
Ik had hem in de eerste run dit jaar, en een ander in mijn guild had een dag later alletwee de mounts, de Kodo en de Ram. Daarentegen probeer ik al zo'n 6 maanden tevergeefs de Green Protodrake en de Polarbear van de Brunnhildar daily te krijgen. Soms kan je er een beetje moedeloos van worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_210821223
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 11:30 schreef Hathor het volgende:

Ik had hem in de eerste run dit jaar, en een ander in mijn guild had een dag later alletwee de mounts, de Kodo en de Ram. Daarentegen probeer ik al zo'n 6 maanden tevergeefs de Green Protodrake en de Polarbear van de Brunnhildar daily te krijgen. Soms kan je er een beetje moedeloos van worden.
Die Polarbear :X :X

Dat duurde bij mij ook even. Een vriendin speelde soms ook wow. Ik was bezig in Northrend en zij vroeg wat ik aan het doen was. Vertelde haar over de dailies en dat je dan een chest krijgt en daar kon een mount in zitten. Ze doet voor het eerst de dailies en je raadt het al: 'Deze mount?' ;( ;( ;(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:39:51 #185
117098 Hathor
Effe niet
pi_210821270
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 11:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Die Polarbear :X :X

Dat duurde bij mij ook even. Een vriendin speelde soms ook wow. Ik was bezig in Northrend en zij vroeg wat ik aan het doen was. Vertelde haar over de dailies en dat je dan een chest krijgt en daar kon een mount in zitten. Ze doet voor het eerst de dailies en je raadt het al: 'Deze mount?' ;( ;( ;(
Tsja, ik loop die daily al te doen sinds ik die questline daar klaar heb, dus dat is al een hele poos, en 4 van de 5 keer krijg ik dan een handvol sneeuwballen, die je niet eens aan een vendor kan verkopen. Die gooi ik dan meteen bij de questgiver in haar smoel, heb ik toch nog iets van genoegdoening. :') En dat ei waar die groene Proto uit moet komen is ook zo'n drama, ik heb de laatste 6 keer op rij zo'n tickbird hatchling gekregen. ;( Het ergste is dat het een week duurt voordat zo'n ei uit komt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_210821379
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 11:39 schreef Hathor het volgende:

Tsja, ik loop die daily al te doen sinds ik die questline daar klaar heb, dus dat is al een hele poos, en 4 van de 5 keer krijg ik dan een handvol sneeuwballen, die je niet eens aan een vendor kan verkopen. Die gooi ik dan meteen bij de questgiver in haar smoel, heb ik toch nog iets van genoegdoening. :') En dat ei waar die groene Proto uit moet komen is ook zo'n drama, ik heb de laatste 6 keer op rij zo'n tickbird hatchling gekregen. ;( Het ergste is dat het een week duurt voordat zo'n ei uit komt.
Deed :D vanwege de snowballs. Maar dat ei, meestal krijg je aged yolk oid. Na een week wachten :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:56:03 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_210821403
Oew, ik ben daar net bezig, dus ik begrijp dat ik daar de dailies moet gaan doen *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:56:52 #188
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_210821920
Ik heb wow een half jaar geleden afgezworen en ik ben ook niet meer van plan om terug te komen :D
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_210822186
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 12:56 schreef cherrycoke het volgende:
Ik heb wow een half jaar geleden afgezworen en ik ben ook niet meer van plan om terug te komen :D
Bedankt voor de mededeling.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:01:47 #190
117098 Hathor
Effe niet
pi_210823334
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 12:56 schreef cherrycoke het volgende:
Ik heb wow een half jaar geleden afgezworen en ik ben ook niet meer van plan om terug te komen :D
Ja zoiets had ik dus ook, totdat een van mijn ouwe guildies me attent maakte op WoW classic, en dat speel ik inmiddels alweer meer dan twee jaar na een afwezigheid van bijna 3 jaar, en het bevalt me prima. Dit (WotLK) is sowieso mijn favoriete expansion, samen met TBC, maar aan Cataclysm en Pandaria bewaar ik ook nog goeie herinneringen, dus ik zie mezelf nog wel een paar jaartjes blijven plakken. Volgende week is de release van Icecrown Citadel, dus het gaat weer lachen worden.

Of ik ooit nog terug ga naar WoW retail lijkt me stug, ik loop inmiddels al een expansion of 3 achter sinds ik voor het laatste gespeeld heb, en van wat ik ervan begrepen heb lijkt het nog maar weinig op het WoW zoals ik het gewend was. Maar als ik maar lang genoeg in Classic blijf hangen kom ik vanzelf wel weer op dat punt terug denk ik. :')

Kan bovendien altijd nog dat nieuwe WoW Hardcore proberen, lijkt me ook wel een uitdaging om helemaal nooit dood te gaan. Gaat niet lukken. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_210823354
Ik heb met veel plezier een tijdje WoW hardcore gespeeld :+ Je gaat wel héél anders spelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:13:28 #192
117098 Hathor
Effe niet
pi_210823408
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb met veel plezier een tijdje WoW hardcore gespeeld :+ Je gaat wel héél anders spelen.
Op safe denk ik, en questen zoveel mogelijk in een groepje. En mijn nieuwe beste vriend of vriendin ken ik nu nog niet, maar dat zal op zeker een healer zijn. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_210823469
Ik vond het in ieder geval leuk om zo ultravoorzichtig te spelen. Tijd met vrienden gespeeld, maar die gingen één voor één dood door stomme dingen :D En in mijn eentje vond ik het na een tijdje niet zo leuk meer. Steeds wachten op anderen, of mensen in het guild vragen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:11:33 #194
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_210823770
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 16:01 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja zoiets had ik dus ook, totdat een van mijn ouwe guildies me attent maakte op WoW classic, en dat speel ik inmiddels alweer meer dan twee jaar na een afwezigheid van bijna 3 jaar, en het bevalt me prima. Dit (WotLK) is sowieso mijn favoriete expansion, samen met TBC, maar aan Cataclysm en Pandaria bewaar ik ook nog goeie herinneringen, dus ik zie mezelf nog wel een paar jaartjes blijven plakken. Volgende week is de release van Icecrown Citadel, dus het gaat weer lachen worden.

Of ik ooit nog terug ga naar WoW retail lijkt me stug, ik loop inmiddels al een expansion of 3 achter sinds ik voor het laatste gespeeld heb, en van wat ik ervan begrepen heb lijkt het nog maar weinig op het WoW zoals ik het gewend was. Maar als ik maar lang genoeg in Classic blijf hangen kom ik vanzelf wel weer op dat punt terug denk ik. :')

Kan bovendien altijd nog dat nieuwe WoW Hardcore proberen, lijkt me ook wel een uitdaging om helemaal nooit dood te gaan. Gaat niet lukken. :')
ik heb 20 jaar geleden vanilla gespeeld en classic gespeeld bij TBC en een stukje WOTLK, bij TBC vond ik het al jammer dat we van 40 naar 25 man gingen en hebben we al afscheid genomen van veel mensen, daarna nog 2 server transfers meegemaakt nieuwe mensen, onze guild ging steeds minder om plezier en steeds meer op hardcore af, totdat ik dat zat was en me mond open deed en toen kreeg ik de wind van voren van de officers en heb ik besloten om de toxicity te verlaten.

Ik heb geen zin om uren lang te spitten in wowlogs ik heb geen zin om me huid vol gescholden te worden, ik had vooral geen zin meer in tokens, ook het sociale aspect ging er bij mij van af, als ik inlogde waren die mensen daar vooral bezig met wow en dat werd ik ook een beetje bue, ook de dubbele agendas van de officers en GMS werd ik zat.

Ook de wow token die de hele economy om zeep helpte, hielp niet mee, GDKP runs noem het maar op, de hele community is in mijn ogen zo toxic als wat, aan het begin van Classic Wow was het leuk, iedereen hielp elkaar, leuke gesprekken, onze eerste MC was een mengsel van mensen en guilds die allemaal al heel snel 60 waren, ik was daar ook bij, stond ik in greens en blues MC te tanken, eerst rep farmen daarna clearen. mooi was dat in combinatie met corona.

Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik een leuke tijd heb gehad, maar voor mijzelf moet ik het achterlaten.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_210826189
En over mounts die nooit droppen gesproken. Ik doe nu een Dragon Soul run, heb de twee mounts van de laatste boss nog niet. Wel al 3x die ander (Experiment 12B). Maar ja, voor je bij die last boss bent heb je een zee van roleplay en wachten. En dan nog Spine of Deathwing. Oh joy. Wanneer maken ze hier een portal naar de last boss :'( (hebben ze recentelijk wel gedaan voor Siege of Orgrimmar)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:09:34 #196
117098 Hathor
Effe niet
pi_210828605
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 17:11 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
ik heb 20 jaar geleden vanilla gespeeld en classic gespeeld bij TBC en een stukje WOTLK, bij TBC vond ik het al jammer dat we van 40 naar 25 man gingen en hebben we al afscheid genomen van veel mensen, daarna nog 2 server transfers meegemaakt nieuwe mensen, onze guild ging steeds minder om plezier en steeds meer op hardcore af, totdat ik dat zat was en me mond open deed en toen kreeg ik de wind van voren van de officers en heb ik besloten om de toxicity te verlaten.

Ik heb geen zin om uren lang te spitten in wowlogs ik heb geen zin om me huid vol gescholden te worden, ik had vooral geen zin meer in tokens, ook het sociale aspect ging er bij mij van af, als ik inlogde waren die mensen daar vooral bezig met wow en dat werd ik ook een beetje bue, ook de dubbele agendas van de officers en GMS werd ik zat.

Ook de wow token die de hele economy om zeep helpte, hielp niet mee, GDKP runs noem het maar op, de hele community is in mijn ogen zo toxic als wat, aan het begin van Classic Wow was het leuk, iedereen hielp elkaar, leuke gesprekken, onze eerste MC was een mengsel van mensen en guilds die allemaal al heel snel 60 waren, ik was daar ook bij, stond ik in greens en blues MC te tanken, eerst rep farmen daarna clearen. mooi was dat in combinatie met corona.

Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik een leuke tijd heb gehad, maar voor mijzelf moet ik het achterlaten.
Geen disrespect hier, dat kan iedereen prima voor zichzelf bepalen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 14:19:42 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_210892569
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 20:59 schreef Isabeau het volgende:
En over mounts die nooit droppen gesproken. Ik doe nu een Dragon Soul run, heb de twee mounts van de laatste boss nog niet. Wel al 3x die ander (Experiment 12B). Maar ja, voor je bij die last boss bent heb je een zee van roleplay en wachten. En dan nog Spine of Deathwing. Oh joy. Wanneer maken ze hier een portal naar de last boss :'( (hebben ze recentelijk wel gedaan voor Siege of Orgrimmar)
Ik heb EINDELIJK deze *G* na ik weet niet hoeveel jaar en hoeveel keer proberen. Vandaag met al mijn alts een keer geprobeerd en kwam uit bij de warlock waarvan ik geen idee had hoe die ook alweer werkte maar het is haar gelukt :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_210895012
quote:
99s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:19 schreef Karina het volgende:

Ik heb EINDELIJK deze *G* na ik weet niet hoeveel jaar en hoeveel keer proberen. Vandaag met al mijn alts een keer geprobeerd en kwam uit bij de warlock waarvan ik geen idee had hoe die ook alweer werkte maar het is haar gelukt :D
[ afbeelding ]
Dat was dus een eerste keer voor de warlock? _O_ Je lucky warlock O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 19:04:48 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_210895361
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 18:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat was dus een eerste keer voor de warlock? _O_ Je lucky warlock O+
Nee ik zag dat die het ook al 5x had gedaan :D Vandaag gewoon mijn 'rijtje' alts afgegaan en toen deze aan de beurt was dropte hij.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 23:08:10 #200
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210898905
quote:
99s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:19 schreef Karina het volgende:

[..]
Ik heb EINDELIJK deze *G* na ik weet niet hoeveel jaar en hoeveel keer proberen. Vandaag met al mijn alts een keer geprobeerd en kwam uit bij de warlock waarvan ik geen idee had hoe die ook alweer werkte maar het is haar gelukt :D
[ afbeelding ]
*O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 22:41:58 #201
9859 crew  Karina
Woman
pi_210909816
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 23:20:20 #202
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210910273
quote:
Ik kreeg een huiliemelding dat ik ads blokkeer en dat dat illegaal is :')

"MILJOENEN mensen zijn hier van afhankelijk waaaaaaaaaaaahhhh"
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_210910488
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kreeg een huiliemelding dat ik ads blokkeer en dat dat illegaal is :')

"MILJOENEN mensen zijn hier van afhankelijk waaaaaaaaaaaahhhh"
_O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 23:41:43 #204
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210910519
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 23:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
_O-
Vroeger wilden kinderen dokter, politieagent of soldaat worden, tegenwoordig is het "youtube influencer" :r

/opa vertelt
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 23:44:44 #205
9859 crew  Karina
Woman
pi_210910550
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Ik kreeg een huiliemelding dat ik ads blokkeer en dat dat illegaal is :')

"MILJOENEN mensen zijn hier van afhankelijk waaaaaaaaaaaahhhh"
lol ik niet :D
quote:
October has arrived, and so has the legendary Mak’gora Tournament in the realm of WoW Classic Hardcore. Organized by the OTK Network and Starforge Systems, this event is set to unfold from October 6 to October 31. With $100,000 up for grabs, you may find yourself interested in the allure of these deadly duels.
quote:
Leveling Stage: How to Register
During the leveling stage, you will need to try your best to ascend to level 60 before October 30 arrives.

Eager to partake in this grand event? You only need to follow a few simple steps:

Create new characters in the WoW Classic Era on the Skull Rock Hardcore Realm (NA).
Your characters must belong to the Horde faction.
Make sure to create your character during or after October 6. After all, it’s when the character creation window opens. And only characters formed after this date are eligible.
Remember to register your characters using the SFMG Registration Form.
All characters must bear the letters “SFMG” at the end of their names.
You must be a member of the guild Starforge Mak’Gora. So, don’t forget to request an invitation from them.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_210935720
Pffft dat is toch ook niet meer normaal. ICC is vannacht om 00.00 servertime Live gegaan, en we zijn nog geen 12 uur verder of er is al een guild die de Lichking neer heeft op 25 HC. Slapen die lui nooit of zo? :')

Naam van het guild is, heel toepasselijk, Progress. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:20:09 #207
194233 Friday12
Originele kloon
pi_210936171
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 11:36 schreef Hathor het volgende:
Pffft dat is toch ook niet meer normaal. ICC is vannacht om 00.00 servertime Live gegaan, en we zijn nog geen 12 uur verder of er is al een guild die de Lichking neer heeft op 25 HC. Slapen die lui nooit of zo? :')

Naam van het guild is, heel toepasselijk, Progress. _O-
ze hadden het echt in 1.5 uur gedaan ofzo
pi_210936558
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 12:20 schreef Friday12 het volgende:

[..]
ze hadden het echt in 1.5 uur gedaan ofzo
Weet ik niet, ik zelf kwam online rond een uur of half acht, en rond een uur of 9 vertelde iemand in mijn guild dat er al iemand klaar was met LK 25HC.

Dat zijn dus de echte hardcore nachtraven. Ik heb dat er niet meer voor over, ik heb mijn slaap nodig. :') Wij gaan vanavond voor het eerst om 7 uur, niks mis mee. Er zijn nu al diverse guildies die de hele dag trashruns aan het doen zijn voor de ring die je krijgt door rep en BoE epics, en zo fanatiek was ik ook in retail 12 jaar geleden, maar dat is er inmiddels wel vanaf.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:07:48 #209
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210936809
Dit zie ik dus elke keer :')

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:12:04 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_210936866
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit zie ik dus elke keer :')

[ afbeelding ]
Dan moet je je adblocker uitzetten :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:27:04 #211
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210939008
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 13:12 schreef Troel het volgende:

[..]
Dan moet je je adblocker uitzetten :P
Nee 8-)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_210939056
ik vermaak me hier nog steeds prima met wow classic HC inmiddels een 43 druid en 32 warlock, nog geen deaths op mijn account gehad :P
hardcoholic
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:56:19 #213
194233 Friday12
Originele kloon
pi_210941496
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Nee 8-)
Ublock werkt nog
pi_210941978
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 16:29 schreef Ferdii het volgende:
ik vermaak me hier nog steeds prima met wow classic HC inmiddels een 43 druid en 32 warlock, nog geen deaths op mijn account gehad :P
Doe je goed ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 14 oktober 2023 @ 16:26:05 #215
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210951113
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 19:56 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ublock werkt nog
Die heb ik ook, verder niks anders ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_210961016
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Die heb ik ook, verder niks anders ;)
Stap over op Brave
pi_211184948
Nog mensen die blizzcon kijken? Drie aangekondigde expansions voor WoW retail en Cataclysm revamped voor classic.

Ik vind alles prima,ik blijf toch wel een blije speler :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 4 november 2023 @ 08:37:27 #218
9859 crew  Karina
Woman
pi_211187336
https://www.wowhead.com/n(...)5866?page=2#comments
Dit is de beste feature die gaat komen!

Alles sharen, vooral de transmog is een big win! Cloth ziet er zoveel beter uit dan mail.

Oh en ik heb gekeken :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_211191827
Speel al sinds TBC maar soms wel met een pauze, zoals afgelopen anderhalf jaar. Het begint weer te kriebelen en had paar weken terug bijna Dragonflight gekocht want die heb ik nog niet. Nu zie ik dat die pre-purchase ook toegang tot Dragonflight geeft. Maakt het wel interessant om dat te doen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_211192297
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 november 2023 08:37 schreef Karina het volgende:
https://www.wowhead.com/n(...)5866?page=2#comments
Dit is de beste feature die gaat komen!

Alles sharen, vooral de transmog is een big win! Cloth ziet er zoveel beter uit dan mail.

Oh en ik heb gekeken :P
Jaaaa, ik was er ook helemaal blij mee O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 17:01 schreef Omega het volgende:
Speel al sinds TBC maar soms wel met een pauze, zoals afgelopen anderhalf jaar. Het begint weer te kriebelen en had paar weken terug bijna Dragonflight gekocht want die heb ik nog niet. Nu zie ik dat die pre-purchase ook toegang tot Dragonflight geeft. Maakt het wel interessant om dat te doen.
Het schoot al door me heen dat mensen die echt in de afgelopen paar weken Dragonflight hebben gekocht wel moeten balen :X

Woensdag komt ook de nieuwe patch met veel kansen voor catch up gear! En ik zag dat ik een level 70 boost heb gekregen bij de nieuwe expansion. Dus dat is misschien ook fijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 4 november 2023 @ 20:34:51 #221
9859 crew  Karina
Woman
pi_211194744
De account wide bank _O_ daar zat ik op te wachten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_211197360
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 november 2023 20:34 schreef Karina het volgende:
De account wide bank _O_ daar zat ik op te wachten.
Maar is dat dan als een guildbank en heeft elk char ook nog zijn/haar eigen bank?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211197518
Ik heb alle characters, dus heb ooit een eigen guild opgericht voor al mijn alts (Me, Myself and I)
Ben dus ook wel benieuwd of het is zoals een guild bank want een eigen bank is ook handig.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_211197590
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:54 schreef Omega het volgende:
Ik heb alle characters, dus heb ooit een eigen guild opgericht voor al mijn alts (Me, Myself and I)
Ben dus ook wel benieuwd of het is zoals een guild bank want een eigen bank is ook handig.
:Y ik heb ook een altguild.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:10:00 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_211197633
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar is dat dan als een guildbank en heeft elk char ook nog zijn/haar eigen bank?
Volgens mij zoiets als een guildbank idd. Het heet de Warband, al je characters zitten in een soort 'guild' achtig iets.
https://www.oneesports.gg(...)rbands-feature-alts/

[ Bericht 11% gewijzigd door Karina op 05-11-2023 00:36:17 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 5 november 2023 @ 13:21:46 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_211200914
Volgens mij is dat alleen voor retail toch en niet voor Wotlk?

Ik zag dat je dus tegenwoordig gewoon level 80 kunt kopen voor 80 euro. Damn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211202638
quote:
7s.gif Op zondag 5 november 2023 13:21 schreef Troel het volgende:
Volgens mij is dat alleen voor retail toch en niet voor Wotlk?

Ik zag dat je dus tegenwoordig gewoon level 80 kunt kopen voor 80 euro. Damn.
Is dat al 80 euro _O- Mijn vriend heeft wel eens voor heel veel ingame gold characters van anderen geleveld, die vond dat leuk en was er zo klaar mee.

De warbands is alleen voor retail ja. Er was ook genoeg Classic nieuws. Geen idee hoe ze dat willen doen precies met Cataclysm, want dat was nou net de uitbreiding waar juist de classic spelers zo'n hekel aan hadden. Toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 november 2023 @ 17:54:04 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_211203359
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 16:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Is dat al 80 euro _O- Mijn vriend heeft wel eens voor heel veel ingame gold characters van anderen geleveld, die vond dat leuk en was er zo klaar mee.

De warbands is alleen voor retail ja. Er was ook genoeg Classic nieuws. Geen idee hoe ze dat willen doen precies met Cataclysm, want dat was nou net de uitbreiding waar juist de classic spelers zo'n hekel aan hadden. Toch?
Ik heb geen idee, ik ben geen echte :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211212812
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 16:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Is dat al 80 euro _O- Mijn vriend heeft wel eens voor heel veel ingame gold characters van anderen geleveld, die vond dat leuk en was er zo klaar mee.

De warbands is alleen voor retail ja. Er was ook genoeg Classic nieuws. Geen idee hoe ze dat willen doen precies met Cataclysm, want dat was nou net de uitbreiding waar juist de classic spelers zo'n hekel aan hadden. Toch?
Het ligt eraan welke veranderingen ze willen doorbrengen met Cata. Qua content was Cata niet veel slechter dan andere expansions, maar qua gevoel wel.

Waar het bij Cata vooral mis ging was bij raids en dat begon al deels in Wotlk. Een van de dingen die in Wotlk heel vervelend was dat ze elke raid tier een andere format hadden. 10/25 man raids, daarna Ulduar met hardmodes binnen dezelfde lockout. Daarna ToC met 4 lockouts per week, 10N/10HM/25N/25HM, en toen uiteindelijk ICC met 2 lockouts per week kon of HM of niet. Waar Ulduar heel populair was omdat de hardmodes het gevecht veranderde was ToC en ICC dat niet. De hardmodes waren gewoon dezelfde gevechten maar dan met meer stats zonder unieke mechanics. Heel veel mensen voelde er bar weinig voor om dezelfde raid nogmaals te moeten leren/clearen op een hogere moeilijkheidsgraad (of in het geval van ToC zelfs 4x). Hierdoor vielen al een hoop raiders weg (iig op mijn server)

Toen kwam Cata en hebben ze de grootste fout ooit gemaakt. 10 en 25 man raids gelijkstellen, dezelfde loot geven en beloven ze ook even moeilijk te maken. In de praktijk is 10 man gewoon altijd makkelijker, bij spreading mechanics heb je meer ruimte, maar 10 man hoeven een mechanic perfect te doen, 10 man is makkelijker bij elkaar te krijgen. Recruitment werd hierdoor nog moeilijker, met als gevolg dat de meeste 25 man guilds werden gedisband in de loop van Cata, zelfs als die al jaren bestonden. Op mijn server was op het eind van Cata nog maar 1 guild over die 25 man deed. Daarmee ging eigenlijk ook de identiteit van de server verloren. De grote guilds die er al jaren waren, waren er plots niet meer. Dat gepaard met de worldrevamp gaf voor mij toen sterk het gevoel dat die niet meer het WoW was dat ik kende.

Ander dingetje was de dungeons bij launch van Cata. TBC heroics waren voor de tijd erg moeilijk en met Wotlk heroics hadden ze dat makkelijker gemaakt. Vervolgens LFG ingevoerd waardoor men werd geconfronteerd met een hoop slechte spelers die ze normaal nooit zagen. Spelers die bij een wipe de dungeon entrance niet konden vinden, mechanics niet wisten/konden etc. Met Cata launch besloten ze terug te gaan naar moeilijkere dungeontuning ala TBC, maar met het LFG systeem vol slechte spelers. Dat was geen goeie combinatie waardoor de dungeon experience erg onplezierig was voor de massa.
Dat zal iig nu niet het geval zijn, LFG is er geloof ik niet en de dungeons zullen ook niet als even moeilijk worden ervaren. Dat lieten de TBC dungeons wel zien.

Ik denk dat een hoop van die dingen nu niet zullen spelen, maar snap wel dat Cata toen en nu nog steeds wordt gezien als het begin van het einde. Ik vond het iig een verrassende keuze dat de spelers schijnbaar hadden aangegeven Cata classic te willen.

rant over :P
  woensdag 8 november 2023 @ 16:44:22 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_211235214
Troelolo the Explorer *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211249450
Weet je wat super stom is aan een Full Server. Een nieuw character maken en een beetje leuke naam vinden :') Ik denk dat ik een uur lang namen in heb proberen te voeren. En heel stomme namen (twee woorden aan elkaar plakken bijv) wilde heus wel, maar ik wilde geen stomme naam :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 10 november 2023 @ 10:11:11 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_211251256
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat super stom is aan een Full Server. Een nieuw character maken en een beetje leuke naam vinden :') Ik denk dat ik een uur lang namen in heb proberen te voeren. En heel stomme namen (twee woorden aan elkaar plakken bijv) wilde heus wel, maar ik wilde geen stomme naam :+
Ja, dat snap ik. Daarom heet ik Troelolo :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211251932
Ik heb wel een stapel alts die ik als bank gebruik met namen die beginnen met mijn naam :')
En ik heb Accountbound als character :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 10 november 2023 @ 17:06:01 #234
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211254533
M'n main heet Maeramei, dus de bank heet Maerabank, origineel he? :+ Die zit stampvol nuttige dingen en troep, net als de DK waar ik op lvl 70 helemaal op uitgekeken was, al had die nog vnl. nut door alle engineering mats die op zijn bank stonden :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_211255185
ik heb voornamelijk flauwe celeb namen als BritneyBears (druid), Britneyfears (warlock), barackoShama (shaman) en KimJongheall (priest) :P

gaat er iemand hier nog classic season of discovery spelen? :Y
hardcoholic
  Moderator vrijdag 10 november 2023 @ 18:56:07 #236
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211255496
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 18:32 schreef Ferdii het volgende:
ik heb voornamelijk flauwe celeb namen als BritneyBears (druid), Britneyfears (warlock), barackoShama (shaman) en KimJongheall (priest) :P

gaat er iemand hier nog classic season of discovery spelen? :Y
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_211255691
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 18:32 schreef Ferdii het volgende:
ik heb voornamelijk flauwe celeb namen als BritneyBears (druid), Britneyfears (warlock), barackoShama (shaman) en KimJongheall (priest) :P

gaat er iemand hier nog classic season of discovery spelen? :Y
:D

Wij hadden een Oprahwindfury in het guild en een Harrydotter :+

Nee, season of discovery trekt me niet zo. Hardcore was leuk. Nu weer meer retail aan het doen, maar voor de andere mensen die ook retail spelen: Ben ik gek of is er nauwelijks iets te doen in de Emerald Dream?? Ik bedoel, als je dit vergelijkt met andere 'laatste zones in een expansion' zoals Nazjatar/Mechagon, Tanaan Jungle, Timeless Isle zelfs Zereth Mortis, dan is er bijna niets te doen.... het is allemaal mooi en zo, maar waar is de content?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 10 november 2023 @ 20:36:02 #238
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_211256878
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D

Wij hadden een Oprahwindfury in het guild en een Harrydotter :+

Nee, season of discovery trekt me niet zo. Hardcore was leuk. Nu weer meer retail aan het doen, maar voor de andere mensen die ook retail spelen: Ben ik gek of is er nauwelijks iets te doen in de Emerald Dream?? Ik bedoel, als je dit vergelijkt met andere 'laatste zones in een expansion' zoals Nazjatar/Mechagon, Tanaan Jungle, Timeless Isle zelfs Zereth Mortis, dan is er bijna niets te doen.... het is allemaal mooi en zo, maar waar is de content?
We hebben de story en side quests gedaan op één avond deze week en dan heb je het wel weer gezien ja. Heb ik het idee.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_211269259
Ik probeer WoW weer eens te downloaden, was even vergeten hoe verschrikkelijk ruk battlenet is. Downloaden schiet voor geen meter op.
  zondag 12 november 2023 @ 09:38:37 #240
194233 Friday12
Originele kloon
pi_211269622
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 08:22 schreef Questular het volgende:
Ik probeer WoW weer eens te downloaden, was even vergeten hoe verschrikkelijk ruk battlenet is. Downloaden schiet voor geen meter op.
Download altijd full speed bij mij.
pi_211273370
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit zie ik dus elke keer :')

[ afbeelding ]
Krijg ik nu steeds ook te zien en weiger mijn adblockers uit te zetten. Heb een bloedhekel aan reclame. :r :r :{ Wat wel erg omslachtig werkt, is de vid downloaden en dan kijken. Deed ik gisteren om alle nieuwe glyphs te kunnen vinden :{
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_211279656
Maar eens een Tauren lock levellen, affliction build.
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 10:59:53 #243
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211280105
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:20 schreef Questular het volgende:
Maar eens een Tauren lock levellen, affliction build.
Tauren warlock :D Dan neem ik aan dat Tauren rogue en Draenei warlock ook kunnen? :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_211280268
Tauren Lock is een no-go?
  maandag 13 november 2023 @ 13:00:54 #245
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_211281129
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D

Wij hadden een Oprahwindfury in het guild en een Harrydotter :+

Nee, season of discovery trekt me niet zo. Hardcore was leuk. Nu weer meer retail aan het doen, maar voor de andere mensen die ook retail spelen: Ben ik gek of is er nauwelijks iets te doen in de Emerald Dream?? Ik bedoel, als je dit vergelijkt met andere 'laatste zones in een expansion' zoals Nazjatar/Mechagon, Tanaan Jungle, Timeless Isle zelfs Zereth Mortis, dan is er bijna niets te doen.... het is allemaal mooi en zo, maar waar is de content?
Ik herinner mij een ChuckNourish druid gezien te hebben
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 17:26:25 #246
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_211283495
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D

Wij hadden een Oprahwindfury in het guild en een Harrydotter :+

Nee, season of discovery trekt me niet zo. Hardcore was leuk. Nu weer meer retail aan het doen, maar voor de andere mensen die ook retail spelen: Ben ik gek of is er nauwelijks iets te doen in de Emerald Dream?? Ik bedoel, als je dit vergelijkt met andere 'laatste zones in een expansion' zoals Nazjatar/Mechagon, Tanaan Jungle, Timeless Isle zelfs Zereth Mortis, dan is er bijna niets te doen.... het is allemaal mooi en zo, maar waar is de content?
Ik vind het drama deze week, heb de Emerald Dream nu op drie alts gedaan en kan mezelf echt niet meer motiveren om meer van te doen. M+ is echt soort van nutteloos, timewalking geeft nu normal Aberrus gear en je kunt niets meer upgraden. Nieuwe rotations oefenen is voor meeste classes ook nog niet handig aangezien dat pas van toepassing is vaak met nieuwe class tier sets. Dus ja, saaie week.
Heb wel wat nieuwe forms voor druid kunnen scoren die erg leuk zijn.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_211284954
Ik zag idd wel een paar mooie druid forms langs komen :Y Misschien even mijn druid afstoffen. Hoe krijg je die forms, gewoon door de content te doen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 21:37:26 #248
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_211286545
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag idd wel een paar mooie druid forms langs komen :Y Misschien even mijn druid afstoffen. Hoe krijg je die forms, gewoon door de content te doen?
Ja, meeste krijg je van die seeds. 1 moet je laten craften en voor 1 is van een quest chain. Er zijn er ook wat in de raid geloof ik
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_211286912
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 21:37 schreef senesta het volgende:

Ja, meeste krijg je van die seeds. 1 moet je laten craften en voor 1 is van een quest chain. Er zijn er ook wat in de raid geloof ik
Bedankt, ik ga er eens mee bezig. Vind die verschillende vormen altijd leuk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 22:43:39 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_211287503
Moet je dan met je druid nog een keer de questline doen? Of krijg je die automatisch als je het al hebt gedaan? Ik heb niet zo een zin om alle quests nog een keer te doen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 14 november 2023 @ 08:38:23 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_211289246
Ik heb inmiddels de Northrend Loremaster en ben nu op weg naar de laatste 150 in Eastern Kingdoms. Daarna nog de laatste twee gebieden en dan ben ik blij hoop ik :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211321857
lvl 63 nu, ik weet nu al hoe het gaat. Zo snel mogelijk lvl 70 willen halen en dan niet meer inloggen omdat grinden voor gear saai is.
  vrijdag 17 november 2023 @ 11:06:41 #253
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_211322218
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 10:43 schreef Questular het volgende:
lvl 63 nu, ik weet nu al hoe het gaat. Zo snel mogelijk lvl 70 willen halen en dan niet meer inloggen omdat grinden voor gear saai is.
Ik speel het nu weer een klein beetje nadat ik vooral Guild Wars 2 gespeeld heb. Dat verschil is wel echt enorm. Bij GW2 regel je 1x wat goede gear (kan je zelf makkelijk craften, niet duur), en dan kan je gewoon alles doen. Zelfs als je twee jaar niet inlogt; je kan zo weer de content induiken zonder eerst wekenlang gear te vinden. Wel verfrissend. Speel WoW nu er vooral nog naast vanwege nostalgie en omdat we een community hebben in die game, dus leuk om met ze samen te spelen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_211322544
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 11:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik speel het nu weer een klein beetje nadat ik vooral Guild Wars 2 gespeeld heb. Dat verschil is wel echt enorm. Bij GW2 regel je 1x wat goede gear (kan je zelf makkelijk craften, niet duur), en dan kan je gewoon alles doen. Zelfs als je twee jaar niet inlogt; je kan zo weer de content induiken zonder eerst wekenlang gear te vinden. Wel verfrissend. Speel WoW nu er vooral nog naast vanwege nostalgie en omdat we een community hebben in die game, dus leuk om met ze samen te spelen.
GW2 open world BG's is het beste wat ik ooit in een MMORPG heb gespeeld O+
  Moderator vrijdag 17 november 2023 @ 14:45:58 #255
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211324726
Ik heb alleen eventjes GW1 gespeeld, en ondanks dat ik het niet veel aan vond heb ik er toch nostalgische gevoelens bij :') Vooral als ik aan die soort van priest/warlock hybrid van me denk, die volgens mij niet hoger dan lvl 5 of 6 werd. Of de mesmer die ik maakte omdat ik de class name wel tof vond. Ik herinner me het beginplaatsje en de korte wandeling naar een dorpje/gehuchtje waar je iets moest doen, en hoe ontzettend leeg het spel was omdat ik alleen maar anderen tegenkwam in zogenaamde hubs (stadjes enzo dus), en ging toen maar weer terug naar WoW :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:06:21 #256
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_211324870
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb alleen eventjes GW1 gespeeld, en ondanks dat ik het niet veel aan vond heb ik er toch nostalgische gevoelens bij :') Vooral als ik aan die soort van priest/warlock hybrid van me denk, die volgens mij niet hoger dan lvl 5 of 6 werd. Of de mesmer die ik maakte omdat ik de class name wel tof vond. Ik herinner me het beginplaatsje en de korte wandeling naar een dorpje/gehuchtje waar je iets moest doen, en hoe ontzettend leeg het spel was omdat ik alleen maar anderen tegenkwam in zogenaamde hubs (stadjes enzo dus), en ging toen maar weer terug naar WoW :P
GW1 heb ik ook nooit echt wat mee gehad, voelde echt heel oudbollig aan, zelfs in vergelijking met WoW. Wereld leefde inderdaad veel meer in WoW (maar ook in GW2 gelukkig).
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 28 november 2023 @ 23:44:11 #257
503118 Bezsen
FKA Bezsennosc
pi_211460681
Moderators @Drizzt_DoUrden en @onlogisch en ondergetekende zullen zich dit weekend in SOD melden als Alliance.
We proberen @Coco nog over te halen.

Dus als iemand zin heeft om te joinen :)
  woensdag 29 november 2023 @ 06:18:19 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_211461075
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2023 08:38 schreef Troel het volgende:
Ik heb inmiddels de Northrend Loremaster en ben nu op weg naar de laatste 150 in Eastern Kingdoms. Daarna nog de laatste twee gebieden en dan ben ik blij hoop ik :D
Eastern check. Lig op schema om voor het einde van het jaar alles te hebben *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 29 november 2023 @ 08:07:32 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211461474
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 23:44 schreef Bezsen het volgende:
Moderators @:drizzt_dourden en @:onlogisch en ondergetekende zullen zich dit weekend in SOD melden als Alliance.
We proberen @:coco nog over te halen.

Dus als iemand zin heeft om te joinen :)
Wat zou het leuk zijn als @Scrummie en @Littlerabbit ook van de partij zijn. Zeker nu @KnutdeIJsbeer ook overweegt om te joinen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 29 november 2023 @ 10:56:02 #260
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211462773
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 08:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Wat zou het leuk zijn als @:Scrummie en @:Littlerabbit ook van de partij zijn. Zeker nu @:Knutdeijsbeer ook overweegt om te joinen :)
:Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 29 november 2023 @ 10:56:12 #261
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211462775
quote:
7s.gif Op woensdag 29 november 2023 06:18 schreef Troel het volgende:

[..]
Eastern check. Lig op schema om voor het einde van het jaar alles te hebben *O*
*O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_211463800
mijn lock naar lvl 70 gebracht en vervolgens de game niet meer aangeraakt, zoals verwacht dus.
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 04:57:33 #263
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 08:22:13 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_211472566
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 23:44 schreef Bezsen het volgende:
Moderators @:drizzt_dourden en @:onlogisch en ondergetekende zullen zich dit weekend in SOD melden als Alliance.
We proberen @:coco nog over te halen.

Dus als iemand zin heeft om te joinen :)
:Y ik ben er ook bij. Denk dat ik weer een hunter aanmaak waar ik ooit 15 jaar? geleden mee ben begonnen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 08:29:33 #265
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211472608
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2023 08:22 schreef Karina het volgende:

[..]
:Y ik ben er ook bij. Denk dat ik weer een hunter aanmaak waar ik ooit 15 jaar? geleden mee ben begonnen.
Svp onze server + gilde joinen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 08:37:56 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_211472645
quote:
6s.gif Op donderdag 30 november 2023 08:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Svp onze server + gilde joinen :)
Doe ik, zodra dat bekend is!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 08:59:19 #267
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211472823
Het is nu nog wachten op het jawoord van @Coco

:)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 30 november 2023 @ 10:51:26 #268
503118 Bezsen
FKA Bezsennosc
pi_211473715
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2023 08:37 schreef Karina het volgende:

[..]
Doe ik, zodra dat bekend is!
Dm je discord dan kan je in de GEHEIME groep met onlogisch en drizzt om te bespreken
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 16:44:44 #269
9859 crew  Karina
Woman
pi_211476811
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:51 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Dm je discord dan kan je in de GEHEIME groep met onlogisch en drizzt om te bespreken
Ik heb geen discord :P Dus ik hoor het wel! Nog geen realmlist zie ik net.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 17:03:57 #270
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211476923
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2023 16:44 schreef Karina het volgende:

[..]
Ik heb geen discord :P Dus ik hoor het wel! Nog geen realmlist zie ik net.
Dan maak je maar een account :P Voice chat ftw tijdens het questen!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 18:14:00 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_211477400
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Dan maak je maar een account :P Voice chat ftw tijdens het questen!
Ik denk erover na, ik ben niet zo van de voice chat :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 18:32:43 #272
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_211477558
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2023 18:14 schreef Karina het volgende:

[..]
Ik denk erover na, ik ben niet zo van de voice chat :D
En al helemaal niet een Nederlandse.
What can change the nature of a man?
  donderdag 30 november 2023 @ 18:34:20 #273
503118 Bezsen
FKA Bezsennosc
pi_211477573
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 18:32 schreef Coco het volgende:

[..]
En al helemaal niet een Nederlandse.
Je bent er vanavond bij?
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 18:35:08 #274
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_211477581
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 18:34 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Je bent er vanavond bij?
Wat is er dan?
What can change the nature of a man?
  donderdag 30 november 2023 @ 18:35:33 #275
503118 Bezsen
FKA Bezsennosc
pi_211477589
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 18:35 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat is er dan?
Sod release
Sod hype Sod hype
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 18:37:35 #276
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_211477607
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 18:35 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Sod release
Sod hype Sod hype
Het is op een era server, dus heeft geen toekomst.
What can change the nature of a man?
  donderdag 30 november 2023 @ 18:37:48 #277
503118 Bezsen
FKA Bezsennosc
pi_211477609
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 18:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Het is op een era server, dus heeft geen toekomst.
:')
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 18:38:11 #278
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_211477615
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 18:37 schreef Bezsen het volgende:

[..]
:')
;)
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 19:19:05 #279
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211478211
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2023 18:14 schreef Karina het volgende:

[..]
Ik denk erover na, ik ben niet zo van de voice chat :D
Slap ouwehoeren _O_
Niet hoeven typen _O_

Ik ga trouwens warrior spelen, weet alleen nog niet welke spec. In dit filmpje ziet Arms er goed uit, maar ik heb altijd Fury en Prot gespeeld :P

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 20:01:21 #280
9859 crew  Karina
Woman
pi_211478872
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga trouwens warrior spelen
Ik ben een warrior aan het levellen in HC voor de grap, maar dat gaat langzaam :') Maar server is going down nu, voor SOD denk ik. Ik zie nog niks trouwens: alleen RUS of ERA of HC, nog geen SOD. Terwijl ik net wel op twitch een screenshot zag van iemand die het al wel had staan zeg maar.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 20:04:02 #281
9859 crew  Karina
Woman
pi_211478925
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 18:32 schreef Coco het volgende:

[..]
En al helemaal niet een Nederlandse.
Misschien is dat het idd _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 20:08:10 #282
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211478993
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:01 schreef Karina het volgende:

[..]
Ik ben een warrior aan het levellen in HC voor de grap, maar dat gaat langzaam :') Maar server is going down nu, voor SOD denk ik. Ik zie nog niks trouwens: alleen RUS of ERA of HC, nog geen SOD. Terwijl ik net wel op twitch een screenshot zag van iemand die het al wel had staan zeg maar.
Ik heb een lvl 80 warrior in WOTLK, dus ik weet hoe het is :P

Helaas gaan we alliance spelen, want shaman ziet er ook erg tof uit in dat filmpje, en die heb je natuurlijk niet aan alliancekant ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 20:11:19 #283
9859 crew  Karina
Woman
pi_211479027
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Ik heb een lvl 80 warrior in WOTLK, dus ik weet hoe het is :P

Helaas gaan we alliance spelen, want shaman ziet er ook erg tof uit in dat filmpje, en die heb je natuurlijk niet aan alliancekant ;(
Nou ja na de 25 kun je denk ik ook nog wel een Horde levellen hoor. Ik ga iig hunter, ik heb alle classes gelevelled maar vind die toch wel het leukst. Rogue het minst leuk, die vind ik echt vervelend.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 20:17:35 #284
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211479125
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:11 schreef Karina het volgende:

[..]
Nou ja na de 25 kun je denk ik ook nog wel een Horde levellen hoor. Ik ga iig hunter, ik heb alle classes gelevelled maar vind die toch wel het leukst. Rogue het minst leuk, die vind ik echt vervelend.
Ik ben heel slecht in rogue, dus die ga ik sowieso niet spelen. Hunter saai terwijl ik er alleen maar leuke herinneringen aan heb, apart is dat _O- Denk dat ik de meeste lol had toen hunters konden schieten tijdens het lopen, weet niet meer of dat in MoP of WoD was, maar toen werd aangekondigd dat die ability weer weg werd gehaald had ik het ook meteen weer gezien met die class.

Warriors zijn baas, warlocks zijn baas, shamans zijn baas, mages nooit echt gespeeld, net als paladins, en priest en druid zijn niet mijn classes (monk ook niet, maar die zijn toch niet speelbaar)... en hoe langer ik dat filmpje kijk, hoe meer ik twijfel tussen warrior, warlock en paladin _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 20:19:53 #285
9859 crew  Karina
Woman
pi_211479152
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Ik ben heel slecht in rogue, dus die ga ik sowieso niet spelen. Hunter saai terwijl ik er alleen maar leuke herinneringen aan heb, apart is dat _O- Denk dat ik de meeste lol had toen hunters konden schieten tijdens het lopen, weet niet meer of dat in MoP of WoD was, maar toen werd aangekondigd dat die ability weer weg werd gehaald had ik het ook meteen weer gezien met die class.

Warriors zijn baas, warlocks zijn baas, shamans zijn baas, mages nooit echt gespeeld, net als paladins, en priest en druid zijn niet mijn classes (monk ook niet, maar die zijn toch niet speelbaar)... en hoe langer ik dat filmpje kijk, hoe meer ik twijfel tussen warrior, warlock en paladin _O-
Ik ben in retail nu een warlock van 60 naar 70 aan het levellen en die vind ik ook leuk :Y Druid ook, maar dan alleen balance, ik ben sowieso meer van de ranged dan de melee. Dus priest en mage ook prima.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 20:23:38 #286
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211479191
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:19 schreef Karina het volgende:

[..]
Ik ben in retail nu een warlock van 60 naar 70 aan het levellen en die vind ik ook leuk :Y Druid ook, maar dan alleen balance, ik ben sowieso meer van de ranged dan de melee. Dus priest en mage ook prima.
We moeten er sowieso voor zorgen dat we een tank en een healer in de groep hebben :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 20:25:10 #287
9859 crew  Karina
Woman
pi_211479217
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
We moeten er sowieso voor zorgen dat we een tank en een healer in de groep hebben :P
DAT lijkt me wel handig idd :D Beide nooit gedaan maar als het moet leun ik eerder naar healer dan tank denk ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 20:33:22 #288
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211479341
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:25 schreef Karina het volgende:

[..]
DAT lijkt me wel handig idd :D Beide nooit gedaan maar als het moet leun ik eerder naar healer dan tank denk ik.
Shaman healer is opperst genot om te spelen, maar men blijft zeggen dat disc/holy priest en holy pally nog altijd de beste zijn. Weet niet hoe goed resto dr00d is, heb die spec slechts één keer gespeeld en character gewist toen hij lvl 88 (van de 90) was omdat ik hem beu was en ruimte nodig had voor alts :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 30 november 2023 @ 21:51:23 #289
503118 Bezsen
FKA Bezsennosc
pi_211480762
Server: living flame
Alliance

@Karina
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 21:51:49 #290
9859 crew  Karina
Woman
pi_211480771
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 21:51 schreef Bezsen het volgende:
Server: living flame
Alliance

@:karina
tx! ik ga zo even kijken. Ow we gaan pvp!

[ Bericht 1% gewijzigd door Karina op 30-11-2023 22:01:38 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 22:23:54 #291
9859 crew  Karina
Woman
pi_211481284

_O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 23:35:05 #292
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211482178
quote:
Ik doe er een schepje bovenop:



Heb ff een char aangemaakt op Lava Lash, daar was de queue maar 17 min :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 23:36:54 #293
9859 crew  Karina
Woman
pi_211482182
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Ik doe er een schepje bovenop:

[ afbeelding ]

Heb ff een char aangemaakt op Lava Lash, daar was de queue maar 17 min :P
Ik lees net op reddit dat Alliance is locked op Living Flame :') Ik heb nog 23 minuten om te zien of dat waar is.

Eindelijk een char kunnen aanmaken, alliance toch gewoon en op het laatste moment voor Mage gegaan omdat ik eigenlijk geen zin heb om steeds arrows te kopen en mijn pet te voeren _O- Icemaiden, human mage. En nu moet ik naar bed want morgen werken :D

[ Bericht 10% gewijzigd door Karina op 01-12-2023 00:05:30 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 1 december 2023 @ 00:30:05 #294
503118 Bezsen
FKA Bezsennosc
pi_211482338
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2023 23:36 schreef Karina het volgende:

[..]
Ik lees net op reddit dat Alliance is locked op Living Flame :') Ik heb nog 23 minuten om te zien of dat waar is.

Eindelijk een char kunnen aanmaken, alliance toch gewoon en op het laatste moment voor Mage gegaan omdat ik eigenlijk geen zin heb om steeds arrows te kopen en mijn pet te voeren _O- Icemaiden, human mage. En nu moet ik naar bed want morgen werken :D
Level 7 gehaald in gigantische drukkr zones :D
  Moderator vrijdag 1 december 2023 @ 00:50:31 #295
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211482390
Heb ff aan kunnen kloten op Lava Lash, teringdruk in Elwynn _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_211483939
Wat is een SUPER leuke class om te spelen in SOM? Dus verrassend leuke nieuwe dingen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 1 december 2023 @ 10:18:51 #297
9859 crew  Karina
Woman
pi_211483957
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 00:30 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Level 7 gehaald in gigantische drukkr zones :D
Lol was er nog iets te killen dan? Toen ik gisteren inlogde zag ik 100 spelers en alleen maar dode wolven _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 1 december 2023 @ 16:24:40 #298
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211487400
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 december 2023 10:18 schreef Karina het volgende:

[..]
Lol was er nog iets te killen dan? Toen ik gisteren inlogde zag ik 100 spelers en alleen maar dode wolven _O-
Spawnpoint campen met je spawnpoint matties in een groep.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator vrijdag 1 december 2023 @ 19:36:13 #299
9859 crew  Karina
Woman
pi_211489023
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 december 2023 16:24 schreef Perrin het volgende:

[..]
Spawnpoint campen met je spawnpoint matties in een groep.
Ja nou ik heb nog geen minuut gespeeld _O- OF de server is down OF hij is off-line en ik heb geen zin om op een andere server eentje aan te maken want straks is die OOK vol :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_211493794
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 december 2023 19:36 schreef Karina het volgende:

Ja nou ik heb nog geen minuut gespeeld _O- OF de server is down OF hij is off-line en ik heb geen zin om op een andere server eentje aan te maken want straks is die OOK vol :')
Mijn vriend deed er iets langer dan ik over om een poppetje te maken en hij kreeg de mededeling dat de Alliance kant momenteel vol was en vanwege een infaction imbalalance kon hij geen Alliance maken :D

Maar uiteindelijk gelukt en een paar uur gespeeld. Incl in de rij staan voor een quest of zo snel mogelijk proberen te klikken omdat 12 anderen de quest met wat rp proberen in te leveren/op te pakken. En iedereen die iedereen nog helpt O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')