abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 november 2023 @ 13:21:46 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_211200914
Volgens mij is dat alleen voor retail toch en niet voor Wotlk?

Ik zag dat je dus tegenwoordig gewoon level 80 kunt kopen voor 80 euro. Damn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211202638
quote:
7s.gif Op zondag 5 november 2023 13:21 schreef Troel het volgende:
Volgens mij is dat alleen voor retail toch en niet voor Wotlk?

Ik zag dat je dus tegenwoordig gewoon level 80 kunt kopen voor 80 euro. Damn.
Is dat al 80 euro _O- Mijn vriend heeft wel eens voor heel veel ingame gold characters van anderen geleveld, die vond dat leuk en was er zo klaar mee.

De warbands is alleen voor retail ja. Er was ook genoeg Classic nieuws. Geen idee hoe ze dat willen doen precies met Cataclysm, want dat was nou net de uitbreiding waar juist de classic spelers zo'n hekel aan hadden. Toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 november 2023 @ 17:54:04 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_211203359
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 16:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Is dat al 80 euro _O- Mijn vriend heeft wel eens voor heel veel ingame gold characters van anderen geleveld, die vond dat leuk en was er zo klaar mee.

De warbands is alleen voor retail ja. Er was ook genoeg Classic nieuws. Geen idee hoe ze dat willen doen precies met Cataclysm, want dat was nou net de uitbreiding waar juist de classic spelers zo'n hekel aan hadden. Toch?
Ik heb geen idee, ik ben geen echte :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211212812
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 16:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het ligt eraan welke veranderingen ze willen doorbrengen met Cata. Qua content was Cata niet veel slechter dan andere expansions, maar qua gevoel wel.

Waar het bij Cata vooral mis ging was bij raids en dat begon al deels in Wotlk. Een van de dingen die in Wotlk heel vervelend was dat ze elke raid tier een andere format hadden. 10/25 man raids, daarna Ulduar met hardmodes binnen dezelfde lockout. Daarna ToC met 4 lockouts per week, 10N/10HM/25N/25HM, en toen uiteindelijk ICC met 2 lockouts per week kon of HM of niet. Waar Ulduar heel populair was omdat de hardmodes het gevecht veranderde was ToC en ICC dat niet. De hardmodes waren gewoon dezelfde gevechten maar dan met meer stats zonder unieke mechanics. Heel veel mensen voelde er bar weinig voor om dezelfde raid nogmaals te moeten leren/clearen op een hogere moeilijkheidsgraad (of in het geval van ToC zelfs 4x). Hierdoor vielen al een hoop raiders weg (iig op mijn server)

Toen kwam Cata en hebben ze de grootste fout ooit gemaakt. 10 en 25 man raids gelijkstellen, dezelfde loot geven en beloven ze ook even moeilijk te maken. In de praktijk is 10 man gewoon altijd makkelijker, bij spreading mechanics heb je meer ruimte, maar 10 man hoeven een mechanic perfect te doen, 10 man is makkelijker bij elkaar te krijgen. Recruitment werd hierdoor nog moeilijker, met als gevolg dat de meeste 25 man guilds werden gedisband in de loop van Cata, zelfs als die al jaren bestonden. Op mijn server was op het eind van Cata nog maar 1 guild over die 25 man deed. Daarmee ging eigenlijk ook de identiteit van de server verloren. De grote guilds die er al jaren waren, waren er plots niet meer. Dat gepaard met de worldrevamp gaf voor mij toen sterk het gevoel dat die niet meer het WoW was dat ik kende.

Ander dingetje was de dungeons bij launch van Cata. TBC heroics waren voor de tijd erg moeilijk en met Wotlk heroics hadden ze dat makkelijker gemaakt. Vervolgens LFG ingevoerd waardoor men werd geconfronteerd met een hoop slechte spelers die ze normaal nooit zagen. Spelers die bij een wipe de dungeon entrance niet konden vinden, mechanics niet wisten/konden etc. Met Cata launch besloten ze terug te gaan naar moeilijkere dungeontuning ala TBC, maar met het LFG systeem vol slechte spelers. Dat was geen goeie combinatie waardoor de dungeon experience erg onplezierig was voor de massa.
Dat zal iig nu niet het geval zijn, LFG is er geloof ik niet en de dungeons zullen ook niet als even moeilijk worden ervaren. Dat lieten de TBC dungeons wel zien.

Ik denk dat een hoop van die dingen nu niet zullen spelen, maar snap wel dat Cata toen en nu nog steeds wordt gezien als het begin van het einde. Ik vond het iig een verrassende keuze dat de spelers schijnbaar hadden aangegeven Cata classic te willen.

rant over :P
  woensdag 8 november 2023 @ 16:44:22 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_211235214
Troelolo the Explorer *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211249450
Weet je wat super stom is aan een Full Server. Een nieuw character maken en een beetje leuke naam vinden :') Ik denk dat ik een uur lang namen in heb proberen te voeren. En heel stomme namen (twee woorden aan elkaar plakken bijv) wilde heus wel, maar ik wilde geen stomme naam :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 10 november 2023 @ 10:11:11 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_211251256
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat super stom is aan een Full Server. Een nieuw character maken en een beetje leuke naam vinden :') Ik denk dat ik een uur lang namen in heb proberen te voeren. En heel stomme namen (twee woorden aan elkaar plakken bijv) wilde heus wel, maar ik wilde geen stomme naam :+
Ja, dat snap ik. Daarom heet ik Troelolo :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211251932
Ik heb wel een stapel alts die ik als bank gebruik met namen die beginnen met mijn naam :')
En ik heb Accountbound als character :+
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 november 2023 @ 17:06:01 #234
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211254533
M'n main heet Maeramei, dus de bank heet Maerabank, origineel he? :+ Die zit stampvol nuttige dingen en troep, net als de DK waar ik op lvl 70 helemaal op uitgekeken was, al had die nog vnl. nut door alle engineering mats die op zijn bank stonden :9
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_211255185
ik heb voornamelijk flauwe celeb namen als BritneyBears (druid), Britneyfears (warlock), barackoShama (shaman) en KimJongheall (priest) :P

gaat er iemand hier nog classic season of discovery spelen? :Y
hardcoholic
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 november 2023 @ 18:56:07 #236
Rawr
pi_211255496
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 18:32 schreef Ferdii het volgende:
ik heb voornamelijk flauwe celeb namen als BritneyBears (druid), Britneyfears (warlock), barackoShama (shaman) en KimJongheall (priest) :P

:D
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_211255691
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 18:32 schreef Ferdii het volgende:

Wij hadden een Oprahwindfury in het guild en een Harrydotter :+

Nee, season of discovery trekt me niet zo. Hardcore was leuk. Nu weer meer retail aan het doen, maar voor de andere mensen die ook retail spelen: Ben ik gek of is er nauwelijks iets te doen in de Emerald Dream?? Ik bedoel, als je dit vergelijkt met andere 'laatste zones in een expansion' zoals Nazjatar/Mechagon, Tanaan Jungle, Timeless Isle zelfs Zereth Mortis, dan is er bijna niets te doen.... het is allemaal mooi en zo, maar waar is de content?
pi_211256878
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 19:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, season of discovery trekt me niet zo. Hardcore was leuk. Nu weer meer retail aan het doen, maar voor de andere mensen die ook retail spelen: Ben ik gek of is er nauwelijks iets te doen in de Emerald Dream?? Ik bedoel, als je dit vergelijkt met andere 'laatste zones in een expansion' zoals Nazjatar/Mechagon, Tanaan Jungle, Timeless Isle zelfs Zereth Mortis, dan is er bijna niets te doen.... het is allemaal mooi en zo, maar waar is de content?
We hebben de story en side quests gedaan op één avond deze week en dan heb je het wel weer gezien ja. Heb ik het idee.
pi_211269259
Ik probeer WoW weer eens te downloaden, was even vergeten hoe verschrikkelijk ruk battlenet is. Downloaden schiet voor geen meter op.
  zondag 12 november 2023 @ 09:38:37 #240
194233 Friday12
Originele kloon
pi_211269622
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 08:22 schreef Questular het volgende:
Ik probeer WoW weer eens te downloaden, was even vergeten hoe verschrikkelijk ruk battlenet is. Downloaden schiet voor geen meter op.
Download altijd full speed bij mij.
pi_211273370
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit zie ik dus elke keer :')

[ afbeelding ]
Krijg ik nu steeds ook te zien en weiger mijn adblockers uit te zetten. Heb een bloedhekel aan reclame. :r :r :{ Wat wel erg omslachtig werkt, is de vid downloaden en dan kijken. Deed ik gisteren om alle nieuwe glyphs te kunnen vinden :{
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_211279656
Maar eens een Tauren lock levellen, affliction build.
  Moderator / Redactie FP maandag 13 november 2023 @ 10:59:53 #243
Rawr
pi_211280105
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:20 schreef Questular het volgende:
Maar eens een Tauren lock levellen, affliction build.
Tauren warlock :D Dan neem ik aan dat Tauren rogue en Draenei warlock ook kunnen? :+
pi_211280268
Tauren Lock is een no-go?
  maandag 13 november 2023 @ 13:00:54 #245
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_211281129
quote:

[..]

Ik herinner mij een ChuckNourish druid gezien te hebben
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 17:26:25 #246
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_211283495
quote:

[..]

Ik vind het drama deze week, heb de Emerald Dream nu op drie alts gedaan en kan mezelf echt niet meer motiveren om meer van te doen. M+ is echt soort van nutteloos, timewalking geeft nu normal Aberrus gear en je kunt niets meer upgraden. Nieuwe rotations oefenen is voor meeste classes ook nog niet handig aangezien dat pas van toepassing is vaak met nieuwe class tier sets. Dus ja, saaie week.
Heb wel wat nieuwe forms voor druid kunnen scoren die erg leuk zijn.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_211284954
Ik zag idd wel een paar mooie druid forms langs komen :Y Misschien even mijn druid afstoffen. Hoe krijg je die forms, gewoon door de content te doen?
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 21:37:26 #248
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_211286545
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag idd wel een paar mooie druid forms langs komen :Y Misschien even mijn druid afstoffen. Hoe krijg je die forms, gewoon door de content te doen?
Ja, meeste krijg je van die seeds. 1 moet je laten craften en voor 1 is van een quest chain. Er zijn er ook wat in de raid geloof ik
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_211286912
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 21:37 schreef senesta het volgende:

Ja, meeste krijg je van die seeds. 1 moet je laten craften en voor 1 is van een quest chain. Er zijn er ook wat in de raid geloof ik
Bedankt, ik ga er eens mee bezig. Vind die verschillende vormen altijd leuk.
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 22:43:39 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_211287503
Moet je dan met je druid nog een keer de questline doen? Of krijg je die automatisch als je het al hebt gedaan? Ik heb niet zo een zin om alle quests nog een keer te doen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')