....quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:30 schreef Omega het volgende:
Net 2 uur voor niets Torghast gedaan, kwam ergen stot 12e floor en toen voor de 5e keer dood, uit die layer, had ik geen Soul ash gekregen. Echt so annoying, het is gewoon zo onduidelijk. Ik ben casual speler en ga echt niet alles na lezen. Echt onbegrijpelijk hoe Blizard soms denkt.
/rand over
ok dankjewel, maar dat is dus wat ik bedoel met onduidelijk. Ik loop gewoon naar zo een portal en zie soortgelijke opties als bij de Torghast. Anyway thanks for the infoquote:Op dinsdag 14 september 2021 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....
Je doet de Twisting Corridors. Normal Torghast heeft 6 floors. Je krijgt geen Soul Ash in Twisting Corridors.
https://www.wowhead.com/g(...)-unlock-rewards-tips
Ja, zonder info lijkt het eerst ook hetzelfdequote:Op woensdag 15 september 2021 09:20 schreef Omega het volgende:
ok dankjewel, maar dat is dus wat ik bedoel met onduidelijk. Ik loop gewoon naar zo een portal en zie soortgelijke opties als bij de Torghast. Anyway thanks for the info
Rewards staan letterlijk op het scherm als je queued... Onbegrijpelijk dat je een mmo gaat spelen en dus niet eens kijktquote:Op dinsdag 14 september 2021 16:30 schreef Omega het volgende:
Net 2 uur voor niets Torghast gedaan, kwam ergen stot 12e floor en toen voor de 5e keer dood, uit die layer, had ik geen Soul ash gekregen. Echt so annoying, het is gewoon zo onduidelijk. Ik ben casual speler en ga echt niet alles na lezen. Echt onbegrijpelijk hoe Blizard soms denkt.
/rand over
Oh hier ook al zo eentjequote:Op woensdag 15 september 2021 11:50 schreef Friday12 het volgende:
En boos worden omdat je een casual speler bent is zo'n slap excuusdat is al waarom wow elke expansion minder word
Het een sluit het ander niet uit. Nog zat mensen die de game graag spelen. Ook zat anderen die op zoek zijn naar een andere MMO.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:41 schreef Sfancta het volgende:
Dat deze game inmiddels nog niet opgedoekt is zeg. Tijd voor wat nieuws.
Heb vroeger wel prachtige tijden geleefd door deze game. Vroeger.
Een mmo is niet echt een ik speel het een uurtje in de week soort gamequote:
Met TBC classic ben ik weekelijks ook binnen 2 uur klaarquote:Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een mmo is niet echt een ik speel het een uurtje in de week soort game
Mensen zoals jij is een van de grote redenen dat wow naar de klote gaat. Want lezen is al te moeilijk
Echt onbegrijpelijk hoe alles maar op de super casual en vooral lui gamers moet worden gericht
/rand over
Mad ziedend woestquote:Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mensen zoals jij is een van de grote redenen dat wow naar de klote gaat. Want lezen is al te moeilijk
Echt onbegrijpelijk hoe alles maar op de super casual en vooral lui gamers moet worden gericht
/rand over
Weet je door dit soort gasten word wow elke keer kutter.. en dan is het nog te lastig om te lezenquote:Op woensdag 15 september 2021 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mad ziedend woest
Tevens is het rant
Dat jij denkt te bepalen hoe lang ik per week moet spelen,quote:Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
/rand over
wat een onzinquote:Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
/rand over
jij denkt anders wel te bepalen hoe een spel gemaakt word? En zoals ik al zei staan de rewards op queue scherm. Dat jij faalt moet je niet andere de shult van gevenquote:Op donderdag 16 september 2021 08:19 schreef Omega het volgende:
[..]
Dat jij denkt te bepalen hoe lang ik per week moet spelen,
Mensen zoals jij zijn een van de grote redenen dat wow community zo naar de klote gaat. Want iedereen moet zeer fanatiek zijn anders zijn ze wow niet waardig.
Echt onbegrijpelijk hoe sommige spelers vinden dat alles maar super fanatiek moet zijn.
Professions zijn te lastig > alles kapotquote:
En je kan prima casual spelen maar over alles zeiken wat was lastig(te lezen) is terwijl je er 0 tijd in steekt...quote:Op donderdag 16 september 2021 08:19 schreef Omega het volgende:
[..]
Dat jij denkt te bepalen hoe lang ik per week moet spelen,
Mensen zoals jij zijn een van de grote redenen dat wow community zo naar de klote gaat. Want iedereen moet zeer fanatiek zijn anders zijn ze wow niet waardig.
Echt onbegrijpelijk hoe sommige spelers vinden dat alles maar super fanatiek moet zijn.
Ik zeg het wel even beter.quote:
ja leuk, maar daar kiest een developer zelf voorquote:Op donderdag 16 september 2021 13:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zeg het wel even beter.
Mensen die wow spelen en om elk kein dingetje gaan janken dat het te moeilijk is terwijl de realiteit is dat de game makkelijker en makkelijker word. Behalve een paar dingen zoals mythic raid, hele hoge keys en hoge rating pvp. De challenge is uit de game omdat het telkens dus makkelijker word gemaakt om op casuals te richten.
En dan nog zie je om elke hoek iemand zeuren dat dit te moeilijk is en dat te moeilijk... Ze willen alles hebben zonder er iets voor te doen en zo een soort game is wow niet. Net zoals mijn voorbeeld van m+ spelers.
Maar mijn class word niet meegenomen naar die en die key. Als je ziet hoeveel mensen er op 1 key afkomen.. waarom zou ik dan iemand onervaren en die geboost wil meenemen? Ze kunnen ook hun eigen keys spelen en zo ervaring opbouwen en dus beter worden. Maar dat willen ze niet want ze willen het nu en wel meteen zonder iets te doen
Daarnaast is story time gating in de game gekomen zodat de mensen die het veel spelen niet voorlopen op de casual spelers en daar weer gezeur over komt. Wat het spel dus eigenlijk niet leuker maakt . Bv 9.1 had ik de eind cutscene al via de raid gezien maar de story die er naar toe werkte duurde nog meerdere weken langer.
Oorzaak en gevolg hequote:Op vrijdag 17 september 2021 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja leuk, maar daar kiest een developer zelf voor
niet de gebruikers
WoW!quote:https://nos.nl/artikel/24(...)ijna-60-miljard-euro
Microsoft neemt gamemaker Activision Blizzard over, de deal heeft een waarde van omgerekend bijna 60 miljard dollar.
Ik heb er zin inquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:51 schreef NoXia het volgende:
17u49 onze tijd de onthulling van de nieuwe expansion
Ben ook wel benieuwd. Speel nu al een tijdje niet meer maar hoop dat ze weer een beetje terug gaan naar de roots (draken enzo). Vroeger (2005/2006) had ik het altijd enorm naar m'n zin in zones zoals Burning Steppes enzo.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er zin inEr is al heel veel gelekt, en ik hoop dat dat allemaal waar was
Ik ben die idiote fangirl die het nog steeds heel erg naar haar zin heeftquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:21 schreef NoXia het volgende:
Ben ook wel benieuwd. Speel nu al een tijdje niet meer maar hoop dat ze weer een beetje terug gaan naar de roots (draken enzo). Vroeger (2005/2006) had ik het altijd enorm naar m'n zin in zones zoals Burning Steppes enzo.
Had altijd wel een LOTR vibe
Kun je nu overal levelen op het maakt niet uit welk level?quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb gisteravond weer eens op m'n orc tankwarrior gespeeld en van lvl 32 naar 35 gegaan, in de "Boring Tundra"Ben daar als lvl 10 naartoe gegaan en wil dat gebied ook eens een keertje helemaal gedaan hebben en ben bezig voor de Taunka, weet alleen niet meer of ik die hele questline van DEHTA heb gedaan en of ik nog naar Unu'Pe moet (of hoe heet dat zeeleeuwendorp), maar ik gok dat ik wel zo'n beetje klaar ben.
Dragonblight ga ik deze keer skippen omdat ik daar al zovaak ben geweest om te lvlen, misschien terug naar Kalimdor om een ander gebied dat niet echt tof is te doen, Dustwallow Marsh ofzo.
Ook zin in! Niet heel veel van de leaks mee gekregen, alleen het waarschijnlijke thema en de naam van de expansion. Ik hoop (en dat is niet gebaseerd op de leaks, dus geen spoilers) voornamelijk op een nieuwe speelbare race of class. Of allebei.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er zin inEr is al heel veel gelekt, en ik hoop dat dat allemaal waar was
Oh, dat was Warlords of Draenor, de allerslechtste expansion als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:18 schreef Sfancta het volgende:
Ohh ben benieuwd, ben zelf gestopt in Legion (?), Met je eigen Garrison, weet niet precies welke.
Heb al ff op mmo champ gespiekt, opkomende expansion naam is al veelbelovend. Vind alleen niks over nieuwe classes, ben benieuwd straks.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat was Warlords of Draenor, de allerslechtste expansion als je het mij vraagt(al zullen er genoeg zijn die vinden dat de huidige expansion, Shadowlands, de slechtste is)
Legion had class halls. En was awesome
In één van de leaks kwamen wel nieuwe classes voor, maar geen idee of dat fake was of niet. Ging over geloof 3 of 4 nieuwe classes met allemaal maar 1 spec. Eén voor tanks, één voor healers en één of twee voor dps.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:57 schreef Sfancta het volgende:
Heb al ff op mmo champ gespiekt, opkomende expansion naam is al veelbelovend. Vind alleen niks over nieuwe classes, ben benieuwd straks.
Ik speelde altijd elemental shaman, hunter en Monk tank
Die ¤12,99 kan je toch wel missen? Zolang er kwalitatief goede content gemaakt blijft worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:58 schreef Sfancta het volgende:
Ja, WoD inderdaad.
Dat ze die maandprijzen maar eens omlaag gooien, misschien ga ik dan weer casual ga spelen.
Ik vind het een klein bedrag voor de uren plezier die het geeft. Er zijn veel duurdere hobby'squote:Op dinsdag 19 april 2022 17:43 schreef NoXia het volgende:
Die ¤12,99 kan je toch wel missen? Zolang er kwalitatief goede content gemaakt blijft worden.
Linkje?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Bellular's 100 bingo.
What Sword? - Ik lolde.
Voor casual play is het me te duur. Heb zoveel dingen al, Videoland, Netflix, gamepass etc etcquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:43 schreef NoXia het volgende:
[..]
Die ¤12,99 kan je toch wel missen? Zolang er kwalitatief goede content gemaakt blijft worden.
Geen idee, heb het nu op de beamer via vriend's pc. Het is op YouTube, Bellularquote:
Door Sylvanas ben je in de Shadowlands terecht gekomen: de wereld ná de dood. Waar het ook gewoon kut is, want daar kan je ook weer (difinitief) dood gaan en is er onrecht, ellende en oorlog. Sylvanas lijkt batshit crazy geworden te zijn, maar uiteindelijk wilde ze alleen maar helpen en het doel heiligde álle middelen (zoals het in brand steken van Teldrassil).quote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Stel je stapt nu om wéér WoW retail te starten, wat ben je dan precies aan het doen? Heb sinds de eerste week van BfA niet meer gespeeld.
Is het handig of kan je beter wachten op de expansion?
Bedankt!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Door Sylvanas ben je in de Shadowlands terecht gekomen: de wereld ná de dood. Waar het ook gewoon kut is, want daar kan je ook weer (difinitief) dood gaan en is er onrecht, ellende en oorlog. Sylvanas lijkt batshit crazy geworden te zijn, maar uiteindelijk wilde ze alleen maar helpen en het doel heiligde álle middelen (zoals het in brand steken van Teldrassil).
Voor het hele verhaal kan je video's kijken.
Dit gaf iedereen het idee dat Sylvanas toch doorgedraaid was Dit gebeurt er aan het eind van Battle for Azeroth (alliance + deel horde spannen samen tegen Sylvanas) Dit zijn de video's van Shadowlands
Wat in deze patch actueel is is Zereth Mortis, een gebied waar de afterlife wordt gemaakt. Letterlijk. Daar kan je rares doden, dailies doen (3 wq per dag, dus dat is te overzien) en pets/mounts/toys verzamelen. De actuele raid is Sepulcher of the First Ones waar de main baddie (hier is discussie over online) naar toe is gegaan omdat hij de hele cosmos wil veranderen. Wij moeten hem tegen houden. Zoals gewoonlijk lukt dat.
Ik weet niet wat voor type speler je bent. Er zijn wat nieuwe pvp dingetjes (solo shuffle arena's), de raid is best mooi, er is heel veel te verzamelen als je daarvan houdt, mythic+ is uitdagend als je alles op 20+ wilt doen, de wereld is heel mooi gemaakt (op Korthia na) maar het voelt net alsof je een ander spel dan WoW speelt. Volgens veel mensen had dit verhaal nooit zo verteld moeten worden. Ik vind het wel meevallen, ik heb het nog steeds naar mijn zin.
Er is al gezegd dat je niet hoeft te levelen in Shadowlands!quote:Op maandag 16 mei 2022 09:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bedankt!
Als ik wacht op de volgende expansion kan ik dan ook levelen naar 60 in elk willekeurig gebied of moet je dan eerst door Shadowlands?
Wil wel wat characters klaar maken voor de volgende expansion qua level, maar dat hele Shadowlands trekt mij totaal niet.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:58 schreef Sfancta het volgende:
Zag dit kickje, maar leeft deze game nog? Heb jaren gespeeld, maar nu al jaren niet meer. Ik ben oprecht dat ik mijn elemental shaman soms mis als ik me verveel.
Vind het alleen veel te duur om alles tot leven te wekken weer.
Ik speel nog.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:58 schreef Sfancta het volgende:
Zag dit kickje, maar leeft deze game nog? Heb jaren gespeeld, maar nu al jaren niet meer. Ik ben oprecht dat ik mijn elemental shaman soms mis als ik me verveel.
Vind het alleen veel te duur om alles tot leven te wekken weer.
https://www.wowhead.com/n(...)september-5th-328466quote:Don't own Shadowlands yet? The afterlife awaits you, hero! From now until September 5, 2022, you can claim your FREE copy of the Shadowlands Base Edition, along with a Level 50 Character Boost through the Battle.net Desktop App. Play the complete Shadowlands experience and get an early start preparing for the launch of Dragonflight later in 2022.
Eligibility
All Battle.net accounts that do not currently have the Shadowlands expansion attached and that had any expansion license attached to the account in the past will receive the Shadowlands Base Edition and a Level 50 Character Boost FREE (no purchase necessary).
Battle.net accounts without a previous expansion license attached on any of their WoW game accounts, or which already have Shadowlands on any of their game accounts, are NOT eligible to receive a free copy of Shadowlands.
How do I Claim My Gift?
To claim your gift, follow these steps:
• Open the Battle.net Desktop App and log in.
• If you don't have the App installed, download it here.
• Click the gift icon* on the top right side of the app, next to the notification bell icon.
• In the confirmation window, look for your gifts and click the CLAIM button.
• Launch World of Warcraft® and enjoy your FREE copy of the Shadowlands Base Edition and Level 50 Character Boost.
We hope you enjoy these gifts, and may your journey through the afterlives be filled with adventure and excitement. Keep an eye on https://worldofwarcraft.com/news for all the latest on World of Warcraft, Shadowlands, and beyond, including the upcoming release of Wrath of the Lich King Classic on September 26 and Dragonflight later in 2022. See you in Azeroth!
Ze willen wel heel graag mensen trekken nu?quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
https://www.wowhead.com/n(...)september-5th-328466
Ik gebruik zelf eigenlijk enkel Wowhead inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2022 18:12 schreef trigt013 het volgende:
Ik ben weer terug in het spel. Vroeger had je sites zoals wow-heroes en andere sites for goede informatie.
Alleen Wowhead & Icy Veins bestaat nog.....wat zijn de toppers?
Ik gebruik wowhead en icy veins.quote:Op maandag 5 september 2022 18:12 schreef trigt013 het volgende:
Ik ben weer terug in het spel. Vroeger had je sites zoals wow-heroes en andere sites for goede informatie.
Alleen Wowhead & Icy Veins bestaat nog.....wat zijn de toppers?
Schadowland....uiteindelijk wil ik klaar staan voor Dragonflight. Was gestopt bij Dreanorquote:Op maandag 5 september 2022 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik gebruik wowhead en icy veins.
Kom je Shadowlands spelen of WotLK classic?
Je krijgt bij Dragonflight een level 60, toch? Of alleen special editions.quote:Op maandag 5 september 2022 19:58 schreef trigt013 het volgende:
Schadowland....uiteindelijk wil ik klaar staan voor Dragonflight. Was gestopt bij Dreanor
Valheruquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
Na een hele tijd niet meer gespeeld te hebben toch maar weer eens aan Shadowland begonnen.
Wat een uitgestorven bende op onze server![]()
![]()
Kan je met je normale wow abbo ook ClassicWotLK spelen of moet je WotLK los erbij kopen? Want toch wel goede herinneringen aan deze expansion
Met een normaal abbo kan je classic spelenquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
Na een hele tijd niet meer gespeeld te hebben toch maar weer eens aan Shadowland begonnen.
Wat een uitgestorven bende op onze server![]()
![]()
Kan je met je normale wow abbo ook ClassicWotLK spelen of moet je WotLK los erbij kopen? Want toch wel goede herinneringen aan deze expansion
Op dk by farquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ja, het is wel zo leuk om met iedereen opnieuw te beginnen. Ga eens kijken hoe erg het is met de wachttijden, moet ook nog gaan bedenken welke class het leukste was in die tijd.
Hiervoor niet de NEW servers uitkiezenquote:Op maandag 12 september 2022 19:14 schreef NoXia het volgende:
FYI:
Gratis Retail mount. Enkel een DK aanmaken op Classic en daarvan de hoofdmissie spelen. Binnen 1 uur geklaard
Gefeliciteerdquote:
Tering, hoe lang ben je daar mee bezig geweest?quote:
Sinds ik ben begonnen met spelenquote:Op donderdag 15 september 2022 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tering, hoe lang ben je daar mee bezig geweest?
De DK quest heb ik ook gedaan. Was wel even wennen, ik zocht me rot naar de quest area'squote:Op donderdag 15 september 2022 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik ben door het DK spelen toch begonnen aan WotLKGisteren een char aangemaakt op Jin'do server. Server is sinds gisteren open. Er waren al mensen level 40 toen ik naar bed ging. Hoe dan
Ik was maar liefst level 11.
Lang leven Zygorquote:Op donderdag 15 september 2022 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
De DK quest heb ik ook gedaan. Was wel even wennen, ik zocht me rot naar de quest area'sTerwijl ik die quests toch al een paar keer heb gedaan.
Komt door je reputatiequote:Op vrijdag 16 september 2022 07:23 schreef Karina het volgende:
Ik heb een uitnodiging voor de Dragonflight Beta
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |