abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206863710
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht. Geen boot. Disconnected. World server down. Goed begin weer! :')
Wij zijn 1x weer in Durotar gedumpt vanaf de boot en daarna ging het helemaal prima. Wel nog een paar mensen gesummoned bij een dungeon summoningstone, omdat het hun niet lukte de zeppelin te pakken.

Vergeet niet om 4 uur naar een wow Twitch kanaal te kijken (je hoeft niet te kijken, moet alleen aan staan) voor de gratis Feldrake. Die was niet zo lang geleden nog 3000 dollar op eBay _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206863719
Je moet wel je wowaccount aan Twitch linken, hier n van de vele linkjes hoe en wat: https://www.windowscentra(...)d-now-its-going-free
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 29 november 2022 @ 12:05:29 #103
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_206865313
Ja, heb Towelie aan staan! :D

Uiteindelijk konden wij er pas om middernacht in komen! Half uurtje gespeeld en toen maar naar bed gegaan, want J is om 7 uur weer wakker. En ik ben zwanger van nr 2, plus we worden gewoon te oud voor een game nacht!! :D :D Heb mijn slaap nodig! Hahaha!

Vandaag J goed bezig houden zodat hij hopelijk vroeg naar bed gaat!
pi_206865580
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 12:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, heb Towelie aan staan! :D

Uiteindelijk konden wij er pas om middernacht in komen! Half uurtje gespeeld en toen maar naar bed gegaan, want J is om 7 uur weer wakker. En ik ben zwanger van nr 2, plus we worden gewoon te oud voor een game nacht!! :D :D Heb mijn slaap nodig! Hahaha!

Vandaag J goed bezig houden zodat hij hopelijk vroeg naar bed gaat!
Ik ben ook om half 2 gaan slapen ;) Ouwe lui hier _O-
Vandaag kan ik ook levelen, dat hoeft niet per se de hele nacht door.
pi_207041430
Ik ben ook maar weer begonnen. Tot zover een zeer goede indruk van de Dragonflight expansion.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 22:20:26 #106
481998 K21
Cappuccino
pi_207547038
Hmm, stil hier. :P

Ik vind Dragonflight tot nu toe erg leuk. Fijne avonturenvibe, veel dingen te doen in de open wereld en waar ik rep grinden normaal nogal saai vind heb ik er dit keer weinig moeite mee vanwege alle leuke cosmetic rewards.

Vault of the Incarnates is ook een prima raid imho. Wij moeten nu alleen Raszageth nog doen op heroic mode en dan gaan we gezellig repair bills kweken in mythic (Eranog hebben we wel al gedaan op mythic, maar die is niet super moeilijk). *O*
pi_207636277
Kan iemand mij helpen. Zojuist heb ik met mijn character Legion afgerond. Vet goede gear en met Legion was ik oppermachtig (lees: te hoge level maar des al te leuk). Ik heb besloten om door te gaan naar BoA en met vol vertrouwen begon ik daar aan. Nu blijkt dat ik ondanks mijn gear en level de vijand amper schade kan aanrichten.

Hoe komt dat? :{
Taalpurist.
  zondag 22 januari 2023 @ 16:11:35 #108
481998 K21
Cappuccino
pi_207672570
Er is in de Dragonflight pre-patch wel het een en ander veranderd in Battle for Azeroth. (Bepaalde) BfA content is nu net als Shadowlands content level 50-60, meen ik.

Nu weet ik niet welk level je bent, en of je wat oude content aan het solon bent of een character aan het levelen. En/of je een nieuwe speler bent die nog geen toegang heeft tot Chromie Time.

Er zijn na dat soort veranderingen trouwens wel vaker van die scaling problemen waardoor mobs met veel te hoge health pools en damage voor hun level rondlopen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')