quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoe dan? Door langs een magneet te gaan?
Vooral minder goed, daarna minder populair.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zal wel veel beter betalen, maar volgens mij wordt echt alles minder populair in combinatie met SBS6.
Toon Hermansquote:Op zaterdag 11 september 2021 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hij is al een tijd niet meer onder ons, maar zo te zien is iedereen nog steeds stil van de woorden van Toon.
Ja.quote:
Wederom correct, het is inderdaad avond.quote:
Kan zomaar zijn. Bij ons op familiefeesten wordt soms nog 'wat ruist daar in het struikgewas' gezongenquote:Op zaterdag 11 september 2021 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.
Volgens mij is daar dat gedichtje van.
Daar zijn ze in mijn familie ook wel fan van, ik vind het persoonlijk vreselijk.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn. Bij ons op familiefeesten wordt soms nog 'wat ruist daar in het struikgewas' gezongen
quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wederom correct, het is inderdaad avond.
Je bent scherp de laatste tijd.
Ik kan er nog steeds wel om glimlachen als het wordt aangeheft/aangeheven (?). Gebeurt ook alleen maar als er voldoende drank in zit.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar zijn ze in mijn familie ook wel fan van, ik vind het persoonlijk vreselijk.![]()
![]()
Die man heeft best veel moois gemaakt, maar dat struikgewas kan ik echt slecht hebben, hoewel het stukje eromheen nog wel aardig is.
Het is voor mij ook vooral dat 'expres slecht zingen als vorm van humor' idee, ik kan dat nogal slecht hebben, van wie dan ook.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:58 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds wel om glimlachen als het wordt aangeheft/aangeheven (?). Gebeurt ook alleen maar als er voldoende drank in zit.
Maar ik kan sowieso wel om Hermans lachen, iig de stukjes die ik op Youtube heb gezien. En 'vanzelfsprekend' vind ik Finkers ook erg leuk.
Ik vind veel van Toon Hermans best lang duren en niet heel grappig. Ik zal het niet snel zelf opzetten, maar hoor het wel af en toe in Andermans Verenquote:Op zaterdag 11 september 2021 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar zijn ze in mijn familie ook wel fan van, ik vind het persoonlijk vreselijk.![]()
![]()
Die man heeft best veel moois gemaakt, maar dat struikgewas kan ik echt slecht hebben, hoewel het stukje eromheen nog wel aardig is.
Ik zou ook niet snel een hele show van hem opzetten, maar veel stukjes vind ik wel echt leuk.quote:Op zondag 12 september 2021 00:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind veel van Toon Hermans best lang duren en niet heel grappig. Ik zal het niet snel zelf opzetten, maar hoor het wel af en toe in Andermans Veren
Van de grote drie heb ik Sonneveld het vaakst zelf opgezet, waarbij het ook meehelpt dat m'n moeder wel fan is van een paar van zijn nummers en ik daar dus ook andere herinneringen bij hebquote:Op zondag 12 september 2021 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou ook niet snel een hele show van hem opzetten, maar veel stukjes vind ik wel echt leuk.
Al zou ik, had ik in die tijd geleefd, eerder een fan zijn geweest van Wim Kan.
Daar heb ik nog wel eens een hele conference van opgezet.
Die was ook erg goed ja.quote:Op zondag 12 september 2021 00:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Van de grote drie heb ik Sonneveld het vaakst zelf opgezet, waarbij het ook meehelpt dat m'n moeder wel fan is van een paar van zijn nummers en ik daar dus ook andere herinneringen bij heb
En de zin 'je kan nog beter trouwen met een vrachtwagen vol keien' vind ik wel wat hebben
Dat is het toch ook?quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat het zondag is.
Nou ja goed, het is natuurlijk het tempo van 50 jaar terug. Maar met name het tijdloze karakter van zijn sketches, gecombineerd met soms absurdisme en mooie spitsvondigheden, maken dat ik één Toon toch wel sterker vind dan twee Wimmen bij elkaar.quote:Op zondag 12 september 2021 00:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind veel van Toon Hermans best lang duren en niet heel grappig. Ik zal het niet snel zelf opzetten, maar hoor het wel af en toe in Andermans Veren
quote:Op zondag 12 september 2021 08:03 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben zó verkouden, er loopt waterdunne snot in straaltjes mijn neus uit
Was het zo onveilig buiten de SC?quote:Op zondag 12 september 2021 09:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, veilig de SC binnen. Goedemorgen Arizona, veel beterschap! Ook een combinatie met traanogen? Dat is altijd helemaal fijn.
Oh zo, sorry, ik slaap nog halfquote:Op zondag 12 september 2021 10:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lees Arizona haar post Stranispatschermen en mondkapjes liggen bij de ingang
Misschien had ik het in die tijd wél leuk gevondenquote:Op zondag 12 september 2021 08:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja goed, het is natuurlijk het tempo van 50 jaar terug. Maar met name het tijdloze karakter van zijn sketches, gecombineerd met soms absurdisme en mooie spitsvondigheden, maken dat ik één Toon toch wel sterker vind dan twee Wimmen bij elkaar.
“Sinterklaas had een mijter op. En een stuk of acht neuten.”
“Toen ik 18 was, liep ik al door Parijs avec deux françaises. Twee franc zestien, dat was dus niet zoveel.”
“Ik kwam bij het Melkhuysje en er stonden een paar bussen voor de deur. Ja, gewoon mensenbussen.”
“Meneer Hermans u bent precies op tijd, hij gaat net serveren. Oh, laat hem mij maar een jonge klare brengen.”
Ja verdomme wat is dat voor slap excuus, ik weer al mijn energie verspilt aan een extra post. Alsof ik niets beters te doen hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent wel het geld kwijt dat je op Roger had ingezetquote:
quote:
quote:Op zondag 12 september 2021 09:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, veilig de SC binnen. Goedemorgen Arizona, veel beterschap! Ook een combinatie met traanogen? Dat is altijd helemaal fijn.
quote:Op zondag 12 september 2021 10:31 schreef Em31 het volgende:
* zet La casa de papel weer aanik las paplepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Geen traanogen maar rondom mijn ogen is het helemaal opgezwollenquote:Op zondag 12 september 2021 09:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon keihard mijn post negeren hequote:
Thanx. En sterkte vanmiddag. Ik had gisteren een verjaardag maar die was wel leuk, van mijn nichtjequote:Op zondag 12 september 2021 10:32 schreef GeorgeM het volgende:
En wie moet er weer een verjaardag vanmiddag? Moi![]()
Beterschap @:Arizona
Ja, dat was dan ook best een domme gok.quote:Op zondag 12 september 2021 10:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Je bent wel het geld kwijt dat je op Roger had ingezet
[..]
Bloemetjes onkruid noemen.quote:Op zondag 12 september 2021 10:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Heej, er ligt onkruid in je thee.
Wat doet dat bloemetje in mijn thee Roger? Moet ik dit opdrinken of mijn vingers verbranden en het eruit halen?quote:
Gewoon omheen drinken natuurlijk.quote:Op zondag 12 september 2021 10:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat doet dat bloemetje in mijn thee Roger? Moet ik dit opdrinken of mijn vingers verbranden en het eruit halen?
Het is vast een heel heilzaam bloemetje!quote:Op zondag 12 september 2021 10:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat doet dat bloemetje in mijn thee Roger? Moet ik dit opdrinken of mijn vingers verbranden en het eruit halen?
Dan heb ik toch liever een bloemetje in mijn thee denk ikquote:
Echt? Ik zou die kaasplank ruilen tegen elke soort thee die ik maar voor me had staan.quote:Op zondag 12 september 2021 10:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever een bloemetje in mijn thee denk ik
quote:Op zondag 12 september 2021 10:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon omheen drinken natuurlijk.
ik heb altijd een hekel aan wees-sokkenquote:Op zondag 12 september 2021 10:59 schreef Arizona het volgende:
Ik heb al wel een zeer nuttige en bevredigende klus uitgevoerd vandaag: het uitmesten en herinrichten van mijn sokkenla!
Nu liggen alle sokken weer soort bij soorten ik heb afscheid genomen van degenen met los elastiek
Ik ben dol op kaas maar niet zo op die schimmelende stinksoortenquote:Op zondag 12 september 2021 10:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt? Ik zou die kaasplank ruilen tegen elke soort thee die ik maar voor me had staan.
Ik krijg al helemaal trek van die foto.
quote:Op zondag 12 september 2021 11:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het enige wat nog mist op die plank is een mooie
[ afbeelding ]
![]()
Die zijn er nu ook niet meerquote:Op zondag 12 september 2021 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb altijd een hekel aan wees-sokken
Gewoon inbeelden dat het een blueberry marble cheesecake is, dan lijkt het al een stuk lekkerderquote:
Ah, het is los een optie! Ik dacht dat je camembert of zoiets in de Pickwick wilde soppenquote:Op zondag 12 september 2021 10:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt? Ik zou die kaasplank ruilen tegen elke soort thee die ik maar voor me had staan.
Ik krijg al helemaal trek van die foto.
hier is het nu extra lastig omdat we nu 3 kerels hebben die dezelfde maat sokken hebben, dus je kan ook zomaar een mismatch ergens neergelegd hebben en vervolgens de mist ingaanquote:Op zondag 12 september 2021 11:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die zijn er nu ook niet meer
Ik snap ook nooit hoe ik toch telkens weer enkele sokken krijgmaar toch gebeurt het regelmatig.
Heerlijk vind ik ze. Hoe erger hoe beter.quote:Op zondag 12 september 2021 11:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben dol op kaas maar niet zo op die schimmelende stinksoorten![]()
In dit geval prefereer ik thee.
Had je echter een foto van Old Amsterdam Kaasbitterballen gepost, dan had ik de thee subiet ingeruild
Voedselbarbaarquote:
Dat was idd niet het idee.quote:Op zondag 12 september 2021 11:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, het is los een optie! Ik dacht dat je camembert of zoiets in de Pickwick wilde soppen
Gewoon kleurcoderen. De smerigste draagt altijd zwarte sokken, de netste altijd witte, de medium mag andere kleurenquote:Op zondag 12 september 2021 11:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier is het nu extra lastig omdat we nu 3 kerels hebben die dezelfde maat sokken hebben, dus je kan ook zomaar een mismatch ergens neergelegd hebben en vervolgens de mist ingaan
Oeh, dat zou al beter zijnquote:Op zondag 12 september 2021 11:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon inbeelden dat het een blueberry marble cheesecake is, dan lijkt het al een stuk lekkerder
Champignons of schimmelkaas, mensen in deze SC lijken iets tegen fungi te hebben.quote:Op zondag 12 september 2021 11:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Schimmelkaasliefhebbers, niet te vertrouwen.
goed plan wel opzichquote:Op zondag 12 september 2021 11:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Gewoon kleurcoderen. De smerigste draagt altijd zwarte sokken, de netste altijd witte, de medium mag andere kleuren
Champignonsquote:Op zondag 12 september 2021 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Champignons of schimmelkaas, mensen in deze SC lijken iets tegen fungi te hebben.
Champignons met blauwe kaas is trouwens ook wel een geweldige combi.quote:Op zondag 12 september 2021 11:14 schreef H_T het volgende:
[..]
ChampignonsSchimmelkaas ben ik nog niet heel erg in gevorderd
Wat is er zo bijzonder problematisch aan?quote:Op zondag 12 september 2021 11:36 schreef ijs_beer het volgende:
Bijzonder problematisch gesprek dit over champignons en schimmelkaas.
quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 12 september 2021 11:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die zijn er nu ook niet meer
Ik snap ook nooit hoe ik toch telkens weer enkele sokken krijgmaar toch gebeurt het regelmatig.
Lekker wijntje of portje erbij en genieten maarquote:Op zondag 12 september 2021 11:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik ze. Hoe erger hoe beter.
Als je het pakje opent en meteen bijna geen lucht meer krijgt weet je dat je een mooie kaas te pakken hebt.![]()
En dan dus even flink diep inademen en het genieten kan beginnen.
Laat dan wel een briefje achter als je op vakantie gaat.quote:Op zondag 12 september 2021 13:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Brie kan wel lekker zijn, maar dan moet het wel echt goed rijp zijn.
Neeeheee, want dat smaakt het weer naar schimmel.quote:Op zondag 12 september 2021 13:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Brie kan wel lekker zijn, maar dan moet het wel echt goed rijp zijn.
quote:Op zondag 12 september 2021 14:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Laat dan wel een briefje achter als je op vakantie gaat.
[ twitter ]
"Ik heb hun koelkast leeggegeten vlak voordat ze thuis kwamen en ze waren daar niet eens blij mee."quote:Op zondag 12 september 2021 14:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Beatrijsquote:Op zondag 12 september 2021 14:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:
quote:Op zondag 12 september 2021 15:49 schreef usagi414 het volgende:
1956: Photos and 3 Minutes of New Footage Unearthed from Lost Eurovision Broadcast
Er zijn meer beelden en foto`s gevonden van 1956
[..]
Deze post is het ook wel waard om hier neer te zetten imo, voor geïnteresseerden die niet in het terugkijktopic komen.quote:Thanks to some savvy detective work done by Good Evening Europe Blog, we have more evidence of what the very first Eurovision Song Contest actually looked like!
In a post today on his blog, author Kalvin Lindfors noted that, five months ago, YouTube user wieke qwieke upload a nearly six minute long recording of Lys Assia’s reprise of ‘Refrain’ at the very first Eurovision contest in 1956. At time of publication, this extended clip has just over 700 views.
[..]
This footage was not taken from a television broadcast. It was instead shot by Swiss photographer Vincenzo Vicari (1911-2007), who was present at Teatro Kusraal on the night of May 24, 1956, to document the event. An extensive archive of his work is hosted on a devoted website and, through some digging, Good Evening Europe Blog uncovered a few photos taken both on the night and during rehearsals that have seemingly not been widely circulated in the past. The photos give us a clearer glimpse of the staging and suggest that the singers who performed twice changed their outfits in between performances.
https://www.nu.nl/formule(...)milton-op-monza.htmlquote:Max Verstappen krijgt een gridstraf van drie plaatsen voor zijn aanvaring met Lewis Hamilton zondag tijdens de Grand Prix van Italië. Beide titelkandidaten vielen bij het incident uit.
Terecht natuurlijk. Een van de stewards is die Verstappen-hater.quote:Op zondag 12 september 2021 18:48 schreef AgnesGru het volgende:
Tuurlijk[
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)milton-op-monza.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |