Verander de TT anders, als het een kaart meet wordt is het zo typisch 40 plusquote:
Ik speel ook liever monopoly of triviantquote:Op dinsdag 7 september 2021 12:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Verander de TT anders, als het een kaart meet wordt is het zo typisch 40 plus
gezellig bridgenquote:Op dinsdag 7 september 2021 12:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Verander de TT anders, als het een kaart meet wordt is het zo typisch 40 plus
Oeps moet ook kart zijn eigenlijkquote:
Niet verklappen dat ik dat net met jou aan het overleggen wasquote:
Aangepastquote:Op dinsdag 7 september 2021 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps moet ook kart zijn eigenlijk
ALs je wil mag je het wel aanpassen sorry
Dank je wel D.quote:
Tuurlijk niet, DM’s blijven privéquote:Op dinsdag 7 september 2021 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet verklappen dat ik dat net met jou aan het overleggen was
Top,quote:
toepen gaat nog, maar klaverjassen associeer ik altijd met ouwe mannetjes die in het café een pikketanusje (sowieso een wat viezig woord) gaan drinkenquote:
Jokeren en hartenjagen en pestenquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:59 schreef cafca het volgende:
Maar wanneer is de paintball-vanuit-een-kart-meet? En mogen daar ook vlammenwerpers bij gebruikt worden?
toepenquote:
Geen idee las het hier staan dus dacht mooie TTquote:Op dinsdag 7 september 2021 12:59 schreef cafca het volgende:
Maar wanneer is de paintball-vanuit-een-kart-meet? En mogen daar ook vlammenwerpers bij gebruikt worden?
Mag ook niets hierquote:
quote:
Dat ken ik niet, nooit van gehoord ook.quote:
Is een soort pesten, maar dan met uno kaarten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, nooit van gehoord ook.
Is een spel maar niet met een stok kaartenquote:Op dinsdag 7 september 2021 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, nooit van gehoord ook.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Is een soort pesten, maar dan met uno kaarten.
Leuk spel wel
thnx, zal zo eens even googlenquote:Op dinsdag 7 september 2021 13:16 schreef engine het volgende:
[..]
Is een spel maar niet met een stok kaarten
Speel het ook vaak met me vriendinquote:Op dinsdag 7 september 2021 13:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Is een soort pesten, maar dan met uno kaarten.
Leuk spel wel
Kende ik dus echt niet.quote:
Patiencequote:Op dinsdag 7 september 2021 13:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een makkelijker spelletje proberen
rummikubquote:Op dinsdag 7 september 2021 13:22 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Heyquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is bijna onmogelijk omdat ik al zo hooggeleid ben maar schijnbaar is mijn vriendin gewoon nog een stuk slimmer.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:22 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Eventueel in combinatie met
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je weer een windmachine nodig.
In mijn geval ligt het er aan wie er komen...of ik extra goed mikquote:Op dinsdag 7 september 2021 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
Paintball met 40+, moeten er dan meteen veel extra levensverzekeringen worden afgesloten?
Ik wil bij @Deisyy in het team (als ze niet afhaakt last minute tenminste)quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In mijn geval ligt het er aan wie er komen...of ik extra goed mik![]()
En of vlammenwerpers zijn toegestaan. Maar misschien ligt dat ook aan wie er komen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In mijn geval ligt het er aan wie er komen...of ik extra goed mik![]()
Hans heeft de windmachines afgezworen, kan ik sinds afgelopen vrijdag uit eigen waarneming melden.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je weer een windmachine nodig.
Wel handig om gelijk de soep op te warmenquote:Op dinsdag 7 september 2021 13:38 schreef cafca het volgende:
[..]
En of vlammenwerpers zijn toegestaan. Maar misschien ligt dat ook aan wie er komen.
Mijn moeder speelde dat altijdquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat vind ik wel het ultieme bejaarden spelletje, sorry
Jaquote:Op dinsdag 7 september 2021 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
Paintball met 40+, moeten er dan meteen veel extra levensverzekeringen worden afgesloten?
quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:38 schreef cafca het volgende:
[..]
En of vlammenwerpers zijn toegestaan. Maar misschien ligt dat ook aan wie er komen.
Vast welquote:
quote:
Zit je alvast klaar in de kroeg?quote:
Zit al aan de barquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:54 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Zit je alvast klaar in de kroeg?
Welke cocktail drinken we deze week?quote:
Goeie vraag iets met aardbei ?quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke cocktail drinken we deze week?
Even alle recepten langs gaan en stemmen 40+ / Focktail party recepten topicquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goeie vraag iets met aardbei ?
Ja, alleen deze maand is wodka het hoofdingrediënt.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze lijkt mij ook wel lekker https://www.cocktailicious.nl/besame/
Oh moet ik daar even op zoeken dan, zelf ga ik het niet maken of drinkenquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, alleen deze maand is wodka het hoofdingrediënt.
De Vodka mistquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze lijkt mij ook wel lekker https://www.cocktailicious.nl/besame/
Geen idee nog.quote:
Oh, wat ongezellie. Je kan ook met een sapje mee beppen hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh moet ik daar even op zoeken dan, zelf ga ik het niet maken of drinken
We kunnen toch gewoon afspreken nu we gevaccineerd zijnquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Het was allemaal onmogelijk de laatste tijd en misschien willen de mensen deze keer wat centraler in het land.
Of een andere drankje?quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, wat ongezellie. Je kan ook met een sapje mee beppen hoor.
Ja, dat kan. Dan is het nog of iemand die organisatie wil doen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:12 schreef MCH het volgende:
[..]
We kunnen toch gewoon afspreken nu we gevaccineerd zijn
Herkansing: Je kan met ieder drankje mee beppenquote:
Organisatie, gewoon 14 uur in een willekeurige kroeg. Wie wil komen komt en anders jammerrrrr danquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Dan is het nog of iemand die organisatie wil doen.
Er zijn ook alcoholvrije cocktailsquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, wat ongezellie. Je kan ook met een sapje mee beppen hoor.
Vast niet zo lekker?quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn ook alcoholvrije cocktails
Waarom niet? Alcohol zelf is smakeloosquote:
Terechte opmerking wel van gg. Als niet alcoholversies net zo lekker zouden zijn dan waren we allang gestopt met alcoholquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom niet? Alcohol zelf is smakeloos
Zonder ben je niet gezellig bedoel je.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Terechte opmerking wel van gg. Als niet alcoholversies net zo lekker zouden zijn dan waren we allang gestopt met alcohol
Hebben jullie al vaak een meet gehad?quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Het was allemaal onmogelijk de laatste tijd en misschien willen de mensen deze keer wat centraler in het land.
1 keerquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jullie al vaak een meet gehad?
Chufi en Soury hebben zelfs het bed gedeeldquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, grote groep?quote:
Rond de 15 keer. Ook een keer bij mij thuis.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
3 keer of zo.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Rond de 15 keer. Ook een keer bij mij thuis.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klopt er zat wel een muur tussen we hadden hotel kamers naast elkaarquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Chufi en Soury hebben zelfs het bed gedeeld
Wauw, dat is wat meer dan 1 xquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je had de meet voortreffelijk georganiseerd.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Dan is het nog of iemand die organisatie wil doen.
Ja, dat was leuk. Dat was overigens van BNW.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, dat is wat meer dan 1 x
Zelfs bij jou thuis leuk. Maar het was wel gezellig schijnbaar anders waren er niet al zoveel geweest
Ja, was helemaal topquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had de meet voortreffelijk georganiseerd.
Mensen van verder weg vonden daar wel een oplossing voor om aanwezig te zijn.
Leuk, waar was dat en waarom niet ene kamer gedeeld?quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt er zat wel een muur tussen we hadden hotel kamers naast elkaar
O daar post ik ook wel eens in de SC vanuit de tijd dat Lavenderr daar nog mod was. Nu kom ik ook af en toe nog even kijken maar de SC is daar zo goed als niets meer.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat was leuk. Dat was overigens van BNW.
Ik heb er maar 1 van 40+ meegemaakt.
Bij Oma Nijn in de kroeg in Den Haagquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Leuk, waar was dat en waarom niet ene kamer gedeeld?
Iedereen wil nu in deze sc zijn omdat ik hier als gangmaker acteerquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar post ik ook wel eens in de SC vanuit de tijd dat Lavenderr daar nog mod was. Nu kom ik ook af en toe nog even kijken maar de SC is daar zo goed als niets meer.
Kuchquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Iedereen wil nu in deze sc zijn omdat ik hier als gangmaker acteer
Ik was daar ook vooral in de tijd van Lavenderr actief.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar post ik ook wel eens in de SC vanuit de tijd dat Lavenderr daar nog mod was. Nu kom ik ook af en toe nog even kijken maar de SC is daar zo goed als niets meer.
O kan mij jou niet zo herinneren wel Blaadjes en TheGuyverquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik was daar ook vooral in de tijd van Lavenderr actief.
Vage namen, zegt me niksquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan mij jou niet zo herinneren wel Blaadjes en TheGuyver
Middag aloaquote:
Ik ben een onopvallende userquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan mij jou niet zo herinneren wel Blaadjes en TheGuyver
quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Is ook al weer een tijdje terug, meestal als ik daar wat zeg in de SC komt The Guyver wel fff wat zeggenquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben een onopvallende user![]()
Ik kan me jou ook niet van daar herinneren. Die twee ken ik wel.
Die heette eerst andersquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik was daar ook vooral in de tijd van Lavenderr actief.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat zie je toch, heel dts komt hier sinds een week opeens langs
quote:
Noem er eens één op die hier niet eerder is geweest.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat zie je toch, heel dts komt hier sinds een week opeens langs
Ik twijfel over deze uitspraak.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem er eens één op die hier niet eerder is geweest.
Ik heb wel eens gelezen dat ene SBE de 40+ sc een slangenkuil vindt en er liever nooit meer zou willen komenquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem er eens één op die hier niet eerder is geweest.
Ikke niet.quote:
Kom jij ook in dts?quote:
Je houdt ook van fantasy, ik begin je steeds leuker te vindenquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat ene SBE de 40+ sc een slangenkuil vindt en er liever nooit meer zou willen komen
40+ was eens een tijdelijk probeerseltje op Fok en wat dus tijdelijk zou zijn. We hadden echter wel een hele leuk forum en slowchat en toen bekend werd gemaakt dat het gesloten zou worden kwamen zoveel protesten dat het een definitief forum onderdeel werd.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Je houdt ook van fantasy, ik begin je steeds leuker te vinden
quote:
Douchen voordat je naar bed gaat, waterverspillingquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen per ongeluk in dts gepost
Vanavond extra goed douchen
verpest het nou niet hequote:Op dinsdag 7 september 2021 16:06 schreef MCH het volgende:
[..]
40+ was eens een tijdelijk probeerseltje op Fok en wat dus tijdelijk zou zijn. We hadden echter wel een hele leuk forum en slowchat en toen bekend werd gemaakt dat het gesloten zou worden kwamen zoveel protesten dat het een definitief forum onderdeel werd.
Een paar jaar geleden zakte het wat in en door gedoe in UTO kregen we weer wat vers bloed. Voorzichtig kwamen ze vragen of ze hier welkom waren. De sc bloeide weer lekker op en ik heb een hoop toffe mensen leren kennen.
Tot een half jaar geleden, mensen begonnen te zeiken en er zouden kliekjes zijn en weet ik veel wat voor een gezeur verder. Waar we eens zonder moderator konden hadden we hier ineens 3 nodig.
Ik heb eens teruggezocht wanneer ik de sc inkwam, dat was deel 9.
Ik heb het jaren naar mijn zin gehad maar ik zit op Fok in de eerste plaat voor de gezelligheid. Als die weg is dan ben ik dat ook.
DTS is slecht verkeerd en ontspoord maar ik vind het daar een stuk leuker dan hier.
Je kwaakt als een eend.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:06 schreef MCH het volgende:
[..]
40+ was eens een tijdelijk probeerseltje op Fok en wat dus tijdelijk zou zijn. We hadden echter wel een hele leuk forum en slowchat en toen bekend werd gemaakt dat het gesloten zou worden kwamen zoveel protesten dat het een definitief forum onderdeel werd.
Een paar jaar geleden zakte het wat in en door gedoe in UTO kregen we weer wat vers bloed. Voorzichtig kwamen ze vragen of ze hier welkom waren. De sc bloeide weer lekker op en ik heb een hoop toffe mensen leren kennen.
Tot een half jaar geleden, mensen begonnen te zeiken en er zouden kliekjes zijn en weet ik veel wat voor een gezeur verder. Waar we eens zonder moderator konden hadden we hier ineens 3 nodig.
Ik heb eens teruggezocht wanneer ik de sc inkwam, dat was deel 9.
Ik heb het jaren naar mijn zin gehad maar ik zit op Fok in de eerste plaat voor de gezelligheid. Als die weg is dan ben ik dat ook.
DTS is slecht verkeerd en ontspoord maar ik vind het daar een stuk leuker dan hier.
Nee, na het sporten ongedoucht in bed gaan liggen, dat is frisquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Douchen voordat je naar bed gaat, waterverspilling
O je gaat eindelijk weer eens fietsenquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, na het sporten ongedoucht in bed gaan liggen, dat is fris
Dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:09 schreef MCH het volgende:
[..]
O je gaat eindelijk weer eens fietsen
Zo zijn er wel meer hoorquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat ene SBE de 40+ sc een slangenkuil vindt en er liever nooit meer zou willen komen
Ik mis het niet.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Mis je het nou echt, slaap je niet beter zonder DTS?
Top!quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik mis het niet.
En sliep altijd wel goed de laatste jaren.
Nou meer haar achterban, je weet zelf wel...quote:
Ben dat allemaal al vergetenquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou meer haar achterban, je weet zelf wel...
Beterquote:
Best verwarrend soms.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:22 schreef aloa het volgende:
Veranderen wel meer van naam of gaan met een ander account posten.
Van de zijlijn is dat grappig om mee te maken maar daarna vergeet ik zulke kleinigheden weerquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Begint dat nu al? Je bent nog geen 40!
O, dat weet ik niet ken haar alleen als Lavenderrquote:
Nee het staat zelfs al jaren in mijn onderschrift. Dat waren mooie fok tijdenquote:
Toen nog nietquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:22 schreef aloa het volgende:
Veranderen wel meer van naam of gaan met een ander account posten.
Je bent toch veel te jong om zoveel te vergeten?quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Van de zijlijn is dat grappig om mee te maken maar daarna vergeet ik zulke kleinigheden weer
Ik voel me vreselijk oud al helaas maar minder als ik bij jullie in de buurt benquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent toch veel te jong om zoveel te vergeten?
Dan heeft het je wel wat gedaanquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het staat zelfs al jaren in mijn onderschrift. Dat waren mooie fok tijden
O daarom kom je hierquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik voel me vreselijk oud al helaas maar minder als ik bij jullie in de buurt ben
Tuurlijk dat ontken ik toch ook niet. Ik heb heel wat fokkers ontmoet en dat was leukquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb 3 x een meet georganiseerd. Tussendoor heb ik espri, tonja en prisha ook nog ontmoet. En een keer chufi, tonja, prisha een keer en prisha ook nog in utopiaquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een niet-leuke FOK!er ontmoet, voor zover ik weetquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk dat ontken ik toch ook niet. Ik heb heel wat fokkers ontmoet en dat was leuk
quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh een heleboelquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een niet-leuke FOK!er ontmoet, voor zover ik weet
Leuk hoor Nijn, vooral als het leuk kliktquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb 3 x een meet georganiseerd. Tussendoor heb ik espri, tonja en prisha ook nog ontmoet. En een keer chufi, tonja, prisha een keer en prisha ook nog in utopia
Rechtdoor en dan de tweede links.... daar zit onzinquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Zelfs een liefde van 4 jaar hier ontmoetquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Er zijn er wel een hoop die ik niet wil ontmoeten
Als ik mensen wil ontmoeten duik ik wel de kroeg inquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Er zijn er wel een hoop die ik niet wil ontmoeten
quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Rechtdoor en dan de tweede links.... daar zit onzin
Op FOK ontmoet?quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs een liefde van 4 jaar hier ontmoet
Jaquote:
Ik heb het alle avonden bijzonder leuk gehad. Ook de dag met Prisha in Utopia was hilarischquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk hoor Nijn, vooral als het leuk klikt
4 jaar is wel erg jong zeg.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs een liefde van 4 jaar hier ontmoet
Het is zo grappig dat ik ineens besef waarom je op zwart bent geschoptquote:
Ook in haar broekje geweest?quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:46 schreef aloa het volgende:
Ik heb ooit wel een penvriendin ontmoet. Dat was wel top.
Je werd getagd en had niet door dat het dts was?quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor eeuwig besmet!!quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezig met dit soort dingen met je opmerkingen. Kom je wat tekort ofzoquote:
Vergeleken met jullie misschien, bij jullie hapert er van allesquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezig met dit soort dingen met je opmerkingen. Kom je wat tekort ofzo
Is dat zo. Ik zou niet weten watquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Vergeleken met jullie misschien, bij jullie hapert er van alles
Een apart stel, die drie bij elkaar.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Tussendoor heb ik espri, tonja en prisha ook nog ontmoet.
Jij doet nog steeds 6 dagen in de week een wipje en het aantal keer per week is niet afgenomen sinds je jong was?quote:
Dat je er op ingaat.quote:
Je vriendin niet zoals je op alles reageert. Geeft niet hoor het is verveling, kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij doet nog steeds 6 dagen in de week een wipje en het aantal keer per week is niet afgenomen sinds je jong was?
quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een apart stel, die drie bij elkaar.
Dat lijkt me niet raar als je al 20.000 jaar samen bent, ik durf dat in tegenstelling tot jou gewoon toe te gevenquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vriendin niet zoals je op alles reageert. Geeft niet hoor het is verveling, kan me er wel wat bij voorstellen.
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is zo grappig dat ik ineens besef waarom je op zwart bent geschopt
Dan ben je gelijk de oudste hierquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet raar als je al 20.000 jaar samen bent, ik durf dat in tegenstelling tot jou gewoon toe te geven
Ik ook, maar wat zwart is moet zwart blijvenquote:
Zwarte Piet is geen racisme nee.quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat zwart is moet zwart blijven
Ik hou het op afwisselingquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet raar als je al 20.000 jaar samen bent, ik durf dat in tegenstelling tot jou gewoon toe te geven
Ik ben gek op macaroni. Maar als ik het elke dag voor mijn neus zou krijgen dan wil ik toch wel eens wat anders. Verandering van spijs doet etenquote:
Juistquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben gek op macaroni. Maar als ik het elke dag voor mijn neus zou krijgen dan wil ik toch wel eens wat anders. Verandering van spijs doet eten
quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
JuistAl kan ik elke dag wel pasta eten maar wel met een andere saus
Wat eet je vanavond dan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben gek op macaroni. Maar als ik het elke dag voor mijn neus zou krijgen dan wil ik toch wel eens wat anders. Verandering van spijs doet eten
Kap er eens mee met je eigen mislukte sex leven te etalerenquote:
Leuk hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb het alle avonden bijzonder leuk gehad. Ook de dag met Prisha in Utopia was hilarisch
Ik vind dat ik wel weer genoeg privé heb gedeeld hier voor de rest van het jaarquote:
Dat wordt een rood gekleurd vak in zijn excel bestandje.quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel weer genoeg privé heb gedeeld hier voor de rest van het jaar
quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel weer genoeg privé heb gedeeld hier voor de rest van het jaar
Hoe vaak neuk jij?quote:
lekker, ik heb vis, weet alleen nog niet welke soort want ik heb meerdere soorten in huisquote:
Pas maar op met die uitspraakquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:42 schreef drakin het volgende:
[..]
lekker, ik heb vis, weet alleen nog niet welke soort want ik heb meerdere soorten in huis
Vooruitstrevendquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:42 schreef drakin het volgende:
[..]
lekker, ik heb vis, weet alleen nog niet welke soort want ik heb meerdere soorten in huis
quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij lult er zo vaak over... Het zal wel zo zijn, dat tegen de tijd hij zelf klaarkomt, je je kleren uit het raam kan pleuren want dan zijn ze uit de mode.
Een adidas pak raakt niet snel uit de modequote:Op dinsdag 7 september 2021 17:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij lult er zo vaak over... Het zal wel zo zijn, dat tegen de tijd hij zelf klaarkomt, je je kleren uit het raam kan pleuren want dan zijn ze uit de mode.
Het wordt schelvisquote:
Ik vind dat lekker maar niet op mijn pizzaquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:50 schreef D. het volgende:
Pizza Sucuk
Mocht iemand het zich afvragen, en ook als dat niet het geval is
Waarop of bij wel?quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat lekker maar niet op mijn pizza
quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Een adidas pak raakt niet snel uit de mode
Uit het vuistjequote:
Lekkere knoflook walmquote:
Ik vind het gewoon lekker maar niet persé op pizza.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lukt via een pizza of tosti ook prima hoor
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:50 schreef D. het volgende:
Pizza Sucuk
Mocht iemand het zich afvragen, en ook als dat niet het geval is
Scherp dus?quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
pepperoni , maar dan met Turkse worst
Geeft niks, je moet toch 1.5m afstand houden...quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, niks mis mee.
Je gaat er wel van stinken
Wij eten shoarma. Ik met kipfilet en veel knoflooksaus. Gelijk even de mannen een prettige wedstrijd wensenquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geeft niks, je moet toch 1.5m afstand houden...
Altijd lekkerquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij eten shoarma. Ik met kipfilet en veel knoflooksaus. Gelijk even de mannen een prettige wedstrijd wensen
Wat?quote:
Oei. We moeten even op onze woorden letten dus.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn humeur is nog steeds grumpy
Kijk maar uitquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei. We moeten even op onze woorden letten dus.
Trusten Marcquote:
Ik let ook op jullie woordenquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei. We moeten even op onze woorden letten dus.
Op elk woord, of meer specifieke?quote:
O heb ook een broodje knoflook gehaald vanavond.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij eten shoarma. Ik met kipfilet en veel knoflooksaus. Gelijk even de mannen een prettige wedstrijd wensen
Ik breng wel de koekjesquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oeps, oei..
Kopje koffie, D.?
Ik las 'pittige wedstrijd wensen'.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik drink geen koffiequote:Op dinsdag 7 september 2021 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oeps, oei..
Kopje koffie, D.?
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik breng wel de koekjes![]()
D!!!!! Koekjes ..
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik drink eet geen koffie koekjes
Goffer, Hier een fles Wiskey!quote:
Je gaat je pappenheimers nog wel kennen. Zo weet je dat de posts van GG niet eens een blik nodig hebben, alleen maar kwaliteitsposts...quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:19 schreef D. het volgende:
[..]
Om de specifieke eruit te halen moet ik op elk woord letten
Juist ja..quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je gaat je pappenheimers nog wel kennen. Zo weet je dat de posts van GG niet eens een blik nodig hebben, alleen maar kwaliteitsposts...
Precies, inderdaad. Dus ja. Deze functie van modden in 40+ is niet moeilijk.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist ja..
En die van GoA zijn een leidraad, voor andere users
Geef D. maar een nutsquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oeps, oei..
Kopje koffie, D.?
Hij leert er wel veel vanquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies, inderdaad. Dus ja. Deze functie van modden in 40+ is niet moeilijk.
Ja dat denk ik ook...quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij leert er wel veel van
Zoals, hoe het ook kan enzo.
En vergeet niet.. zijn Mentores zit vanuit die zandbak gewoon mee te lezen hoor
Met die vijl.....quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je gaat je pappenheimers nog wel kennen. Zo weet je dat de posts van GG niet eens een blik nodig hebben, alleen maar kwaliteitsposts...
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist ja..
En die van GoA zijn een leidraad, voor andere users
Jullie grapjes maakt het in ieder geval vermakelijkquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geef D. maar een nuts
Hij is het ook
Die is weg hč.quote:
Mentoresquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |