Is dat zo. Ik zou niet weten watquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Vergeleken met jullie misschien, bij jullie hapert er van alles
Een apart stel, die drie bij elkaar.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Tussendoor heb ik espri, tonja en prisha ook nog ontmoet.
Jij doet nog steeds 6 dagen in de week een wipje en het aantal keer per week is niet afgenomen sinds je jong was?quote:
Dat je er op ingaat.quote:
Je vriendin niet zoals je op alles reageert. Geeft niet hoor het is verveling, kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij doet nog steeds 6 dagen in de week een wipje en het aantal keer per week is niet afgenomen sinds je jong was?
quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een apart stel, die drie bij elkaar.
Dat lijkt me niet raar als je al 20.000 jaar samen bent, ik durf dat in tegenstelling tot jou gewoon toe te gevenquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vriendin niet zoals je op alles reageert. Geeft niet hoor het is verveling, kan me er wel wat bij voorstellen.
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is zo grappig dat ik ineens besef waarom je op zwart bent geschopt
Dan ben je gelijk de oudste hierquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet raar als je al 20.000 jaar samen bent, ik durf dat in tegenstelling tot jou gewoon toe te geven
Ik ook, maar wat zwart is moet zwart blijvenquote:
Zwarte Piet is geen racisme nee.quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat zwart is moet zwart blijven
Ik hou het op afwisselingquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet raar als je al 20.000 jaar samen bent, ik durf dat in tegenstelling tot jou gewoon toe te geven
Ik ben gek op macaroni. Maar als ik het elke dag voor mijn neus zou krijgen dan wil ik toch wel eens wat anders. Verandering van spijs doet etenquote:
Juistquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben gek op macaroni. Maar als ik het elke dag voor mijn neus zou krijgen dan wil ik toch wel eens wat anders. Verandering van spijs doet eten
quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
JuistAl kan ik elke dag wel pasta eten maar wel met een andere saus
Wat eet je vanavond dan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben gek op macaroni. Maar als ik het elke dag voor mijn neus zou krijgen dan wil ik toch wel eens wat anders. Verandering van spijs doet eten
Kap er eens mee met je eigen mislukte sex leven te etalerenquote:
Leuk hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb het alle avonden bijzonder leuk gehad. Ook de dag met Prisha in Utopia was hilarisch
Ik vind dat ik wel weer genoeg privé heb gedeeld hier voor de rest van het jaarquote:
Dat wordt een rood gekleurd vak in zijn excel bestandje.quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel weer genoeg privé heb gedeeld hier voor de rest van het jaar
quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel weer genoeg privé heb gedeeld hier voor de rest van het jaar
Hoe vaak neuk jij?quote:
lekker, ik heb vis, weet alleen nog niet welke soort want ik heb meerdere soorten in huisquote:
Pas maar op met die uitspraakquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:42 schreef drakin het volgende:
[..]
lekker, ik heb vis, weet alleen nog niet welke soort want ik heb meerdere soorten in huis
Vooruitstrevendquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:42 schreef drakin het volgende:
[..]
lekker, ik heb vis, weet alleen nog niet welke soort want ik heb meerdere soorten in huis
quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij lult er zo vaak over... Het zal wel zo zijn, dat tegen de tijd hij zelf klaarkomt, je je kleren uit het raam kan pleuren want dan zijn ze uit de mode.
Een adidas pak raakt niet snel uit de modequote:Op dinsdag 7 september 2021 17:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij lult er zo vaak over... Het zal wel zo zijn, dat tegen de tijd hij zelf klaarkomt, je je kleren uit het raam kan pleuren want dan zijn ze uit de mode.
Het wordt schelvisquote:
Ik vind dat lekker maar niet op mijn pizzaquote:Op dinsdag 7 september 2021 17:50 schreef D. het volgende:
Pizza Sucuk
Mocht iemand het zich afvragen, en ook als dat niet het geval is
Waarop of bij wel?quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat lekker maar niet op mijn pizza
quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Een adidas pak raakt niet snel uit de mode
Uit het vuistjequote:
Lekkere knoflook walmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |