Nee, na het sporten ongedoucht in bed gaan liggen, dat is frisquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Douchen voordat je naar bed gaat, waterverspilling
O je gaat eindelijk weer eens fietsenquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, na het sporten ongedoucht in bed gaan liggen, dat is fris
Dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:09 schreef MCH het volgende:
[..]
O je gaat eindelijk weer eens fietsen
Zo zijn er wel meer hoorquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat ene SBE de 40+ sc een slangenkuil vindt en er liever nooit meer zou willen komen
Ik mis het niet.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Mis je het nou echt, slaap je niet beter zonder DTS?
Top!quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik mis het niet.
En sliep altijd wel goed de laatste jaren.
Nou meer haar achterban, je weet zelf wel...quote:
Ben dat allemaal al vergetenquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou meer haar achterban, je weet zelf wel...
Beterquote:
Heb het even teruggezocht. Dat moet voor mijn tijd geweest zijn.quote:
Best verwarrend soms.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:22 schreef aloa het volgende:
Veranderen wel meer van naam of gaan met een ander account posten.
Van de zijlijn is dat grappig om mee te maken maar daarna vergeet ik zulke kleinigheden weerquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Begint dat nu al? Je bent nog geen 40!
O, dat weet ik niet ken haar alleen als Lavenderrquote:
Nee het staat zelfs al jaren in mijn onderschrift. Dat waren mooie fok tijdenquote:
Toen nog nietquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:22 schreef aloa het volgende:
Veranderen wel meer van naam of gaan met een ander account posten.
Je bent toch veel te jong om zoveel te vergeten?quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Van de zijlijn is dat grappig om mee te maken maar daarna vergeet ik zulke kleinigheden weer
Ik voel me vreselijk oud al helaas maar minder als ik bij jullie in de buurt benquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent toch veel te jong om zoveel te vergeten?
Dan heeft het je wel wat gedaanquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het staat zelfs al jaren in mijn onderschrift. Dat waren mooie fok tijden
O daarom kom je hierquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik voel me vreselijk oud al helaas maar minder als ik bij jullie in de buurt ben
Tuurlijk dat ontken ik toch ook niet. Ik heb heel wat fokkers ontmoet en dat was leukquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen per ongeluk in dts gepost
Vanavond extra goed douchen
Ik heb 3 x een meet georganiseerd. Tussendoor heb ik espri, tonja en prisha ook nog ontmoet. En een keer chufi, tonja, prisha een keer en prisha ook nog in utopiaquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jullie al vaak een meet gehad?
Ik heb nog nooit een niet-leuke FOK!er ontmoet, voor zover ik weetquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk dat ontken ik toch ook niet. Ik heb heel wat fokkers ontmoet en dat was leuk
quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh een heleboelquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een niet-leuke FOK!er ontmoet, voor zover ik weet
Leuk hoor Nijn, vooral als het leuk kliktquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb 3 x een meet georganiseerd. Tussendoor heb ik espri, tonja en prisha ook nog ontmoet. En een keer chufi, tonja, prisha een keer en prisha ook nog in utopia
Rechtdoor en dan de tweede links.... daar zit onzinquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Iedereen wil nu in deze sc zijn omdat ik hier als gangmaker acteer
Zelfs een liefde van 4 jaar hier ontmoetquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Er zijn er wel een hoop die ik niet wil ontmoeten
Als ik mensen wil ontmoeten duik ik wel de kroeg inquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Er zijn er wel een hoop die ik niet wil ontmoeten
quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Rechtdoor en dan de tweede links.... daar zit onzin
Op FOK ontmoet?quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs een liefde van 4 jaar hier ontmoet
Jaquote:
Ik heb het alle avonden bijzonder leuk gehad. Ook de dag met Prisha in Utopia was hilarischquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk hoor Nijn, vooral als het leuk klikt
4 jaar is wel erg jong zeg.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs een liefde van 4 jaar hier ontmoet
Het is zo grappig dat ik ineens besef waarom je op zwart bent geschoptquote:
Ook in haar broekje geweest?quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:46 schreef aloa het volgende:
Ik heb ooit wel een penvriendin ontmoet. Dat was wel top.
Je werd getagd en had niet door dat het dts was?quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor eeuwig besmet!!quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezig met dit soort dingen met je opmerkingen. Kom je wat tekort ofzoquote:
Vergeleken met jullie misschien, bij jullie hapert er van allesquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezig met dit soort dingen met je opmerkingen. Kom je wat tekort ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |