Leuk, grote groep?quote:
Rond de 15 keer. Ook een keer bij mij thuis.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jullie al vaak een meet gehad?
3 keer of zo.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Rond de 15 keer. Ook een keer bij mij thuis.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klopt er zat wel een muur tussen we hadden hotel kamers naast elkaarquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Chufi en Soury hebben zelfs het bed gedeeld
Wauw, dat is wat meer dan 1 xquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je had de meet voortreffelijk georganiseerd.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Dan is het nog of iemand die organisatie wil doen.
Primaire levensbehoefte…quote:
Ja, dat was leuk. Dat was overigens van BNW.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, dat is wat meer dan 1 x
Zelfs bij jou thuis leuk. Maar het was wel gezellig schijnbaar anders waren er niet al zoveel geweest
Ja, was helemaal topquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had de meet voortreffelijk georganiseerd.
Mensen van verder weg vonden daar wel een oplossing voor om aanwezig te zijn.
Leuk, waar was dat en waarom niet ene kamer gedeeld?quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt er zat wel een muur tussen we hadden hotel kamers naast elkaar
O daar post ik ook wel eens in de SC vanuit de tijd dat Lavenderr daar nog mod was. Nu kom ik ook af en toe nog even kijken maar de SC is daar zo goed als niets meer.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat was leuk. Dat was overigens van BNW.
Ik heb er maar 1 van 40+ meegemaakt.
Bij Oma Nijn in de kroeg in Den Haagquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Leuk, waar was dat en waarom niet ene kamer gedeeld?
Iedereen wil nu in deze sc zijn omdat ik hier als gangmaker acteerquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar post ik ook wel eens in de SC vanuit de tijd dat Lavenderr daar nog mod was. Nu kom ik ook af en toe nog even kijken maar de SC is daar zo goed als niets meer.
Kuchquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Iedereen wil nu in deze sc zijn omdat ik hier als gangmaker acteer
Ik was daar ook vooral in de tijd van Lavenderr actief.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar post ik ook wel eens in de SC vanuit de tijd dat Lavenderr daar nog mod was. Nu kom ik ook af en toe nog even kijken maar de SC is daar zo goed als niets meer.
O kan mij jou niet zo herinneren wel Blaadjes en TheGuyverquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik was daar ook vooral in de tijd van Lavenderr actief.
Vage namen, zegt me niksquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan mij jou niet zo herinneren wel Blaadjes en TheGuyver
Middag aloaquote:
Ik ben een onopvallende userquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan mij jou niet zo herinneren wel Blaadjes en TheGuyver
quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Iedereen wil nu in deze sc zijn omdat ik hier als gangmaker acteer
Is ook al weer een tijdje terug, meestal als ik daar wat zeg in de SC komt The Guyver wel fff wat zeggenquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben een onopvallende user![]()
Ik kan me jou ook niet van daar herinneren. Die twee ken ik wel.
Die heette eerst andersquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik was daar ook vooral in de tijd van Lavenderr actief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |