quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een makkelijker spelletje proberen
Heyquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is bijna onmogelijk omdat ik al zo hooggeleid ben maar schijnbaar is mijn vriendin gewoon nog een stuk slimmer.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:22 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Eventueel in combinatie met
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je weer een windmachine nodig.
In mijn geval ligt het er aan wie er komen...of ik extra goed mikquote:Op dinsdag 7 september 2021 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
Paintball met 40+, moeten er dan meteen veel extra levensverzekeringen worden afgesloten?
Ik wil bij @Deisyy in het team (als ze niet afhaakt last minute tenminste)quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In mijn geval ligt het er aan wie er komen...of ik extra goed mik![]()
En of vlammenwerpers zijn toegestaan. Maar misschien ligt dat ook aan wie er komen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In mijn geval ligt het er aan wie er komen...of ik extra goed mik![]()
Hans heeft de windmachines afgezworen, kan ik sinds afgelopen vrijdag uit eigen waarneming melden.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je weer een windmachine nodig.
Wel handig om gelijk de soep op te warmenquote:Op dinsdag 7 september 2021 13:38 schreef cafca het volgende:
[..]
En of vlammenwerpers zijn toegestaan. Maar misschien ligt dat ook aan wie er komen.
Mijn moeder speelde dat altijdquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat vind ik wel het ultieme bejaarden spelletje, sorry
Jaquote:Op dinsdag 7 september 2021 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
Paintball met 40+, moeten er dan meteen veel extra levensverzekeringen worden afgesloten?
quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:38 schreef cafca het volgende:
[..]
En of vlammenwerpers zijn toegestaan. Maar misschien ligt dat ook aan wie er komen.
Vast welquote:
quote:
Zit je alvast klaar in de kroeg?quote:
Zit al aan de barquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:54 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Zit je alvast klaar in de kroeg?
Welke cocktail drinken we deze week?quote:
Goeie vraag iets met aardbei ?quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke cocktail drinken we deze week?
Even alle recepten langs gaan en stemmen 40+ / Focktail party recepten topicquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goeie vraag iets met aardbei ?
Ja, alleen deze maand is wodka het hoofdingrediënt.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze lijkt mij ook wel lekker https://www.cocktailicious.nl/besame/
Oh moet ik daar even op zoeken dan, zelf ga ik het niet maken of drinkenquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, alleen deze maand is wodka het hoofdingrediënt.
De Vodka mistquote:Op dinsdag 7 september 2021 14:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze lijkt mij ook wel lekker https://www.cocktailicious.nl/besame/
Geen idee nog.quote:
Oh, wat ongezellie. Je kan ook met een sapje mee beppen hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh moet ik daar even op zoeken dan, zelf ga ik het niet maken of drinken
We kunnen toch gewoon afspreken nu we gevaccineerd zijnquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Het was allemaal onmogelijk de laatste tijd en misschien willen de mensen deze keer wat centraler in het land.
Of een andere drankje?quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, wat ongezellie. Je kan ook met een sapje mee beppen hoor.
Ja, dat kan. Dan is het nog of iemand die organisatie wil doen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:12 schreef MCH het volgende:
[..]
We kunnen toch gewoon afspreken nu we gevaccineerd zijn
Herkansing: Je kan met ieder drankje mee beppenquote:
Organisatie, gewoon 14 uur in een willekeurige kroeg. Wie wil komen komt en anders jammerrrrr danquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Dan is het nog of iemand die organisatie wil doen.
Er zijn ook alcoholvrije cocktailsquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, wat ongezellie. Je kan ook met een sapje mee beppen hoor.
Vast niet zo lekker?quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn ook alcoholvrije cocktails
Waarom niet? Alcohol zelf is smakeloosquote:
Terechte opmerking wel van gg. Als niet alcoholversies net zo lekker zouden zijn dan waren we allang gestopt met alcoholquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom niet? Alcohol zelf is smakeloos
Zonder ben je niet gezellig bedoel je.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Terechte opmerking wel van gg. Als niet alcoholversies net zo lekker zouden zijn dan waren we allang gestopt met alcohol
Hebben jullie al vaak een meet gehad?quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Het was allemaal onmogelijk de laatste tijd en misschien willen de mensen deze keer wat centraler in het land.
1 keerquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jullie al vaak een meet gehad?
Chufi en Soury hebben zelfs het bed gedeeldquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jullie al vaak een meet gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |