Nee, na het sporten ongedoucht in bed gaan liggen, dat is frisquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Douchen voordat je naar bed gaat, waterverspilling
O je gaat eindelijk weer eens fietsenquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, na het sporten ongedoucht in bed gaan liggen, dat is fris
Dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:09 schreef MCH het volgende:
[..]
O je gaat eindelijk weer eens fietsen
Zo zijn er wel meer hoorquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat ene SBE de 40+ sc een slangenkuil vindt en er liever nooit meer zou willen komen
Ik mis het niet.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Mis je het nou echt, slaap je niet beter zonder DTS?
Top!quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik mis het niet.
En sliep altijd wel goed de laatste jaren.
Nou meer haar achterban, je weet zelf wel...quote:
Ben dat allemaal al vergetenquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou meer haar achterban, je weet zelf wel...
Beterquote:
Heb het even teruggezocht. Dat moet voor mijn tijd geweest zijn.quote:
Best verwarrend soms.quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:22 schreef aloa het volgende:
Veranderen wel meer van naam of gaan met een ander account posten.
Van de zijlijn is dat grappig om mee te maken maar daarna vergeet ik zulke kleinigheden weerquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Begint dat nu al? Je bent nog geen 40!
O, dat weet ik niet ken haar alleen als Lavenderrquote:
Nee het staat zelfs al jaren in mijn onderschrift. Dat waren mooie fok tijdenquote:
Toen nog nietquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:22 schreef aloa het volgende:
Veranderen wel meer van naam of gaan met een ander account posten.
Je bent toch veel te jong om zoveel te vergeten?quote:Op dinsdag 7 september 2021 16:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Van de zijlijn is dat grappig om mee te maken maar daarna vergeet ik zulke kleinigheden weer
Ik voel me vreselijk oud al helaas maar minder als ik bij jullie in de buurt benquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent toch veel te jong om zoveel te vergeten?
Dan heeft het je wel wat gedaanquote:Op dinsdag 7 september 2021 16:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het staat zelfs al jaren in mijn onderschrift. Dat waren mooie fok tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |