Ik vind het gewoon lekker maar niet persé op pizza.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lukt via een pizza of tosti ook prima hoor
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:50 schreef D. het volgende:
Pizza Sucuk
Mocht iemand het zich afvragen, en ook als dat niet het geval is
Scherp dus?quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
pepperoni , maar dan met Turkse worst
Geeft niks, je moet toch 1.5m afstand houden...quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, niks mis mee.
Je gaat er wel van stinken
Wij eten shoarma. Ik met kipfilet en veel knoflooksaus. Gelijk even de mannen een prettige wedstrijd wensenquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geeft niks, je moet toch 1.5m afstand houden...
Altijd lekkerquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij eten shoarma. Ik met kipfilet en veel knoflooksaus. Gelijk even de mannen een prettige wedstrijd wensen
Wat?quote:
Oei. We moeten even op onze woorden letten dus.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn humeur is nog steeds grumpy
Kijk maar uitquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei. We moeten even op onze woorden letten dus.
Trusten Marcquote:
Ik let ook op jullie woordenquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei. We moeten even op onze woorden letten dus.
Op elk woord, of meer specifieke?quote:
O heb ook een broodje knoflook gehaald vanavond.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij eten shoarma. Ik met kipfilet en veel knoflooksaus. Gelijk even de mannen een prettige wedstrijd wensen
oeps, oei..quote:
Ik breng wel de koekjesquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oeps, oei..
Kopje koffie, D.?
Ik las 'pittige wedstrijd wensen'.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik drink geen koffiequote:Op dinsdag 7 september 2021 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oeps, oei..
Kopje koffie, D.?
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik breng wel de koekjes![]()
D!!!!! Koekjes ..
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik drink eet geen koffie koekjes
Je gaat je pappenheimers nog wel kennen. Zo weet je dat de posts van GG niet eens een blik nodig hebben, alleen maar kwaliteitsposts...quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:19 schreef D. het volgende:
[..]
Om de specifieke eruit te halen moet ik op elk woord letten
Juist ja..quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je gaat je pappenheimers nog wel kennen. Zo weet je dat de posts van GG niet eens een blik nodig hebben, alleen maar kwaliteitsposts...
Precies, inderdaad. Dus ja. Deze functie van modden in 40+ is niet moeilijk.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist ja..
En die van GoA zijn een leidraad, voor andere users
Geef D. maar een nutsquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oeps, oei..
Kopje koffie, D.?
Kunnen we je dan omkopen met thee? Bier? Een sapje?quote:
Hij leert er wel veel vanquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies, inderdaad. Dus ja. Deze functie van modden in 40+ is niet moeilijk.
Ja dat denk ik ook...quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij leert er wel veel van
Zoals, hoe het ook kan enzo.
En vergeet niet.. zijn Mentores zit vanuit die zandbak gewoon mee te lezen hoor
Met die vijl.....quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij leert er wel veel van
Zoals, hoe het ook kan enzo.
En vergeet niet.. zijn Mentores zit vanuit die zandbak gewoon mee te lezen hoor
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je gaat je pappenheimers nog wel kennen. Zo weet je dat de posts van GG niet eens een blik nodig hebben, alleen maar kwaliteitsposts...
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist ja..
En die van GoA zijn een leidraad, voor andere users
Jullie grapjes maakt het in ieder geval vermakelijkquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geef D. maar een nuts
Hij is het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |