Voor Corona al een politiestaat. Enger is het dat Rutte dit wel een goed voorbeeld vindt.quote:Op zondag 5 september 2021 06:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Hoezo gearriveerd? Frankrijk was toch altijd al een dystopie?
Fake news.quote:Op zondag 5 september 2021 06:16 schreef Johannes788 het volgende:
In Nederland gaan we dit ook doen. Walgelijk
Was ook met die ME'ers begin dit jaar. Die 'koffiedrinkers' die zogenaamd poeslief zouden zijn geweest...quote:Op zondag 5 september 2021 06:39 schreef kwiwi het volgende:
We zien toch niet wat daar aan vooraf gegaan is..
Bron?quote:Op zondag 5 september 2021 06:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Voor Corona al een politiestaat. Enger is het dat Rutte dit wel een goed voorbeeld vindt.
Inderdaad, zijn doorgaans dezelfde users die overal roepen dat politie en justitie zelf te soft zijn maar dat is natuurlijk alleen maar voor anderen.quote:Op zondag 5 september 2021 07:49 schreef Drxx het volgende:
Tja, had ze maar niet tegen moeten stribbelen en gewoon naar de politie moeten luisteren
Oh wacht, die logica geldt natuurlijk alleen voor zwarten. Mea culpa
Dan gaat het zo stinken op de stoep van het ziekenhuisquote:Op zondag 5 september 2021 08:17 schreef Heremeteit het volgende:
Alsof iemand die lui ooit gaat overtuigen om een vaccin te nemen. Gooi de boel gewoon open voor iedereen, alleen bij triage op de IC trekt de ongevaccineerde aan het kortste eind. Het ging toch om de zorgcapaciteit?
En wat is daar mis mee? Wie niet horen wil moet maar voelen.quote:Op zondag 5 september 2021 08:16 schreef Woelwater het volgende:
Ach, we hebben hier ook al gezien hoe iemand aan zijn benen de supermarkt werd uit gesleurd omdat hij weigerde een mondkapje te dragen. Franse toestanden zijn hier ook niet geheel ondenkbaar.
Dat was gewoon de lokale dorpsgek, waar supermarktbeveiligers niet mee om kunnen gaan, die door wappies op het schild geheven werd als vrijheidsstrijder, terwijl hij eigenlijk hulp nodig heeft. Dat is wel even iets anders dan door ME'ers aangepakt worden natuurlijk.quote:Op zondag 5 september 2021 08:16 schreef Woelwater het volgende:
Ach, we hebben hier ook al gezien hoe iemand aan zijn benen de supermarkt werd uit gesleurd omdat hij weigerde een mondkapje te dragen. Franse toestanden zijn hier ook niet geheel ondenkbaar.
Ordnung muss sein!quote:Op zondag 5 september 2021 08:14 schreef GeneralRadek het volgende:
Terecht, moet ze maar niet fucken met de politie. Gewoon hun instructies volgen en niet moeilijk lopen doen. Anders terecht de lat erover.
Zo werkt het gewoon. De politie mag geweld gebruiken tegen mensen die de openbare orde verstoren en niet willen stoppen. Dus wie dat doet moet gewoon niet janken. Eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 5 september 2021 08:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ordnung muss sein!
Leefde jij maar 80 jaar terug denk je.
Ordnung muss sein!quote:Op zondag 5 september 2021 08:40 schreef GeneralRadek het volgende:
[..]
Zo werkt het gewoon. De politie mag geweld gebruiken tegen mensen die de openbare orde verstoren en niet willen stoppen. Dus wie dat doet moet gewoon niet janken. Eigen schuld dikke bult.
Ja hoor. We moeten maar een hippieland worden waar alles mag en geen politie is die kan ingrijpen. Anders is het hier naziland.quote:
Precies, al die mensen die de politie gaan uitdagen en dan gaan janken dat ze klappen krijgen. Gewoon stoppen met aandacht geven.quote:Op zondag 5 september 2021 08:49 schreef Resistor het volgende:
Als ze nou gewoon de schouders had opgehaald en geaccepteerd dat ze niet naar binnen mocht hadden we nu geen nieuwsbericht gehad.
De joden en negers hadden ook hun schouders op moeten halen?quote:Op zondag 5 september 2021 08:49 schreef Resistor het volgende:
Als ze nou gewoon de schouders had opgehaald en geaccepteerd dat ze niet naar binnen mocht hadden we nu geen nieuwsbericht gehad.
Dit ja.quote:Op zondag 5 september 2021 08:51 schreef GeneralRadek het volgende:
[..]
Precies, al die mensen die de politie gaan uitdagen en dan gaan janken dat ze klappen krijgen. Gewoon stoppen met aandacht geven.
Ik moet altijd lachen om de Nederlandse jongeren die naar Spanje gaan, zich misdragen, een paar harde klappen van de politie krijgen omdat de Spaanse politie wel heel hard kan meppen en daarover gaan janken.quote:Op zondag 5 september 2021 08:51 schreef GeneralRadek het volgende:
[..]
Precies, al die mensen die de politie gaan uitdagen en dan gaan janken dat ze klappen krijgen. Gewoon stoppen met aandacht geven.
Volgens mij kan je niet voor kiezen of je een jood of neger bent.quote:Op zondag 5 september 2021 08:54 schreef vosss het volgende:
[..]
De joden en negers hadden ook hun schouders op moeten halen?
En alleen maar filmpjes van een mevrouw ...quote:Op zondag 5 september 2021 06:39 schreef kwiwi het volgende:
De politie die je in dit filmpje ziet is ook speciaal opgericht tijdens de hele hesjes. Politie op motoren die snel en gewelddadig ingrijpen.quote:Op zondag 5 september 2021 09:02 schreef HSG het volgende:
Frankrijk is al sinds de gele hesjes een puinzooi.
Zeker, maar onze dwarsliggers voelen zichzelf zo speciaal en bijzonder dat ze denken dat ze het even erg hebben als een Jood onder de nazi's omdat ze thuis moeten netflixen omdat ze het verrekken mee te werken aan de oplossing. Regels zijn echt toch echt niet voor hun sneeuwvlok zieltjes.quote:Op zondag 5 september 2021 09:27 schreef Resistor het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet voor kiezen of je een jood of neger bent.
Het is ook een goed voorbeeld.quote:Op zondag 5 september 2021 06:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Voor Corona al een politiestaat. Enger is het dat Rutte dit wel een goed voorbeeld vindt.
En ook daar bleek wat meer achter te zitten, was iemand die al vaak voor overlast had gezorgd in die supermarkt.quote:Op zondag 5 september 2021 08:16 schreef Woelwater het volgende:
Als je weet dat je daar zonder negatieve test of vaccin niet toegelaten wordt en je gaat er als grote groep naar binnen en negeert instructies van de politie dan moet je niet gaan janken als je een paar klappen krijgt natuurlijk.quote:Op zondag 5 september 2021 05:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Dystopian toekomst is gearriveerd![]()
Ingrijpen tegen ongevaccineerden.quote:Op zondag 5 september 2021 08:43 schreef GeneralRadek het volgende:
[..]
Ja hoor. We moeten maar een hippieland worden waar alles mag en geen politie is die kan ingrijpen. Anders is het hier naziland.
Je kan ook netjes op je rug gaan liggen.quote:Op zondag 5 september 2021 10:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je weet dat je daar zonder negatieve test of vaccin niet toegelaten wordt en je gaat er als grote groep naar binnen en negeert instructies van de politie dan moet je niet gaan janken als je een paar klappen krijgt natuurlijk.
Overigens ben ik niet voor deze testcultuur maar je kan ook netjes buiten protesteren.
Zo'n winkelcentrum is geen openbare weg, waarom de lokale middenstand gaan lastigvallen met iets waar ze niet om gevraagd hebben?quote:Op zondag 5 september 2021 10:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan ook netjes op je rug gaan liggen.
Rot toch op met die keuze drogreden. Als we morgen een wet invoeren dat jij je been eraf moet zagen om een restaurant in te kunnen, zou je dan ook nog dat mantra herhalen?quote:Op zondag 5 september 2021 09:27 schreef Resistor het volgende:
[..]
Jezus....quote:Op zondag 5 september 2021 05:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat krijg je wanneer je als belastingslaafje op marionetten van de burgerhatende happy few stemt.quote:Op zondag 5 september 2021 09:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De politie die je in dit filmpje ziet is ook speciaal opgericht tijdens de hele hesjes. Politie op motoren die snel en gewelddadig ingrijpen.
https://fr.m.wikipedia.or(...)lente_motoris%C3%A9e
De politie hier gedraagt zich al jaren als beesten.quote:Op zondag 5 september 2021 05:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Eerder zuurstofkamers.quote:Op zondag 5 september 2021 10:34 schreef FANNN het volgende:
Nog effe en we krijgen straks gaskamers voor de mensen die geen vaccinatie willen of kunnen krijgen...
Nee maar je hebt een keuze hoor...quote:Op zondag 5 september 2021 10:34 schreef FANNN het volgende:
Nog effe en we krijgen straks gaskamers voor de mensen die geen vaccinatie willen of kunnen krijgen...
Het zijn gewoon mensen zonder geldig toegangskaartje.quote:Op zondag 5 september 2021 10:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ingrijpen tegen ongevaccineerden.
Ordnung muss sein!!!
Ik zie even niet wat het medische voordeel van een been er af is. Voordeel covid vaccinatie: in het algemeen minder heftige symptomen als je het krijgt.quote:Op zondag 5 september 2021 10:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Rot toch op met die keuze drogreden. Als we morgen een wet invoeren dat jij je been eraf moet zagen om een restaurant in te kunnen, zou je dan ook nog dat mantra herhalen?
Dat je kan kiezen, wil nog niet zeggen dat voor een ieder de gewenste keuze vanuit de politiek de juiste keuze is. Diegenen behoren daar niet voor bestraft te worden en buitengesloten te worden zijnde Joden of negers.
Ja dus? Misschien dat dat sommigen niet zo boeit. Jij kan niet voor hen bepalen dat het een voordeel is. Er zijn daarnaast nog meer voordelen dan enkel medische. Het nadeel van dwang kan zwaarder wegen dan het medische voordeel.quote:Op zondag 5 september 2021 10:39 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik zie even niet wat het medische voordeel van een been er af is. Voordeel covid vaccinatie: in het algemeen minder heftige symptomen als je het krijgt.
Het is intens laf om op deze manier met een "crisis" om te gaan. Het is vooral een politieke crisis en amper een crisis die de wereld laat vergaan. Het is laf om niet onder ogen te zien dat de dood bij het leven hoort en je een samenleving niet kapot kunt reguleren. En nee, dat betekent niet dat je nooit iets moet doen. Wel betekent het dat je pas op de plaats maakt op een gegeven moment.quote:Maar als je been er af zou moeten om naar een restaurant te gaan zucht ik even, maar dan ga ik nooit meer naar een restaurant. Ik ga dan niet moeilijk lopen doen, en kook zelf wel.
En dan niet met een 'ja maar' aankomen en vervolgens een set andere regels zoals ook niet meer naar de supermarkt, want dat is laf.
De burgertjes hier worden al jaren gepest met allerhande stupide maatregelen en als ze de straat op gaan worden ze weggezet als extreem-rechts, radicalen, enzovoorts en neergeknuppeld, vergast en met explosieven en rubberen kogels belaagd.quote:Op zondag 5 september 2021 10:42 schreef -XOR- het volgende:
Dit kiezelharde politieoptreden is natuurlijk wel typisch Frans en een belangrijke reden waarom het er zo'n puinhoop is.
Ik moest lachenquote:Op zondag 5 september 2021 10:39 schreef Resistor het volgende:
[..]
Maar als je been er af zou moeten
[..]
Ik ga dan niet moeilijk lopen
Inderdaad. Gewoon bek houden en politici hun werk laten doen. Die zijn er namelijk voor ons en luisteren altijd naar wat wij willen.quote:Op zondag 5 september 2021 10:53 schreef Ericr het volgende:
Zie een bende relschoppers. Zelfde kaliber dat regelmatig op Museumplein of Malieveld staat. Maar 1 aanpak mogelijk, zachte hand werkt niet.
Niet alle mensen die geen vaccinatie willen of kunnen zijn geen relschoppers hoor.quote:Op zondag 5 september 2021 10:53 schreef Ericr het volgende:
Zie een bende relschoppers. Zelfde kaliber dat regelmatig op Museumplein of Malieveld staat. Maar 1 aanpak mogelijk, zachte hand werkt niet.
Er staat wel meer in de grondwet, maar daar blijken we niks aan te hebben omdat het de coalitie van notabene een demissionair kabinet niet uitkomt.quote:Op zondag 5 september 2021 07:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Fake news.
In Frankrijk hebben ze vaccinaties als wet opgenomen, en dan bedoel ik allerlei vaccins.
Covid vaccin is nummer 12 van 11 andere verplichte vaccins.
Maw frankrijk heeft al veel veel langer een geschiedenis van een bepaalde houding aanmeten richting de bevolking.
De Nederlandse (grond)wet zit anders in elkaar.
Zo kun je hier dus ook vaccins voor je kinderen weigeren, zoals bepaalde gelovige Neigen te doen, net zoals ze vrijgewaard kunnen zijn een verzekering te hebben.
Maw, Nederland is een stuk liberaler wat dit betreft en echte verplichting vanuit overheid is dan ook praktisch onmogelijk.
Dat er toch een verkapte verplichting ontstaat vanuit bedrijven om het kort te zeggen, is een heel ander verhaal.
Moet je het raam maar open zetten als je zoveel scheten laat bij het netflixen in je kamerquote:Op zondag 5 september 2021 10:34 schreef FANNN het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2021 11:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Moet je het raam maar open zetten als je zoveel scheten laat bij het netflixen in je kamer
Ik kom nooit in de kroeg dus...quote:Op zondag 5 september 2021 11:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja dat krijg je bij van die loze opmerkingen over de holocaust omdat je de kroeg niet in mag
Dat vergeet precies niemand. Alleen vaccinatieweigeraars denken het helemaal ontdekt te hebben, omdat ze erachter zijn dat vaccins niet 100% effectief zijn.quote:Op zondag 5 september 2021 11:14 schreef FANNN het volgende:
Jullie vergeten één ding...
Gevaccineerden kunnen ook besmet raken en anderen besmetten
En dat rellen moeten ze gewoon niet doen, maar ja er zijn ook mensen die gaan rellen omdat hun voetbalcluppie
heeft verloren
Is dat jou beloofd dan of zo?quote:Op zondag 5 september 2021 11:14 schreef FANNN het volgende:
Alleen heb je daar als gevaccineerde niet zoveel last van.quote:Op zondag 5 september 2021 11:14 schreef FANNN het volgende:
Rollend over de grond?quote:
ik heb het niet over mezelf, ik kan kranten en nieuws kijken en lezen...quote:
Wat is het probleem dat je als gevaccineerde besmet kan raken als je er vrijwel zeker niet ziek van wordt?quote:Op zondag 5 september 2021 11:25 schreef FANNN het volgende:
[..]
ik heb het niet over mezelf, ik kan kranten en nieuws kijken en lezen...
mwa... ik vind het nogal vaag...quote:Op zondag 5 september 2021 11:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Alleen heb je daar als gevaccineerde niet zoveel last van.
Er is een reden dat op IC's 90% ongevaccineerden liggen.
En daar heb jij gelezen dat je na vaccinatie nooit meer besmettelijk kon zijn?quote:Op zondag 5 september 2021 11:25 schreef FANNN het volgende:
[..]
ik heb het niet over mezelf, ik kan kranten en nieuws kijken en lezen...
Cijfers uit andere landen zeggen precies het tegenovergestelde.quote:Op zondag 5 september 2021 11:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Alleen heb je daar als gevaccineerde niet zoveel last van.
Er is een reden dat op IC's 90% ongevaccineerden liggen.
Voor de kwetsbare bevolking.quote:Op zondag 5 september 2021 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat is het probleem dat je als gevaccineerde besmet kan raken als je er vrijwel zeker niet ziek van wordt?
Dat is toch alleen voor ongevaccineerden een probleem?
Ik ben niet gevaccineerd.. dat heeft een reden.quote:Op zondag 5 september 2021 11:31 schreef capricia het volgende:
[..]
En daar heb jij gelezen dat je na vaccinatie nooit meer besmettelijk kon zijn?
En waar heb je dan precies gelezen dat je na vaccinatie nooit meer besmettelijk kon zijn?quote:Op zondag 5 september 2021 11:37 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ik ben niet gevaccineerd.. dat heeft een reden.
Maar ik heb wel véél familie die allemaal netjes hun prik of inmiddels ik weet niet hoeveel prikken hebben gehaald
dus ja daarom lees en kijk ik het nieuws hoe het allemaal voorstaat, is dat zo ráár?
Misschien zijn dat de mensen die niet in de statistieken van het rivm wilden belanden en dus geweigerd hebben om hun gegevens door te laten geven aan het rivm.quote:Op zondag 5 september 2021 11:28 schreef FANNN het volgende:
vooral dat niet genoeg gegevens beschikbaar...
Nou ja dat is gewoon zo... maar jij draait de zaak om... ik zei gevaccineerden kunnen ook besmet raken en anderen besmetten, en dat klopt toch, of niet?quote:Op zondag 5 september 2021 11:31 schreef capricia het volgende:
[..]
En daar heb jij gelezen dat je na vaccinatie nooit meer besmettelijk kon zijn?
Exact ze zijn zo speciaal en bijzonder dat ze het veel beter weten dan de beleidsmakers. Daarom zijn regels voor hen niet nodig.quote:Op zondag 5 september 2021 11:19 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Dat vergeet precies niemand. Alleen vaccinatieweigeraars denken het helemaal ontdekt te hebben, omdat ze erachter zijn dat vaccins niet 100% effectief zijn.
Je vindt 11% waar niet genoeg gegevens van bekend zijn vaag terwijl het het is duidelijk dat het overgrote deel dat opgenomen wordt niet (volledig) gevaccineerd is.quote:Op zondag 5 september 2021 11:28 schreef FANNN het volgende:
[..]
mwa... ik vind het nogal vaag...
[ afbeelding ]
vooral dat niet genoeg gegevens beschikbaar...
Noem eens landen met zulke cijfers?quote:Op zondag 5 september 2021 11:32 schreef SecretPass het volgende:
[..]
Cijfers uit andere landen zeggen precies het tegenovergestelde.
Ik weet niet wat je punt is maar dat is juist des te meer reden om wel te vaccineren.quote:Op zondag 5 september 2021 11:40 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou ja dat is gewoon zo... maar jij draait de zaak om... ik zei gevaccineerden kunnen ook besmet raken en anderen besmetten, en dat klopt toch, of niet?
Vaccinatie beschermt tegen ziek worden door het coronavirus, maar sommige mensen raken ondanks vaccinatie nog steeds besmet met het coronavirus. Tot nu toe was niet duidelijk in welke mate gevaccineerden het virus nog kunnen overdragen. Eerdere onderzoeken toonden dit verband veelal indirect aan.
Haha lekker laf dreigen met het geweld van anderenquote:Op zondag 5 september 2021 12:05 schreef Maharski het volgende:
Ze vragen er gewoon om dat er mensen zo kwaad gaan worden om dit hele gebeuren, dat ze binnenkort het vuur gaan openen op politie, burgers en hele zooitje. Zo vraag je gewoon als samenleving om aanslagplegers.
Klopt het andere deel zijn gillende korte kapseltjes.quote:Op zondag 5 september 2021 10:59 schreef FANNN het volgende:
[..]
Niet alle mensen die geen vaccinatie willen of kunnen zijn geen relschoppers hoor.
Een afro-amerikaan kan idd niet kiezen. Joods zijn is een geloof. Hoef je niet voor te kiezen toch?…….quote:Op zondag 5 september 2021 09:27 schreef Resistor het volgende:
[..]
Smakeloos weer.quote:Op zondag 5 september 2021 06:33 schreef Richestorags het volgende:
Dit is waar de salamitactieken van overheden ook in andere landen toe gaan leiden trouwens. Verboten für ungeimpften.
Meen je dit?quote:Op zondag 5 september 2021 12:14 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Een afro-amerikaan kan idd niet kiezen. Joods zijn is een geloof. Hoef je niet voor te kiezen toch?…….
Dat heeft dus geen zak met Openbaring te maken.quote:Op zondag 5 september 2021 11:38 schreef SecretPass het volgende:
Dit komt zo dystopisch over. Ik ben niet christelijk, maar het lijkt een opzet richting wat er beschreven staat in Openbaring over het merkteken van het beest; dat niemand kan kopen of verkopen zonder het merkteken.
En je gaat ook niet belanden in de gaskamer, dus wederom een achterlijke WO II vergelijking.quote:
Mijn hemel...quote:Op zondag 5 september 2021 12:14 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Een afro-amerikaan kan idd niet kiezen. Joods zijn is een geloof. Hoef je niet voor te kiezen toch?…….
We hebben het niet geweten.quote:Op zondag 5 september 2021 06:39 schreef kwiwi het volgende:
Lol, goeie, dat stinkwijf is ook nog een hardcore Assad-supporter, geen recht van spreken dat stinkwijf!quote:Op zondag 5 september 2021 08:32 schreef de_boswachter het volgende:
waar bemoeit dat Syrische wijf zich mee? In haar land knallen ze je neer als je iemand verkeerd aankijkt.
We zien ongewapende vrouwen neergeslagen worden door meerdere bepantserde kerels tegelijkertijd. Ik zie geen goede reden om zelfs de grootste hufters zo te slaan als het gevaar al voorbij is.quote:Op zondag 5 september 2021 06:39 schreef kwiwi het volgende:
Jij denkt, ik gooi er ook nog even een Nazi-vergelijking tegenaan?quote:Op zondag 5 september 2021 10:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ingrijpen tegen ongevaccineerden.
Ordnung muss sein!!!
Wellicht de domste post van het jaar.quote:Op zondag 5 september 2021 08:54 schreef vosss het volgende:
[..]
De joden en negers hadden ook hun schouders op moeten halen?
vuile profetenhoer!!!!!quote:Op zondag 5 september 2021 12:22 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Lol, goeie, dat stinkwijf is ook nog een hardcore Assad-supporter, geen recht van spreken dat stinkwijf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op zondag 5 september 2021 06:39 schreef kwiwi het volgende:
Je ziet dat ze eerst is gepakt door die vrouwelijke snitch diender met rode broek. (die het blijkbaar ook te ver vind gaan daarna)quote:
Ik snap niet dat als je in de zorg werkt het belang niet inziet van vaccins.quote:
Ik begrijp niet waarom je als werknemer niet zou vaccineren.quote:
Ik begrijp dan wel weer dat je het niet wil begrijpen.quote:Op zondag 5 september 2021 12:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je als werknemer niet zou vaccineren.
Je zus lijkt me dan ook geen vaccin weigeraar, anders had ze het vaccin in eerste instantie niet genomen.quote:Op zondag 5 september 2021 12:51 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik begrijp dan wel weer dat je het niet wil begrijpen.
Mijn zus werkt in de zorg en is gestopt naar de eerste prik vanwege te veel bijwerkingen.
Asociaal? Wellicht. Maar ze heeft zelf de inschatting gemaakt na een afweging.
Als enige verdiener in het huishouden zal ze na meer dreigementen wel de tweede prik nemen.
En die worden ook in elkaar gerammeld door de politie op dat moment en dan roept iedereen hier ook risico van het vakquote:Op zondag 5 september 2021 11:14 schreef FANNN het volgende:
En dat rellen moeten ze gewoon niet doen, maar ja er zijn ook mensen die gaan rellen omdat hun voetbalcluppie
heeft verloren
Ze werd voor prik 1 preventief bij een meerdere geroepen om een dreigend verhaal aan te horen.quote:Op zondag 5 september 2021 12:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je zus lijkt me dan ook geen vaccin weigeraar, anders had ze het vaccin in eerste instantie niet genomen.\
Er is (nog) geen vaccinatieplicht voor zorgpersoneel, dus dat lijkt me een "meerdere" die buiten het boekje ging.quote:Op zondag 5 september 2021 12:55 schreef BertV het volgende:
[..]
Ze werd voor prik 1 preventief bij een meerdere geroepen om een dreigend verhaal aan te horen.
Er was geen echte keuze.
Omdat?quote:Ze is nu vooral blij dat haar kinderen nog niet hoeven.
risico voor de politie bedoel je?quote:Op zondag 5 september 2021 12:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
En die worden ook in elkaar gerammeld door de politie op dat moment en dan roept iedereen hier ook risico van het vak
Ik begrijp je niet helemaal geloof ik.quote:
De politie gebruikt echter geen geweld als het om opdringerige vieze mannen gaat, terwijl iedereen kan weten dat die geen afstand willen houden van hygiënische mensen. Het is zelfs zo erg dat men niet mag schieten als men die opdringerige vieze mannen ziet naderen.quote:Op zondag 5 september 2021 08:40 schreef GeneralRadek het volgende:
[..]
Zo werkt het gewoon. De politie mag geweld gebruiken tegen mensen die de openbare orde verstoren en niet willen stoppen. Dus wie dat doet moet gewoon niet janken. Eigen schuld dikke bult.
Nee dat bedoel ik nietquote:
Openbaring gaat over iets wat zich in de toekomst zal afspelen, over iets wat zich over de gehele wereld zal afspelen, over de wederkomst van Jezus (lees je nota bene ook in het opvolgende hoofdstuk na hoofdstuk 13). Als je het hele hoofdstuk leest kan het absoluut niet slaan op keizer Nero. Nero heeft geen merktekens aangebracht op de voorhoofd/handen van mensen, mensen verboden te kopen/verkopen zonder het merkteken, enz. We zien nu wel duidelijk de opzet daarnaartoe.quote:Op zondag 5 september 2021 12:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen zak met Openbaring te maken.
Het merkteken uit Openbaring betrof de munt van de keizer (Nero, of, in andere lezingen Caligula). Sowieso is heel dat boek historiserend en allegorisch en beschrijft het zaken die al waren gebeurd (op de eschatalogische finale na).
Echt mee kappen, dat zeulen met dat boek om allerlei hedendaagse materie te duiden. Werkte de afgelopen 20 eeuwen ook al zo goed.
Israël, England, ...quote:Op zondag 5 september 2021 11:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Noem eens landen met zulke cijfers?
ja je kan het op meerdere manieren opvatten, maar ik snap wat je bedoeldquote:Op zondag 5 september 2021 13:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet
Maar als je het zo wilt zien klopt het ook wel ja
Dan zijn er wel héél veel wappies hoor ...quote:
Ja, dat is dus de eschatologische finale.quote:Op zondag 5 september 2021 13:01 schreef SecretPass het volgende:
[..]
Openbaring gaat over iets wat zich in de toekomst zal afspelen, over iets wat zich over de gehele wereld zal afspelen, over de wederkomst van Jezus (lees je nota bene ook in het opvolgende hoofdstuk na hoofdstuk 13). Als je het hele hoofdstuk leest kan het absoluut niet slaan op keizer Nero. Nero heeft geen merktekens aangebracht op de voorhoofd/handen van mensen, mensen verboden te kopen/verkopen zonder het merkteken, enz. We zien nu wel duidelijk de opzet daarnaartoe.
Dus je noemt 2 landen waar er volgens jou een hoger percentage gevaccineerden dan ongevaccineerden in het ziekenhuis liggen?quote:
Omdat: context is King.quote:Op zondag 5 september 2021 13:08 schreef 2dope het volgende:
Je kunt je afvragen waarom ze een heel peloton nodig hebben voor één iel dametje maar verder niet bepaald indrukwekkend. Die vrouw lijkt ook wel heel graag te willen tegenstribbelen, als ze op de grond ligt is ze nog om zich heen aan het maaien. Waarschijnlijk voelt ze zich gesterkt door alle juichende toeschouwers.
Klopt, die Franse agenten zijn helemaal leip en dan zie je in ons kikkerlandje mensen roepen dat agenten hier ook zo zouden moeten zijn. Tot die agenten ook ingezet worden tegen groepen waar ze wel sympathie voor hebben (gele hesjes, coronaprotestanten), dan is het 'huh, waar komt dat nou opeens vandaan?'quote:Op zondag 5 september 2021 13:07 schreef -XOR- het volgende:
De laatste jaren ervaren ook autochtone Fransen te maken het excessieve en psychopathische geweld van hun politieapparaat, allochtone Fransen hebben hier al veel langer mee te maken (en dan zijn de woutjes nog gewelddadiger).
quote:Op zondag 5 september 2021 13:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de eschatologische finale.
De rest is historiserend.
quote:Op zondag 5 september 2021 13:01 schreef SecretPass het volgende:
[..]
Openbaring gaat over iets wat zich in de toekomst zal afspelen, over iets wat zich over de gehele wereld zal afspelen, over de wederkomst van Jezus (lees je nota bene ook in het opvolgende hoofdstuk na hoofdstuk 13). Als je het hele hoofdstuk leest kan het absoluut niet slaan op keizer Nero. Nero heeft geen merktekens aangebracht op de voorhoofd/handen van mensen, mensen verboden te kopen/verkopen zonder het merkteken, enz. We zien nu wel duidelijk de opzet daarnaartoe.
Meer de impact van sociale media.quote:Op zondag 5 september 2021 13:18 schreef FANNN het volgende:
Dit is wel een mooi voorbeeld van de impact van Covid-19 op onze vrije wil...
https://www.deaandeelhoud(...)9-op-onze-vrije-wil/
Je kan het lezen of niet lezen, dat is jullie vrije wil.
Klaus Schwab gaat daar niet over, er wordt veel te veel waarde gehecht aan het WEF en zijn uitspraken.quote:Op zondag 5 september 2021 13:20 schreef SecretPass het volgende:
[..]
[..]
Klaus Schwab van het WEF heeft ook in een interview gezegd dat mensen in de nabije toekomst geïmplanteerde chips eerst in kleding en daarna in hun hoofd of hand zullen dragen en er wordt al gezegd dat over een aantal jaren contant geld niet meer gebruikt zal worden. M.a.w..je kan alleen kopen/verkopen d.m.v. een merkteken die je draagt in je hand/hoofd. Precies wat in Openbaring voorspeld is, en dat kom jij (als Muhammad al-Sahhaf) met keizer Nero.
Ook zonder die context vind ik het allemaal niet zo spannend als de titel doet vermoeden ("neergeknuppeld"quote:Op zondag 5 september 2021 13:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Omdat: context is King.
Normaalste zaak van de wereld dat mensen pas gaan filmen op het moment dat de politie los gaat, maar niet tijdens wat er aan vooraf gegaan is.
Zouden ze dit ook doen als een grote groep islamitische jongeren half Parijs afbreken vanwege de dood van een jongen of een belediging over hun geloof?quote:Op zondag 5 september 2021 09:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De politie die je in dit filmpje ziet is ook speciaal opgericht tijdens de hele hesjes. Politie op motoren die snel en gewelddadig ingrijpen.
https://fr.m.wikipedia.or(...)lente_motoris%C3%A9e
Ah, je bent er zo één.quote:Op zondag 5 september 2021 13:20 schreef SecretPass het volgende:
[..]
[..]
Klaus Schwab van het WEF heeft ook in een interview gezegd dat mensen in de nabije toekomst geïmplanteerde chips eerst in kleding en daarna in hun hoofd of hand zullen dragen en er wordt al gezegd dat over een aantal jaren contant geld niet meer gebruikt zal worden. M.a.w..je kan alleen kopen/verkopen d.m.v. een merkteken die je draagt in je hand/hoofd. Precies wat in Openbaring voorspeld is, en dat kom jij (als Muhammad al-Sahhaf) met keizer Nero.
Zonder context komt het idd excessief over ja.quote:Op zondag 5 september 2021 13:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het komt wel wat excessief over allemaal (te meer omdat ze niet meewerkt, zo lijkt het althans) maar een hysterische vrouw die 2 tikken op haar benen krijgt is toch wel van een andere orde.
Er lekt idd behoorlijk wat BNW over in dit topic.quote:Op zondag 5 september 2021 13:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, je bent er zo één.
Dan snap ik wel dat Openbaring gefundeses fressen voor je is.
Wel jammer dat de Streepjescode thans kennelijk afgedaan heeft als 'HET MERKTEKEN'... klonk destijds zó geloofwaardig.
Hier heb je een ander voorbeeld van de Franse politie...quote:Op zondag 5 september 2021 13:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zonder context komt het idd excessief over ja.
Ja en ik heb ook horen zeggen dat aliens binnenkort landen en iedereen een chip in de kont aanbrengen.quote:Op zondag 5 september 2021 13:20 schreef SecretPass het volgende:
[..]
[..]
Ow, ze zullen vast niet heilig zijn nee.quote:Op zondag 5 september 2021 13:30 schreef FANNN het volgende:
[..]
Hier heb je een ander voorbeeld van de Franse politie...
quote:Op zondag 5 september 2021 13:31 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Ja en ik heb ook horen zeggen dat aliens binnenkort landen en iedereen een chip in de kont aanbrengen.
Eerst ontken/bagatelliseer je zijn statement om het vervolgens zelf te bevestigen in je tweede alinea.quote:Op zondag 5 september 2021 13:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klaus Schwab gaat daar niet over, er wordt veel te veel waarde gehecht aan het WEF en zijn uitspraken.
En die chips dragen we al jaren vrijwillig, in een pasje of in onze telefoon. Dat die functie naar "in kleding" of "onderhuids" verschuift is mogelijk maar verandert weinig voor het eindresultaat.
Schwab heeft het nergens over dwang, hij beschrijft slechts de mogelijke ontwikkelingen. Dat is het verschil met hoe je het uit kan leggen.
Je kan m'n reactie uitleggen zoals je zelf wil, natuurlijk.quote:Op zondag 5 september 2021 13:45 schreef SecretPass het volgende:
[..]
Eerst ontken/bagatelliseer je zijn statement om het vervolgens zelf te bevestigen in je tweede alinea.![]()
Je beseft je wel in welke topic je reageert en in welk subforum? Dit is geen BNW meer, maar NWS, in het topic: NWS / Parijs: vrouw zonder vaccin paspoort neergeknuppeld door politie. En dan loop je zaken te bagatelliseren en spreekt over "geen dwang"? Schwab weet heel goed waar hij het over heeft, is geen man zonder enig kennis of invloed of macht.
De man zit wat te theoretiseren over technologische ontwikkelingen en wappies gaan weer helemaal leip hoor. 'ZIE JE WEL! IK HEB HET AL VOORSPELD! CHIPS ZEG IK JE! CHIPS GODVERDOMME! MARK OF THE BEAST! MARK OF THE BEAST!'quote:Op zondag 5 september 2021 13:45 schreef SecretPass het volgende:
[..]
Eerst ontken/bagatelliseer je zijn statement om het vervolgens zelf te bevestigen in je tweede alinea.![]()
Je beseft je wel in welke topic je reageert en in welk subforum? Dit is geen BNW meer, maar NWS, in het topic: NWS / Parijs: vrouw zonder vaccin paspoort neergeknuppeld door politie. En dan loop je zaken te bagatelliseren en spreekt over "geen dwang"? Schwab weet heel goed waar hij het over heeft, is geen man zonder enig kennis of invloed of macht.
Wat voor één ben ik dan, als ik kom met NBC News, uitspraken van Klaus Schwab en je argument dat het om Nero gaat weerleg? Of is het een ad hominem?quote:Op zondag 5 september 2021 13:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, je bent er zo één.
Dan snap ik wel dat Openbaring gefundeses fressen voor je is.
Wel jammer dat de Streepjescode thans kennelijk afgedaan heeft als 'HET MERKTEKEN'... klonk destijds zó geloofwaardig.
Ik ben verder niet de enige die met Nero komt hoor; dat is al pak 'm beet anderhalve eeuw de consensus onder bijbelwetenschappers. (Maar goed, die zitten hoogstwaarschijnlijk ook weer in een of ander complot).
Correctie; een Midden-Oosterse auteur uit circa 100 na Chr. die specifiek schreef voor een christelijke gemeenschap in modern Turkije heeft dat voorspeld. Kennelijk.quote:Op zondag 5 september 2021 13:52 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
De man zit wat te theoretiseren over technologische ontwikkelingen en wappies gaan weer helemaal leip hoor. 'ZIE JE WEL! IK HEB HET AL VOORSPELD! CHIPS ZEG IK JE! CHIPS GODVERDOMME! MARK OF THE BEAST! MARK OF THE BEAST!'
Heb je dat gehoord van Klaus Schwab, Rutte of van je complotgekkie buurman?quote:Op zondag 5 september 2021 13:31 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Ja en ik heb ook horen zeggen dat aliens binnenkort landen en iedereen een chip in de kont aanbrengen.
Jij denkt echt dat het argument dat het niet om Nero gaat is weerlegd?quote:Op zondag 5 september 2021 13:53 schreef SecretPass het volgende:
[..]
Wat voor één ben ik dan, als ik kom met NBC News, uitspraken van Klaus Schwab en je argument dat het om Nero gaat weerleg? Of is het een ad hominem?
"Iemand deelt mijn mening niet en heb er geen antwoord op, dus zal ik hem even een wApPIe noemen"quote:Op zondag 5 september 2021 13:52 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
De man zit wat te theoretiseren over technologische ontwikkelingen en wappies gaan weer helemaal leip hoor. 'ZIE JE WEL! IK HEB HET AL VOORSPELD! CHIPS ZEG IK JE! CHIPS GODVERDOMME! MARK OF THE BEAST! MARK OF THE BEAST!'
Jij komt aanzetten met Openbaring...quote:Op zondag 5 september 2021 14:00 schreef SecretPass het volgende:
[..]
"Iemand deelt mijn mening niet en heb er geen antwoord op, dus zal ik hem even een wApPIe noemen"
Snitch diender?quote:Op zondag 5 september 2021 12:38 schreef BertV het volgende:
Je ziet dat ze eerst is gepakt door die vrouwelijke snitch diender met rode broek. (die het blijkbaar ook te ver vind gaan daarna)
Na verzet komt dan het gehelmde volk.
Ja nee echt, je hebt eerst even vakkundig de algemeen geldende visie dat openbaringen grotendeels op Nero slaat onderuit gehaald. Toen buiten enige twijfel aangetoond dat waar wij schaapmensen één of andere ouwe lul iets te enthousiast zien theoretiseren over hoe high tech de toekomst er binnen 10 jaar uit ziet, eigenlijk het geheime plan gewoon op de nationale televisie openbaard wordt. Daar kan ik natuurlijk niet tegenop, dus ga ik maar schelden. Wat moet ik anders tegen zo een kundig debater?quote:Op zondag 5 september 2021 14:00 schreef SecretPass het volgende:
[..]
"Iemand deelt mijn mening niet en heb er geen antwoord op, dus zal ik hem even een wApPIe noemen"
En weer veel bla, zonder inhoud afgesloten met een emoticon op de pijn achter te verbergen.quote:Op zondag 5 september 2021 14:06 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ja nee echt, je hebt eerst even vakkundig de algemeen geldende visie dat openbaringen grotendeels op Nero slaat onderuit gehaald. Toen buiten enige twijfel aangetoond dat waar wij schaapmensen één of andere ouwe lul iets te enthousiast zien theoretiseren over hoe high tech de toekomst er binnen 10 jaar uit ziet, eigenlijk het geheime plan gewoon op de nationale televisie openbaard wordt. Daar kan ik natuurlijk niet tegenop, dus ga ik maar schelden. Wat moet ik anders tegen zo een kundig debater?
Jij bent zeker ook van de kwatrijnen van Nostradamus?quote:Op zondag 5 september 2021 13:01 schreef SecretPass het volgende:
Openbaring is geen voorspellend boek.quote:Op zondag 5 september 2021 14:10 schreef SecretPass het volgende:
[..]
En weer veel bla, zonder inhoud afgesloten met een emoticon op de pijn achter te verbergen.
Inderdaad, ging kennelijk om een merk op het hand of voorhoofd.quote:Op zondag 5 september 2021 14:25 schreef Prego het volgende:
Dit ging trouwens niet om een « vaccinatie paspoirt », even je feiten op een rijtje zetten joh.
Dit vat het gros van complotdenken wel goed samen ja: angst en wanhoop. Moet ook meteen weer denken aan die opgestelde galg in Washington afgelopen januari of die fijne helden die 'foto's voor later' maakten van zorgmedewerkers.quote:Op zondag 5 september 2021 14:35 schreef Maharski het volgende:
Echt iets om over na te denken.
Franco Berardi
Deze filosoof ea benoemt een situatie van fascisme zonder dat er fascisten zijn. Mensen zijn vanuit angst en wanhoop voorstander van de meest gruwelijke maatregelen en juichen onacceptabel gedrag toe vanuit een algemene toestand waarin waarden vloeibaar worden.
Kenmerken, toestand van angst en wanhoop -deemoed-
Er is alleen ruimte voor 1 oplossing die dmv geweld afgedwongen wordt. Alle andersdenkenden worden uitgesloten/uitgestoten(wat psychologisch de meest ernstige geweld vormen zijn). Oorlogstaal. Er zijn helden en schuldigen. Men verraad de schuldigen.
Het geweld wordt als legitiem gezien en verschillende vormen van gewelddadig gedrag wordt niet herkend.
Michael Jackson doesn't agreequote:Op zondag 5 september 2021 09:27 schreef Resistor het volgende:
[..]
Rachel Dolazal disagrees.quote:Op zondag 5 september 2021 09:27 schreef Resistor het volgende:
[..]
Michael Jackson had een huidziekte.quote:Op zondag 5 september 2021 15:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Michael Jackson doesn't agree
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 september 2021 20:42 schreef FANNN het volgende:
[..]
Michael Jackson had een huidziekte.
Namelijk vitiligo, dat is een huidziekte en dan verdwijnt het pigment en ontstaan er witte vlekken.
Dat wil je niet hebben hoor...![]()
https://www.hln.be/defaul(...)s-geheimen~a5b5081d/
Ja misschien overheerste de witte vlekken wel, dat weet ik niet hoor...quote:Op zondag 5 september 2021 20:50 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar die vlekken kan je op twee manieren verbergen. Jackson koos voor witte make-up.
Je komt weer met je bekende stropoppen Etto, je staat er inmiddels bekend om. Nergens beweer ik dat vaccins, corona, maatregelen, enz het merkteken zijn, maar sprak steeds over een opzet naar een samenleving die veel doet denken aan wat er in Openbaring beschreven staat.quote:Op zondag 5 september 2021 14:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Openbaring is geen voorspellend boek.
De vaak misbruikte verzen uit hoofdstuk 13,16-18, die ook hier weer van stal gehaald worden om Corona-maatregelen en vaccins (hoe onhandig, vervelend en klote ook) een sinistere lading te geven, hebben geen moer met bovengenoemde zaak te maken.
Allereerst het 'Merk van het Beest', wat volgens sommigen geïnterpreteerd dient te worden als 'het vaccin', of 'het vaccinpaspoort' of eender welke vorm van identificatie. (In 2021, want we hebben legio voorbeelden van voorgaande jaargangen waarin weer andere zaken tot 'merk' werden gebombardeerd, rangerend van gewone paspoorten en pin-code tot streepjescodes).
Dat 'Merk' was niets meer dan de naam en afbeelding van de Romeinse keizer; binnen het Romeinse Rijk was het drijven van handel enkel mogelijk door:
- Gebruik te maken van door Rome geslagen munten, die de afbeelding en naam van de Keizer bevatten;
- Koopbrieven bevattende in de aanhef of afsluiting zinnen als "... in het tweede jaar van Keizer X".
Handel drijven en kopen zonder verwijzing naar de keizer was onmogelijk.
Dan de 'merktekens' op hand en voorhoofd.
Afgezien van het feit dat nog niet geheel duidelijk is hoe een vaccin een merk op de hand of voorhoofd betreft, heeft deze verwijzing niets met een 21e eeuwse ingreep tijdens een pandemie te maken maar met een geschiedkundig uitstapje naar het deutero-canonieke derde boek der Makkabeeën, alwaar melding wordt gemaakt van het feit dat Ptolomeüs de joden van Egypte dwong de god Dionisios/Bacchus te aanbidden; joden die daaraan deelnamen kregen vervolgens een brandmerk op het lichaam en de vrijheid:
"En hij nam voor openlijk dit volk smaadheid aan te doen; in een toren bij het hof liet hij een pilaar oprichten en dit schrift insnijden, dat niemand onder hen die niet offerde, in hun tempels zou ingaan, maar dat al de Joden, onder het volk beschreven, tot een slaafse staat weggevoerd zouden worden; en zo wie zou mogen tegenspreken, dat men die met geweld zou aantasten, en van het leven beroven. Dat men ook, die opgeschreven werden [zouden offeren], zou tekenen, en dat met vuur aan hun lichaam, namelijk met een klimopblad, het wapen van Bacchus, die men ook zou afzonderen tot de vrijheid, hun tevoren bestemd."
Dat is de betekenis van die verzen.
Oh boy...quote:Op maandag 6 september 2021 19:57 schreef SecretPass het volgende:
[..]
Je komt weer met je bekende stropoppen Etto, je staat er inmiddels bekend om. Nergens beweer ik dat vaccins, corona, maatregelen, enz het merkteken zijn, maar sprak steeds over een opzet naar een samenleving die veel doet denken aan wat er in Openbaring beschreven staat.
Het boek Openbaring begint met de woorden dat het gaat over dingen die moeten gebeuren en dat het gaat om een profetie: oftewel toekomstvoorspelling. Dus daar begin je al fout.
Dus iedereen, ook christenen en joden, die toentertijd slechts handel dreef met Nero’s betaalmiddel (het merkteken volgens jou) gaan daardoor voor eeuwig naar de hel waar ze gepijnigd worden en waar ze dag en nacht geen rust zullen kennen, zoals in Openbaring 14:10-11 beschreven staat? Omdat ze met Nero’s betaalmiddel handel dreven? ... Je tweede fout.
Je spreekt jezelf steeds tegen; dan is het volgens jou Nero en zijn betaalmiddel (wat in context van het verhaal niet klopt) en dan zeg je op het einde weer dat het slaat op Ptolomeüs en wat er in Makkabeeën staat. ??? Wat ver voor Openbaring heeft plaatsgevonden, terwijl Openbaring een toekomstvoorspelling is (wat in Openbaring 1 staat) en wat je ook kan opmaken uit het opvolgende hoofdstuk (14) waar gesproken wordt over de wederkomst van Jezus. ... Je derde fout.
Met alle respect, maar wat je hier hebt gepost is zeker niet de betekenis van die verzen, je hebt gewoon wat in elkaar geflanst.
Niet altijd al, wel sinds het begin van corona, vergeet niet dat Frankrijk ook met dat idiote huisarrest kwam dat je je huis helemaal niet meer uit mocht, en die avondklok die om 18:00 al in ging.quote:Op zondag 5 september 2021 06:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Hoezo gearriveerd? Frankrijk was toch altijd al een dystopie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |