Niet onlogisch natuurlijk. Na verschillende keren te zijn opgesloten, de deur voor ons neus dichtgetimmerd te zien worden, en uiteindelijk zelfs die deur psychisch gesloten te zien worden kunnen alleen nog drastische tegenmaatregelen genomen worden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 01:31 schreef Cyan9 het volgende:
Teleurstellend dat bepaalde users zich verlagen tot fysieke agressie.
Nee hoor. Zolang jij niet in de buurt van de deur komt is er niks aan de handquote:Op zaterdag 4 september 2021 01:31 schreef Cyan9 het volgende:
Teleurstellend dat bepaalde users zich verlagen tot fysieke agressie.
Verkeerde deur. Denk je nou werkelijk dat de SC zo'n ordinaire en tevens slecht beveiligde deur heeft?quote:Op zaterdag 4 september 2021 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt nog behoorlijk open te zijn.
Ik ben net anders gewoon in- en uitgelopenquote:Op zaterdag 4 september 2021 01:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Verkeerde deur. Denk je nou werkelijk dat de SC zo'n ordinaire en tevens slecht beveiligde deur heeft?
Ik durf te stellen dat dat niet het geval is.quote:Op zaterdag 4 september 2021 01:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben net anders gewoon in- en uitgelopen
Jij kunt zoveel stellen, wat het ook is, jij zit ernaastquote:Op zaterdag 4 september 2021 01:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat dat niet het geval is.
Je lijkt te vergeten wie de SC deur er laatst ingebouwd heeft.quote:Op zaterdag 4 september 2021 01:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Verkeerde deur. Denk je nou werkelijk dat de SC zo'n ordinaire en tevens slecht beveiligde deur heeft?
* @Cyan9 voor de spiegel weghaalt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 01:51 schreef Cyan9 het volgende:
Arme jongens, niet eens doorhebben dat jullie duidelijk last hebben van waanbeelden.
Je moest eens weten. Dat je hier zo laat nog met mij durft te zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2021 02:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* @:Cyan9 voor de spiegel weghaalt.
Hé man, rustig maar.![]()
Ik weet hoe het is om jezelf in meervoud aan te spreken, maar ik had niet verwacht dat jij al zo ver heen was.
Vooral veel nette dames en heren die hun schoonmoeder bellen om ze een fijne verjaardag te wensen, neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 02:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is duidelijk te zien aan de 'reclames' dat het een bepaalde tijd is geweest.
Och, ik ben mijn eigen geest gewend.quote:Op zaterdag 4 september 2021 02:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Dat je hier zo laat nog met mij durft te zijn.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 02:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, ik ben mijn eigen geest gewend.
Je kon wel bellen, maar ik zag geen schoonmoeders in beeld.quote:Op zaterdag 4 september 2021 02:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vooral veel nette dames en heren die hun schoonmoeder bellen om ze een fijne verjaardag te wensen, neem ik aan?
Schoonvaders dan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 02:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kon wel bellen, maar ik zag geen schoonmoeders in beeld.
Daar was het op gericht, denk ik. Waren vooral jonge meiden/vrouwen in beeld. Eentje die in bad ging met d'r kleren nog aan.quote:
Oh wow, dat lijkt me wel een heel erg preutse dame.quote:Op zaterdag 4 september 2021 02:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar was het op gericht, denk ik. Waren vooral jonge meiden/vrouwen in beeld. Eentje die in bad ging met d'r kleren nog aan.
Seinfeld komt op Netflixquote:Op zaterdag 4 september 2021 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt nog behoorlijk open te zijn.
Scheelt weer voor de wasmachinequote:Op zaterdag 4 september 2021 02:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar was het op gericht, denk ik. Waren vooral jonge meiden/vrouwen in beeld. Eentje die in bad ging met d'r kleren nog aan.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:37 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen
Geen Kimi in F1 dit weekend precies het weekend dat hij zijn afscheid aankondigt.
Gefeliciteerd met je verjaardag 🎂 🎉 🎉quote:
Hoezo stop je dan ook met lipsyncen als je dood gaat?!?!quote:Op zaterdag 4 september 2021 00:00 schreef NailQueen het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Laat ik deze dag maar gelijk beginnen met dat ik net aflevering 8 (The Social Media Rusical) van seizoen 13 van Rupaul's Drag Race heb gezien en nu begrijp waarom seizoen 13 een van de mindere seizoenen is![]()
(Samen met seizoen 8 en seizoen 11)
Ik vond het vooral een leuk gifje, ik heb zelf niks met seinfeld.quote:
Dan is het vanaf nu verboden om die gifjes te gebruikenquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond het vooral een leuk gifje, ik heb zelf niks met seinfeld.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan is het vanaf nu verboden om die gifjes te gebruiken
Whut?! Waar moet ik seizoen 7 kijken dan?!quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:27 schreef Em31 het volgende:
The Office komt trouwens ook, voor de liefhebbers.
Maar Brooklyn Nine-Nine gaat weg zonder dat seizoen 7 er ooit op heeft gestaan.
Comet sighted -1 stabilityquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
1744
Het jaar van de 'Great Comet of 1744', ook wel bekend als C/1743 X1.
[ afbeelding ]
Een uitzonderlijk felle komeet die gedurende enkele maanden aan de hemel te zien was.
Wat deze nog extra bijzonder maakte is dat hij op een bepaald moment een waaier van wel zes staarten (of een staart met zes banen) zou hebben ontwikkeld. Verschillende bronnen beschrijven hoe de komeet zelf 's ochtends net achter de horizon bleef, maar de zes staarten duidelijk zichtbaar boven de horizon uitstaken.
En natuurlijk is daar ook een schilderij van.![]()
[ afbeelding ]
Googel leert mij dat dit iets met games te maken heeft.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Comet sighted -1 stability
quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Googel leert mij dat dit iets met games te maken heeft.
Echt heel bijzonder, ja.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:19 schreef Cee het volgende:
Lieve @:Mandy040986 van harte gefeliciteerd! Echt knap hoe we steeds jouw verjaardag herinneren!
Slechts een jaar of vijf ja.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat Brooklyn 99 alweer weg van Netflix. Ik heb het idee dat het er net op stond.
Weet ik ook nietquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Whut?! Waar moet ik seizoen 7 kijken dan?!
Oh die had ik nog niet helemaal afgekekenquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat Brooklyn 99 alweer weg van Netflix. Ik heb het idee dat het er net op stond.
Staat nu op Disney +.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:48 schreef Em31 het volgende:
OUAT gaat er ook af trouwens, voor wie nog kijkt.
Edit: is al weg
[ afbeelding ]
Ah oké!quote:
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah oké!
Dit soort dingen zijn wel irritant aan meerdere streamingdiensten, vliegt van de één naar de ander. En soms is het ook ineens weer terug.
Oh jammerquote:Op zaterdag 4 september 2021 15:10 schreef GeorgeM het volgende:
Net tijdens Q3 moet ik met meneer Sjors junior z’n vaccinatie halen
te laat, verkeer e.d.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh jammerIk heb overigens gemist wat er met Perez aan de hand was. Was die gewoon te laat (wat ik dom vind) of was er nog wat bijzonders?
Ga dan gewoon wat eerder als de kans bestaat dat je het niet redtquote:
Ferrari tactiek.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ga dan gewoon wat eerder als de kans bestaat dat je het niet redt
Ik heb niet heel veel met F1 maar ik krijg echt wel flashbacks naar ESF in mei dat je op het punt komt dat je niet kan geloven dat het écht gebeurt nu, kan me voorstellen dat exact dit gevoel nu bij veel Nederlandse F1 fans geldt. En dat je extra nerveus bent omdat je hoopt dat alles goed gaat.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:09 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb gewoon continue kippenvel als ik die fans zie bij de GP
Waarom was je er überhaupt mee begonnen?quote:
Dit moet wel onwerkelijk zijn voor die diehard fans, waren af en toe ook interviews met mensen die er 36 jaar geleden ook bij waren.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel met F1 maar ik krijg echt wel flashbacks naar ESF in mei dat je op het punt komt dat je niet kan geloven dat het écht gebeurt nu, kan me voorstellen dat exact dit gevoel nu bij veel Nederlandse F1 fans geldt. En dat je extra nerveus bent omdat je hoopt dat alles goed gaat.
Goede vraag.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom was je er überhaupt mee begonnen?
DRS werkte niet in de laatste sectorquote:
Kwam 'ie na 10 minuten er niet weer op terug?quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:19 schreef Momo het volgende:
Miguel Angel Lopez rage quit in de Vuelta![]()
Gewoon je oude save laden, toch?quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kwam 'ie na 10 minuten er niet weer op terug?
Gaat helemaal top daar!quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:19 schreef Momo het volgende:
Miguel Angel Lopez rage quit in de Vuelta![]()
Om dan alsnog te verdwijnenquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kwam 'ie na 10 minuten er niet weer op terug?
Colombiaantjes moet je kort houden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gaat helemaal top daar!
[ twitter ]
Ja, lekker is die hèquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:43 schreef H_T het volgende:
Mijn abonnement is afgelopen en nu krijg ik een advertentie voor Zweefteef witte wijn, met een stewardess op het etiket
Nog niet gedronken, maar het kan wel een heel geschikt cadeau zijn voor een vriendin die bezig is met een opleiding tot pilootquote:
Dan is het onbedoeld toch een gepaste reclamequote:Op zaterdag 4 september 2021 18:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog niet gedronken, maar het kan wel een heel geschikt cadeau zijn voor een vriendin die bezig is met een opleiding tot piloot
Dat laat ik aan @Cee over. Dat ging vanmiddag ook goed.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vanavond dus tegen Montenegro. Wie neemt vanavond de taak op zich de wedstrijd te jinxen?
Ik vertrouw erop dat Nederland gaat winnen. Dus ik ga iets anders doen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vanavond dus tegen Montenegro. Wie neemt vanavond de taak op zich de wedstrijd te jinxen?
Veel plezier.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat Nederland gaat winnen. Dus ik ga iets anders doen.
ESF / [Retro] Samenkijken oude editie #102 - 2000
Ik vind dit wel voldoende om als jinx te tellen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat Nederland gaat winnen. Dus ik ga iets anders doen.
ESF / [Retro] Samenkijken oude editie #102 - 2000
Nou. Dit wordt weer niksquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:59 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk nu ook. Laat de voetbalshow maar beginnen![]()
![]()
Depay blijkbaar.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, eens even kijken wie namens Oranje deze penalty gaat missen.
Het is Memphis. En hij was loeihardquote:
Dit is Memphis:quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het is Memphis. En hij was loeihard![]()
Ik geloof dat dit niet de goede Memphis.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is Memphis:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is Memphis:
[ afbeelding ]
Als dat zo is heb ik spijt dat ik ze nooit heb aangenomenquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kreeg je dit soort stickers bij de AH?
Ja, Memphis Depay.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het is Memphis. En hij was loeihard![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was echt mijn ultieme ER-fandagen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Het is nog te vroeg voor de gelijkmaker.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, dat had eigenlijk gewoon 1-1 moeten zijn zo.
Blij dat het niet zo is, maar toch.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:57 schreef Meke het volgende:
We hadden het laatst over of je ooit mee zou doen aan een TV-programma. Ik vond net een mail die ik 15(!) jaar geleden schreef, met het volgende onderwerp:
Oh, dit is geweldig , dit is zo geweldig. Dit is echt helemaal geweldig. =D k Ben zo blij, ik ben zoooooooo blij. En ik heb bij deze het onderwerp officieel verneukt, volgens mij heb ik nog nooit zo'n lang onderwerp getypt =P Maar dit is echt zooooooooooooooooooooooooooooo onwijs goed nieuws =D Oh yeah, oh yeah (H) Maarja, lees maar gewoon =D BTW, ik ben niet gek hoor (A)Fijn om te zien dat echt iedereen in z'n Pubertijd lekker cringe is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was echt mijn ultieme ER-fandagenOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Malaria was zeker sneu geweest, dan ben je wel een tijdje uit de running.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:58 schreef ijs_beer het volgende:
Qua score valt het nog wat tegen, maar bepaalde patronen zie je wel vooruitgang.
Was wel sneu geweest voor Malaria.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Malaria was zeker sneu geweest, dan ben je wel een tijdje uit de running.
Hoezo alleen toen? Ik communiceer nog steeds precies zo met m'n vriendinnen hoorquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat echt iedereen in z'n Pubertijd lekker cringe is.
xDquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo alleen toen? Ik communiceer nog steeds precies zo met m'n vriendinnen hoor
Weten ze nog steeds waar (A) voor stond?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo alleen toen? Ik communiceer nog steeds precies zo met m'n vriendinnen hoor
'k Had ook een periode waar 'k het vet intellectueel vond staat om het woord 'k met 50% in te korten. Bevorderde de leesbaarheid ont-zet-tend!quote:
Ik welquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Weten ze nog steeds waar (A) voor stond?
Hahaha.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:04 schreef Meke het volgende:
[..]
'k Had ook een periode waar 'k het vet intellectueel vond staat om het woord 'k met 50% in te korten. Bevorderde de leesbaarheid ont-zet-tend!
Ik ook, en de (H) ookquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
En dan allemaal van die leipe smileys zelf toevoegen.
Bewegende ananas
Er was ooit een update waarna die smileys ineens bewogen. Wist ik niet. Dus de eerste keer dat ik vanuit een ooghoekquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
En dan allemaal van die leipe smileys zelf toevoegen.
Bewegende ananas
Wat een rare ananas.quote:
Geel fruit is geel fruit hoor!quote:
Als we die spits nog een keer de bal geven gaat hij nog beledigd zijn.quote:
Sterkte als jij dat zo opeetquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtig geel.
Weten we in elk geval waar het aan ligt als je ooit prikkelbaar bentquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik snijd hem niet eens, werk hem zo naar binnen.
[ afbeelding ]
Het gaat óók om de binnenkant! Zwart-witte koeien leveren prima rood vlees bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtig geel.
Malaria ookquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
Gakpo wordt zo'n grote, kan niet anders
Dat kan ook nog aan de bramen liggen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Weten we in elk geval waar het aan ligt als je ooit prikkelbaar bent
Nu hoor je ze even niet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:25 schreef AgnesGru het volgende:
Zullen de Feyenoorders nog steeds spreken over de KNJB nu er drie spelers van hun cluppie spelen?
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan ook nog aan de bramen liggen.
[ afbeelding ]
Ik heb nooit zin om die allemaal te plukken, dus knip ik gewoon heel zo'n tak af die dan zo naar binnen gaat.
Is dit een steekje?quote:
Jaquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
iemand bekend met de Gilmore girls?
De oma? Of de moederquote:
De jongste heet trouwens ook Lorelaiquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
De oma? Of de moeder
Emily of Lorelai
En waar kan je die magische koeien vinden? Ik weet niet beter dan:quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Het gaat óók om de binnenkant! Zwart-witte koeien leveren prima rood vlees bijvoorbeeld
Emily dan. bedankt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
De oma? Of de moeder
Emily of Lorelai
Ik lach er wel om maar eigenlijk worden dit soort ventjes straks van die gastjes die denken overal mee weg te kunnen komen, alles voor de ‘challenge’.quote:
Ze komen er nu al mee weg, want minderjarig.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lach er wel om maar eigenlijk worden dit soort ventjes straks van die gastjes die denken overal mee weg te kunnen komen, alles voor de ‘challenge’.
Er staat gok ik niet dat je niet het veld mag betreden behalve als je minderjarig bentquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze komen er nu al mee weg, want minderjarig.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En waar kan je die magische koeien vinden? Ik weet niet beter dan:
Ik zag niet goed wat het was, leek op een kakkerlak en ik dacht nou nou beertje, moet dat zo?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
Nou, Dinsdag tegen 🦃 . Revancheren. Cruciaal.
Dat is de linker hè, nog even voor de zekerheidquote:
En wat nou als het talentjes blijken te zijn die straks voor PSV gaan spelen?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er staat gok ik niet dat je niet het veld mag betreden behalve als je minderjarig bentdie komen er niet meer in.
Kijk, dit is begrijpelijke taal.quote:
Dan kan PSV alvast goed aan ze verdienen zie ikquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
En wat nou als het talentjes blijken te zijn die straks voor PSV gaan spelen?
quote:EINDHOVEN - PSV heeft supporters die dit seizoen het veld betreden een forse boete van maximaal 15.000 euro in het vooruitzicht gesteld. Ook riskeren de fans een stadionverbod van minstens tien jaar. PSV hoopt hiermee te voorkomen dat er problemen ontstaan nu de hekken in het stadion zijn verwijderd.
POELEPOELEPLOEEEWEquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag niet goed wat het was, leek op een kakkerlak en ik dacht nou nou beertje, moet dat zo?
Het was een vraag in een puzzel. Ik moest de oudste van de Gilmore girls hebben. En ik had een E als begin en Y als eindletter. Ik ken alleen Lorelai.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is de linker hè, nog even voor de zekerheid![]()
[ afbeelding ]
quote:
Gaat het wel goed met je beer?quote:
Ja dan is het wel Emily, jaquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was een vraag in een puzzel. Ik moest de oudste van de Gilmore girls hebben. En ik had een E als begin en Y als eindletter. Ik ken alleen Lorelai.
Erik Gerets dan maar weer aanstellen als trainer.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan kan PSV alvast goed aan ze verdienen zie ik
[..]
Wat heeft hen gedaan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:59 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive zie ik nou dat je 11e bent geworden vanavond? Goed resultaat!
Prima.quote:
Lorelai, Roryquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
iemand bekend met de Gilmore girls?
Ik had de uitslag nog niet bekeken, maar mooi, dat valt niet tegenquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:59 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive zie ik nou dat je 11e bent geworden vanavond? Goed resultaat!
Steaksquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En waar kan je die magische koeien vinden? Ik weet niet beter dan:
Online pubquizquote:
21e, maar daar ben ik best tevreden meequote:Op zaterdag 4 september 2021 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had de uitslag nog niet bekeken, maar mooi, dat valt niet tegenDe Denemarken-ronde ging goed, ik was ook meteen zeker over Vrouw Holle, terwijl ik geen sprookjeskenner ben. We waren slechts met zn drieën, maar haalden allemaal genoeg unieke punten binnen.
Ik was ook wel een beetje trots op Ulft, totdat Jochem zei dat dat betekende dat er gegoogled werd
Hoeveelste zijn jullie geworden?
Goed gedaan dan beidequote:Op zaterdag 4 september 2021 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Online pubquizHun teamnaam is steeds anders, maar wel makkelijk te herkennen
[..]
21e, maar daar ben ik best tevreden meeIk was namelijk in mijn eentje vandaag
Edit: ongeveer 1/3e van de teams had Ulft goed. Dat vind ik wel opvallend veel, dus het kan een indicator zijn voor Googlewerk. Je weet dan alleen nog niet welke van de teams die het goed hadden hebben gegoogled en welke niet
Wat was de Ulftvraag dan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Edit: ongeveer 1/3e van de teams had Ulft goed. Dat vind ik wel opvallend veel, dus het kan een indicator zijn voor Googlewerk. Je weet dan alleen nog niet welke van de teams die het goed hadden hebben gegoogled en welke niet
21ste is in je eentje best knap! Had je ook alle liedjes goed in de muziekronde? Ik hoop dat je het bierpakketje krijgt, dan is het ook niet lastig om te bepalen wie het pakketje krijgtquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
In welke plaats in de Achterhoek staat poppodium Dru Cultuurfabriek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Volgens mij welquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
21ste is in je eentje best knap! Had je ook alle liedjes goed in de muziekronde? Ik hoop dat je het bierpakketje krijgt, dan is het ook niet lastig om te bepalen wie het pakketje krijgt
Ik zat vroeger best vaak op setlist.fm en dan kwam het poppodium in Ulft nog wel eens voorbij. Dat 1/3de van de teams het goed heeft is wel frappant. Die persoon die bij ons schreef wilde al Doetinchem opschrijven, ook al had ik Ulft gezegd. Hij wist niet eens dat dat een dorp/stad was.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
In welke plaats in de Achterhoek staat poppodium Dru Cultuurfabriek.
Ik wist het niet en had geen @:Arizona @:GeorgeM @:Momo @:Meke of @:Hamlapjes om het aan te vragen, dus ik gokte maar op Winterswijk.4 van de 5 zullen niet blij worden van deze quote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alles ten oosten van de IJssel is Oost-Holland
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Dat hadden wij bij de tweede ronde met de formule 1 winnaars. Eentje had er nog een beetje verstand van en had de eerste vier goed. 11de had ik nooit meer verwacht.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij welHet thema hielp wel mee, met een ander thema was ik al heel blij geweest met twee punten
Hier in het dorp meer dan eens een voorsprong van vier, vijf punten als sneeuw voor de zon zien verdwijnen puur en alleen door de muziekronde. Da's niet echt mijn forte meestal
Nog net op tijdquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Nogmaals bedankt voor de felicitaties allemaal.![]()
![]()
![]()
F1 weet ik wel een beetje, maar ook daar wist ik al snel niet meer de exacte volgorde. Globaal wel, maar daarna was het gokkenquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat hadden wij bij de tweede ronde met de formule 1 winnaars. Eentje had er nog een beetje verstand van en had de eerste vier goed. 11de had ik nooit meer verwacht.
Ik drink nu trouwens een biertje met chipotle peper, habanero peper en california reapers erin.
Oh, dat klinkt als mijn soort bier.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat hadden wij bij de tweede ronde met de formule 1 winnaars. Eentje had er nog een beetje verstand van en had de eerste vier goed. 11de had ik nooit meer verwacht.
Ik drink nu trouwens een biertje met chipotle peper, habanero peper en california reapers erin.
Nou, het valt me mee. Op untappd zie ik veel reviews dat ie zo heet is, dat de rest van de smaken wegvallen, maar het valt wel mee. Goed, ik doe ook meestal wel een uurtje over het laatste biertjequote:Op zaterdag 4 september 2021 23:38 schreef H_T het volgende:
[..]
F1 weet ik wel een beetje, maar ook daar wist ik al snel niet meer de exacte volgorde. Globaal wel, maar daarna was het gokken
Staat je bek niet in de brand van al die pepers in je bier?![]()
Ik heb ooit bierroulette gespeeld in een studentenkroeg waar veel uit flesjes werd gedronken. In één flesje zaten dan een paar druppels tabasco. Als je die had was je de pineut, maar hoefde je niet te betalen![]()
Dat werkte toch een stuk minder toen we een keer glazen tapbier kregen van degene die bardienst had. Vijf met schuim en eentje zonder. Goh, hoe zou dat komen
Diablo Fuego heet het biertje. Je zou verwachten dat het uit Cyprus komt, maar het komt bij jou in de buurt vandaanquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt als mijn soort bier.![]()
Hoe heet het en waar koop je het?
Nee johquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, het valt me mee. Op untappd zie ik veel reviews dat ie zo heet is, dat de rest van de smaken wegvallen, maar het valt wel mee. Goed, ik doe ook meestal wel een uurtje over het laatste biertje![]()
Ga je dan niet faken dat jij het flesje met tabasco hebt, zodat je niet hoeft te betalen of zodat niemand hoeft te betalen, omdat ze allemaal net doen of ze het enorm warm hebben?
Ik zal er eens op letten, als het goed is zit niet ver van hier een zaak die veel speciale bieren verkoopt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Diablo Fuego heet het biertje. Je zou verwachten dat het uit Cyprus komt, maar het komt bij jou in de buurt vandaan
Ik zou wel een beetje trollen hoor en faken dat het biertje enorm heet is.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee johToen ik daar kwam betaalde je voor een biertje tussen de 1,50 en 2 euro, daarvoor ga ik de boel niet flessen
En het is natuurlijk makkelijk zat te checken welke claim er niet klopt
Het is helemaal geen goede brouwerij en hun speciaalbier is relatief goedkoop. Maar slecht is het ook nietquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten, als het goed is zit niet ver van hier een zaak die veel speciale bieren verkoopt.
Toch eens opzoeken waar die precies zit.
Brouwerij Klein Duimpje![]()
Met een paar leuke en toepasselijke namen voor hun bieren ook.
Soms hebben we hier wel een mod nodig en dan zit @Momo erboven op.quote:
Ik weet niet hoe oud de brouwerij is, misschien wordt het beter als ze wat langer bezig zijn.quote:Op zondag 5 september 2021 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is helemaal geen goede brouwerij en hun speciaalbier is relatief goedkoop. Maar slecht is het ook nietHet is het geld wel waard.
FB / Oranjequote:Op zondag 5 september 2021 00:08 schreef NailQueen het volgende:
Waarom zie ik alle profielnamen in oranje kleur?
Zou het iets met de wedstijd tegen Montenegro te maken kunnen hebben ?quote:Op zondag 5 september 2021 00:08 schreef NailQueen het volgende:
Waarom zie ik alle profielnamen in oranje kleur?
Gewoon in zelfde topic blijven posten, dan blijven de kleurtjes blauw of zwart.quote:Op zondag 5 september 2021 00:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik word behoorlijk onrustig van deze kleur.
Zolang je niet refreshtquote:Op zondag 5 september 2021 00:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon in zelfde topic blijven posten, dan blijven de kleurtjes blauw of zwart.
Bij sommige biertjes moet het wel zoet zijnquote:Op zondag 5 september 2021 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud de brouwerij is, misschien wordt het beter als ze wat langer bezig zijn.
En zo lang het niet te zoet is is het al snel goed genoeg imo.
Te laat, ik ben Cyrange.quote:Op zondag 5 september 2021 00:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon in zelfde topic blijven posten, dan blijven de kleurtjes blauw of zwart.
Past wel goed bij je UIquote:
Qua Among Us is het natuurlijk perfect, maar ik hou graag de dingen gescheiden. Straks gaan ze me hier nog als sus zien.quote:
Het is volgens mij dan ook de verkeerde kleur oranje.quote:Op zondag 5 september 2021 00:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik word behoorlijk onrustig van deze kleur.
Tijd voor een KLB topic.quote:Op zondag 5 september 2021 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is volgens mij dan ook de verkeerde kleur oranje.
[ afbeelding ]
Bovenste is deze, onderste is het oranje van het Nederlandse vaandel als het goed is.
Sommige moeten idd wel zoet zijn, maar dat zijn meestal niet de soorten die ik graag drink.quote:Op zondag 5 september 2021 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij sommige biertjes moet het wel zoet zijnZe hebben best veel zware biertjes en daar ben ik wel fan van. Ik heb ook nog een 'Proud to be blackberry stout' thuis liggen. Mocht je een keer een biertje van ze vinden, laat dan vooral weten hoe het smaakt
Nee dat was alleen de kwalificatiequote:Op zondag 5 september 2021 00:20 schreef Momo het volgende:
Maar was de F1 race niet gisteren (zaterdag)?
Dat weten we pas later vandaag, maar in principe nietquote:Op zondag 5 september 2021 00:20 schreef Momo het volgende:
Maar was de F1 race niet gisteren (zaterdag)?
Ah okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij ben je weer je normale kleur.quote:
Moet toch Ziggo hebben om F1 te kijken?quote:Op zondag 5 september 2021 00:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor mij ben je weer je normale kleur.
Maar ik ga morgen wel een F1 race volgen, De hele hype eromheen maakt mij wel nieuwsgierig.
Dus het werkt wel
Dat vind ik al sinds begin 2018quote:Op zondag 5 september 2021 00:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Qua Among Us is het natuurlijk perfect, maar ik hou graag de dingen gescheiden. Straks gaan ze me hier nog als sus zien.
Waarom specifiek sinds begin 2018?quote:Op zondag 5 september 2021 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat vind ik al sinds begin 2018![]()
Ik heb Ziggo.quote:Op zondag 5 september 2021 00:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet toch Ziggo hebben om F1 te kijken?
Heb wel een mooie meltdown gezien in de vuelta vandaag
Omdat ik soms nog best een aardig geheugen heb.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik leef nog! Ik ben niet afgeslacht door een psychopaat, en het huis is ook niet leeggeroofd.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat een psychopaat zou posten om iedereen op het verkeerde been te zetten.
quote:
Team gooide er een officiële verklaring uit van hem, denk dat ze hem gevonden hebben.quote:Op zondag 5 september 2021 00:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo.
Is Lopez nog ergens opgedoken ?
quote:Op zondag 5 september 2021 00:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah okOnder normale omstandigheden is het als volgt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VT1 + VT2 op vrijdag (behalve in Monaco, waar het op donderdag is). Boeit niet heel erg.
VT3 + kwalificatie op zaterdag
Race op zondag
In het verleden is de kwalificatie wel eens verschoven naar zondagochtend omdat er bijvoorbeeld een tyfoon aankwam. Ik kan me niet herinneren wanneer er voor het laatst een race niet op zondag is verreden, en ik kijk het al meer dan 20 jaar
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dit weekend zijn alle Ziggo Sport-kanalen open, ook als je bij een andere provider zit. Met tv in je pakket zit je goedquote:Op zondag 5 september 2021 00:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ziggo heeft voor dit weekend de kanalen open gezet voor iedereen.quote:Op zondag 5 september 2021 00:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie is Lopez?quote:Op zondag 5 september 2021 00:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo.
Is Lopez nog ergens opgedoken ?
oja volgend jaar bij die vage Scandis F1quote:Op zondag 5 september 2021 00:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ziggo heeft voor dit weekend de kanalen open gezet voor iedereen.
Beetje griezelig dit Rozjeer.quote:Op zondag 5 september 2021 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat ik soms nog best een aardig geheugen heb.
[..]
[..]
[..]
Wielrenner die na bijna een maand in de Vuelta 3de stond en ineens uit de race stapte na een discussie met zijn baas.quote:
Ja sorry, daar kan ik niks aan doen. Als je toen gewoon je achterdeur op slot had gedaan was die conversatie er nooit geweest en had ik het me ook niet kunnen herinneren om het hier nu neer te zetten. Dus je hebt het toch aan jezelf te danken.quote:
Een (Colombiaanse ?) wielrenner die vandaag niet de beste dag uit zijn leven had.quote:
Liet hij toen zijn achterdeur open staan? Misschien is dat de reden waarom hij hier elke keer alles op slot wil zetten, het zit nog diep bij die arme Cyan.quote:Op zondag 5 september 2021 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja sorry, daar kan ik niks aan doen. Als je toen gewoon je achterdeur op slot had gedaan was die conversatie er nooit geweest en had ik het me ook niet kunnen herinneren om het hier nu neer te zetten. Dus je hebt het toch aan jezelf te danken.
quote:Op zondag 5 september 2021 00:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Wielrenner die na bijna een maand in de Vuelta 3de stond en ineens uit de race stapte na een discussie met zijn baas.
[ twitter ]
Wowquote:Op zondag 5 september 2021 00:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Een (Colombiaanse ?) wielrenner die vandaag niet de beste dag uit zijn leven had.
[ twitter ]
Denk een combinatie van irritaties met zijn ploeg en dat hij vandaag dreigde zijn podium plek kwijt te raken op de een na laatste dag.quote:Op zondag 5 september 2021 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Is er uit gekomen waarom ie zo boos was?
Ahhh achsoquote:Op zondag 5 september 2021 00:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk een combinatie van irritaties met zijn ploeg en dat hij vandaag dreigde zijn podium plek kwijt te raken op de een na laatste dag.
Ooh, dit had ik me nog helemaal niet bedacht.quote:Op zondag 5 september 2021 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liet hij toen zijn achterdeur open staan? Misschien is dat de reden waarom hij hier elke keer alles op slot wil zetten, het zit nog diep bij die arme Cyan.
Of een ophaalbrug net als in KSCquote:Op zondag 5 september 2021 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik maak anders wel gewoon een paar extra reservesleutels van de SC deur. Dan kan Cyan9 die deur voortaan gewoon op slot doen wanneer hij wil en dan kunnen de nachtbrakers er toch nog uit.
Maar dan moet ik ook een gracht gaan graven waar die overheen gaat en daar heb ik niet zo'n zin in.quote:
GC / [KSC #13294] met kaas altijd een baasquote:Op zondag 5 september 2021 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook een gracht gaan graven waar die overheen gaat en daar heb ik niet zo'n zin in.
Vooral kinderachtig. Je hebt een heel team dat al bijna een maand lang aan het knechten is. 4de van 200 renners is nog steeds goed.quote:Op zondag 5 september 2021 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhh achso
Kinderachtig en begrijpelijk tegelijk
Ditquote:Op zondag 5 september 2021 00:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral kinderachtig. Je hebt een heel team dat al bijna een maand lang aan het knechten is. 4de van 200 renners is nog steeds goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |