To slowquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef aloa het volgende:
Valt weer tegen. Ik was bezig met een TT.
Volgende week maandag, dus ik heb nog even om weer bij te trekkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ai, dat klinkt niet echt top. Wanneer was jouw vakantie ook al weer?
Wat een rare ben jij dan.quote:
Oh gelukkig, ik dacht al woensdag of zo en dat zou krap kunnen zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende week maandag, dus ik heb nog even om weer bij te trekken
Jammer danquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef aloa het volgende:
Mooi plaatje!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn wel leuke plekjes daar bij het Gardameer.
Wat zeg je dat netjes.quote:
Heel snel bij trekken danquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende week maandag, dus ik heb nog even om weer bij te trekken
Dat is het.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik mag hopen dat dit een vinger is.
Echt hoor.quote:
Volgende x beter.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef aloa het volgende:
Wat dacht jij dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik mag hopen dat dit een vinger is.
Ik voelde een Romano aankomenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef aloa het volgende:
Niets bijzonder, beetje keelpijn, snotneus, dat is zo weer over. Vanmorgen even genooseswapped, die was negatief!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou in de geruchtenstroom? Je bent ziekjes? Watskeburt?
Jij kwam destijds toch ook met de BB-groep hierheen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is nou mooi.Voel me gelijk welkom.
Nee Solidas,een duim.quote:
Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef Soury het volgende:
Met de UTO.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kwam destijds toch ook met de BB-groep hierheen?
En ook zo wijd dat Jan de Rijk er zijn autopark in kwijt kan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:12 schreef mario390 het volgende:
de meid was zo dikk
je moet haar in meel rollen
om de natte plek te vinden
Dit gaat goed komen, wat extra vitamine C erbij.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht al woensdag of zo en dat zou krap kunnen zijn
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi plaatje!![]()
Over plaatjes gesproken
Oh ja, maar dat is voor mij hetzelfde.quote:
Heftig ritje dus.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]Ben al hevig aan het nadenken, maar het wordt al snel cheesy!
Misschien dat je zelf ideetjes hebt waar ik mee aan de slag kan, zodra de roze olifantjes een keer ophouden met rond mijn hoofd te dansen van 1200 km rijden, waarvan een groot deel in de stromende regen in het donker op de Duitse autobahn bij tientallen wegopenbrekingen waar de alarmlichten enzo weerkaatsten in de regendruppels op mijn ruiten terwijl ik me op dat enorm nauwe bochtenwerk tussen de betonblokken door moest concentreren?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ook zo wijd dat Jan de Rijk er zijn autopark in kwijt kan?
nee ik zag jou niet eens, sorryquote:
vluggertje maar 70 euro hoorquote:
Eensquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:22 schreef Soury het volgende:
Jesus al die DTS gasten hier, nu die nogal gezette DJMO nog
Wil je ook niet.quote:
genooseswapped, weer een subliem woordje uit je denkmaalmachientje.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets bijzonder, beetje keelpijn, snotneus, dat is zo weer over. Vanmorgen even genooseswapped, die was negatief!
En dat terwijl ik al een erg prikkelgevoelige autist ben.quote:
Salmiakpoeder. Moet je tegenwoordig ook goed naar zoeken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net als deze:
[ afbeelding ]
Volgens mij was die met de dolfijn eerder of de zoute variant.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:20 schreef SolidasRock het volgende:
quote][ afbeelding
Wacht, ik sloop je quote ff... En ja ze is een rare
Hey ToTquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat terwijl ik al een erg prikkelgevoelige autist ben.
Ben strontziek Nederland in gereden, waar ik gelukkig wel snel opknapte omdat het weer een vertrouwde omgeving is.
Weet je het echt niet?quote:
ik kijk gewoon programma! Maar leer een hoop vanavondquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ho wacht huh? Wat doe jij met mr Visser?
Dank uquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
genooseswapped, weer een subliem woordje uit je denkmaalmachientje.![]()
![]()
![]()
Maaruh oke mooi mooi
quote:
Rustig aan, we komen er nog wel op terugquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]Ben al hevig aan het nadenken, maar het wordt al snel cheesy!
Misschien dat je zelf ideetjes hebt waar ik mee aan de slag kan, zodra de roze olifantjes een keer ophouden met rond mijn hoofd te dansen van 1200 km rijden, waarvan een groot deel in de stromende regen in het donker op de Duitse autobahn bij tientallen wegopenbrekingen waar de alarmlichten enzo weerkaatsten in de regendruppels op mijn ruiten terwijl ik me op dat enorm nauwe bochtenwerk tussen de betonblokken door moest concentreren?
Aha!!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:25 schreef Ole het volgende:
[..]
ik kijk gewoon programma! Maar leer een hoop vanavond
Dat heb ik nog niet gepost.quote:
wut??quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:26 schreef Soury het volgende:
Ik ga reageren op een boer die een vrouw zoekt. Hou het in de gaten
Je moet wel fit zijn volgende weekquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets bijzonder, beetje keelpijn, snotneus, dat is zo weer over. Vanmorgen even genooseswapped, die was negatief!
Er doen 2 Friezen mee.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:26 schreef Soury het volgende:
Ik ga reageren op een boer die een vrouw zoekt. Hou het in de gaten
Jamin.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Salmiakpoeder. Moet je tegenwoordig ook goed naar zoeken.![]()
Bij Jamin nog.
En natuurlijk bij Drogisterij Van der Gaag op de Groenmarkt, maar dat spreekt.
Voor de kenners van Den Haag.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rustig aan, we komen er nog wel op terug
Naar de maan en terug!!quote:
Geen Friesquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jamin.![]()
Kocht mijn moeder zo'n worstenijs en een pak ronde wafeltjes.
Ik moest 3x nadenken over worstenijs, maar ik weer welke je bedoetquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jamin.![]()
da's fijn marioquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft en halfe uur gepoept
en buiten stonden ze met gasmask
Dan een ander.quote:
Hier in de binnenstad zit het Kruideniersmuseum. Daar hebben ze het ook.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Salmiakpoeder. Moet je tegenwoordig ook goed naar zoeken.![]()
Bij Jamin nog.
En natuurlijk bij Drogisterij Van der Gaag op de Groenmarkt, maar dat spreekt.
Voor de kenners van Den Haag.
En niet op onze bezems maar met een heuse raket tussen onze benenquote:
Ik doe deze even onder de controlcquote:
Als ik mijn ogen dicht doe dan zie ik zo de winkel weer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest 3x nadenken over worstenijs, maar ik weer welke je bedoet
Manon?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
waaa puzzquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En niet op onze bezems maar met heuse raket tussen onze benen![]()
![]()
Dit klinkt wel een beetje raawr![]()
Die van 70?quote:
Als ik mijn ogen dicht doe zie ik nietsquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik mijn ogen dicht doe dan zie ik zo de winkel weer.
Best wel ,#easy toys.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En niet op onze bezems maar met een heuse raket tussen onze benen![]()
![]()
Dit klinkt wel een beetje raawr![]()
Wat dacht jij dat het was?quote:
Ja ik wil kippen om me heen en BDS wijst me altijd af ook met leuke foto's in dmquote:
Een stukje marsepein, hoop ik.quote:
Dat is Groot.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik zie de TT wel...of dat figuur wat dan in de OP staat ook?
Bijna! Nog ff een beetje bijkomen van de lange reis, maar dan zit het vast wel weer goed.quote:
Groot komt soms met vreemde dingen aanzettenquote:
Morgen een pakketjequote:
Waar is die bekend van dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is Groot.
Romano is een kerel met blonde vlechtjes.
Heb jij ook een ban dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna! Nog ff een beetje bijkomen van de lange reis, maar dan zit het vast wel weer goed.
En daarzo?
En Dubbeldik, ook met twee losse wafeltjesquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jamin.![]()
Een badeendje?quote:
Daarom was ik ook zo verbaasdquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Groot komt soms met vreemde dingen aanzetten
Je geeft geen antwoord op zijn vraag.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoopte inderdaad op een vingertopje
Ben je op de Filipijnen geweest?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna! Nog ff een beetje bijkomen van de lange reis, maar dan zit het vast wel weer goed.
En daarzo?
Dat is niet liefdevol.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik wil kippen om me heen en BDS wijst me altijd af ook met leuke foto's in dm
Ik heb werkelijk geen idee. MCH schijnt hem leuk te vinden.quote:
Nee maar wie weet.quote:
Fly me to the moon and back.quote:
Zo te zien is het een grote teen of een duim.quote:
Ik moest er voor betalen dus dat valt wel meequote:
Sssst.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op zijn vraag.
Of niet natuurlijkquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo te zien is het een grote teen of een duim.
Hebben we het nog steeds over mevrouw Kaag?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. MCH schijnt hem leuk te vinden.
Persoonlijk heb ik liever Groot
Ik ook, Groot is tof.quote:
Maar als je hem even zat bent leg je hem in ja nachtkastjequote:Op maandag 30 augustus 2021 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest er voor betalen dus dat valt wel mee
Vrouwen hebben het maar makkelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je hem even zat bent leg je hem in ja nachtkastje
Serieuze vraag,wie vindt jij leuk in de 2de kamer?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over mevrouw Kaag?
ramonoquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over mevrouw Kaag?
Nou het is een boekenkast dus daar kan een hele verzameling inquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je hem even zat bent leg je hem in ja nachtkastje
Eigenlijk is het een teen.quote:
Ik weet er wel eenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Serieuze vraag,wie vindt jij leuk in de 2de kamer?
Dan ga je voor het naar bed gaan in de kast kijken met de vraag welk boek zal ik vanavond gebruiken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het is een boekenkast dus daar kan een hele verzameling in
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een teen.
Korte versie
Langere versie
Zijn leuke films.quote:
Ik moet 50 tinten grijs nog kopen, of maar nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ga je voor het naar bed gaan in de kast kijken met de vraag welk boek zal ik vanavond gebruiken.
Doe die onzin hier maar niet.quote:
Laat mij even boos zijn ja.quote:
Ff gegoogeld, kom op deze 4 dames uit:quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eh.......quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat mij even boos zijn ja.![]()
Ik heb hier ook niet voor gekozen,
Relaxed.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan koop je toch 1 met minder tinten grijs?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet 50 tinten grijs nog kopen, of maar niet
Die eerste is toch weg?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff gegoogeld, kom op deze 4 dames uit: [ afbeelding ]
Linkje: https://mannenzaken.nl/vr(...)de-mooiste-politica/
Zit hier jouw voorkeur bij?
Ik voel me zo welkom.quote:
Rutte, als hij voor de Tweede Kamer staat. Hilarisch af en toequote:Op maandag 30 augustus 2021 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Rutte, als hij voor de Tweede Kamer staat. Hilarisch af en toe
Ik ook niet he?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ik vind het een beetje flauw en kinderachtig om hier de hele tijd met DTS te kloten.quote:
It's the same picturequote:Op maandag 30 augustus 2021 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet nu kop houden.quote:
zijn de in en realityshow?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Soort vanquote:
nr.3quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zoiets.quote:
Nee,jij zeker niet.quote:
Het gaat niet helemaal goed met je.quote:
Hier hebben we alleen maar domme dozen in de regering.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:52 schreef mario390 het volgende:
we hebben ook meiden in de
regierung,niet zo knappe
Kom dan hier in NL wonenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:52 schreef mario390 het volgende:
we hebben ook meiden in de
regierung,niet zo knappe
Ik droom van een trio met haar en Caroline.quote:
Dat had ik niet achter je gezochtquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik droom van een trio met haar en Caroline.
DE Caroline?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Brommers kieken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
DE Caroline?Bedoel je die boerin uut Démter?
Sylvana is wel een mooie vrouw. Wat je met die Caroline moet begrijp ik niet zo goedquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
we ook,geloof mequote:Op maandag 30 augustus 2021 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier hebben we alleen maar domme dozen in de regering.
Triple B.Dan wordt ze woest.quote:
Geen idee ik ben totaal niet thuis in de politiek.quote:
Jammer is dat,quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee ik ben totaal niet thuis in de politiek.
Vrouwen in de regering is nog erger dan vrouwen als moderator.quote:
Daar voel je niks van.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik vind het maar een rare vrouw
Daar heb je een punt , of nou ja twee flinke puntenquote:
@Deissyyquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen in de regering is nog erger dan vrouwen als moderator.
nu was start in duitse love islandquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prutser.quote:
Maar goed dat je er zo'n smiley bij zetquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
zo te horen mis ik er niets aan.quote:
Ja,best wel.quote:
Ach je weet wie het zegt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar goed dat je er zo'n smiley bij zet
Volg je dat?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu was start in duitse love island
met sylvie meis
Daarom juistquote:
Ik zie alleen Bauer sucht Frauquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu was start in duitse love island
met sylvie meis
nederland,belgie heb ik enquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Volg je dat?
Vind de nederlandse versie altijd wel leuk.
Greysie!quote:
Oh kan ik daar ook nog brieven kwijtquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat leuk dat je mee komt doen greys
Krijg je Piet als boerquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kan ik daar ook nog brieven kwijt
Nou ........quote:
Ik ken of heb ook best wel goede vrouwelijke moderators gekend.quote:
Pietpiraat?quote:
quote:
heb jij dat gedaan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar ben je dan, zo vaak gevraagd of je hier wilt komen. Hoe vind je het behangetje hier en de pluchen stoeltjes?
Nee ik zou gespachtelputz hebben en zwart softleder zitmeubilair gedaan hebben. Dit is Dees haar smaakquote:
Gaat het een politieke revolutie worden.quote:
Dat is om de 5 dagen denk ik.quote:
En wat zeg je nou?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken of heb ook best wel goede vrouwelijke moderators gekend.
Nu iets minder vaakquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is om de 5 dagen denk ik.
In elk geval wordt het daar een keer opgeschud.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het een politieke revolutie worden.
spachtelputz is wel heel erg 2016 hequote:Op maandag 30 augustus 2021 21:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee ik zou gespachtelputz hebben en zwart softleder zitmeubilair gedaan hebben. Dit is Dees haar smaak
Een poging om de eerdere uitspraak goed te praten maar hij faalt jammerlijkquote:
Ik heb hem wel eens ontmoet maar dat is al heel lang geleden.quote:
Ja echt he?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Een poging om de eerdere uitspraak goed te praten maar hij faalt jammerlijk
Ik houd wel van zwart leer maar niet voor meubelsquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee ik zou gespachtelputz hebben en zwart softleder zitmeubilair gedaan hebben. Dit is Dees haar smaak
1995 zelfsquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
spachtelputz is wel heel erg 2016 he
Oeh...quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd wel van zwart leer maar niet voor meubels
Ahquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd wel van zwart leer maar niet voor meubels
Wat is in in 2021? Bloemetjesmotief?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
spachtelputz is wel heel erg 2016 he
Leuk qua uiterlijk: Lilian Marijnissen en Lisa Westerveld.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
wacht zal ff foto opzoekenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is in in 2021? Bloemetjesmotief?
Botanisch, dus jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sas was een goede toen ze nog mod was, Cat22 ook. Deissyy vind ik nu de beste.quote:
Omdat ik de enige benquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sas was een goede toen ze nog mod was, Cat22 ook. Deissyy vind ik nu de beste.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dan blijf ik maar liever in 1995 dan
Van deze foto zitten er maar 2 in de Kamer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:
Houthaardquote:
Granolquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dan blijf ik maar liever in 1995 dan
Ja volg politiek niet zo, ken vooral Jong, Kaag en Rutte en Zegers en hoe heet die sokloze idioot van Groen Links?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van deze foto zitten er maar 2 in de Kamer.
Ik vergeet SWJ.quote:
Weet je wat ik wel zou willen zijn?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kom het liefst bij mensen over de vloer waar je ook echt op de bank durft te gaan zitten en niet bang hoeft te zijn dat je per ongeluk wat verschuift ofzo. Een beetje makkelijk.quote:
Er zitten serieuze vlekken op die muur, en dat is hip? Beetje als een kapotte broek die ineens hip was.quote:
Haha herkenbaar. Er moet wel wat geleefd wordenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kom het liefst bij mensen over de vloer waar je ook echt op de bank durft te gaan zitten en niet bang hoeft te zijn dat je per ongeluk wat verschuift ofzo. Een beetje makkelijk.
Leukquote:
mijn huisquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kom het liefst bij mensen over de vloer waar je ook echt op de bank durft te gaan zitten en niet bang hoeft te zijn dat je per ongeluk wat verschuift ofzo. Een beetje makkelijk.
Het leuke van jou is dat jij ook verkozen bent uit 40+ om hier moderator te zijn.quote:
Oh die hier in de buurt woont ..quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:20 schreef Soury het volgende:
Ik was zaterdag bij een ex van me en die is nog steeds hetzelfde Strak witte glans keuken en kasten witte vloer en grijze bank. Geen enkel kleurtje of fleurtje. Niks veranderd in 30 jaar
samequote:Op maandag 30 augustus 2021 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Er moet wel wat geleefd worden
quote:
Ja wel een tof huis in de laagbouw daar.quote:
Dit verhaal heb je echt zelf verzonnen, maar je het houdt het wel goed volquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het leuke van jou is dat jij ook verkozen bent uit 40+ om hier moderator te zijn.
Ja, dat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja eensquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
denk je dat ik zo 'n net freak ben??quote:
Dat gedeelte kom ik nooit .... Wel lekker dicht bij de tramquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wel een tof huis in de laagbouw daar.
Herkenbaarquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Waar ook wel eens telefoonladers random op het lage tafeltje liggen en het glas cola van de avond ervoor er ook nog staat enzo.
Ik had jou nooit gekozenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit verhaal heb je echt zelf verzonnen, maar je het houdt het wel goed vol
Wijn van de vorige avond danquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:30 schreef puzziepie het volgende:
Op de cola na want dat drink ik niet
Ja links af eerste huisquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gedeelte kom ik nooit .... Wel lekker dicht bij de tram
1 is nu weg., maar ze was wel de leukste. Als politica bepaald geen zwaargewicht, om het maar vriendelijk te zeggen. Ze groeide gaandeweg wel, maar voor veel anders dan haar twee ijzersterke argumenten zal ze niet herinnerd worden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja volg politiek niet zo, ken vooral Jong, Kaag en Rutte en Zegers en hoe heet die sokloze idioot van Groen Links?
Had ff snel gegoogeld en dit artikel is van 2020.
Ben verder wel met je eens dat nr 2 en 3 lekker zijn
Huh, ik heb geen bezem?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had jou nooit gekozenOh en ik heb wat gehacked op fok en D. heeft geen bezem
altijd, mag dat ook?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Waar ook wel eens telefoonladers random op het lage tafeltje liggen...
Piet wss ook niet..quote:
Met verhuizen nog een joint vindenquote:
Godverquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Huh, ik heb geen bezem?
Ik heb er meerdere hoor, en stoffer en blik
Zij is idd weg , haar afscheid was ook wel met een traantje. Ik vond haar wel leukquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
1 is nu weg., maar ze was wel de leukste. Als politica bepaald geen zwaargewicht, om het maar vriendelijk te zeggen. Ze groeide gaandeweg wel, maar voor veel anders dan haar twee ijzersterke argumenten zal ze niet herinnerd worden.
Hier heeft ze het toch even moeilijk![]()
Zit je de nieuwe mod te pesten?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, die heb jij toch?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Best zonde, je kan beter je glas leeg drinkenquote:
Nah het was geen verrassingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |