To slowquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef aloa het volgende:
Valt weer tegen. Ik was bezig met een TT.
Volgende week maandag, dus ik heb nog even om weer bij te trekkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ai, dat klinkt niet echt top. Wanneer was jouw vakantie ook al weer?
Wat een rare ben jij dan.quote:
Oh gelukkig, ik dacht al woensdag of zo en dat zou krap kunnen zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende week maandag, dus ik heb nog even om weer bij te trekken
Jammer danquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef aloa het volgende:
Mooi plaatje!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn wel leuke plekjes daar bij het Gardameer.
Wat zeg je dat netjes.quote:
Heel snel bij trekken danquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende week maandag, dus ik heb nog even om weer bij te trekken
Dat is het.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik mag hopen dat dit een vinger is.
Echt hoor.quote:
Volgende x beter.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef aloa het volgende:
Wat dacht jij dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik mag hopen dat dit een vinger is.
Ik voelde een Romano aankomenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef aloa het volgende:
Niets bijzonder, beetje keelpijn, snotneus, dat is zo weer over. Vanmorgen even genooseswapped, die was negatief!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou in de geruchtenstroom? Je bent ziekjes? Watskeburt?
Jij kwam destijds toch ook met de BB-groep hierheen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is nou mooi.Voel me gelijk welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |