quote:
Macht der gewoonte.quote:
Ja,beetje karig zo.quote:
Precies, met een beetje scherpe paprika poeder en knoflook er opquote:
Alleen voor beschuit...quote:
Het is te laatquote:
Iederen heeft zn eigen voorkeurquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:57 schreef mario390 het volgende:
de kut kann haren hebben
maar beter heeft en kut geen haren
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:57 schreef mario390 het volgende:
de kut kann haren hebben
Heb jij haren?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:57 schreef mario390 het volgende:
de kut kann haren hebben
Grote meid, we zijn trots op je.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel mijn korstjes gegeten.
Bah viezerikquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:57 schreef mario390 het volgende:
de kut kann haren hebben
Welke korstjes?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:57 schreef mario390 het volgende:
de kut kann haren hebben
Daar kreeg je borstjes van.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee gek.quote:
Gaat Muttie leuk vinden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Kopieren en uitprinten voor op je muur
Oh ja je wou die kant opquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
Toch maar niet doen.Ik wil nog een keer met haar om tafel.
Nu helemaal.quote:
Wat doe je er mee dan ?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, nog nooit een compeedpleister gezien die na 2 dagen zo kapot was al
Niets bijzonders, ben wezen sporten.quote:
Van mijn boterhammenquote:
Ligt aan de sport die je doet lijkt me..quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets bijzonders, ben wezen sporten.
Maar dat moeten die dingen aankunnen
Fitness, ook niets spannends dus.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:21 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ligt aan de sport die je doet lijkt me..
ik ken het fluiten alleen van beschuitenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mijn boterhammen
Mijn moeder zei altijd dat ik mijn korstjes op moest eten anders zou ik nooit leren fluiten.
Ik vond ze altijd lekker. Van die harde korstjes van het verse brood vd warme bakker.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mijn boterhammen
Mijn moeder zei altijd dat ik mijn korstjes op moest eten anders zou ik nooit leren fluiten.
Maar ik denk niet dat je moeder dat leuk vondquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik ken het fluiten alleen van beschuiten![]()
We hebben zo'n 'test' een keer op school gedaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat je moeder dat leuk vond
Beschuitfluiten, herinneringen komen boven.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hmm dat zou wel langer moeten volhouden dan. Dag of 4 toch welquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fitness, ook niets spannends dus.
En heb nog wel iets rustiger aan gedaan
Ja dat!!quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beschuitfluiten, herinneringen komen boven.
SBS 6 is sowieso een zender voor domme mensen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:26 schreef mario390 het volgende:
man man in andere topic
kijken ze nach tongende gilfs op sb6
1,5 week lukt me ook nog wel eens.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:26 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hmm dat zou wel langer moeten volhouden dan. Dag of 4 toch wel
Verse tijgerbroodkorstjesquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond ze altijd lekker. Van die harde korstjes van het verse brood vd warme bakker.
Vers duinenbrood met korstjes. En het liefst nog iets warmquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1,5 week lukt me ook nog wel eens.
Daarom is dit ook zo opvallend
Het is niet te doen, maar wel hilarisch en het geeft goede zooi.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We hebben zo'n 'test' een keer op school gedaan![]()
Was best moeilijk fluiten
Gewoon witbrood en de bakker die dan vroeg wilt u een heel of gesneden?quote:
Echt welquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet te doen, maar wel hilarisch en het geeft goede zooi.
Heerlijk brood is dat!quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vers duinenbrood met korstjes. En het liefst nog iets warm
Duinenbrood? Dat heb ik geloof ik nog nooit gegetenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op de middelbare school kocht ik bij de bakker regelmatig een halfje brood, at eerst de binnenkant er op mijn gemak uit en daarna de korst, bij voorkeur die van de onderkant. Wat raar eigenlijk dat ik droog brood ging zit etenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon witbrood en de bakker die dan vroeg wilt u een heel of gesneden?![]()
![]()
Ja, ik fietste vroeger naar school en kwam langs 3 warme bakkers. was altijd even langzamer fietsen omdat het zo lekker rook.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit iemand laten doen op mijn fuif. Vuil boeltje.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:26 schreef mario390 het volgende:
man man in andere topic
kijken ze nach tongende gilfs op sb6
Dat hebben ze hier bij de bakkerquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Duinenbrood? Dat heb ik geloof ik nog nooit gegeten
Dat heeft verder weinig met beschuitfluiten te maken natuurlijkquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ooit iemand laten doen op mijn fuif. Vuil boeltje.
Diezelfde persoon is ooit door het ijs gezakt, test mislukt.
Ik kon alleen maar fluiten naar mijn zakgeld. Dat vond ik nooit leukquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mijn boterhammen
Ik zal er op lettenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier bij de bakker
https://www.bakkervanmaanen.nl/productinformatie/duinenbrood/
(nogal veel locaties ook).
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar fluiten naar mijn zakgeld. Dat vond ik nooit leuk
Yep. Komt omdat ik vanmiddag op die plek was. Ging daar naar school en gebeurde tijdens een winterwandeling.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heeft verder weinig met beschuitfluiten te maken natuurlijk
Mijn Bakker Voskamp verkoopt het ook, heerlijk met die kleine stukjes hazelnootquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier bij de bakker
https://www.bakkervanmaanen.nl/productinformatie/duinenbrood/
(nogal veel locaties ook).
Ah je had een soort van flashback begrijp ikquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yep. Komt omdat ik vanmiddag op die plek was. Ging daar naar school en gebeurde tijdens een winterwandeling.
Dan had jij blijkbaar wel je korstjes op.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar fluiten naar mijn zakgeld. Dat vond ik nooit leuk
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de middelbare school kocht ik bij de bakker regelmatig een halfje brood, at eerst de binnenkant er op mijn gemak uit en daarna de korst, bij voorkeur die van de onderkant. Wat raar eigenlijk dat ik droog brood ging zit eten![]()
Ik had geen moeite met korstjes.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had jij blijkbaar wel je korstjes op.
Nooit van gehoord.quote:
Wat ik ook lekker vond was als het kapje dungesneden was.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had geen moeite met korstjes.
Ook nooit van gehoord 😉quote:
Hé het is 7 uur geweest, wat doe je uit bed?quote:
Mario.quote:
Blijkbaar is het dan toch een regionaal iets, geen idee.quote:
Koffie broodjes mmmm ook lekkerquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:38 schreef Ole het volgende:
puddingbroodje één keer per week!
[ afbeelding ]
Zou best kunnen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar is het dan toch een regionaal iets, geen idee.
Dat heb ik echt al zo lang niet gegetenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:38 schreef Ole het volgende:
puddingbroodje één keer per week!
[ afbeelding ]
Hou eens op.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel maar is ranzig
schmecken ranzig
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé het is 7 uur geweest, wat doe je uit bed?
Weten we maar dat hoef je hier niet te zeggen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel maar is ranzig
schmecken ranzig
Wat doe jij uit bed?quote:
Het is hier geen onzinquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé het is 7 uur geweest, wat doe je uit bed?
Omdat je hier bent, een uurtje langer dan.quote:
Je bent veel te lief.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat je hier bent, een uurtje langer dan.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:44 schreef mazaru het volgende:
Gaan we dat domme gedoe hier toch niet krijgen? Dit is mijn vluchthaven als dat begint
Paul is ook wel tof.quote:
Ah lekker, je hebt er voor mij ook één mee genomenquote:
Dom gedoe? Waar? Wie? Hoe? Wat?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:44 schreef mazaru het volgende:
Gaan we dat domme gedoe hier toch niet krijgen? Dit is mijn vluchthaven als dat begint
Ik mis de worst.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dom gedoe? Waar? Wie? Hoe? Wat?
middelbare school 1 keer per week..quote:
Ok danquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
Op maandag 30 augustus 2021 18:42 schreef Deisyy het volgende:[/b]
[..]
Soury en Domni zijn ook broers
Ok danquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
Op maandag 30 augustus 2021 18:42 schreef Deisyy het volgende:[/b]
[..]
Soury en Domni zijn ook broers
Ik heb er vroeger ook veel van weggegeten.quote:
Ja volwassen kerel die andere van zijn leeftijd pappa noemt en zegt dat die naar bed moetquote:
Je moet wel alles terug lezen om deze te snappen.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja volwassen kerel die andere van zijn leeftijd pappa noemt en zegt dat die naar bed moet
Ik lees selectiefquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja volwassen kerel die andere van zijn leeftijd pappa noemt en zegt dat die naar bed moet
Quequote:Op maandag 30 augustus 2021 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan het inderdaad veel erger treffenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:48 schreef Soury het volgende:
Nou ik geloof het wel 8 topics. Maar domnivoor als broer zou alles behalve erg zijn
Nou ik geloof het wel 8 topics. Maar domnivoor als broer zou alles behalve erg zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet wel alles terug lezen om deze te snappen.
In het Nederlands heet dat paneermeel.quote:
Ok ok maar maar, anders krijgen we zo de verklaring wat Brosel sindquote:
Jij hebt gegoogeld hèquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In het Nederlands heet dat paneermeel.
Oh dat is makkelijk te onthouden. klinkt als broodselquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In het Nederlands heet dat paneermeel.
Beati pauperes spiritu.quote:
Alsof er ook maar iets is dat ons daarvoor kan beschermenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ok maar maar, anders krijgen we zo de verklaring wat Brosel sind
Dat moet ik 9 vd 10 keer doen als mario wat zegt.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik geloof het wel 8 topics. Maar domnivoor als broer zou alles behalve erg zijn
mooi onderschriftquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Blijft geweldig!![]()
Beati pauperes spiritu
Ninja editquote:
vroegah! toen we nauwelijks zakgeld hadden en je als 15 jarige werkte voor 2 gulden per uur!quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger ook veel van weggegeten.
Spuit 11.quote:
Laten we over Sopranos praten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Ik ben nog steeds verliefd op Tony
Om puddingbroodjes en gevulde eierkoeken te kopen en toch slank blevenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:52 schreef Ole het volgende:
[..]
vroegah! toen we nauwelijks zakgeld hadden en je als 15 jarige werkte voor 2 gulden per uur!
Mijn huidige onderschrift laat ik nog even staan.quote:
Dan post ik nog een paar toppersquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
Over de TT;heb nog steeds die muziek aan/
quote:
DIT IS DTS NIET!quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:53 schreef mario390 het volgende:
zij will tongen![]()
![]()
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.memesmonkey.com%2Fimages%2Fmemesmonkey%2Fa5%2Fa5bd7773f350ec827f8f144c6903fcdc.jpeg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Grijp je kans.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:53 schreef mario390 het volgende:
zij will tongen![]()
![]()
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.memesmonkey.com%2Fimages%2Fmemesmonkey%2Fa5%2Fa5bd7773f350ec827f8f144c6903fcdc.jpeg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Dat krijg je van het copy-pasten op de automatische piloot.quote:
Jah... één keer per week glaasje cola en een mini bakje chips.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om puddingbroodjes en gevulde eierkoeken te kopen en toch slank bleven
Dan post ik nog wat toppersquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
Over de TT;heb nog steeds die muziek aan/
Hey dubbelquote:
Nee, ze moet poepen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:53 schreef mario390 het volgende:
zij will tongen![]()
![]()
En dan naar de Showbizquiz kijkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Jah... één keer per week glaasje cola en een mini bakje chips.
Kan dat achter spoiler s.v.p.quote:
Ik heb nu bijna weer alles gekeken en kan gerust weer opnieuw beginnen.Wat een topserie.quote:
Chips in een koffiefilter op woensdagmiddag met de berebios.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Jah... één keer per week glaasje cola en een mini bakje chips.
Ik kreeg op mijn klote van de bollen boer dat ik zijn zoon liet rennen voor een caramac. Maar ik spaarde voor een vakantie met pellen en dat was echt kut werk maar wel onwijs tofquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om puddingbroodjes en gevulde eierkoeken te kopen en toch slank bleven
Zeg het haar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is toch de beeld ,dat heeft niks met dts te maken
Die andere met die bejaarden is pas erg.quote:
Caramac, die waren ook zo vies lekker.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn klote van de bollen boer dat ik zijn zoon liet rennen voor een caramac. Maar ik spaarde voor een vakantie met pellen en dat was echt kut werk maar wel onwijs tof
Dat klinkt wel herkenbaar, hard werken voor weinig, maar wel heel veel plezier hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn klote van de bollen boer dat ik zijn zoon liet rennen voor een caramac. Maar ik spaarde voor een vakantie met pellen en dat was echt kut werk maar wel onwijs tof
Briljantinoos.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Chips in een koffiefilter op woensdagmiddag met de berebios.
#Kaagedis is al dagen trending topic op Twitter.quote:
Kaagedisquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
#Kaagedis is al dagen trending topic op Twitter.
quote:
O zalig!!! Is dat uit de handel? Kan wel kloppen. een benzinestation heeft het meer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Caramac, die waren ook zo vies lekker.
#thewickedwitchofthemiddleeast vind ik nog beter.quote:
Caramac is eigenlijk afval uit de zuivel met suiker.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O zalig!!! Is dat uit de handel? Kan wel kloppen. een benzinestation heeft het meer.
Ik ga het zeker nog een keer kijken. Kan je nagaan de eerste keer dat dat ik keek moest je $%&())_+_!!!! een week wachten voor de volgende aflevering. Nu kan je het intro skippen maar zelfs daar geniet ik van elke keerquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna weer alles gekeken en kan gerust weer opnieuw beginnen.Wat een topserie.
Ik moest wel steeds aan je denken.
Doe even rustig.quote:
Kaagedis is pakkenderquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
#thewickedwitchofthemiddleeast vind ik nog beter.
Net zo'n stuk darm inderdaad.quote:
Echt hoor.Die zit vast in mijn hoofd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga het zeker nog een keer kijken. Kan je nagaan de eerste keer dat dat keek moest je $%&())_+_!!!! een week wachten voor de volgende aflevering. Nu kan je het intro skippen maar zelfs daar geniet ik van elke keer
Net zoiets als Rivella dus.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Caramac is eigenlijk afval uit de zuivel met suiker.
quote:
Dat mokkel komt steeds bij mij boven als ik die heks op tv zie.quote:
Nee het is er nog, jaar geleden een keer meegenomen maar het is erg smerig en zoetquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O zalig!!! Is dat uit de handel? Kan wel kloppen. een benzinestation heeft het meer.
Skerp.quote:
Heer GOA.quote:
Dan is ze het niet.quote:
Dat heb ik gelezenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat mokkel komt steeds bij mij boven als ik die heks op tv zie.
stück darmquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Net zo'n stuk darm inderdaad.
Alleen weet ik niet of haar haren zo lekker trekken als bij BM.
welke tv ?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat mokkel komt steeds bij mij boven als ik die heks op tv zie.
Het is/was gewoon heerlijk snelwegsnoep. Bij het tanken altijd een reepje mee.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Caramac is eigenlijk afval uit de zuivel met suiker.
Wat?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Little Fruitie![]()
Dat verklaart een hoop
Volgens mij hoef je alleen maar uit je raam te kijken, ergens achter een struik ofzoquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je alleen maar uit je raam te kijken, ergens achter een struik ofzo
Een oom van me heeft het bedacht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is/was gewoon heerlijk snelwegsnoep. Bij het tanken altijd een reepje mee.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je alleen maar uit je raam te kijken, ergens achter een struik ofzo
Ach ja,mag even niet in DTS meer.quote:
Ik dacht het ook al. Het was dat of hij heeft een leven gekregen en dat leek me onwaarschijnlijkerquote:
Dan heb je ook gelezen dat toeval niet bestaatquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat doe ik bijna nooitdit was puur toeval.
Online en bij groothandels.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
SOLIDAAAAASSSSquote:
Klopt.quote:
Dat is idd waarquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik vond die verwijzing naar The Wizard of Oz zo grappig.
Nee dat lijkt me ook niet, hij zit te wachten op een Amber Alert hierquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al. Het was dat of hij heeft een leven gekregen en dat leek me onwaarschijnlijker
En ik niet dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:09 schreef SolidasRock het volgende:
@:GREYSBONES kom maar gewoon meeposten
Soury begonquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met al die gesloopte quotes valt dat ook niet mee.
Romana heeft zijn telefoon afgepakt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al. Het was dat of hij heeft een leven gekregen en dat leek me onwaarschijnlijker
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Online en bij groothandels.
Ik vond net een site en daar sprak iemand van zwart/wit met een dolfijn erop. Dat kan ik mij ook nog wel herinneren.
In zoetheid alleen in competitie met baklava.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is er nog, jaar geleden een keer meegenomen maar het is erg smerig en zoet
Hier een puntje voor jou.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:10 schreef D. het volgende:
hoop niet dat men verwacht dat we hier een puntensysteem gaan invoeren
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Romana heeft zijn telefoon afgepakt.
Een kunstheup levert 10 punten op?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:10 schreef D. het volgende:
hoop niet dat men verwacht dat we hier een puntensysteem gaan invoeren
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Romana heeft zijn telefoon afgepakt.
MOrgen zijn ze weer wegquote:
Geklikt.wat een heerlijke muziek.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:10 schreef pullup het volgende:
Laatste fruitje, meteen de beste
Helemaal Scratch
Jij zeker wel.quote:
Pssst... Dit is onze Außenministerquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke tv ?
ik heb alle nederlandse
Heb ik gedaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En jij voelde je niet geroepen om dat ff te fixen ?
Voel je al wat beter Dees?quote:
Volgens mij begrijp ik wat hier staat?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:12 schreef mario390 het volgende:
de meid was zo dikk
je moet haar in meel rollen
om de natte plek te vinden
we suffer in silencequote:
Altijd welkom hier FF, we hebben ook dekentjes en soep.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach ja,mag even niet in DTS meer.
Mwah, net 2 paracetamollen geslikt, morgen is het over, echt!quote:
Ik had ook beeld.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik wat hier staat?
Ai, dat klinkt niet echt top. Wanneer was jouw vakantie ook al weer?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah, net 2 paracetamollen geslikt, morgen is het over, echt!
Okay paquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd welkom hier FF, we hebben ook dekentjes en soep.
Goed gedaan! Ik hoop dat hij het voor een substantieel bedrag aan Unilever heeft verpatst.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een oom van me heeft het bedacht.
I knowquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in lijden in stilte
Dat is nou mooi.Voel me gelijk welkom.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd welkom hier FF, we hebben ook dekentjes en soep.
Wat hoor ik nou in de geruchtenstroom? Je bent ziekjes? Watskeburt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah, net 2 paracetamollen geslikt, morgen is het over, echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |