O zalig!!! Is dat uit de handel? Kan wel kloppen. een benzinestation heeft het meer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Caramac, die waren ook zo vies lekker.
#thewickedwitchofthemiddleeast vind ik nog beter.quote:
Caramac is eigenlijk afval uit de zuivel met suiker.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O zalig!!! Is dat uit de handel? Kan wel kloppen. een benzinestation heeft het meer.
Ik ga het zeker nog een keer kijken. Kan je nagaan de eerste keer dat dat ik keek moest je $%&())_+_!!!! een week wachten voor de volgende aflevering. Nu kan je het intro skippen maar zelfs daar geniet ik van elke keerquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna weer alles gekeken en kan gerust weer opnieuw beginnen.Wat een topserie.
Ik moest wel steeds aan je denken.
Doe even rustig.quote:
Kaagedis is pakkenderquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
#thewickedwitchofthemiddleeast vind ik nog beter.
Net zo'n stuk darm inderdaad.quote:
Echt hoor.Die zit vast in mijn hoofd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga het zeker nog een keer kijken. Kan je nagaan de eerste keer dat dat keek moest je $%&())_+_!!!! een week wachten voor de volgende aflevering. Nu kan je het intro skippen maar zelfs daar geniet ik van elke keer
Net zoiets als Rivella dus.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Caramac is eigenlijk afval uit de zuivel met suiker.
Dat mokkel komt steeds bij mij boven als ik die heks op tv zie.quote:
Nee het is er nog, jaar geleden een keer meegenomen maar het is erg smerig en zoetquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O zalig!!! Is dat uit de handel? Kan wel kloppen. een benzinestation heeft het meer.
Skerp.quote:
Heer GOA.quote:
Dan is ze het niet.quote:
Dat heb ik gelezenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat mokkel komt steeds bij mij boven als ik die heks op tv zie.
stück darmquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Net zo'n stuk darm inderdaad.
Alleen weet ik niet of haar haren zo lekker trekken als bij BM.
welke tv ?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat mokkel komt steeds bij mij boven als ik die heks op tv zie.
Het is/was gewoon heerlijk snelwegsnoep. Bij het tanken altijd een reepje mee.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Caramac is eigenlijk afval uit de zuivel met suiker.
Wat?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Little Fruitie![]()
Dat verklaart een hoop
Volgens mij hoef je alleen maar uit je raam te kijken, ergens achter een struik ofzoquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je alleen maar uit je raam te kijken, ergens achter een struik ofzo
Een oom van me heeft het bedacht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is/was gewoon heerlijk snelwegsnoep. Bij het tanken altijd een reepje mee.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je alleen maar uit je raam te kijken, ergens achter een struik ofzo
Ach ja,mag even niet in DTS meer.quote:
Ik dacht het ook al. Het was dat of hij heeft een leven gekregen en dat leek me onwaarschijnlijkerquote:
Dan heb je ook gelezen dat toeval niet bestaatquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat doe ik bijna nooitdit was puur toeval.
Online en bij groothandels.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
SOLIDAAAAASSSSquote:
Klopt.quote:
Dat is idd waarquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik vond die verwijzing naar The Wizard of Oz zo grappig.
Nee dat lijkt me ook niet, hij zit te wachten op een Amber Alert hierquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al. Het was dat of hij heeft een leven gekregen en dat leek me onwaarschijnlijker
En ik niet dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:09 schreef SolidasRock het volgende:
@:GREYSBONES kom maar gewoon meeposten
Soury begonquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met al die gesloopte quotes valt dat ook niet mee.
Romana heeft zijn telefoon afgepakt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al. Het was dat of hij heeft een leven gekregen en dat leek me onwaarschijnlijker
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Online en bij groothandels.
Ik vond net een site en daar sprak iemand van zwart/wit met een dolfijn erop. Dat kan ik mij ook nog wel herinneren.
In zoetheid alleen in competitie met baklava.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is er nog, jaar geleden een keer meegenomen maar het is erg smerig en zoet
Hier een puntje voor jou.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:10 schreef D. het volgende:
hoop niet dat men verwacht dat we hier een puntensysteem gaan invoeren
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Romana heeft zijn telefoon afgepakt.
Een kunstheup levert 10 punten op?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:10 schreef D. het volgende:
hoop niet dat men verwacht dat we hier een puntensysteem gaan invoeren
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Romana heeft zijn telefoon afgepakt.
MOrgen zijn ze weer wegquote:
Geklikt.wat een heerlijke muziek.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:10 schreef pullup het volgende:
Laatste fruitje, meteen de beste
Helemaal Scratch
Jij zeker wel.quote:
Pssst... Dit is onze Außenministerquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke tv ?
ik heb alle nederlandse
Heb ik gedaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En jij voelde je niet geroepen om dat ff te fixen ?
Voel je al wat beter Dees?quote:
Volgens mij begrijp ik wat hier staat?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:12 schreef mario390 het volgende:
de meid was zo dikk
je moet haar in meel rollen
om de natte plek te vinden
we suffer in silencequote:
Altijd welkom hier FF, we hebben ook dekentjes en soep.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach ja,mag even niet in DTS meer.
Mwah, net 2 paracetamollen geslikt, morgen is het over, echt!quote:
Ik had ook beeld.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik wat hier staat?
Ai, dat klinkt niet echt top. Wanneer was jouw vakantie ook al weer?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah, net 2 paracetamollen geslikt, morgen is het over, echt!
Okay paquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd welkom hier FF, we hebben ook dekentjes en soep.
Goed gedaan! Ik hoop dat hij het voor een substantieel bedrag aan Unilever heeft verpatst.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een oom van me heeft het bedacht.
I knowquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in lijden in stilte
Dat is nou mooi.Voel me gelijk welkom.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd welkom hier FF, we hebben ook dekentjes en soep.
Wat hoor ik nou in de geruchtenstroom? Je bent ziekjes? Watskeburt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah, net 2 paracetamollen geslikt, morgen is het over, echt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |