Dat is idd waarquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik vond die verwijzing naar The Wizard of Oz zo grappig.
Nee dat lijkt me ook niet, hij zit te wachten op een Amber Alert hierquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al. Het was dat of hij heeft een leven gekregen en dat leek me onwaarschijnlijker
En ik niet dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:09 schreef SolidasRock het volgende:
@:GREYSBONES kom maar gewoon meeposten
Soury begonquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met al die gesloopte quotes valt dat ook niet mee.
Romana heeft zijn telefoon afgepakt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al. Het was dat of hij heeft een leven gekregen en dat leek me onwaarschijnlijker
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Online en bij groothandels.
Ik vond net een site en daar sprak iemand van zwart/wit met een dolfijn erop. Dat kan ik mij ook nog wel herinneren.
In zoetheid alleen in competitie met baklava.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is er nog, jaar geleden een keer meegenomen maar het is erg smerig en zoet
Hier een puntje voor jou.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:10 schreef D. het volgende:
hoop niet dat men verwacht dat we hier een puntensysteem gaan invoeren
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Romana heeft zijn telefoon afgepakt.
Een kunstheup levert 10 punten op?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:10 schreef D. het volgende:
hoop niet dat men verwacht dat we hier een puntensysteem gaan invoeren
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Romana heeft zijn telefoon afgepakt.
MOrgen zijn ze weer wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |