welke tv ?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat mokkel komt steeds bij mij boven als ik die heks op tv zie.
Het is/was gewoon heerlijk snelwegsnoep. Bij het tanken altijd een reepje mee.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Caramac is eigenlijk afval uit de zuivel met suiker.
Wat?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Little Fruitie![]()
Dat verklaart een hoop
Volgens mij hoef je alleen maar uit je raam te kijken, ergens achter een struik ofzoquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je alleen maar uit je raam te kijken, ergens achter een struik ofzo
Een oom van me heeft het bedacht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is/was gewoon heerlijk snelwegsnoep. Bij het tanken altijd een reepje mee.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je alleen maar uit je raam te kijken, ergens achter een struik ofzo
Ach ja,mag even niet in DTS meer.quote:
Ik dacht het ook al. Het was dat of hij heeft een leven gekregen en dat leek me onwaarschijnlijkerquote:
Dan heb je ook gelezen dat toeval niet bestaatquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat doe ik bijna nooitdit was puur toeval.
Online en bij groothandels.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O zalig!!! Is dat uit de handel? Kan wel kloppen. een benzinestation heeft het meer.
SOLIDAAAAASSSSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |