Hey dubbelquote:
Nee, ze moet poepen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:53 schreef mario390 het volgende:
zij will tongen![]()
![]()
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.memesmonkey.com%2Fimages%2Fmemesmonkey%2Fa5%2Fa5bd7773f350ec827f8f144c6903fcdc.jpeg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
En dan naar de Showbizquiz kijkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Jah... één keer per week glaasje cola en een mini bakje chips.
Kan dat achter spoiler s.v.p.quote:
Ik heb nu bijna weer alles gekeken en kan gerust weer opnieuw beginnen.Wat een topserie.quote:
Chips in een koffiefilter op woensdagmiddag met de berebios.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Jah... één keer per week glaasje cola en een mini bakje chips.
Ik kreeg op mijn klote van de bollen boer dat ik zijn zoon liet rennen voor een caramac. Maar ik spaarde voor een vakantie met pellen en dat was echt kut werk maar wel onwijs tofquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om puddingbroodjes en gevulde eierkoeken te kopen en toch slank bleven
Zeg het haar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is toch de beeld ,dat heeft niks met dts te maken
Die andere met die bejaarden is pas erg.quote:
Caramac, die waren ook zo vies lekker.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn klote van de bollen boer dat ik zijn zoon liet rennen voor een caramac. Maar ik spaarde voor een vakantie met pellen en dat was echt kut werk maar wel onwijs tof
Dat klinkt wel herkenbaar, hard werken voor weinig, maar wel heel veel plezier hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn klote van de bollen boer dat ik zijn zoon liet rennen voor een caramac. Maar ik spaarde voor een vakantie met pellen en dat was echt kut werk maar wel onwijs tof
Briljantinoos.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Chips in een koffiefilter op woensdagmiddag met de berebios.
#Kaagedis is al dagen trending topic op Twitter.quote:
Kaagedisquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
#Kaagedis is al dagen trending topic op Twitter.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |