Ik heb er vroeger ook veel van weggegeten.quote:
Ja volwassen kerel die andere van zijn leeftijd pappa noemt en zegt dat die naar bed moetquote:
Je moet wel alles terug lezen om deze te snappen.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja volwassen kerel die andere van zijn leeftijd pappa noemt en zegt dat die naar bed moet
Ik lees selectiefquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja volwassen kerel die andere van zijn leeftijd pappa noemt en zegt dat die naar bed moet
Quequote:Op maandag 30 augustus 2021 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan het inderdaad veel erger treffenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:48 schreef Soury het volgende:
Nou ik geloof het wel 8 topics. Maar domnivoor als broer zou alles behalve erg zijn
Nou ik geloof het wel 8 topics. Maar domnivoor als broer zou alles behalve erg zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet wel alles terug lezen om deze te snappen.
In het Nederlands heet dat paneermeel.quote:
Ok ok maar maar, anders krijgen we zo de verklaring wat Brosel sindquote:
Jij hebt gegoogeld hčquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In het Nederlands heet dat paneermeel.
Oh dat is makkelijk te onthouden. klinkt als broodselquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In het Nederlands heet dat paneermeel.
Beati pauperes spiritu.quote:
Alsof er ook maar iets is dat ons daarvoor kan beschermenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ok maar maar, anders krijgen we zo de verklaring wat Brosel sind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |