Ik zal er op lettenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier bij de bakker
https://www.bakkervanmaanen.nl/productinformatie/duinenbrood/
(nogal veel locaties ook).
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar fluiten naar mijn zakgeld. Dat vond ik nooit leuk
Yep. Komt omdat ik vanmiddag op die plek was. Ging daar naar school en gebeurde tijdens een winterwandeling.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heeft verder weinig met beschuitfluiten te maken natuurlijk
Mijn Bakker Voskamp verkoopt het ook, heerlijk met die kleine stukjes hazelnootquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier bij de bakker
https://www.bakkervanmaanen.nl/productinformatie/duinenbrood/
(nogal veel locaties ook).
Ah je had een soort van flashback begrijp ikquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yep. Komt omdat ik vanmiddag op die plek was. Ging daar naar school en gebeurde tijdens een winterwandeling.
Dan had jij blijkbaar wel je korstjes op.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar fluiten naar mijn zakgeld. Dat vond ik nooit leuk
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de middelbare school kocht ik bij de bakker regelmatig een halfje brood, at eerst de binnenkant er op mijn gemak uit en daarna de korst, bij voorkeur die van de onderkant. Wat raar eigenlijk dat ik droog brood ging zit eten![]()
Ik had geen moeite met korstjes.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had jij blijkbaar wel je korstjes op.
Nooit van gehoord.quote:
Wat ik ook lekker vond was als het kapje dungesneden was.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had geen moeite met korstjes.
Ook nooit van gehoord 😉quote:
Hé het is 7 uur geweest, wat doe je uit bed?quote:
Mario.quote:
Blijkbaar is het dan toch een regionaal iets, geen idee.quote:
Koffie broodjes mmmm ook lekkerquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:38 schreef Ole het volgende:
puddingbroodje één keer per week!
[ afbeelding ]
Zou best kunnen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar is het dan toch een regionaal iets, geen idee.
Dat heb ik echt al zo lang niet gegetenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:38 schreef Ole het volgende:
puddingbroodje één keer per week!
[ afbeelding ]
Hou eens op.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel maar is ranzig
schmecken ranzig
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé het is 7 uur geweest, wat doe je uit bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |