Het gaat niet helemaal goed met je.quote:
Hier hebben we alleen maar domme dozen in de regering.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:52 schreef mario390 het volgende:
we hebben ook meiden in de
regierung,niet zo knappe
Kom dan hier in NL wonenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:52 schreef mario390 het volgende:
we hebben ook meiden in de
regierung,niet zo knappe
Ik droom van een trio met haar en Caroline.quote:
Dat had ik niet achter je gezochtquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik droom van een trio met haar en Caroline.
DE Caroline?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Brommers kieken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
DE Caroline?Bedoel je die boerin uut Démter?
Sylvana is wel een mooie vrouw. Wat je met die Caroline moet begrijp ik niet zo goedquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
we ook,geloof mequote:Op maandag 30 augustus 2021 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier hebben we alleen maar domme dozen in de regering.
Triple B.Dan wordt ze woest.quote:
Geen idee ik ben totaal niet thuis in de politiek.quote:
Jammer is dat,quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee ik ben totaal niet thuis in de politiek.
Vrouwen in de regering is nog erger dan vrouwen als moderator.quote:
Daar voel je niks van.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik vind het maar een rare vrouw
Daar heb je een punt , of nou ja twee flinke puntenquote:
@Deissyyquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen in de regering is nog erger dan vrouwen als moderator.
nu was start in duitse love islandquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prutser.quote:
Maar goed dat je er zo'n smiley bij zetquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |