Bijna! Nog ff een beetje bijkomen van de lange reis, maar dan zit het vast wel weer goed.quote:
Groot komt soms met vreemde dingen aanzettenquote:
Morgen een pakketjequote:
Waar is die bekend van dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is Groot.
Romano is een kerel met blonde vlechtjes.
Heb jij ook een ban dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna! Nog ff een beetje bijkomen van de lange reis, maar dan zit het vast wel weer goed.
En daarzo?
En Dubbeldik, ook met twee losse wafeltjesquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jamin.![]()
Kocht mijn moeder zo'n worstenijs en een pak ronde wafeltjes.
Een badeendje?quote:
Daarom was ik ook zo verbaasdquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Groot komt soms met vreemde dingen aanzetten
Je geeft geen antwoord op zijn vraag.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoopte inderdaad op een vingertopje
Ben je op de Filipijnen geweest?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna! Nog ff een beetje bijkomen van de lange reis, maar dan zit het vast wel weer goed.
En daarzo?
Dat is niet liefdevol.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik wil kippen om me heen en BDS wijst me altijd af ook met leuke foto's in dm
Ik heb werkelijk geen idee. MCH schijnt hem leuk te vinden.quote:
Nee maar wie weet.quote:
Fly me to the moon and back.quote:
Zo te zien is het een grote teen of een duim.quote:
Ik moest er voor betalen dus dat valt wel meequote:
Sssst.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op zijn vraag.
Of niet natuurlijkquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo te zien is het een grote teen of een duim.
Hebben we het nog steeds over mevrouw Kaag?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft en halfe uur gepoept
en buiten stonden ze met gasmask
Ik ookquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. MCH schijnt hem leuk te vinden.
Persoonlijk heb ik liever Groot
Ik ook, Groot is tof.quote:
Maar als je hem even zat bent leg je hem in ja nachtkastjequote:Op maandag 30 augustus 2021 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest er voor betalen dus dat valt wel mee
Vrouwen hebben het maar makkelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je hem even zat bent leg je hem in ja nachtkastje
Serieuze vraag,wie vindt jij leuk in de 2de kamer?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over mevrouw Kaag?
ramonoquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over mevrouw Kaag?
Nou het is een boekenkast dus daar kan een hele verzameling inquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je hem even zat bent leg je hem in ja nachtkastje
Eigenlijk is het een teen.quote:
Ik weet er wel eenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Serieuze vraag,wie vindt jij leuk in de 2de kamer?
Dan ga je voor het naar bed gaan in de kast kijken met de vraag welk boek zal ik vanavond gebruiken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het is een boekenkast dus daar kan een hele verzameling in
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een teen.
Korte versie
Langere versie
Zijn leuke films.quote:
Ik moet 50 tinten grijs nog kopen, of maar nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ga je voor het naar bed gaan in de kast kijken met de vraag welk boek zal ik vanavond gebruiken.
Doe die onzin hier maar niet.quote:
Laat mij even boos zijn ja.quote:
Ff gegoogeld, kom op deze 4 dames uit:quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eh.......quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat mij even boos zijn ja.![]()
Ik heb hier ook niet voor gekozen,
Relaxed.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan koop je toch 1 met minder tinten grijs?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet 50 tinten grijs nog kopen, of maar niet
Die eerste is toch weg?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff gegoogeld, kom op deze 4 dames uit: [ afbeelding ]
Linkje: https://mannenzaken.nl/vr(...)de-mooiste-politica/
Zit hier jouw voorkeur bij?
Ik voel me zo welkom.quote:
Rutte, als hij voor de Tweede Kamer staat. Hilarisch af en toequote:Op maandag 30 augustus 2021 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Rutte, als hij voor de Tweede Kamer staat. Hilarisch af en toe
Ik ook niet he?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ik vind het een beetje flauw en kinderachtig om hier de hele tijd met DTS te kloten.quote:
It's the same picturequote:Op maandag 30 augustus 2021 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet nu kop houden.quote:
zijn de in en realityshow?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Soort vanquote:
nr.3quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zoiets.quote:
Nee,jij zeker niet.quote:
Het gaat niet helemaal goed met je.quote:
Hier hebben we alleen maar domme dozen in de regering.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:52 schreef mario390 het volgende:
we hebben ook meiden in de
regierung,niet zo knappe
Kom dan hier in NL wonenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:52 schreef mario390 het volgende:
we hebben ook meiden in de
regierung,niet zo knappe
Ik droom van een trio met haar en Caroline.quote:
Dat had ik niet achter je gezochtquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik droom van een trio met haar en Caroline.
DE Caroline?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Brommers kieken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
DE Caroline?Bedoel je die boerin uut Démter?
Sylvana is wel een mooie vrouw. Wat je met die Caroline moet begrijp ik niet zo goedquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
we ook,geloof mequote:Op maandag 30 augustus 2021 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier hebben we alleen maar domme dozen in de regering.
Triple B.Dan wordt ze woest.quote:
Geen idee ik ben totaal niet thuis in de politiek.quote:
Jammer is dat,quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee ik ben totaal niet thuis in de politiek.
Vrouwen in de regering is nog erger dan vrouwen als moderator.quote:
Daar voel je niks van.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik vind het maar een rare vrouw
Daar heb je een punt , of nou ja twee flinke puntenquote:
@Deissyyquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen in de regering is nog erger dan vrouwen als moderator.
nu was start in duitse love islandquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prutser.quote:
Maar goed dat je er zo'n smiley bij zetquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |