Bijna! Nog ff een beetje bijkomen van de lange reis, maar dan zit het vast wel weer goed.quote:
Groot komt soms met vreemde dingen aanzettenquote:
Morgen een pakketjequote:
Waar is die bekend van dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is Groot.
Romano is een kerel met blonde vlechtjes.
Heb jij ook een ban dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna! Nog ff een beetje bijkomen van de lange reis, maar dan zit het vast wel weer goed.
En daarzo?
En Dubbeldik, ook met twee losse wafeltjesquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jamin.![]()
Kocht mijn moeder zo'n worstenijs en een pak ronde wafeltjes.
Een badeendje?quote:
Daarom was ik ook zo verbaasdquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Groot komt soms met vreemde dingen aanzetten
Je geeft geen antwoord op zijn vraag.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoopte inderdaad op een vingertopje
Ben je op de Filipijnen geweest?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna! Nog ff een beetje bijkomen van de lange reis, maar dan zit het vast wel weer goed.
En daarzo?
Dat is niet liefdevol.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik wil kippen om me heen en BDS wijst me altijd af ook met leuke foto's in dm
Ik heb werkelijk geen idee. MCH schijnt hem leuk te vinden.quote:
Nee maar wie weet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |